Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

KUPIM ELEKTROMOBIL

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Maco7
    Member
    • Nov 2018
    • 48
    •      

    KUPIM ELEKTROMOBIL

    Zhanam nejake EV pre manzelku do prace , ponuknite . nieco ako ZOE , LEAF , ION, I-MIEV ... zalezi na cene , moze byt aj s odpoctom DPH .
  • Jiri GrandPa
    Member
    • Dec 2016
    • 459
    •      

    #2
    Do mesta Fiat 500e - idealny a zeny to miluju lebo je to krasne auto.
    Napr. tu:
    autobazar.sk/16277909/fiat-500-e-83kw/

    Ak chces vyzkusat mozes sa zastavit. Mam aj diagnostiku s ktorou viem pozriet stav baterie (v BA a okoli).

    Komentár


    • Maco7
      Maco7 komentoval
      Upraviť komentár
      Jiri GrandPa Vdaka za ponuku , ale ako som pisal nizsie , skor nieco 5 dverove , koli detskej sedacke a dietatu. A cenim si pomoc s diagnostikou. Vdaka

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Len pre uplnost, nie som dealer Fiatu , ale 500e ma vzadu 2 Isofixy a nainstalovat tam detsku sedacku je lahsie, nez do Tesly. Tesla (S) ma totiz uplne debilne vyrieseny pristup k tym hakom tvarom sedaku, vobec tam nie je priestor, na rozdiel od sedadiel Fiatu. Musis tam vlozit ten plastovy diel (to ide velmi tazko kvoli tuhemu opieradlu) inak tam sedacku vobec nedas. Vo Fiatke mam sedacku za 10 sekund.
      Hovorim z vlastnej skusenosti lebo v nej vozim vnucku, ta Fiatku miluje.,
  • milan84
    Member
    • Jun 2015
    • 217
    •   

    #3
    Maco a aky mas cenovy limit?
    F500 je super do mesta, ale neadekvatne drahe k velkosti a technologii.

    Komentár


    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Co mas proti technologii? Praveze technologia je v tomto EV vzorova, aspon co sa pohonnej jednotky tyka. OK, nema Android Car play a podobne blbosti co su ti v meste aj tak na nic, ale inak nema chybu.
      Nema rychlonabijanie, takze potrebujes 3.75 hodiny z 0 na 100% ale este mi to nechybalo, lebo v meste mas vzdy za akychklvek okolnosti min. 100 km pri plnom nabiti k dispozicii, v lete az 200.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      Jiri GrandPa no uz sa opakujem, ale DC nabijanie do elektromobilu patri, staci ze ho budes potrebovat 2x do roka, vtedy sa na 4h nabijanie mozes vykaslat dalej zimna vybava - tepelne cerpadlo,vyhrev volantu, sedaciek. v mojom pripade aj appka NIssan connect a servisna siet so sirokou ponukou nahr.dielov od "kamosov" z polska
      Keby stala fiatka 10.ooo, bez debaty vyborna volba. Ale priemerna cena je okolo 16.000. malokedy je lacnejsia. A v tej cene mas seriozne Leafy, ZOE a urcite by som nasiel este nieco.
  • Maco7
    Member
    • Nov 2018
    • 48
    •      

    #4
    Ta fiatka sa paci aj zene , ale mame este dieta a tym padom potrebujem 5dverove, v zadu isofix na detsku sedacku. Neviem , ale ta cena je dost vysoka pre mna , radsej nieco lacnejsie a 5 dverove. Mozno aj ked sa niekto zaobera dovozom EV aut... pomoze . Zatial vdaka. A milan84 mas nieco v ponuke?

    Komentár


    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      pozri rakuske bazary, napr . willhaben. Je to blizko, maju ich viac a ceny su rozumne.
      https://www.willhaben.at/iad/gebrauc...kwh-294418412/

    • Maco7
      Maco7 komentoval
      Upraviť komentár
      Teq Vdaka za tip, pozriem ..

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      tie rakuske bazary maju kopirovane tie iste inzeraty, podobne ako u nas.
      ja som svoj nasiel cez https://www.gebrauchtwagen.at/angebo...t=price&desc=0
      Za 20.000 je dvojrocnych 30kWh hned niekolko kusok za hranicami. Leafy zacinaju na 10.000, ale v nemecku a su to tie najstarsie kusy, takze ziadna vyhra.
      Maco7 v BA a okoli som k dispo, ak by si siel nejaky pozerat pripadne by si chcel poradit, na Leafy sa celkom uz citim a vela info speci k vacsej baterke ti vie povedat aj Teq. Ja nemam ziadny k dispo, ale mam znameho, ktory niekedy v lete chce robit update z Leafu na Konu, tak mozno bude hladat kupca. To by si musel ale este pol roka cakat.

    • curgali
      curgali komentoval
      Upraviť komentár
      Aj VW e-UP je dobry do mesta a ma aj CCS.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      ano CCS ma a je to elektromobil. Tam ale asi vsetky vyhody koncia jazdil si s nim?

