Tak sme jeden z poslednych letnych vecerov stravili s Juxom v garazi pri testovani kablov na nabijanie BMW i3.
Co sme zistili:
1. Jux je super odbornik na kable😀, navyrabal ich minimalne 30ks, velmi inspirativne. Ak potrebujete oslovte ho, urcite rad poradi, je to velmi prijemny clovek s Teslou X.
2. BMW EV type2 original kabel pod predajnym oznacenim 61902350237 je jednofazovy (doplnam info od juxa 32A). BMW neumoznuje vyuzit ich jedinym predavanym znackovym kablom maximalnu kapacitu zabudovanej 11kw nabijacky v novsich modeloch. Nekupovat zatial tento kabel!!! pokial nemate v aute zakladnu nabijacku 3,6kW. Zostava moznost je kupit kabel type2 3 fazy 16A od ineho vyrobcu akebo si ho vyrobit doma. BMW mailom potvrdilo ze este nie su v predaji 3Fazove kable.
3. Ked budete vyberat type2 kabel pre i3 staci vam 3x16A, viac aktualne i3 nezvladne. Vyssie ampere znamenaju hrubsi kabel a vyssiu hmotnost, tym padom menej komfortnu manipulaciu.
4. Tesla originalna type2 nabijacka s konektorom type2 si s BMW i3 nerozumie, ked sme zasunuli konektor do i3, nespustila sa ani inicializacia nabijania. Asi iny protokol od Tesly.
5. Skusil som kamosovu Teslu na original BMW wallboxe (3f, type2), velmi dobre si rozumie a nabija. Kvoli isticu a konfiguracii wallboxu max 3x16A.
Ak mate miekto zaujem o BMW 1faza type2 original kabel rad predam za 200euro, napiste cez spravy, ozvem sa. Je vybaleny 3x pouzity vratane tasky a origos krabice. Som mu vyssie urobil reklamu
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Test nabijacich kablov BMW i3 s Juxom
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
Zložiť
-
Test nabijacich kablov BMW i3 s Juxom
Naposledy upravené Dzami; 10-01-2018, 21:53.Tagy: -
- Likes 1
Pridávanie komentárov je blokované.
este upresnim k ponukanemu BMW jednofazovemu type2/type2 kablu - tento kabel je 32A, takze za hodi okrem starsieho I3 s jednofazovou nabijackou aj pre vsetky elektromobily s type2 konektorom, ktore maju jednofazovu 32A ( cca 7kW ) nabijacku. Napriklad pre Ioniq, Golf, E-up, MB, Ampera-E.
Pripominam, ze type2/type2 kabel nema ziadnu elektroniku, je to len prepojenie L1, N, PE, CP a obsahuje len dva odpory 220 ohm na PP kontaktorch oboch type2 konektorov oproti PE.
Inak na stretnuti nieco Jirko hovoril o tom, ze Tesla ma aj na CP nejaky "datovy sum", nie iba PWM signal... potom by MK nemal fungovat na ziadnom inom aute okrem Tesly
No stale nechapem, preco nabijanie i3 tesla wallboxom ide ale tesla MK nie. Tesla MK sa sice dodava k teslam, ale da sa kupit aj osobitne, rovnako ako tesla wallbox.
Samozrejme že HPWC komunikuje s autom po CP. Dnes ráno som výnimočne nabijal do plna a bolo pekne vidieť na elektromerich ako začal znižovať príkon na jednej z fáz aj keď som nabijal len 10 A.
Presne toto chceme vyuzit pri konstrukcii "krabicky" ktora bude diktovat HPWC aky prud ma k dispozicii podla vykonu FVE.
Od Tesly (sprostredkovane) mam informaciu, ze Tesla dokaze cez auto aj updatovat firmware HPWC.