Troj clenna rodina, plne nabalene auto, 66 000 km na odometri a 5% degradacie baterie 350 km do Klagenfurtu, kde sme prespali a potom 450 km do Lido Di Dante ku moru.

Cesta po Rakusku bola bezproblemova, nabijacky boli vzdy na dialnicnom odpocivadle, preferofal som Smatrics a KELAG.
KELAG je naj, lebo je najlacnejsi a vzdy je viac stojanov pri sebe, rapidgate bol na poslednej nabijacej zastavke, nabijanie slo len na 25 kW kedze sme prekonali slusne prevysenie. Cesta trvala cca 5 hodin

Cesta z Klagenfurtu do IT bola uz horsia, kazda nabijacka bola mimo dialnic, cize zakazdym som musel zist dole z dialnice - zaplatit na mytnej brane (cakanie v rade) potom sa nabit a zas zobrat listok v mytnej brane (cakanie v rade).
Kedze som vyuzival pre istotu hornu polovicu baterie (40-95%) tak som stal pomerne casto a zabil tak dost casu cakanim na mytnych branach.
Nabijacky od Enelu ale fungovali, raz sa stalo ze z dvoch stojanoch pri sebe jeden nesiel, ale druhy ano.

Nikdy som na nabijanie necakal, vzdy som nabijal sam. Ludia sa asi boja jazdit s EV dlhe trasy.
Ani v Taliansku nebol problem s teplotou baterie, boli kolony a prace na ceste, plus som siel z 1000 mnm do 0 mn. Cesta ale trvala 8-9 hodin, slo to pomaly a musel som zchadzat z cesty na nabijacky.

Nabijat v kempe sa da, aj ked zo zaciatku som mal obavy, lebo taliani maju velmi divne zasuvky...na WC som ale na strope nasiiel normalnu kde som mohol zastrcit portable 230V kabel, vsade inde po mobilnom domceku je to max 1.5 kW a moj si berie okolo 2 kW

Pokracovanie bude ked pojdeme v Nedelu naspat, celych 800 km naraz, a tentokrat budeme stupat z 0 mnm na 1000 mnm takze rapidgatu sa nevyhnem, horsie ako 25 kW by to ale byt nemalo, co sa da prezit ked zakazdym nabijam len 12-15 kWh.