    • curgali
      curgali komentoval
      Upraviť komentár
      Nie..nemam skusenost.Sedel som v nom a mal som dost miesta na tak male auto...ale chcel malý EV do mesta. Nikto to nespomenul tak som dal typ..Stale lepsie ako ION.
      Naposledy upravené curgali; 25-02-2019, 22:35.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      no praveze by som dost vahal, ci nezobrat starsi Ion, resp. mitsubishi. Jazdil som v nom sice len par km po meste, ale stacilo. ten eUP vrci ako trolejbus, prejde rovnaku vzdialenost ako trojcata, vykon je tiez ziadna slava. A ja mam aj osobnu averziu, mozno az neznasanlivost na VW produkty, tak som viac zaujaty.
      Okrem jedneho fest ojazdeneho po leasingovke (inzerat par tyzdnov dozadu) su za brutal vysoke ceny. Drahsie ako trojcata.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      presne tak, keď niečo malé tak radšej Ion ako eUp, obe sú "social edition" holé plechy bez výbavy ale Ion má aspoň zvládnuté elektromobilné vychytávky

    • juks
      juks komentoval
      Upraviť komentár
      Europske dvojcata Ion a Zero su spartanskejsimi surodencami japonskeho originalu i-MiEV.
      - i-MiEV ma vecsiu bateriu... 88 clankov (16kWh), Ion a Zero ma 80 (14,5kWh)
      - i-MiEV ma moznost dialkoveho (do 100m) kurenia/chladenia pokial je auto zapojene na siet.
      - i-Miev ma krajsie - integrovane radio/cd/mp3, do europskych sa montuje radio do volnej sachty.
      - i-MiEV ma ledkove denne svetla, stretavacky su tiez ledkove, automaticky spinane od osvetlenia a automaticky sklapane od zatazenia
      - i-MiEV ma vyhrievane obe predne sedadla, ion a zero len vodicovo
      - i-MiEV ma kozenny volant a elektricky sklopne zrkadla.
      - i-MiEV ma 5kW kurenie, zero a ion maju len 2kW

      nevyhodou i-MiEVa je, ze na SK sa oficialne nepredava, takze servis na SK je otazny, aj ked v Mitrubishi servise mi povedali, ze to nie je problem, ze maju na to vyskoleneho cloveka.
      Na novsich modeloch i-MiEVa po r. 2014 nefunguje (zatial) aplikacia Canion kompletne Chybaju napetia jednotlivych clankov a teploty senzorov v baterii. V ionoch a zerach funguje vsetko v canione aj na novsich verziach.

      Nevyhodou, (alebo vyhodou) i-MiEVa je generator idiotskych zvukov, ktory zero a ion nemaju. Da sa sice vypnut, ale po opetovnom zapnuti auta sa znova aktivuje.
      Naposledy upravené jux; 26-02-2019, 19:40.
  • juks
    Member
    • May 2018
    • 54
    •      

    #5
    Ked by si chcel vyskusat trojca, menovite i-MiEVa, mozem ti ho (a hlavne tvojej zene) ukazat a pozicat na pojazdenie. Zeny to auticko miluju, minule jedna manzelkina kamaratka vyhlasila, ze to je velke auto vlozene do maleho auta. Podla mna je i-MiEV najlepsie auticko do mesta. Vyberal som z kratsich ako 4m vid tabulka
    https://teslaclub.sk/forum/v%C5%A1eo...3155#post23155
    Hlavne prednosti trojciat: mala sirka a maly polomer otacania - lebo zadny nahon, pri dost velkom razvore - teda stabilne, velky vnutorny priestor, lahke nastupovanie, aj dozadu vojde dospely, samozrejme isofix.
    Je pravda, ze trojcata su vyvojovo najstarsie EV, no boli navrhnute s japonskou pedantnostou. i-MiEV ma napr automaticky zapinatelne a vyskovo samoregulovatelne LED svetla, da sa rozkurit/vychladit zo siete dialkovo (do 100m)
    Neviem aky mas budget, napr. tu je dobry kauf, starsi, ale maly najazd. Doporucujem kupovat v Nemecku, cim viac na zapad a na sever, tym lepsi nakup.
    https://www.autoscout24.de/angebote/...onverters-test
    Naposledy upravené jux; 26-02-2019, 07:48.

    Komentár

    • Maco7
      Member
      • Nov 2018
      • 48
      •      

      #6
      Dakujem vsetkym za rady a skusenosti, cenim si to , predsa ked to vlastnite alebo mate s tym ci onakym typom EV skusenosti , viete povedat k veci. Dnes som nahodou sedel v ZOE , to auto sa mi celkom paci , pekny interier, aj celkom priestranne , ako som cital v diskusiach , ZOE ma teda bud 43kW nabijacku ak ma motor Q210 (neskor nazyvany Q90), alebo 22kW nabijacku ak ma motor R240 (R75 alebo R90). S povodnym motorom continental je nabijacka 43kW, s novsim motorom renault je len 22kW nabijacka..(nabijat to budem len doma na 3F 32A zasuvke , asi to by som chcel kupit pre zenu . A este som sa dnes odviezol v citroen zero v tej trojicke , take spartansky vybavene , ale super , viezli sme sa traja 100kg , a celkom to taha na prekvapenie ... take male sikovne ale z vnutra dost velke ... a da sa jazdit aj medzimesto ... do 100km uplne staci do prace a spat ... no uvidime , co sa podari , ale kazdopadne dakujem za rady a skusenosti ...

