Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Dojazd a dobijanie Xg

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Andrea123
    Junior Member
    • Oct 2019
    • 24

    Dojazd a dobijanie Xg

    Dobry vecer, prosim ake mate skusenosti s dojazdom a dobijanim teraz v zimnych mesiacoch? Cesta Ba-Ke ... a este ma caka cesta BA - LINZ DE - SALZBURG..len ma zaujima dojazd a dobijanie Tesla X
  • head
    Member
    • Oct 2017
    • 135

    #2
    Aka bateria? Ja mam 100kWh a spotreba zvykne byt fakt velka (30-35kWh), hlavne pri kratsich jazdach. Pri dlhsich jazdach ked sa uz interier dobre vyhreje to zvykne klesnut. Co sa dobijania tyka tak na superchargroch to nie je problem. Cestou do KE je Sliac, cize Ba-Ke sa daju dat s jednou zastavkou tam. A nedavno som daval Linz a ten som dal v pohode zo Stupavy cez BA az do Linzu na jedno nabitie (bol som na 100%). Ked som dosiel do servisu tak som mal nieco pod 10%, ale po dialnici v Rakusku som siel 130-140km/h.

    Komentár


    • head
      head komentoval
      Upraviť komentár
      Jaj teraz citam, ze z Linzu este ides dalej. Pri Linzi je supercharger, takze tam sa da nabit. I ked zvykne byt dost vytazeny.

    • Andrea123
      Andrea123 komentoval
      Upraviť komentár
      Ano tiez 100kWh..ano spotreba je velka 🙂preto som chcela info ako to je na dhlsie trasy...aj ked mi v servise vo Viedni pohotovo tvrdili, ze auto zvladne trasu Ba -Ke na jedno nabitie...mne na 100% ani nedobije a to je v nabijacke od vecera do rana a ani raz to na 100% nedobilo...a zhodou okolonosti jazdim skoro denne Ba -Stupava s teda energiu ti berie riadne🙂preto ma zaujinaju dlhe trasy.. a energia pri uz vyhriatom aute ... a presne to ma aj napadlo 🙏🏻Vytazenost Linz.. DAKUJEM

    • head
      head komentoval
      Upraviť komentár
      Pokial netreba tak na 100% ani nenabijaj nech sa ti nenici baterka. Ja nabijam bezne na 80% percent a na 100% len vynimocne pri dlhsich trasach. Max. uroven nabitia sa da nastavit v aute aj v appke. Nemas ju nastavenu na menej ako 100%?

    • Andrea123
      Andrea123 komentoval
      Upraviť komentár
      Nie nie , bezne ju dobijam na tych 80% ano len teraz 2 dni po sebe na 100 som dala
  • Jiri GrandPa
    Senior Member
    • Dec 2016
    • 707
    • viera8131
    •      

    #3
    Najjednoduchsia prax je zadať cieľ do navigácie a nechat auto vyrátať trasu a nabíjanie.
    Potom v aute obcas pozrieť na displeji aplikáciu Energy a tam prepnúť na Trip.
    Uvidis krivku spotreby po trase predpokladanú (šedá) a aktuálnu (zelena) s predpokladaným percentom nabitia batérie pri dojazde.
    Je to vcelku dosť spoľahlivé, v mojom aute je to zo začiatku trochu pesimistické (v zmysle že auto predpokladá väčšiu spotrebu ako reálne mám pri rýchlosti 125-130) ale po zhruba 50 km sa to ustali a odhadne dojazd s presnosťou na 1-2%.
    Ale čo je podstatne - vidíš krásne graficky či pri aktuálnej rýchlosti a počasí prídeš do cieľa alebo je treba ubrať na rýchlosti. Ale faktom je, že pokial by ti to nevychádzalo tak ti auto napíše, že máš držať rýchlosť pod určitou hodnotou aby si došla.
    Pokial chceš skúsiť plánovač trasy od stolu tak zďaleka najlepsi je “abetterrouteplanner.com”.


    Komentár


    • Andrea123
      Andrea123 komentoval
      Upraviť komentár
      DAKUJEM , super ...urcite vyuzijem

    • head
      head komentoval
      Upraviť komentár
      Presne tak, tak navigacia v tesle je fakt super a predpokladana uroven nabitia pri dojazde je dost presna. V Ioniqu som mal vzdy otvoreny waze a som si to v hlave prerataval. Teraz to Tesla robi za mna .

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Este zaujimavost v suvislosti s teslackou navigaciou a odhadom spotreby. Ak je koniec cesty za velkym kopcom, tak tesla s dostatocnou rezervou vypocita energiu potrebnu na vystupanie do kopca, pricom dole kopcom energia pribudne. Ked som tak isiel prvy krat dost na tesno s energiou - dost ma prekvapilo, ze na Donovaloch 10 km pred cielom som mal uz menej energie ako bolo predpokladane v navigacii ze bude v cieli, no po zjazde z kopca sa energia vratila a vysledok v cieli bol taky, aky bol predpoklad.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      jux: A ked takto chodis cez donovaly ci ine kopce z jednej i druhej strany, kolko sa ti vratilo energie/km pri zjazde opacnej strany?

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      V zime pri malej obsadenosti auta dost malo vid: https://teslaclub.sk/forum/model-x/1...-tmx#post12641
      No v lete pri plno nalozenom X-ku sa to prejavuje podstatne viac. Nepametam si presne cisla, ale v lete som videl 3%.
Pracuje...
X