Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

ZSE

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Komat44
    Member
    • Jan 2018
    • 87

    #31
    Tak dnes som mal sancu hovorit s clovekom z konzorcia, nie je podstatne z ktorej konkretnej clenskej casti. Spoplatnenie ZSE sa chysta udajne na jesen, samotne spoplatnenie sa cakalo, to nie je problem. Problemom je ze o sume ktoru chce ZSE uctovat rozhoduje jeden manazerik blbecek a ma byt udajne "ak tak len velmi tesne pod cenami greenway"! Na argumenty ludi z prostredia elektromobility zatial vobec nereaguje, argumentuje nejakymi nezmyselnymi statistikami a poulicnymi prieskumami! Po zruseni dotacii na auta bude toto dalsia rana rozvoju EVs a paradny argument pre vsetkym petrol fanatikov! A ani sa nie je co cudovat, ak ma bude stat nabitie ioniqa povedzme 10 eur, to je defacto rovnako ako usporny benzin resp diesel, dnes sa uz da jazdit v pohode so spotrebou pod 5l/100 km😢 Samozrejme pri cca 30 nasobnej uspore casu pri tankovani vs. nabijani.
    Poviem uprimne cakal som spoplatnenie niekde na urovni rakuskej EVN karty - 4 eura za 30 min pri rychlosti 50 kWh DC-cko.. ach jaj, slovakistan nas, dufam ze ma moj zdroj mylne info, aj ked zatial vedel veci vopred velmi presne..
    Naposledy upravené Komat44; 15-06-2018, 19:20.

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      hlavne je dobré niekoho, kto sa v tom spozná, na verejne prístupnom fóre takto nazývať, to bude určite pozorne a s pochopením počúvať argumenty od elektromobilistov, určite uňho máš očko

    • Komat44
      Komat44 komentoval
      Upraviť komentár
      Mam ocko ci nemam, podla toho co com pocul je to uplne jedno, dotycny udajne nesleduje ziadne EV trendy, nepocuva ziadne nazory, zatial je to cisty "hrach na stenu" hadam sa to zmeni..

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Podla mna to mylne info nieje. Sme na Slovensku. ZSE a GW je predca SEVA a tak si ceny dohodnu. Kraviny ako poplatok za pripojenie alebo minutova tarifikacia je blbost. Bud to bude rozumna cena za kWh, alebo 30 ci 45 minut za nejake 3-4€. Funguje to vo Velkej Britanii aj vo Francuzku, tak preco by to nemohlo fungovat aj tu.

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Budme zatial v klude. Este stale je sanca ta, ze ked ZSE da ceny tesne pod GW, tak sa zase vzoprie GW a zas podlezie ZSE. A podla mna budu nuteni to urobit. Neda sa normalne fungovat, ked ma konkurencia rychlejsie nabijacky a k tomu este aj nizsie ceny. Trh nepusti a v konecnom dosledku bude profitovat zakaznik, aj ked moze byt zaciatok cesty trosku hrbolaty

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      a ja som tajne dufal v cenu 15-20 centov na kWh...a ze nabijacky pri mekacoch nechaju zadara...

    • voloda69
      voloda69 komentoval
      Upraviť komentár
      Osobne to vidim tak, ze 0,20 eur / kWh za nabijanie na DC by malo byt OK vratane marze. Inac tu bude dalsia ZSE siet nepouzitelna pre realne vyuzitie. Dufam, ze to bude OK :-)
  • Daliborko
    Member
    • May 2017
    • 76
    •   

    #32
    Nechcem zastávať ZSE a ich cenotvorbu, ale už sa tu o tom veľa diskutovalo, že bezplatné nabíjanie nie je z dlhodobého hľadiska správna cesta.
    Elektromobilita je o nabíjaní doma, v práci, u známych, pred obchodom, v hoteli... Proste všade tam, kde auto stojí a čaká na mňa.
    Počet jázd, kedy potrebujem nabiť po ceste je do 20% (a toto číslo sa znižuje s rastúcou kapacitou bateriek). Ako u koho, samozrejme sú aj výnimky, kde to môže byť viac. U mňa je to 6 %.
    Domáce nabíjanie stojí 0,1-0,2 €/kWh, záleží od toho, kto má akú tarifu a akého dodávateľa ele. energie.
    Tých pár % jázd som ochotný zaplatiť aj vyššiu cenu za predpokladu, že sa môžem spoľahnúť, že keď tam prídem tak nabijem a plnou rýchlosťou.
    Keď tvrdí, že cena bude tesne pod GW, tak rátajme napríklad 0,4 €/kWh, pretože predpokladám, že prídu s cenou za kWh.
    Osobne preferujem cenu 0,3-0,35 €/kWh (DC) a verím, že sa tam vďaka konkurencii raz dostaneme, prípadne sa môže konkurencia uberať aj iným smerom, napr. rýchlejšími 100 kW nabíjačkami. A pribúdajú ďalší poskytovatelia nabíjania, rôzne supermarkety, firmy, hotely... Vždy bude existovať isté % rýchlonabíjačiek, ktoré budú zadarmo.
    A keď budeme porovnávať 2 rovnaké autá, tak ani pri cene 0,4€/kWh nebude nikdy lacnejšia jazda ICE autom. Nehovoriac o tom, že jazda EV je úplne iný svet. Žiaden smrad, hluk, vibrácie, trhanie pri radení. Mať trocha kvalitnejšie cesty, tak mám pocit, že sedím doma v obývačke
    A o nákladoch na servis ani nehovoriac.
    Myslím si, že nikoho, kto si vie spočítať 1+1, neodradí od kúpy EV práve cena za rýchlonabíjanie.
    Toľko môj názor, nevnucujem, predkladám
    Naposledy upravené Daliborko; 16-06-2018, 17:01. Dôvod: 2. gramatická chyba :)