      Komentár


      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        ak najdes lacny ZOE, nemusi to byt zla kupa na tvoje ucely, ale za ceny, ktore su bezne inzerovane (tie s kupenou bateriou) to byva nezmysel.

      • 1fisker
        1fisker komentoval
        Upraviť komentár
        prečo nezmysel?

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        1fisker no tak, ved sme to uz preberali. Vies, ze ja v tej cene preferujem zasadne Leaf ako priestorovo plnohodnotne auto. Zoe je tiez veteran, na ktorom ten vek a lacnejsie detaily vidiet vsade. Vsetko ma nejaku rozumnu hranicu, za ktorou je to predrazena krabica. Nechcel si prezradit v akej cene si zohnal ty, tak vychadzam z priemernych inzeratov, kde malokedy zozenies pod 15.000 za nejaky lepsi kus.

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        https://www.willhaben.at/iad/gebrauc...KE=1051&sort=3
        ZOE Zacinaju na 8000, aj ked nie vzdy sa pise ci s alebo bez najmu baterie, treba asi individualne zistit
        https://www.willhaben.at/iad/gebrauc...KE=1042&sort=3
        LEAF zacinaju na 12 000

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        Teq to su vsetko "batteriemiete" ! Leafy realne vies vybrat za 11.000 z tych najstarsich, sem tam sa objavi za 10.

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        milan84 nie som si isty ci vsetky, ale moze byt. Aj ked uz po x rokoch by uz mohli mat tie baterie pomaly zaplatene, niekomu to moze ale praveze vyhovovat ze nevlastni bateriu a moze si uplatnovat reklamaciu.
    • mozeg
      Member
      • Dec 2015
      • 196
      •      

      #7
      a co takto BMW i3. Pre zenu ako stvorene. My sme kupili prave teraz. este nie je doma ale ideme ponho. Za dobru cenu mas napriklad tu: https://www.willhaben.at/iad/gebrauc...rie-298234433/

      Urcite by 1000€ este dali dole. A po case mozes kludne upgrdnut baterku na 94Ah a 60Ah predat alebo ponechat pre domacu FV elektraren.

      Komentár

      • mozeg
        Member
        • Dec 2015
        • 196
        •      

        #8
        Leaf z druhej ruky je fajn ale: je to fakt skarede (skarede kacatko-maloktorej zene sa paci) auto a dost velke na bruzdanie mestom. Moduly baterky vzhladom na ich ulozenie a absenciu teplotneho manazmentu degraduju uz pri 70k km. Samozrejme da sa to napravit rozobratim a vymenou cca 4-6 modulov ktore su naskladane na sebe a najblizsie pri podlahe auta, nakolko tie to schytavaju ako prve. Na druhej strane dostatok nahradnych dielov z druhej ruky aj bateriovych modulov na sekundarnom trhu.

        Komentár


        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          no dovol, Leafik je nahodou pekne auto Ani i3 ani Ion nie su prave najkrajsie. tym, ze su elektricke, chcu byt ine a to vo vsetkom.
          Kapacita ti klesa na kazdom aute, snad len na Leafoch je to najznamejsie kvoli ich rozsireniu a tiez zadarmo dostupnej aplikacii do mobilu, ktora ti hned SOH vypluje.
          Degradacia mi svieti tesne pod 70.000 teraz na urovni 10 percent. Este pred mesiacom som bol takmer na kapacite novej baterie. Ma na to vplyv vela vplyvov ,najviac asi teplota. Nedavno tu Ľuboš Geleta pisal ze ma tusim 6 percent na Ioniqu pri rovnakych km. A to je auto s tepelnym manazmentom baterier.
          Holt pri jazdenom elektro aute za tretinovu cenu bude nejaka degradacia vzdy. Leaf ako pises ma obrovsku vyhodu karostarskych aj elektrickych dielov po internete.
          Naposledy upravené milan84; 28-02-2019, 17:11.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Vsetky tri su fakt skarede auta... zamerne.

        • juks
          juks komentoval
          Upraviť komentár
          Trojcata pochadzaju zo spalovaka Mitsubishi i, cize dizajn nebol navrhnuty pre elektromobil.
          https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_i
          Trojcata patria pod japonsku kategoriu kei car, kde su presne urcene maximalne rozmery a vykon motora. V jpn maju kei cars zlavu na dani/poisteni/parkovani. https://en.wikipedia.org/wiki/Kei_car
      Pracuje...
      X