Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

PC Revue Rocenka elektromobility

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1378
    •      

    PC Revue Rocenka elektromobility

    Takmer vsetko o elektromobilite na 100 stranach.
    https://www.pcrevue.sk/library/PDF%2...ita%202018.pdf
  • nemo
    Senior Member
    • Oct 2015
    • 562
    •   

    #2
    Pekne spracovane, len skoda ze to kazia takymito hlaskami:
    ELON MUSK SĽUBOVAL ĽUDOVÉ VOZIDLO S CENOU OD 35 000 USD A DOJAZDOM CEZ 400 KM. PO SPUSTENÍ VÝROBY VÝROBCA SÁM PRIZNAL, ŽE VOZIDLO S TAKOUTO CENOU DODAŤ NEDOKÁŽE.

    Komentár


    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      A co je na tom nevhodne? Skonstatovali aktualny stav podla informacii poskytnutych samotnym Muskom a Teslou. Aktualne je Tesla na minimalnej vyrobnej cene 38.000$, takze nedokaze dodat auto za 35tis ak nema byt vyroba stratova. Cas ukaze ci to bude mozne, a kolko casu budu potrebovat. Moze trvat 1 mesiac alebo 3 roky.

      Prvotne tweety E.M.:
      “Model 3, our smaller and lower cost sedan will start production in about 2 years.”
      — Elon Musk (@elonmusk) September 2, 2015

      “@elonmusk $35k price, unveil in March, preorders start then. — Elon Musk (@elonmusk) September 2, 2015”

      A oficialny report z 10/2018:

      “If we could produce the $35,000 car today, we would do it. We need more work — there’s more work to do before we can make the $35,000 car and have it be positive gross margin.
      ....
      Well, we’re trying to provide the most affordable electric car options that we can. And so as we can — we just don’t have the ability to get to the $35,000 car right away — we thought this might be a way to offer it as an intermediate step. And that’s really it.”

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      veď je to pravda.....zatiaľ nedokáže

    • nemo
      nemo komentoval
      Upraviť komentár
      Okrem zabudnuteho slovicka "zatial" je tam "nahodna chybicka" vo vykone rychlonabijania modelu 3:
      Tesla model 3: Nabíjanie DC typ konektora: CCS2, Nabíjanie DC max. výkon (kW): 50

      Pri Kone sa autor nepomylil a navyse pridal aj text: VÝHODOU JE AJ PODPORA NABÍJANIA S VÝKONOM 100 KW.
      Hyundai Kona Electric: Nabíjanie DC typ konektora: CCS2, Nabíjanie DC max. výkon (kW): 100
      Naposledy upravené nemo; 15-01-2019, 00:53.

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Tak ano, ale slovicko “zatial” nema v clanku pri podavani informacii co robit. Clanok ma opisovat realny stav, a v tomto nezavadza. Proste v roku 2015 vyhlasil, ze za 2 roky pride auto za $35tis a mame rok 2019 a polovica sveta nema este ani ten model za $75tis. Keby vsade piseme zatial, tak vies realne napisat cokolvek len chces. Ludia budu raz zarucene zit na Marse, ale zatial to nedokazeme. Diesle budu raz najcistejsim pohonom na svete, ale ludstvo na to zatial nema technologiu. Vodikovy pohon je buducnostou automobilizmu, ale zatial sa ukazuje byt bateriovy elektromobil ako lepsia verzia. Obloha bude raz cervena, ale zatial je modra. Oceany budu raz sladke, ale zatial su slane. Neexistuje ziadne zatial, bud je nieco dokazatelny fakt alebo je to nicim nepodlozeny vymysel. Zatial moze znamenat za 100 rokov, a to nikomu nepomoze taka informacia

      To, ze si nenastudovali technicke udaje o nabijani je vec druha, to je hrube lajdactvo, za ktore je autor plne zodpovedny
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 853
    •   

    #3
    prave teraz g211 - Tomas na TA3

    Komentár

    • milan84
      Senior Member
      • Jun 2015
      • 853
      •   

      #4
      g211 ale zachytil som len poslednych 5 min, ked si hovoril o pomere jadro vs uholne elektrarne a vodik vs baterie. Bude to v archive, nevies?

      Komentár

    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 1314
      •   

      #5
      Rocenka obsahuje aj este ine ciselne chyby ako tu uvadzate, ale celkovo je tak vyborne spracovana, ze tak dobry podklad od novinara som este necital (s tak najmenej nepresnostami). Dokonale vysvetluje aj laikom a tiez aj "odbornici" si tam najdu nieco nove.
      PC Revue bola dlhe roky domovskou redakciou pana Macka, medzicasom sa nejako rozisli a uz ma to svoje Touch IT, co clankom v PC Revue len pomohlo. Mozno aj vdaka tomu sa to da prelistovat az do konca, na precitanie som este nemal cas.
      [priezvisko]@me.com

      Komentár

      • jux
        jux
        Senior Member
        • Apr 2015
        • 1378
        •      

        #6
        Az na drobne nepresnosti je to vyborny material. Konecne je na slovenskom medialnom trhu skupina ludi, co rozumeju problematike.
        Je to zasluzny pocin a pre elektromobilnych novicov moze byt zakladnym materialom na oboznamenie sa s problematikou.
        To ze ludia tu na fore sleduju dianie este podrobnejsie a maju niektore informacie este presnejsie, vobec neznizuje informacnu hodnotu dokumentu.
        Navyse material publikovany v oficialnom mediu by mal mat urcitu davku objektivity, co nemozno cakat od niektorych, co tu prispievaju.

        Komentár

        • jux
          jux
          Senior Member
          • Apr 2015
          • 1378
          •      

          #7
          Vysla nova Rocenka elektromobility:
          https://www.pcrevue.sk/library/PDF%2...202020+inz.pdf

          Komentár


          • nemo
            nemo komentoval
            Upraviť komentár
            Velmi dobre spracovanie pre ludi co sa zaujimaju o prechod na elektromobiliu a zaroven chcu ignorovat Teslu.
        Pracuje...
        X