    Komentár


    • Peterka
      Peterka komentoval
      Upraviť komentár
      O cenach za nabijanie sme tu uz popisali v inych temach vela, v podstate mam ale rovnaky nazor.
      Naposledy upravené Peterka; 16-06-2018, 22:32.

    • Komat44
      Komat44 komentoval
      Upraviť komentár
      Daliborko mas 100% pravdu. Problem je v tom, ze tych co si tych 1+1 vedie spocitat, resp vedia ocenit tebou spominane nefinance benefity EV jazdy, je obzvlast na nasom zadubenom slovensku zalostne malo😢

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      10000% suhlas, a ked si to nevie niekto spocitat, rad ho necham v jeho zadubenom svete. Jedine, co ma stve, ze malo vlastnikov moze brzdit vystavbu novych nabijaciek, ale inac su mi idioti uplne ukradnuti

    • Daliborko
      Daliborko komentoval
      Upraviť komentár
      Peterka kukám na to ako puk, ale tu hrubku nevidím Daj indíciu
      Komat44 však ja som sa snažil v mojom príspevku zdôrazniť práve ekonomické benefity. Minimálne náklady na údržbu a nízka cena za nabíjanie doma, čo je väčšina prípadov. Vyššia cena za rýchlonabíjanie až tak veľmi neovplyvní celkové prevádzkové náklady.
      Keď ľuďom hovorím, že v lete jazdím za 1,1 € / 100 km, tak ma idú ukameňovať

      Edit: Komat44 prepáč, ja som najprv zle pochopil tvoj komentár. Tým pádom je moja odpoveď bezpredmetná.
      Naposledy upravené Daliborko; 16-06-2018, 21:43.

    • Peterka
      Peterka komentoval
      Upraviť komentár
      Pre mna je aj cena GW 0,45€ za kWh resp. nebyt znizeneho vykonu a poruchovosti DBT stojanov aj program ONE prijatelny. Moja najcastejsia "dlhsia" trasa do Tatier ma 300km, doma aj v Tatrach nabijam "za lacno", takze jedno rychlonabijanie za cca 8€ cestou tam a druhe naspat. Ked si potom spocitam, tak ma 600km vyjde aj tak vyrazne menej ako spalovakom. A pritom u mna prevazuju ostatne benefity elektroauta, ako setrit za kazdu cenu.
      Naposledy upravené Peterka; 16-06-2018, 22:33.

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      Zjednodusim, na odpocivadlach dialnic nam nevadi ze sa plati, nie je to tak casto a ma to zmysel (je to monitorovane, ma dispecing a je tym padom spolahlivejsie) V mestach je zadarmo fajn pri MC, Lidl...alebo za rozumnu cenu pre ludi co nemaju kde nabijat (15-20 centov / kWh)
  • curgali
    Member
    • Jul 2014
    • 310
    •   

