Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

MHEV 48 V

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1378
    •      

    MHEV 48 V

    Dinosauri namiesto toho aby cim viac elektrifikovali svoje auta, vymyslaju dalsie ftakoviny ako mild-hybrid verzie, je smutne, ze sa k nim zaradil aj Hyundai so svojim Hyundai Tucson s technologiou MHEV 48 V, ktory zacali vyrabat v Nosoviciach
  • drobco
    Member
    • Oct 2014
    • 64

    #2
    Všetko nové sa rodí ťažko. Elektromobilitu rozmaznaní ľudia ešte nepochopili. Verím, že príde zlom aj v cenách.

    Komentár


    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Super, ze bude vyroba v CR a ze to nieje naftak.

    • Daliborko
      Daliborko komentoval
      Upraviť komentár
      Ale oni ho budú robit aj s naftovým motorom. Tušim 2 benzínové a 2 naftové
  • Ioniq
    Member
    • Jan 2017
    • 364

    #3
    Vela ludi nechape elektromobilitu, resp sa do nej dostava velmi pomaly. Mne sa vsetky druhy hybridnych technologii pacia, ci uz je to klasicky hybrid, mild alebo plugin. Ak to osvieti pouzivatela spalovaku a zisti, ze elektrina je vlastne super s mnozstvom vyhod, a takyto mild hybrid bude jeho prvym krokom k neskorsiemu pluginu, a nasledne BEV, nevidim dovod preco by to malo byt zle. Ludia prijmaju nove veci tazko a pomaly. Za to, ze my sme to riskli a vrhli sme sa do kupy “priekopnickej” technologie, nemozem ocakavat, ze tak urobia vsetci. Takymto MH/Hybrid mu ukazes, ze elektrinou vie setrit a chodit po tichu, bez zmeny svojich navykov. Po 2 rokoch zisti, ze vlastne mozno skusi aj plugin, lebo moze do prace prejst tych 15km uplne (takmer) zadarmo a v tichosti, stale ma rezervu na dlhe cesty a jeho penazenka je zrazu hrubsia lebo usetril za tankovanie. A po dalsich 2 rokoch zacne snivat o BEV, lebo vlastne chce chodit potichu stale, plugin ho uz naucil si pocitat dojazd a zistil, ze aj nabijacky existuju, a jeho domacnost vie usetrit este viac.

    Ak ma byt hybrid medzistupnom v postupnom prechode od ICE k BEV, preco nie. Ak to ma byt slepa vetva cisto na znizenie flotilovych emisii, bez hlbsieho zaujmu automobilky, tak potom je to na zamyslenie

    Komentár


    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Ved "bateria" mild-hybridu ma smiesnu kapacitu, kllasicka olovenna 12V ma podstatne vecsiu, to potom mozno pomaly mild-hybridom nazyvat kazdy spalovak, co ma akukolvek bateriu a alternator.

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Ano ma smiesnu kapacitu, ale ma tam stale vyznam

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      Ioniq - súhlas, začínal som Priusom a to ma nakoplo k elektromobilite. Ale to MH je asi naozaj zaspatý krok späť, keby sa to objavilo v sériovej výrobe pred 10 rokmi, možno...
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1314
    •   

    #4
    Prvy Prius pred 20 rokmi mal 1,3 kWh ako aj ďalšie tri generácie, takže 0,44kWh v Tucsone je po takej dobe dosť maly pokrok.
    [priezvisko]@me.com

    Komentár

    Pracuje...
    X