Zhanam nejake EV pre manzelku do prace , ponuknite . nieco ako ZOE , LEAF , ION, I-MIEV ... zalezi na cene , moze byt aj s odpoctom DPH .
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
KUPIM ELEKTROMOBIL
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Do mesta Fiat 500e - idealny a zeny to miluju lebo je to krasne auto.
Napr. tu:
autobazar.sk/16277909/fiat-500-e-83kw/
Ak chces vyzkusat mozes sa zastavit. Mam aj diagnostiku s ktorou viem pozriet stav baterie (v BA a okoli).
-
Jiri GrandPa Vdaka za ponuku , ale ako som pisal nizsie , skor nieco 5 dverove , koli detskej sedacke a dietatu. A cenim si pomoc s diagnostikou. Vdaka
-
Len pre uplnost, nie som dealer Fiatu , ale 500e ma vzadu 2 Isofixy a nainstalovat tam detsku sedacku je lahsie, nez do Tesly. Tesla (S) ma totiz uplne debilne vyrieseny pristup k tym hakom tvarom sedaku, vobec tam nie je priestor, na rozdiel od sedadiel Fiatu. Musis tam vlozit ten plastovy diel (to ide velmi tazko kvoli tuhemu opieradlu) inak tam sedacku vobec nedas. Vo Fiatke mam sedacku za 10 sekund.
Hovorim z vlastnej skusenosti lebo v nej vozim vnucku, ta Fiatku miluje.,
-
-
Maco a aky mas cenovy limit?
F500 je super do mesta, ale neadekvatne drahe k velkosti a technologii.
Komentár
-
Co mas proti technologii? Praveze technologia je v tomto EV vzorova, aspon co sa pohonnej jednotky tyka. OK, nema Android Car play a podobne blbosti co su ti v meste aj tak na nic, ale inak nema chybu.
Nema rychlonabijanie, takze potrebujes 3.75 hodiny z 0 na 100% ale este mi to nechybalo, lebo v meste mas vzdy za akychklvek okolnosti min. 100 km pri plnom nabiti k dispozicii, v lete az 200.
-
Jiri GrandPa no uz sa opakujem, ale DC nabijanie do elektromobilu patri, staci ze ho budes potrebovat 2x do roka, vtedy sa na 4h nabijanie mozes vykaslat dalej zimna vybava - tepelne cerpadlo,vyhrev volantu, sedaciek. v mojom pripade aj appka NIssan connect a servisna siet so sirokou ponukou nahr.dielov od "kamosov" z polska
Keby stala fiatka 10.ooo, bez debaty vyborna volba. Ale priemerna cena je okolo 16.000. malokedy je lacnejsia. A v tej cene mas seriozne Leafy, ZOE a urcite by som nasiel este nieco.
-
-
Ta fiatka sa paci aj zene , ale mame este dieta a tym padom potrebujem 5dverove, v zadu isofix na detsku sedacku. Neviem , ale ta cena je dost vysoka pre mna , radsej nieco lacnejsie a 5 dverove. Mozno aj ked sa niekto zaobera dovozom EV aut... pomoze . Zatial vdaka. A milan84 mas nieco v ponuke?
Komentár
-
pozri rakuske bazary, napr . willhaben. Je to blizko, maju ich viac a ceny su rozumne.
https://www.willhaben.at/iad/gebrauc...kwh-294418412/
-
tie rakuske bazary maju kopirovane tie iste inzeraty, podobne ako u nas.
ja som svoj nasiel cez https://www.gebrauchtwagen.at/angebo...t=price&desc=0
Za 20.000 je dvojrocnych 30kWh hned niekolko kusok za hranicami. Leafy zacinaju na 10.000, ale v nemecku a su to tie najstarsie kusy, takze ziadna vyhra.
Maco7 v BA a okoli som k dispo, ak by si siel nejaky pozerat pripadne by si chcel poradit, na Leafy sa celkom uz citim a vela info speci k vacsej baterke ti vie povedat aj Teq. Ja nemam ziadny k dispo, ale mam znameho, ktory niekedy v lete chce robit update z Leafu na Konu, tak mozno bude hladat kupca. To by si musel ale este pol roka cakat.
-
no praveze by som dost vahal, ci nezobrat starsi Ion, resp. mitsubishi. Jazdil som v nom sice len par km po meste, ale stacilo. ten eUP vrci ako trolejbus, prejde rovnaku vzdialenost ako trojcata, vykon je tiez ziadna slava. A ja mam aj osobnu averziu, mozno az neznasanlivost na VW produkty, tak som viac zaujaty.
