Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Štyri pruhy a 140 km/h: Takýto je plán pre D1 do Bratislavy.

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1997

    Štyri pruhy a 140 km/h: Takýto je plán pre D1 do Bratislavy.

    https://www.tvnoviny.sk/ekonomika/19...eKk3Xuh1OFSCk#
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1314
    •   

    #2
    idú voľby, tak zasa plány (asi ako s tými EV od VW, ale tam je to ešte reálnejšie ako toto)
    [priezvisko]@me.com

    Komentár

    • Jiri GrandPa
      Senior Member
      • Dec 2016
      • 707
      • viera8131
      •      

      #3
      A to je na čo dobre? Všetci sa dohrnu pred Bratislavu a potom stoja v zápchach aj tak. A tie zápchy sú spôsobované len a len tými tisíckami aut či sa prirútia z D1.
      Ak ide dnes D1 do BA krokom je to preto, že to stojí v BA. Oveľa lepšie by spravili, keby to bolo asymetrické. 3 pruhy dnu, 4 pruhy von ale až po Trnavu. Alebo aspoň Senec. Nech sa aspoň z mesta dá vypadnúť normálne a nie po hodine statia na obchvate.
      Naposledy upravené Jiri GrandPa; 12-08-2019, 18:37.

      Komentár

      • Wilo
        Member
        • May 2019
        • 337
        •      

        #4
        Veď toto. Široká a rýchla cesta do BA a potom čau na Prístavnom moste. Diaľnica upchatá od Lafranconi až po Zlaté piesky. Diletanti.

        Komentár


        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Od Trnavy smer Madarsko, Rakusko pripadne aj tranzit na Cesko a cast do Petrzalky nepojde cez Pristavny most, ale cez novy most (Ivanka-Jarovce - neviem ci uz ma nejake meno)

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          A koľko je takej dopravy? Myslim, že ani netušia. Smer Česko od Trnavy silne pochybujem že pôjde až tade. To je lepšie cez Jablonicu a Bielu horu. To musí byt o 100 km bližšie. Jó keby bol tunel pod Malými Karpatmi na Marianku to by bolo iné kafe. Ale toho sa my nedozijeme.

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Na dialniciach vedia uplne presne kto kam a kedy jazdi, maju kamery na znacky na mytnych branach kvoli el. mytu a kvoli vozidlam nad 3.5t kontroluju aj farbu, tvar a pocet naprav vsetkych vozidiel.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          A ten nový most sa má v tomto štáte stať skutočnosťou ešte počas nášho života? Lebo ja počúvam o dostavanej D1 už 20 rokov a furt nič. Keď sa do toho pridá ešte vyšetrovateľ a súdy kvôli použitej zemine a nezrovnalostiam vo výkazoch firmy D4R7 tak sa z toho ľahko môže stať ďalšia D1 alebo Rázsochy. Až ten most uvidím stáť tak uverím. Dovtedy bude stále platiť že na D1 nepomôže ani 10 pruhov ak je Bratislava lievikom.

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Nebol by som na nich az taky zly...
          Sumostie dlhe cca 3 km vratane premostenia hlavneho toku Dunaja rastie celkom pekne, Bol som sa tam vcera pozriet. Z oboch stran nasuvaju jednotlive segmenty mostnej konstrukcie pomocou zaujimavej konstrukcie - oplati sa na to ist pozriet nazivo. Takmer vsetky piliere su uz hotove vratene dvoch masivnych v toku Dunaja. Cele to ma byt hotove tusim v r. 2021.
          Cast uprav krizovatky pri Pristavnom moste odovzdali uz tento vikend s predstihom voci planovanemu terminu.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          A súčasne zavreli zjazd z Bajkalskej na Prístavnú takze sa vôbec nič nezmenilo lebo Pristavna ostala v podstate jednosmerná iba opačným smerom.

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          Kto, kedy a kam ide vedia s totalnou presnostou na zaklade prihlasovania sa mobilov k BTS

          „Pre analytickú časť sme využili dáta o pohybe sim kariet od mobilných operátorov. Zistili sme, že medzi Bratislavou a Trnavou sa na dennej báze pohybuje 20.000 sim kariet, z toho 11.000 v smere z Trnavy do Bratislavy a 9000 v opačnom smere“

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Pre mna je dolezite, ze na zlozitej 3-urovnovej krizovatke pri Pristavnom moste sprevadzkovali nove zjazdy z dialnice na Slovnaftsku z Petrzalskej strany aj zo strany od Trnavy.

