Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Kupa Tesly model S

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • mardo driver
    Junior Member
    • Jun 2019
    • 15

    Kupa Tesly model S

    Zdravim Vas pani! aj damy snad :-)
    Zijem v Norsku a mam zaujem kupit jazdenu Teslu model S 85. Co do elektro aut som absolutny laik, chcem Vas poprosit o radu comu sa vyhnut, coho sa vyvarovat, pozeram po modeloch s oznacenim D co znamena tkzv. 4x4, maximalny najazd do 100.000km. Nemam ponatia kolko je schopna tesla vydrzat kilometrov. Co by ste mi poradili?
    Dakujem za akekolvek info!
  • mardo driver
    Junior Member
    • Jun 2019
    • 15

    #2
    Pôvodne zverejnené od mardo driver Pozrieť príspevky
    Zdravim Vas pani! aj damy snad :-)
    Zijem v Norsku a mam zaujem kupit jazdenu Teslu model S 85. Co do elektro aut som absolutny laik, chcem Vas poprosit o radu comu sa vyhnut, coho sa vyvarovat, pozeram po modeloch s oznacenim D co znamena tkzv. 4x4, maximalny najazd do 100.000km. Nemam ponatia kolko je schopna tesla vydrzat kilometrov. Co by ste mi poradili?
    Dakujem za akekolvek info!
    V sobotu idem pozriet tento kusok, mozte sa mi k tomu vyjadrit prosim Vas? Clapik ju ma od nova so vsetkou dokumentaciou a zaruka je do roku 2022 na motor a bateriu.

    https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=131354653

    Komentár


    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Ak je to rocnik 2014 tak je to predfaceliftova verzia.
      Bolo by dobre zohnat niekoho co ma ten starsi adapater pre predfaceliftove tesly s OBD modulom a softverom ScanMyTesla - nech sa pozrie na degradaciu baterie, tiez aka cast nabijania bola na DC a aka na AC.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Ten inzerat vyzera super. Ak je pravda co pise, napr. ze nabijal iba raz na SC.
      Za poplatok vie Tesla urobit battery test report, to je v podstate najdolezitejsie. To auto evidentne jazdilo len kratke trasy. Pokial batery test report ukaze SOH (state o health) t.j. kolko % z povodnej kapacity baterie auto ma, minimalne nad zhruba 92-93% je to super kupa ze tu cenu, aj 90% by bolo este OK pri tom veku auta ale uz na hrane.
      Tzn. ze realny dojazd budes mat na urovni 300-350 km v lete a 250-300 km v zime (podla vonkajsej teploty).
      Este by som sa ho opytal ako casto nabijal bateriu na 100 % (najlepsia odpoved je nikdy!), ked povie tak 10-15% pripadov je to OK, ak povie v polovici pripadov tak by som bez batery reportu to auto nekupoval.
      Naposledy upravené Jiri GrandPa; 13-06-2019, 10:40.
  • mardo driver
    Junior Member
    • Jun 2019
    • 15

    #3
    Uz som ho poprosil o report ak ho ma. Napisem sem hned jak sa mi ozve.

    Komentár

    • mardo driver
      Junior Member
      • Jun 2019
      • 15

      #4
      Dakujem za odpovede pani!

      Komentár

      • mardo driver
        Junior Member
        • Jun 2019
        • 15

        #5
        Takze nabijanie je nastavene na 80% a nikdy neprekrocil tuto hranicu. Auto nabijal doma a v praci. Na SC bola nabijana len raz. Battery report bude buduci tyzden, pojdeme spolu do Tesly.

        Komentár


        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Wow. If true, nevahaj.

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Jiri GrandPa Myslis, ze je dobre, ked nikdy nenabil bateriu na 100%? Ja myslim, ze raz za cas (mesiac/dva) je dobre bateriu nabit na AC naplno, aby sa clanky zarucene zrovnali. Ja som zil v tom, ze BMS v elektromobiloch zrovnavaju clanky az potom, ked prvy clanok dosiahne maximalne dovolene napetie. Ked nikdy nenabijak viac ako 80 % clanky mozu byt rozhadzane, t.j. niektory moze pracovat uz aj pri 80% CoC napetovo blizko maximalnemu napetiu a niektore podstatne nizsie a kedze nikdy nedobehlo balancovanie do konca, tak to tak moze byt uz dlho.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          To robíš len kvôli tomu, aby bol BMS spokojný. Ale chemicky to tým článkom vibec nevadi IMHO.
          Proste teraz nabije na 100% a fičí.
          A keď bol v servise - tam mne vždy nabijú na 100% a robia to asi práve kvôli tomu čo píšeš.
      • mardo driver
        Junior Member
        • Jun 2019
        • 15

        #6
        V sobotu sa mame stretnut tak napisem potom ze co a ako. Je este nieco na co sa pozriet?

        Komentár

        • mardo driver
          Junior Member
          • Jun 2019
          • 15

          #7
          Pôvodne zverejnené od mardo driver Pozrieť príspevky
          Takze nabijanie je nastavene na 80% a nikdy neprekrocil tuto hranicu. Auto nabijal doma a v praci. Na SC bola nabijana len raz. Battery report bude buduci tyzden, pojdeme spolu do Tesly.
          Takze ako teraz, nabijat to ci nenabijat na 100%?

