Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

!

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1543
    •   

    !

    http://automix.atlas.sk/revue/859625...gn=welcomepage
  • Stano Kurek
    Administrator
    • May 2014
    • 283

    #2
    info: som technik a vyvojar, zaujimam sa o automobilizmus dlhe roky ako aj o elektomobily ako take, jazdil som a testoval celu radu elektomobilov a trapny spalovakov ktore mam do ucitej miery rad, ale k uvedenemu clanu musim podotknut ze je dost subjektivne napisany a ako autor sam pise o inych tak aj tu je kopec polopravd,... ano, elektromoblity nie je bez chyby a nie su zatial idelane, ale pomer vyhod a nevyhod je obrovsky a myslim si ze v prospech elektriny,.... mohol by som cele hodiny z pohladu technickeho a vedeckeho argumentovat ale to si kazdy moze aj precitat, to co povazujem za najviac podstatne je ucinnost spalovacich motorov ktora je max. 30% oproti elektrickym motorom ktora je 90%, ako aj narocnost výroby spalovacich motorov oproti elektromotoru a nakoniec udrzba a uzitkove vlasnosti,... preto vobec nesuhlasim ze elektromblita nie je cesta alebo smer, prave naopak, verim ze to bude stale lepsie a lepsie,...

    Komentár

    • jux
      jux
      Senior Member
      • Apr 2015
      • 1378
      •      

      #3