Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Čo kúpiť...

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1543
    •   

    Čo kúpiť...

    Vážení priatelia, musím veru skonštatovať, že som dosť sklamaný vývojom v oblasti elektromobilov, príp. hybridných áut. Známy ma požiadal, aby som mu vybral nejaké moderné auto na báze elektriny za dostupnú cenu. Všetky elektrické autá okrem Tesly majú majú malý dojazd a pre univerzálne použitie rodiny sú nevhodné. Mal aj Teslu požičanú, ale pri dlhších jazdách Slovensko-Praha zistil, že ho nabíjanie predsa len časovo obmedzuje, dokonca sa mu stalo, že nabíjačka bola obsadená a musel vyše hodiny čakať. Ako podnikateľ, ktorý sa ponáhľa...chápeme...
    Preto sa rozhodol, že zatiaľ na prechodné obdobie pokým nebudú mať elektromobily priaznivejšiu cenu a dojazd, tak si kúpi nejaký plug-in hybrid, aby mohol jazdiť po meste a okolí na elektriku, mimo na benzín. Vybral si predbežne Opel Amperu.

    Takže teraz to celý večer študujem, čo by tak iné prichádzalo do úvahy, ale vlastne nič nového som sa nedozvedel. Všetko mám už naštudované, asi 3-4 roky to intenzívne sledujem. Z tých elektrických, hybridných áut ojazdených nie je moc čo vyberať, sortiment je veľmi úzky.
    Okrem Opel Ampery, ak nerátam Fisker Karma, tak vlastne v tej kategórii plug-in hybridov nič iné neexistuje. Toyota Prius plug-in hybrid je smiešna vec, keď má na elektriku dojazd 20 km. Kedysi som o tom aute uvažoval, ale dobre som spravil, že som s tými úvahami skončil.
    Nové autá, ktoré sa objavili v r. 2014-15 sú ešte moc drahé, napr. BMW i8 a podobné vecičky.
    V podstate sa nič nezmenilo
    Možno za 3-4 roky budú nejaké autá tejto kategórie lacnejšie a vtedy by mohli byť aj ojazdené Tesly výhodnejšie.
    Zatiaľ sa stále točíme okolo tých istých áut a cien.
    Prajem pekné uvažovanie
  • Juro
    Administrator
    Gold Member
    • Mar 2014
    • 2208
    • juraj1702
    •   

    #2
    Jedine Model S 90D má zmysel, momentálne. Kým mu príde, tak budú Supernabíjačky aj na SK, aj CZ. Takže sa už nemusí vyhovárať na nejaké obmedzovania.
    Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

    Komentár

    • 1fisker
      Senior Member
      • Aug 2014
      • 1543
      •   

      #3
      Sa mi zdá, že ešte tá cena sa mu zdá privysoká, bolo to aj o cene. Chce si na prechodnú dobu asi 3 roky kúpiť niečo iné. Myslím, že to má logiku. V budúcnosti určite chce elektromobil.

      Komentár

      • Stano Kurek
        Administrator
        • May 2014
        • 283

        #4
        ano, momentalne investicia do elektomobilu je vacsia ako do klasickeho auta ale netreba zabudat na ine vyhody s prevadzkou auta ako aj ekolokgicky aspekt,...
        momentalne Tesla Model S a X vedie, plus pripravovany Model 3 k tomu siet supernabijacie a homebattery (powerwall) je skvela kombinacia!