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Data sim kariet, ale niekto ma aj 2-3 mobily a aj 2 karty v jednom mobile a to da len data o pohybe osob a dost nepresne, kedze jedna osoba ma aj viac kariet a Skytoll ktory monitoruje dialnicu, ma data aut, ktore prejdu.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Mna by skor zaujimalo ci je to uplne legitimny postup takto monitorovat ludi a ich polohu. To si moze statny urad len tak vypytat data o polohe a pohybe registrovanych ucastnikov siete sukromneho prevadzkovatela na ucely ktore nesuvisia s vysetrovanim trestneho cinu alebo ineho protipravneho konania. Nabuduce bude analyza kolko ucastnikov vozi kam svoje deti do skoly alebo budu na zaklade priemernej rychlosti pohybu SIM karty a jej prihlasovania sa do roznych BTS posielat pokuty za prekrocenie rychlosti ak im vyjde ze som danu trasu musel ist rychlejsie ako je povolene? Ako chapem ze zijeme v dobe ked sa vsetko sleduje ale toto mi pride uz trosku cez ciaru

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          Toto vam vadi, ale google analytics a podobne vam nevadia? Ako chces lepsie zmerat vytazenost ciest, radsej posadit brigadnikov na cely den robit ciarky za kazde auto?
          Je verejne zname, ze v kazodm aute sedi tak 1,3 cloveka. Radsej vediet, ze mi trasou v urcitu hodinu preslo 5000 SIM. A ci to uz bude 4800 alebo 5300 aut je jedno....

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Vadi, preto nepouzivam google nastroje. Jednoduche

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          Tak v prvom rade prestan chodit na internet, zabudni na teslu, pouzivaj len tlacidlovy telefon a vyuzivaj len hotovostne platby

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          dango Ja som taky stary analogovy typ vies Kartu mam dakde doma v sufliku. Mozno uz aj expirovanu. S hotovostou som uplne komfortny a mam ju vzdy pri sebe. Na Teslu by som mal preco zabudnut? Ved SIMka sa da vybrat ci nie? Minimalne na MS a MX to ide a na auto to nema ziadny zasadny vplyv. A mimo GPS mi je konektivita v Tesle v podstate zbytocna. Na doterajsich autach som ju takisto nevyuzival. Nechybalo mi a prezil som. Na browsovanie pouzivam v 95% Tor/Onion a idem cez VPN. Jasne ze vsetkemu sa vyhnut nemozem. Ale ja som so svojim zivotom spokojny a neplanujem davat niekomu zbytocne informacie pokial nemusim. Nech sa staraju do svojich informacii A je kopec aplikacii ktore data nezhromazduju a nesleduju uzivatela. Nema to nic s tlacitkovym telefonom. Staci len neinstalovat kazdu blbinu.

          Mne islo cisto o to ze ako uzivatel sluzieb Telekomu si nepamatam ze by som podpisoval suhlas s poskytovanim svojich udajov na statisticke ucely. Rovnake cislo mam uz 21 rokov este od cias Eurotelu. Stara zmluva ktora sa len preklopila na Telekom bez viazanosti a nikdy som nepodpisoval dokonca ani suhlas so spracovanim osobnych udajov alebo akykolvek marketing. Vtedy take este ani nebolo. Raz za cas ma otravuju aby som presiel na novy pausal a dal si dokopy dokumentaciu ale uspesne ich ignorujem uz par rokov. Tak nech mi daju pokoj. Viem ze na 100% nie je lahke sa vyparit. Uz minimalne GreenWay a ZSE ma vedia sledovat kde a kolko nabijam

        • head
          head komentoval
          Upraviť komentár
          Wilo to je skoro ako podla hesla "To ze som paranoidny neznamena, ze ma nesleduju"

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Ale nie. Len mam nazor ze ak niekto chce moje udaje nech mi dovoli vybrat si co budem zdielat a nech za ne zaplati ak najdeme prienik v tom co som ochotny o sebe pustit a co ich zaujima. Preco by som mal niekomu davat svoje data zadarmo a este nemat kontrolu nad tym co komu davam? To nie je paranoia. Len neochota spolupracovat ked za takuto spolupracu nic nemam

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          Tiez som niekolko rokov zil s uctom bez karty, da sa to. Aj dnes si vyberiem 500e a zijem s tym, pokial mi vystaci. Ked hotovost dojde, navstivim bankomat, obmedzujem platenia kartou a na marketingovy "cash-back" nech si natahuju inych. Co sa tyka povodnej temy, tak myslim, ze operatori len ponukli cisla o pohybe, ziadne osobne udaje a na tom nevidim nic zleho
      Pracuje...
      X