Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Tesla model X podla jej majitela sama narazila do budovy

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1378
    •      

    Tesla model X podla jej majitela sama narazila do budovy

    Majitel tvrdi, ze jeho auto, ktore mal 5-ty den zacalo pri parkovani nekontrolovatelne zrychlovat do kopca mimo parkoviska a zastalo az po naraze do budovy.
    Podobna havaria sa stala na TMS, kde vodic prerazil stenu garaze a skoncil v bazene, kde sa utopil, no vtedy nepodozrievali softver Tesly ako teraz.
    Did a new Tesla Model X suddenly accelerate while parking or was there driver error involved?
  • Juro
    Administrator
    Gold Member
    • Mar 2014
    • 2208
    • juraj1702
    •   

    #2
    A tuším aj chcelo uletieť, krídlo má dohora.
    Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

    Komentár

    • Juro
      Administrator
      Gold Member
      • Mar 2014
      • 2208
      • juraj1702
      •   

      #3
      Pôvodne zverejnené od jux Pozrieť príspevky
      ....Podobna havaria sa stala na TMS, kde vodic prerazil stenu garaze a skoncil v bazene, kde sa utopil, no vtedy nepodozrievali softver Tesly ako teraz.
      Vtedy totiž sedel vedľa svedok ktorý tvrdil, že vodič dupol na pedál. Tu to je: http://teslaclub.sk/forum/tesla-moto...m/model-s/7290
      Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
      Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

      Komentár


      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Vyjadrenie Tesly z logov: Auto islo 6m/h ked pedal akceleratora bol stlaceny na 100%. Autopilot nebol aktivovany.

        We analyzed the vehicle logs which confirm that this Model X was operating correctly under manual control and was never in Autopilot or cruise control at the time of the incident or in the minutes before. Data shows that the vehicle was traveling at 6 mph when the accelerator pedal was abruptly increased to 100%. Consistent with the driver’s actions, the vehicle applied torque and accelerated as instructed. Safety is the top priority at Tesla and we engineer and build our cars with this foremost in mind. We are pleased that the driver is ok and ask our customers to exercise safe behavior when using our vehicles.”

      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        Co spravil chybu a dupol na plyn a teraz chce z Tesly vydolovat dake peniaze? Alebo opravit auto.
    • denial
      Member
      • Jun 2014
      • 323

      #4
      trochu sa cudujem, ze napriek pritomnosti radaru a kadejakych senzorov dovoli system tesly narazit do niecoho hoci aj ked vodic omylom stlaci plyn na podlahu.
      vozidlo si ma vediet dopocitat, ze ked teraz uz nespomali, tak narazi.
      https://www.youtube.com/watch?v=WOQS4IKDlfE

      Komentár

      • jux
        jux
        Senior Member
        • Apr 2015
        • 1378
        •      

        #5
        Ja to vidim tak, ze pri energickej zenskej nozke na vysokych podpatkoch, ktora miesto na brzdu dupne na plyn nezabrani nestastiu ani najsofistikovanejsi softver

        Komentár

        • ICE666SVK
          Senior Member
          • Jul 2014
          • 1998

          #6
          Keby bol ten system uplne neomylny, tak by som sa az cudoval. A keby bol chybovy, tak pocuvame o burackach kazdu chvilu. Kolko situacii sa stalo, ked sw zabranil nehode? Videl som zdokumentovanu na videu len jednu.

          Komentár

          • jeeff
            Member
            • Nov 2015
            • 194
            • lubos1519
            •   

            #7
            Podla mojho nazoru a poznatkov co mam sa vsetky taketo colission avoidance systemy aktivuju az od urcitej rychlosti (myslim ze standardne cca 30km/h). Su urcene na ochranu posadky pred narazom a nie poskodenie auta. Pri rychlosti do 30 km/h sa pri beznom naraze nema co posadke stat, preto je system neaktivny (a to ze sa poskodi plech na kapote sa neriesi). Ak by bol aktivny aj skor ako 30 km/h mohol by casto hlasit/zastavit ked si v zapche auto na aute prilis tesno a ides pomaly.

            Komentár

            Pracuje...
            X