        Komentár

        • Juro
          Administrator
          Gold Member
          • Mar 2014
          • 2208
          • juraj1702
          •   

          #5
          To že "momentalne investicia do elektomobilu je vacsia ako do klasickeho auta" platí o ostatných elktromobiloch, ale určite nie o Modeli S. Model S má podobnú cenu ako ostatné autá v tej triede. Dokonca Model S má navrch v podstate vo všetkom v porovnaní s autami vo svojej triede, napr. veľkosť batožinového priestoru, bezpečnosť, zrýchlenie, autopilot, dá sa použiť aj na zábavnú jazdu, a je aj účelové pre rodinu, aj na robotu (ako baba aj do voza aj do koča ) atď, a to nehovorím o úsporách pri prevádzke oproti autám v tej istej triede a Superchargeroch. Podobné auto v tejto triede napr. od Aston Martin bude stáť okolo 300 tisíc. Takže Model S je v podstate "za facku". Kto rozmýšľa o inom fosílnom aute v tejto triede odporúčam vypočuť si slová od kompetentnejšej osoby než ja (pretočte na 7:15):

          Samozrejme nie každý má záujem o auto v triede Modelu S, či už je to z finančného alebo iného hľadiska. V tom prípade by som ja radšej šetril na Model 3, čo podľa mňa bude vo svojej triede na tom podobne ako je Model S vo svojej triede.
          Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
          Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

          Komentár


          • Vrso
            Vrso komentoval
            Upraviť komentár
            Pripajam prepis dvoch viet a som celkom rad, ze jazdim Chevrolet Suburban a nie nejake europske auto. Alebo zeby som to zle pochopil?

            7:15 But anyone now that I see in a big BMW, in a big Jag, in a big, you know, Mercedes, I just think you are bloody idiot.

            7:53 So anyone that drives one of those big stupid fat cars is a bloody idiot
            Naposledy upravené Vrso; 28-11-2015, 10:27.
        • Tomas Mokry
          Junior Member
          • Jun 2014
          • 9

          #6
          Kašli na plug in, my sme stále u hybridoch, po kým sa nezlepší sieť, prípade rýchlosť dobíjania, aby ťa to neobmedzovalo pri dlhších cestách. Tesla je super, aj dojazd, ale stále ešte mi dáva zmysel Hybrid.
          doporučujem Lexus RX450h SUV , GS450h, LS600h, poprípade IS300h, ale už menšie auto

          Komentár


          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            Tiez som sem chcel napisat, co takto Lexus, maju dlhorocne skusenosti co sa tika hybridov a vraj su to dobre auta.
        • milan84
          Senior Member
          • Jun 2015
          • 858
          •   

          #7
          tak sa zapojim aj ja. Ak niekto ma financie na kupu tesly, myslim ze je to najlepsie auto v sucastnosti z globalneho pohladu (lacna prevadzka, pekne, pohodlne, image, ekologicke,moderne ....atd). Nabijaciek bude uz len viac a teslacky dojazd je velmi slusny! NIe som podnikatel ale predpokladam, ze aj keby cestoval na BakelitovomMotorovomWozile, zastavi sa cestou z prahy na pumpe na wcko, kavu, nieco pod zub - takze dobit moze.
          Ak peniaze nemam a teda nie som podnikatel, v sucastnosti jedina rozumna volba je jazden Leaf. Zas jednak tym, ze za cca 15.000 je ich na vyber pekna kopa, na denne prilizovanie je dojazd opat slusny a ma to vsetku vybavu potrebnu na dennodenne jazdy.
          Tiez nie som priaznivcom hybridov-hlavne od toyoty. Sedel som v novom Yarise hybrid, majitel za to dal cca 14.000 a prve co po rozbehu po dvoch sekundach urobila - zapol spalovak. ...vraj siel kusok cez mesto na elektriku tak mu vybilo baterie. To je potom obycajny benzinak s hračkou navyse.