Okrem jedneho fest ojazdeneho po leasingovke (inzerat par tyzdnov dozadu) su za brutal vysoke ceny. Drahsie ako trojcata.
-
presne tak, keď niečo malé tak radšej Ion ako eUp, obe sú "social edition" holé plechy bez výbavy ale Ion má aspoň zvládnuté elektromobilné vychytávky
-
Europske dvojcata Ion a Zero su spartanskejsimi surodencami japonskeho originalu i-MiEV.
- i-MiEV ma vecsiu bateriu... 88 clankov (16kWh), Ion a Zero ma 80 (14,5kWh)
- i-MiEV ma moznost dialkoveho (do 100m) kurenia/chladenia pokial je auto zapojene na siet.
- i-Miev ma krajsie - integrovane radio/cd/mp3, do europskych sa montuje radio do volnej sachty.
- i-MiEV ma ledkove denne svetla, stretavacky su tiez ledkove, automaticky spinane od osvetlenia a automaticky sklapane od zatazenia
- i-MiEV ma vyhrievane obe predne sedadla, ion a zero len vodicovo
- i-MiEV ma kozenny volant a elektricky sklopne zrkadla.
- i-MiEV ma 5kW kurenie, zero a ion maju len 2kW
nevyhodou i-MiEVa je, ze na SK sa oficialne nepredava, takze servis na SK je otazny, aj ked v Mitrubishi servise mi povedali, ze to nie je problem, ze maju na to vyskoleneho cloveka.
Na novsich modeloch i-MiEVa po r. 2014 nefunguje (zatial) aplikacia Canion kompletne Chybaju napetia jednotlivych clankov a teploty senzorov v baterii. V ionoch a zerach funguje vsetko v canione aj na novsich verziach.
Nevyhodou, (alebo vyhodou) i-MiEVa je generator idiotskych zvukov, ktory zero a ion nemaju. Da sa sice vypnut, ale po opetovnom zapnuti auta sa znova aktivuje.Naposledy upravené jux; 26-02-2019, 19:40.
-
-
Ked by si chcel vyskusat trojca, menovite i-MiEVa, mozem ti ho (a hlavne tvojej zene) ukazat a pozicat na pojazdenie. Zeny to auticko miluju, minule jedna manzelkina kamaratka vyhlasila, ze to je velke auto vlozene do maleho auta. Podla mna je i-MiEV najlepsie auticko do mesta. Vyberal som z kratsich ako 4m vid tabulka
https://teslaclub.sk/forum/v%C5%A1eo...3155#post23155
Hlavne prednosti trojciat: mala sirka a maly polomer otacania - lebo zadny nahon, pri dost velkom razvore - teda stabilne, velky vnutorny priestor, lahke nastupovanie, aj dozadu vojde dospely, samozrejme isofix.
Je pravda, ze trojcata su vyvojovo najstarsie EV, no boli navrhnute s japonskou pedantnostou. i-MiEV ma napr automaticky zapinatelne a vyskovo samoregulovatelne LED svetla, da sa rozkurit/vychladit zo siete dialkovo (do 100m)
Neviem aky mas budget, napr. tu je dobry kauf, starsi, ale maly najazd. Doporucujem kupovat v Nemecku, cim viac na zapad a na sever, tym lepsi nakup.
https://www.autoscout24.de/angebote/...onverters-testNaposledy upravené jux; 26-02-2019, 07:48.
- Likes 1
Komentár
-
Dakujem vsetkym za rady a skusenosti, cenim si to , predsa ked to vlastnite alebo mate s tym ci onakym typom EV skusenosti , viete povedat k veci. Dnes som nahodou sedel v ZOE , to auto sa mi celkom paci , pekny interier, aj celkom priestranne , ako som cital v diskusiach , ZOE ma teda bud 43kW nabijacku ak ma motor Q210 (neskor nazyvany Q90), alebo 22kW nabijacku ak ma motor R240 (R75 alebo R90). S povodnym motorom continental je nabijacka 43kW, s novsim motorom renault je len 22kW nabijacka..(nabijat to budem len doma na 3F 32A zasuvke , asi to by som chcel kupit pre zenu . A este som sa dnes odviezol v citroen zero v tej trojicke , take spartansky vybavene , ale super , viezli sme sa traja 100kg , a celkom to taha na prekvapenie ... take male sikovne ale z vnutra dost velke ... a da sa jazdit aj medzimesto ... do 100km uplne staci do prace a spat ... no uvidime , co sa podari , ale kazdopadne dakujem za rady a skusenosti ...
