Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Model Y

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    jeeff Presne je to len vec zvyku.. OP tiež samo prechádza na blinker medzi pruhmi, ale keď idem ručne (trhnem volantom) po manévri pustím, pripne sa na pruh a pokračuje, nič nepípa, netreba/zapínať vypnuté. Prirodzené a pohodlné... Tu sme to v nejakom momente pípania, zapínania vzdali a išli radšej ručne, čo je choré ísť diaľnici ako s 10r starým autom. Mňa len mrzí, že systém so zberom dát, OTA, stojí stále na mieste a za 1.5 roka sa nikam nepohol :-/

    Rozbalancovanie - toto celkom nechápem, on keď rekuperuje, tak si nebalancuje? Lebo Niro každý moment či sa nabíja, alebo rekuperuje tak to zrovnáva ako celok. Či tu tým, že je tam tých 2170 milión tak sa to nedá dobre priebežne a vie to len pri 100% SOC?
    Naposledy upravené nick81; 06-11-2021, 08:01.

  • jeeff
    komentoval k 's odpoveď
    Clanok super, ja len znova zopakujem nazor co som ti uz pisal. Spravanie autopilota ako je teraz mi plne vyhovuje, presne viem kedy je zapnuty a kedy nie a urcite by som nechcel to, ze sa nejako sam zapina v pruhu. Jednak to je tym, ze v S mam AP1 ktore prechadza medzi pruhmi a v 3 mam FSD ktore tiez prechadza medzi pruhmi. Niekedy ale ked nechcem cakat proste trhnem volantom, AP sa vypne a nasledne ked sa zaradim ho doubleclickom zapnem.

    Je to len vec zvyku, mne toto riesenie plne vyhovuje. Podobne ako to, ze tam je len plna rekuperacia. Proste sa na to naucis a potom to funguje k plnej spokojnosti ;-)

    Co je este mozno dolezita informacia, nabijanie do 100% moze vzdy trvat rozny cas, hlavne ked su rozbalancovane clanky to moze trvat nekonecne dlho. Ak teda bezne nabijas len medzi povedzme 50-80% tak sa postupne clanky rozbalancuju a potom nabitie do 100% trva mega dlho. Nasledne uz ale do 100% ide pomerne v pohode (teda vramci moznosti prudov co ma).

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    No, uz len ten Tesla servis na Slovensku a mozeme objednavat. Predtym nie, uz nebudem za debila vo viedenskom servise.

  • nick81
    odpovedal
    Ak sa chcete pokochať krásou TMY, uvoľňujem pre vás väčšinu foto čo sme spravili min víkend.

    Prosím nepoužívať nikde bez môjho súhlasu a samozrejme nešíriť mimo TC komunitu.

    https://photos.app.goo.gl/EsJTM7xMSqKVHgWm6
    https://photos.app.goo.gl/ncL5pHRtvjzJqcku6

    Výnimku majú iba Mojelektromobil.sk a samozrejme DriveTesla.sk, ktoré ich môžu používať aj bez copyrightu na PR účely.
    Naposledy upravené nick81; 06-11-2021, 07:55.

    Pridajte komentár:


  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    matchke NR-GIZED je tá čo sme testovali (@milan84 ju mal vo videu, Mojelektromobil.sk),... od drivetesla.sk/mojatesla.sk

  • matchke
    komentoval k 's odpoveď
    Takze uz je ta MY na zelenych znackach. Presla okolo mna a hned za nou dokonca jej sestra z Nitri. Ta mala celkom kreativnu ECV. NRGIZED Sa to nejak zahustuje s tymi MY.

  • nick81
    odpovedal
    Tesla Model Y recenzia v podaní ne-Tesláka. Veľmi slušné a zaujímavé auto. Pre mňa ne-novinára veľká česť, že som mal tú možnosť ho spoznať podrobne a plnej sile.

    https://www.mojelektromobil.sk/test-tesla-model-y/

    EDIT: ak máte nejakú kritiku budem za ňu rád, aby som zvýšil kvalitu informácií.
    Naposledy upravené nick81; 05-11-2021, 10:15.

    Pridajte komentár:


  • nick81
    odpovedal
    Porovnanie nabíjania TMY LR MIC 2021 na SCH V3 Košice vs Ionity Senec.

    https://www.mojelektromobil.sk/tesla...-ionity-video/

    Ešte bude ďalší komplet článok z tripu. Celkovo sme dali 880km, ~18.8.. Samozrejme vždy min. plná rýchlosť ak nebola kolona. Ale čo sa dalo sa predbehlo :-).

    Hlavne pri vysokých rýchlostiach 130+ je stále vynikajúca, na úrovni 150kw konkurencie o triedy nižších áut a s 2WD. Tj. okolo 18.5-21.5.
    Čakal som podstatne viac.

    ID4, Ioniq5 by si mali určite zobrať príklad z tej efektivity.

    Pridajte komentár:


  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    Ja som vybral len tie rozdiely co ma ako prve napadli, ked som presadol z 3-ky do Y-ky.

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Mne tie dve zadne stacia pre deti.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Myslis, ze ta 7-seater verzia bude aj realne pouzitelna? Vzhladom na dostupne miesto som trosku skepticky 😕 ale bola by to zaujimava vyhoda oproti ID4/Ioniq5.

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Musim konstatovat, ze v porovnani s mojou presne 2 roky starou TM3 je to o dost lepsie auto, prave kvoli tym detailom.
    Este cakam na 7 miestnu verziu a pneumaticke pruzenie (hadam bude) a bude cas na vymenu.
    Jaj - a este ten Tesla servis na SK .

  • jeeff
    komentoval k 's odpoveď
    Ako pise Jiri, odporucam pozriet tieto videa pre porovnanie 3 a Y (v cestine):

    SROVNÁNÍ TESLA MODEL 3 VS MODEL Y | WWW.TESLACEK.TV
    https://www.youtube.com/watch?v=4lt7yQyha9o

    PRVNÍ TESLA MODEL Y V ČR KOMPLETNÍ RECENZE | WWW.TESLACEK.TV
    https://www.youtube.com/watch?v=XFySckXmjwo

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Tých rozdielov je oveľa viac. Pohladajte na YT video “Teslacka”.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    tiež je rozdiel v Bioweapon Defence Mode - Hepa filtri, ktorý 3 nemá a Y áno
Pracuje...
X