Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Scan my tesla

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1378
    •      

    Scan my tesla

    Pouziva niekto z vas aplikaciu scan my tesla?
    https://play.google.com/store/apps/d...tesla&hl=en_US
    Po dobrych skusenostiach s pouzivanim canion a evbatmon na i-MiEV som objednal konverzny kabel pre teslu.
    Kabel prave dorazil a idem to sprevadzkovat.
  • jeeff
    Member
    • Nov 2015
    • 192
    • lubos1519
    •   

    #2
    Daj vediet, ja mam kabel uz asi 2 roky doma, ale este sa mi s tym nechcelo babrat. Mam S s domontovanou center console a tam sa zle dava dole suflik pod obrazovkou, takze sa bojim to rozobrat a hladat diagnostik kabel.

    Komentár

    • Jiri GrandPa
      Senior Member
      • Dec 2016
      • 707
      • viera8131
      •      

      #3
      jux - kde si kupoval kabel?

      Komentár

    • jux
      jux
      Senior Member
      • Apr 2015
      • 1378
      •      

      #4
      Dnes som otestoval "Scan my Tesla".
      Zakladne info je, ze vsetko funguje ako ma.
      Pre diagnosticky kabel treba len kastlik potlacit dole. Na X-ku je po stredovu konzolu prave tolko miesta ako treba na vysunutie kastlika s klipov a potom treba potiahnut kastlik k sebe a vybrat ho.
      Nad kastlikom su schovane kable s konektormi. Treba povytiahnut ten s modrym konektorom, zasunut konverzny kabel a do neho OBD modul.
      Chcel som dosiahnut any som kabel a OBD modul zapajal do servisneho koneltora bez napajania, ale zrejme sa to neda.
      Ked som bol v aute, napajanie OBD modulu cez konverzny kabel bolo zive aj ked bolo auto vypnute cez "power off" z panelu.
      Cize zasunutie aj aj vytiahnuie je pod napetim. No aj na inych autach sa OBD modul zapaja a odpaja pod napetim.
      No vratim sa k funkcionalite "Scan my Tesla" : vsetko funguje ako ma na prve zasunutie a spustenie aplikacie - treba len vybrat komunikaciu Androida s OBD modulom. Ja mam OBD modul OBDlink LX bluetooth https://www.alza.sk/auto/diagnostika...a-d4349057.htm. Aplikacia dava velke mnozstvo informacii, pricom pre aktivaciu niektorych treba auto zapnut ako na jazdu.

      Komentár


      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        jux - ked v tom budes vediet chodit mozem prist na "diagnostiku" a kus reci?

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        uz som v tom celkom doma :-))) Len je to velmi vela dat. Zatial som sa zaoberal len napetiami clankov pri roznych situaciach.
        (myslim, ze priebehy napeti clankov kazdeho najviac zaujimaju... potom mozno teploty)
        Ked chces mat dobry obraz, tak treba nejaky cas pojazdit roznym sposobom, ponabijat na SC a cely cas nechat logovat co ta zaujima, alebo vsetko. Potom to v klude analyzovat - napriklad vykreslovat grafy jednotlivych velicin v case. Log subory su .csv, takze sa daju spracovat v exceli, alebo autor scan my tesla ma na to softver
        https://github.com/amund7/UDPLogger/releases
        Je to zaujimave. No casovo narocne a este neviem presne ake hodnoty su dobre a ake zle... Chce to este dost postudovat fora okolo toho.
        Tiez nie vsetko je uplne presne - niektore hodnoty v aplikacii su vypocitane - autor v popise softveru pise co je presne, co je odhadovane a o com ma pochybnosti.
        Naposledy upravené jux; 15-01-2019, 10:59.
    • jux
      jux
      Senior Member
      • Apr 2015
      • 1378
      •      

      #5
      Doplnim, ze najlepsia zbierka linkov na prestudovanie okolo tesla diagnostickeho portu je na:
      https://teslamotorsclub.com/tmc/thre...t-index.98663/

      Komentár

      • jeeff
        Member
        • Nov 2015
        • 192
        • lubos1519
        •   

        #6
        Inak zaujimava vec je toto:

        https://github.com/lephisto/tesla-apiscraper

        ja nechcem dat svoj tesla token do treto strannych aplikacii, ale toto sa instaluje na vlastny server, takze je to aspon ako tak bezpecne. Taha to kopec statistik.

