Bjorn vyskúšal nabíjanie, maximálne okolo 90kW a cez 555 km/hod.
Nedá mi nezamyslieť sa, či kórejci vedia čo robia keď Ioniq nabíja 2,2C a Tesla si dovolí len 1,2C a aj to len v užšom rozsahu a inak menej. Buď majú lepšiu technológiu batérií alebo sú to dobrodruhovia a chcú nám v záruke dávať nové baterky, keď nám tu GW urobí 100kW nabíjačky.
Keby som bol konšpirátor, už by ma napadlo, či sa Hyundai s GW nedohodol, že do Ioniq-u púšťať len 35 kW, teda 1,1C a nie ani CCS 50kW.
Nedá mi nezamyslieť sa, či kórejci vedia čo robia keď Ioniq nabíja 2,2C a Tesla si dovolí len 1,2C a aj to len v užšom rozsahu a inak menej. Buď majú lepšiu technológiu batérií alebo sú to dobrodruhovia a chcú nám v záruke dávať nové baterky, keď nám tu GW urobí 100kW nabíjačky.
Keby som bol konšpirátor, už by ma napadlo, či sa Hyundai s GW nedohodol, že do Ioniq-u púšťať len 35 kW, teda 1,1C a nie ani CCS 50kW.
Komentár