          Komentár


          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Problematiku nabíjania batérii nájdeš tu na fóre. Jednoduchá odpoved - len ak je to nevyhnuteľne nutne kvôli dojazdu.
        • mardo driver
          Junior Member
          • Jun 2019
          • 15

          #8
          v sobotu som auto videl. povozil somsa, je to slusne vozenie, nic nevrzgalo, auto dava obrovsky pocit robustnosti a pevnoesti. kedy tedy preblikala kontrolka tlmicov, pruzenia. Takze sa pojde do tesly na kontrolu a aj ohladom battery healt reportu. Bolo vymenene predne okno plus strecha, koli zatekaniu, je tam novy motor a na komplet vsetky klucky. Este aj kotuce a dosky. Nic ine sa na aute nemenilo. od vsetkeho su doklady. Chlapik je prvy majitel. cena je slusna, pojdem do toho ak bude vsetko ok po servise v tesle.
          Dakujem Vam za rady!

          Komentár


          • Wilo
            Wilo komentoval
            Upraviť komentár
            Na to ze to nema ani 100.000km sa tam uz toho robilo nejako podozrivo vela nie? Sklo, strecha, 4x klucky, motor, teraz blika podvozok. Komplet nove brzdy? Nemaju na EV vydrzat podstatne dlhsie? Moja i3 ma uz 93.000km a brzdy hovorilil v servisy ze sa tymto tempom spokojne doziju aj 200-250.000km. Su tak na 80%. Na spalovakoch do 100.000km som menil vzdy akurat tak olej a brzdy. Firemne Octavie a Suberby mame uz vsetky nad 200.000km a tiez len spotrebak isiel. Aby to nebol nejaky piatkovy kus ktory bude viac stat ako chodit. Ako vek to auto ma ale najazd dost skromny na tu velkostnu kategoriu a rok vyroby a vymeneneho viac nez by jeden cakal. Zaruka sice vela veci pokryje ale cas v servise asi nie.
        • mardo driver
          Junior Member
          • Jun 2019
          • 15

          #9
          Pôvodne zverejnené od mardo driver Pozrieť príspevky
          v sobotu som auto videl. povozil somsa, je to slusne vozenie, nic nevrzgalo, auto dava obrovsky pocit robustnosti a pevnoesti. kedy tedy preblikala kontrolka tlmicov, pruzenia. Takze sa pojde do tesly na kontrolu a aj ohladom battery healt reportu. Bolo vymenene predne okno plus strecha, koli zatekaniu, je tam novy motor a na komplet vsetky klucky. Este aj kotuce a dosky. Nic ine sa na aute nemenilo. od vsetkeho su doklady. Chlapik je prvy majitel. cena je slusna, pojdem do toho ak bude vsetko ok po servise v tesle.
          Dakujem Vam za rady!
          poznam tesly tu konkretne v Norsku, co boli podstatne viac krat v servise. Ono, az tak kvalitne auta to zase nie su. To je vseobecny fakt. Podla mna je vymena dosiek a kotucov raz za 4-5rokov ok, vzhladom na material. Okno a strecha to je jasne ze preco menil, klucky to je historia sama o sebe, ludia by tu vedeli hovorit, a co bolo z motorom som sa nepytal. je tam este 3 roky zaruka na baterku a motor.

          Komentár

          • mardo driver
            Junior Member
            • Jun 2019
            • 15

            #10
            Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	tesla battery.PNG
Videní:	199
Veľkosť:128,3 KB
ID:	39442

            tu je report z tesly, zatial auto spoznavam, mam za sebou cca 1000km, mozem povedat ze je to super vozenie. Strasne rychlo si na to clovek zvykne.

            Komentár


            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              Takze si kupil? Toz vitaj do klubu!

            • mardo driver
              mardo driver komentoval
              Upraviť komentár
              kupil veru. Dakujem
          • mardo driver
            Junior Member
            • Jun 2019
            • 15

            #11
            nabijam to normalne 13A max, viac tomu nedavam. Majitel predo mnou to robil tak isto. Type 2 kabel. Mam aj original tesla kabel na 230V stale v aute.

            Komentár

            • mardo driver
              Junior Member
              • Jun 2019
              • 15

              #12
              Tu je nabijanie zadarmo, kam je chodit najlepsie nabijat na SK?

              Komentár


              • Jiri GrandPa
                Jiri GrandPa komentoval
                Upraviť komentár
                Situacia sa zlepsuje, pomaly ale isto. Zadarmo toho az tak vela nie je.
                Asi najuplnejsi zoznam je: www.nabky.com - ten je udrziavany clenmi fora a administratorom.
                SC a destination chargre vidis v aute, mame ich zopar tiez.
            • mardo driver
              Junior Member
              • Jun 2019
              • 15

              #13
              Pôvodne zverejnené od mardo driver Pozrieť príspevky
              Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	tesla battery.PNG
Videní:	199
Veľkosť:128,3 KB
ID:	39442

              tu je report z tesly, zatial auto spoznavam, mam za sebou cca 1000km, mozem povedat ze je to super vozenie. Strasne rychlo si na to clovek zvykne.
              dakujem!

              Komentár

              • denial
                Member
                • Jun 2014
                • 174

                #14
                Caute, niekde som tu cital, ze existuje moznost, ze Tesla zasle na email servisnu historiu vozidla majitelovi a do CC moze pridat noveho potencionalneho majitela / zaujemcu.

                Teraz mi jeden predavac na toto napisal:

                - The full service history - now due to GDPR Tesla don't give it.

                Je to pravda, uz nic nikomu neposlu - ani majitelovi ??

                Komentár

                Pracuje...
                X