        Z pohladu OBD mna osobne zaujima len stav baterie - ako su vybalancovane clanky.

        Komentár

        • juks
          Member
          • May 2018
          • 53
          •      

          #7
          Scan my tesla poskytuje vela informacii, no problem je, ze odcitanie hodnot nie je v jednom okamihu, t.j. dynamicke deje sa nedaju hodnoverne zaznamenat.
          Napriklad velmi zaujimavy udaj - rozdiel napetia clankov s najvecsim a najmensim napetim je spravny len pri ustalenom odbere alebo nabijani. Pri jazde nie su v momente dynamickej akceleracie alebo rekuperacie udaje hodnoverne, lebo odcitane hodnoty pochadzaju z ineho casu, no pri nabijani ma graf rozdielu napeti clankov s najmensim a najvecsim napetim celkom pekny a predpokladany priebeh. Na prilozenom obrazku je graf rozdielu napeti clankov s najmensim a najvecsim napetim pocas nabijania do 80% SoC v trvani cca 20 minut.

          Komentár


          • dango
            dango komentoval
            Upraviť komentár
            jux preco namiesto "ä" nenapises "a", ale "e" ?

          • juks
            juks komentoval
            Upraviť komentár
            Lebo sa mi to tak viac paci, tak to pisem stale a uz to menit nebudem.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Tak nielen teenageri zami3ňajú písm3ná aby boli cool, ale aj ni3ktorí pokrokoví dôchodci ?

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            To nie je kvoli kul, je to preto, ze ked uz pisem bez tych somarin nad znakmi, tak e sa zvukovo viac podoba na obotkovane a ako samotne a.
            Trojky namieso e urcite nebudem davat
        • juks
          Member
          • May 2018
          • 53
          •      

          #8
          Vcerajsie nabijanie na SC Aupark od 7% do 90% hned po ceste zo Zvolena do BA rychlostou 130km/h s privesom cca 350Wh/km

          Komentár

          • juks
            Member
            • May 2018
            • 53
            •      

            #9
            Prehladnejsi graf bez napetia a prudu. ScanMyTesla dava za hodinu cca 300Mbyte dat a Excelom ten .csv vystup neviem spracovat - zatial mi na kazdom pocitaci pri nacitani tak velkeho suboru skolaboval excel. Takze na vyrobu grafov pouzivam len UDPLogger od tvorcu aplikacie ScanMyTesla. No UDPLogger nema ziadne moznosti upravy grafu.

            Komentár

            • juks
              Member
              • May 2018
              • 53
              •      

              #10
              Uz som nasiel ako nakonfigurovat ScanMyTesla tak, aby zapisoval len to co chcem, takze nabuduce sa mi snad podari zapisat .csv subor len s pozadovanymi udajmi.
              Funguje to tak, ze ScanMyTesla podla svojej konfiguracie povie cez BT OBD modulu, ktore PID-dy z CAN3 zbernice tesly ma filtrovat a neposielat cez BT do android zariadenia. Cize potom bude OBD modul posielat cez BT len vybrane PID-y a vystupny .csv subor bude podstatne mensi, takze sa zrejme potom bude dat ovela lahsie spracovat standardnym excelom a aj grafy sa budu dat vyrobit podstatne prehladnejsie a krajsie.

              Komentár

              • nemo
                Senior Member
                • Oct 2015
                • 562
                •   

                #11
                Real-time telemetria z Tesly MS na raspberry pi3

                Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Tesla_telemetry_DE_anon.jpg
Videní:	390
Veľkosť:127,6 KB
ID:	39103

                Komentár

                Pracuje...
                X