- Likes 1
Komentár
-
1fisker no tak, ved sme to uz preberali. Vies, ze ja v tej cene preferujem zasadne Leaf ako priestorovo plnohodnotne auto. Zoe je tiez veteran, na ktorom ten vek a lacnejsie detaily vidiet vsade. Vsetko ma nejaku rozumnu hranicu, za ktorou je to predrazena krabica. Nechcel si prezradit v akej cene si zohnal ty, tak vychadzam z priemernych inzeratov, kde malokedy zozenies pod 15.000 za nejaky lepsi kus.
-
https://www.willhaben.at/iad/gebrauc...KE=1051&sort=3
ZOE Zacinaju na 8000, aj ked nie vzdy sa pise ci s alebo bez najmu baterie, treba asi individualne zistit
https://www.willhaben.at/iad/gebrauc...KE=1042&sort=3
LEAF zacinaju na 12 000
-
a co takto BMW i3. Pre zenu ako stvorene. My sme kupili prave teraz. este nie je doma ale ideme ponho. Za dobru cenu mas napriklad tu: https://www.willhaben.at/iad/gebrauc...rie-298234433/
Urcite by 1000€ este dali dole. A po case mozes kludne upgrdnut baterku na 94Ah a 60Ah predat alebo ponechat pre domacu FV elektraren.
- Likes 1
Komentár
-
Leaf z druhej ruky je fajn ale: je to fakt skarede (skarede kacatko-maloktorej zene sa paci) auto a dost velke na bruzdanie mestom. Moduly baterky vzhladom na ich ulozenie a absenciu teplotneho manazmentu degraduju uz pri 70k km. Samozrejme da sa to napravit rozobratim a vymenou cca 4-6 modulov ktore su naskladane na sebe a najblizsie pri podlahe auta, nakolko tie to schytavaju ako prve. Na druhej strane dostatok nahradnych dielov z druhej ruky aj bateriovych modulov na sekundarnom trhu.
Komentár
-
no dovol, Leafik je nahodou pekne auto Ani i3 ani Ion nie su prave najkrajsie. tym, ze su elektricke, chcu byt ine a to vo vsetkom.
Kapacita ti klesa na kazdom aute, snad len na Leafoch je to najznamejsie kvoli ich rozsireniu a tiez zadarmo dostupnej aplikacii do mobilu, ktora ti hned SOH vypluje.
Degradacia mi svieti tesne pod 70.000 teraz na urovni 10 percent. Este pred mesiacom som bol takmer na kapacite novej baterie. Ma na to vplyv vela vplyvov ,najviac asi teplota. Nedavno tu Ľuboš Geleta pisal ze ma tusim 6 percent na Ioniqu pri rovnakych km. A to je auto s tepelnym manazmentom baterier.
Holt pri jazdenom elektro aute za tretinovu cenu bude nejaka degradacia vzdy. Leaf ako pises ma obrovsku vyhodu karostarskych aj elektrickych dielov po internete.Naposledy upravené milan84; 28-02-2019, 17:11.
-
Vsetky tri su fakt skarede auta... zamerne.
-
Trojcata pochadzaju zo spalovaka Mitsubishi i, cize dizajn nebol navrhnuty pre elektromobil.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_i
Trojcata patria pod japonsku kategoriu kei car, kde su presne urcene maximalne rozmery a vykon motora. V jpn maju kei cars zlavu na dani/poisteni/parkovani. https://en.wikipedia.org/wiki/Kei_car
-
-
Vodné elektrárne Trenčín vyraďujú trojročné Nissany Leaf. Predávať ich bude pravdepodobne spoločnosť, čo im poskytla operatívny leasing. Meno som si nezapamätal. Prípadný záujemca si to bude musieť dohľadat ne nete...
Komentár
-
leasingovka ich najprv ponukne uzivatelovi na odkupenie za priaznivu cenu. ak sa nepredaju, ponukaju dalej. Aj ked to ponuknu verejnosti, uz to ma daleko od ich zostatkovej ceny a blizi sa trhovej.
A ak maju verzie ako ostatne ich podniky, tak su to Visie, teda zaklad max. s vyhrevom volant+sedacky.Naposledy upravené milan84; 21-03-2019, 19:13.
-
-
2 ročný Mercedes B250e: https://www.autobazar.eu/mercedes-b-trieda-250-e-id15497250.html
Na cene sa dá dohodnúť.
Komentár
Komentár