          Komentár


          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            BakelitoveMotoroveWozilo :-))), no viac sa mi paci Bayerische Mist Wagen prezentovane od rodeneho nemca. (mist je hnoj, trus, smeti, smetie, brak, haraburda) aj ked BMW i3 je slusne elektricke mestske vozidielko aj vo verzii s pekne integrovanym range extenderom.
            Naposledy upravené jux; 29-11-2015, 06:54.
        • jux
          jux
          Senior Member
          • Apr 2015
          • 1378
          •      

          #8
          Klasicke hybridy su podla mna len snahou vyrobcov fosilnych vozidiel, co najviac oddialit rozvoj realnej elektromobility - zlozite a drahe, maju elektromotor a smiesne baterie v podstate len preto, aby sa dostali do tabuliek modernych ekologickych vozidiel, kam podla mna nepatria..
          Plug-in hybridy s bateriovym dojazdom aspon 50km v dnesnej dobe este vyznam na prechodne obdobie maju. Do blizkej buducnosti by som este zobral na milost elektromobily s bateriovym dojazdom aspon 100km a s range extenderom - pre ich univerzalnost. No jedinou cestou z pekla fosilnej mobility su cisto bateriove vozidla. Okrem ekologickeho hladiska, cim dalej, tym viac sa ukazuje, ze svet by mohol byt bezpecnejsim miestom, kedy sme dokazali znizit zavislost od ropy.
          Naposledy upravené jux; 29-11-2015, 06:45.

          Komentár

          • 1fisker
            Senior Member
            • Aug 2014
            • 1543
            •   

            #9
            Som prekvapený ako sa rozvinula táto diskusia. Aj tak stále vychádza z toho len tá Opel Ampera (príp. Fisker Karma). Pán Teslu zatiaľ nechce a nič vhodnejšie z toho nevychádza. Lexusy sú dobré autá, ale nie je to plug-in hybrid a okrem toho sú neúmerne drahé.
            Aby som ešte pre neznalých veci upresnil: plug-in hybridy sú také autá, ktoré sa dajú nabíjať káblom zo siete. Máloktoré hybridy sú takto konštruované. Takže v princípe na malé vzdialenosti po meste môžu jazdiť len na elektrinu.

            Komentár


            • ICE666SVK
              ICE666SVK komentoval
              Upraviť komentár
              Tazko sa radi niekomu, koho nepozname, nevieme naco vsetko potrebuje vyuzivat auto atd. Nacom vlastne jazdi momentalne ten pan a ake trasy, ked prichadza do uvahy Opel Ampera pripadne Fisked Karma? Medzi Amperou a Karmou je dost velky rozdiel a aj cenovy? Vy predca auto predavate, tak moze auto kupit od Vas? Jedak Vas pozna a zrejme aj auto.
          • 1fisker
            Senior Member
            • Aug 2014
            • 1543
            •   

            #10
            Na Fiskeri sa vozil, veľmi sa mu to auto páčilo, ale rozhodol sa ho nekúpiť. Myslím, že jeho filozofia je taká, že si kúpi nejakú lacnejšiu ojazdenú Opel Amperu a potom za pár rokov Teslu. Teraz zatiaľ Teslu nechce, nevidí sa mu to optimálne, ako som písal v 1.príspevku. Inak nie je to až taký zlý prístup, Ampera sa dá kúpiť oveľa lacnejšie ako keď bola nová, je tam výrazný rozdiel ceny. Uvidíme ako to bude s Teslami, tiež by sme boli radi, keby ceny klesli

            Komentár

            • Radovan
              Member
              • Aug 2014
              • 304
              •      

              #11
              Pokud známý potřebuje delší dojezd a větší karoserii, pak v elektromobilitě je jedinou volbou opravdu jen Tesla. Pokud ho zajímají plug-in hybridy, pak momentálně nejlepší v poměru cena, výkon, velikost, výbava je Mitsubishi Outlander PHEV. V ČR za 1,25 mil. Kč. Osobně vyzkoušeno v procozu v Ostravě včetně místních 4proudovek. Těch 50 elektrických km na 1 nabití ve městě bez potíží dá. A navíc má snad jako jediný PHEV také rychlonabíjení CHAdeMO. Ostatní jen normální zásuvky na dobití přes noc.
              Radovan

              Komentár

              Pracuje...
              X