Väčšina odborníkov sa zhoduje, že ak chceme vidieť, kam sa osobná doprava posunie, mali by sa pozerať na Čínu.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Ako Čína prepisuje budúcnosť osobnej dopravy
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Vzhladom na situaciu a zotavovanie EU automobiliek po skonceni virusu (a skonceni ekonomickej krizy, ktora nas este len caka) maju Cinania obrovsku prilezitost prevalcovat automobilovy trh. Ludia zacnu byt cenovo senzitivny a zvazoval aj kupu Cinskeho automobilu. Ak to Cina vyuzije, tak automobilovy priemysel v EU dostane na frak.
-
to by najskor museli spravit servisnu siet nejaku. Jedna vec je kupit auto ale to musis aj niekde servisovat. A vybudovat servisnu siet po Europe nebude tak narychlo asi. Napriklad ten Aiways ci ako sa to vola by nemusel byt vobec prepadak ale co s tym spravis ked sa ti to pokazi?
-
Catchcash V tom problem nevidim. Jedine co ich bude brzdit v case bude EU byrokracia. Ak dokazu postavit doma nemocnicu za 10 dni, za rok 11000km dilanic atd., a mas kapital, co cina ma, tak dokazu za pol roka v EU kupit 1000 pozemkov a postavit 1000 predajnoservisnych budov. Ak kupia nejake hotove a len zrekonstruuju, tak aj skor. Aj ja im viem ponuknut jednu byvalu predajnu/servis aut v Levoci teraz za super cenu, ak by chceli. A po corone ich bude na predaj viac. Cina je sila a totalitna disciplina, oproti nasim meritkam su zvyknuty na cokolvek prikazom nasadit mraky ludi a zdrojov. Uz teraz je v EU etablovanych xy Cinskych firiem, vratane stavebnych, takze nie je problem si to zabezpecit "vlastnymi" ludmi ...
-
Catchcash Ja si myslim, ze sa zatial ani oficialne nesnazili, ved nestihaju vyrabat pre domaci trh. Tiez s tymi ukradnutymi designovymi kopiami sem ani nemohli liezt. To boli zatial len drobne sukromne pokusy originalnych cinskych trapnosti. Ale teraz uz maju solidne auta s vlastnym vyvojom od zakladu vratatne designu, ktore sa nepodobanju na nic za co by ich mohli v EU zalovat za plagiatorstvo, tak uz mozu prist ak budu chciet.
-
Catchcash So servisnou sietou problem nevidim. Vzhladom na predajne cisla vsetkych automobiliek v EU (vratane azijskych a americkych) od zaciatku 2020 a vzhladom na spomalenie/zastavenie vyroby, zachvilu nizkej bonity zakaznikov a vseobecnej krize bude na predaj vela zavretych showroomov. Rachot este len pride. Takyto showroom staci v podstate len prebrandovat a hotovo. Do prace sa bude kazdy len tak hrnut lebo bude rad ze nejaku ma. A ak bude mat niekto v druhej polovici 2020 financne prebytky pripravene na investovanie tak to bude prave Cina. EU bude rada ze dycha po tom co naleje vsetky rezervy do rychlej zachrany obyvatelov. Ja si myslim ze zapadne automobilky dostanu tento rok taku po hube ze cast z nich to nemusi rozdychat a ludia si budu este sami pytat dostupne auta z Ciny... pride velka zmena a delenie trhu
Akurat sa bojim aby to ustal aj relativne rozbehnuty nastup EV. Ropa je teraz tak lacna ze v USA uz je v niektorych statoch tankovanie lacnejsie ako nabijanie doma zo zasuvky. O DC nabijani uz ani nehovorim... a ludia budu teraz setrit kde sa daNaposledy upravené Wilo; 01-04-2020, 10:20.
-
Mozno. Ale medzitym vytlacia par dalsich. A o to vlastne ide. Nepotrebuju vstupit na presaturovany trh. Staci len vymenit par znaciek a teraz maju vynimocnu prilezitost. S Volvom sa im to uz podarilo. Najprv slubovali ze zostane svedske. Teraz sa vo Svedsku robia uz myslim len 2 modely z celeho portfolia a zbytok sa vyraba v Cine. V konecnom dosledku co im brani kupit zivoriacu Alfu Romeo alebo padajuci Jaguar? Vymenit odznak na cinskom aute a pripadne ho trosku prekapotovat a mas to Stalo sa to s Volvom aj MG. Otazka casu kto bude dalsi.
-
len ilustratívne - číňania sú DOMA v taliansku, zakúpili sa vo veľkorealitách, takže odtiaľ vyrazia po únii ...
-
Komentár