    #33
    Daliborko... Nie všetci motoristi majú prístup k zásuvke. Takých 60% motoristov býva v činžiakoch. Chceš, aby z každého balkóna, alebo okna visel predlžovák k autu na parkovisku? Alebo chceš, aby elektromobilita bola len pre úzky okruh motoristov, ktorí majú prístup k zásuvke?...V mojich príspevkoch z minulosti najdeš foto ako som urobil TN-Chorvatsko-TN bez tankovania na Peugeote 308 HDI 1550 km na 60 l nádrži, t.j. priemerná spotreba 3,87 a to som išiel 100-110 km/hod. Vyšlo ma to 3,87x1,20€= 4,64 €/100km !! Daliborko, ak si fanúšik prechodu dopravy na elektromobilitu, tak nám prosim ťa vysvetli, ako presvedčíš ľudí, aby vymenili spalováka za elektromobil. Ako ich presvedčíš, aby dali o tretinu viac za auto a za palivo platili 2x toľko. Ak budeš schvaľovať ceny, ako má GW, tak utvrdíš majiteľov a managerov takýchto firiem, že cena je v poriadku
    a elektromobilisti sú vlastne spokojný, tak načo dávať nižšie ceny. Ja také ceny ako má GW neakceptujem. A ak ZSE bude kopírovať ceny GW, tak nebudem navštevovať ich NS. Ešte som na DC nabíjačkách neplatil, a to som za 3 r. najazdil 140.000km, ale som pripravení akceptovať cenu max 0,30 €/kWh. A čo sa týka projektu fastE. Ja som vždy za to, že ak mi niekto dá nabiť zdarma, vždy tam nechám nejaké peniaze. Či už v Lidli za nákup, alebo v Autoimpexe BA za servis. Ale McDonalds sa bude veľmi diviť, keď spoplatnia NS pred ich prevádzkou, že k nim do prevádzky elektromobilista možno ani nepáchne...
    Naposledy upravené curgali; 16-06-2018, 23:29.

    Komentár


    • Daliborko
      Daliborko komentoval
      Upraviť komentár
      Prepáč, ale zle si pochopil môj príspevok. Skúsim uviesť veci na pravú mieru:
      1. Hneď na úvod som napísal, že nezastávam ich cenu, napísal som, že preferujem cenu 0,3€/kWh, max. 0,35€/kWh. Ale keď budem potrebovať, tak raz za čas zaplatím aj 0,45€/kWh, radšej ako by som tú trasu mal absolvovať so spaľovákom. Nemyslím si, že elektromobilite pomôžem tým, že na dlhšie trasy budem chodiť spaľovákom a Ioniq bude sedieť doma len preto, aby som nenabíjal na GW.
      2. Prečo hneď také apokalyptické scenáre o kábloch visiacich z okien, do ktorých sa budú ľudia vešať? Koľko z tých 60% bývajúcich v činžiakoch parkuje auto v garáži, prípadne má vyhradené parkovacie miesto? 10%? 20%? Ja tiež zatiaľ bývam v byte, a každý byt má vyhradené miesto a tam som si pritiahol kábel z bytu. Kde je vôľa, tam je cesta. Ale pripúšťam, že dohodnúť sa s niektorými ľuďmi je ťažšie ako pristáť na mesiaci
      Technicky vzato, vybaviť každé parkovacie miesto elektrickou zásuvkou je triviálna záležitosť. Najväčšiou prekážkou sú samotní ľudia, ktorým to bude slúžiť. Preto si asi EV musí kúpiť najskôr tých 50% obyvateľov, ktorí ho majú kde nabíjať, aby sa zmenila mentalita tohto zadubeného Slovenska. A keď sa už nebude na majiteľa EV pozerať ako na čudáka, tak potom sa bude dať ľahšie vybaviť zásuvka aj na parkovisku pred panelákom.
      Predstava, že by obyvatelia sídliska chodili každý deň nabijať svoje EV na rýchlonabíjačku je podľa mňa nesprávna. To nie je cieľ rýchlonabíjačiek a ani by to nebolo udržateľné.
      Ďalšou možnosťou, ktorú už Tesla začala praktizovať, je nabíjanie EV v práci. Ale ja sa tiež snažím už pol roka presvedčiť vedenie, aby vyčlenili pár parkovacích miest pre elektromobily a stačí, aby tam dali obyčajnú zásuvku, nepotrebujem DC. Ale zatiaľ bezvýsledne
      3. Súhlasím, ja tiež vždy urobím nákup, keď sa nabíjam v Lidli. A osobne som zástanca iného štýlu stravovania, ale šalát a niečo na pitie by som si dal. Ale ak bude ZSE spoplatnené, tak je možné, že sa nabijem, zaplatím ZSE a budem pokračovať ďalej. Prípadne by mohol McDonald`s napr. poskytovať nejakú zľavu pre svojich zákazníkov.
      Naposledy upravené Daliborko; 17-06-2018, 08:55.
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1314
    •   

    #34
    Celá táto debata je o ničom. ZSE si dá ceny aké chcú. My len môžeme dúfať, že budú pre nás prijateľné, možno lepšie ako GW ale keď nebudú, tak to musíme akceptovať.

    Skôr by som to povedal, že buďme radi, že konečne sa bude CCS dať nabíjať plnou rýchlosťou a nie tvrdnúť pri výkone 30kW na Greenway ako to bolo doteraz, ak niekto vytiahol päty z Bratislavy a zrovna nebol voľný LIDL v Novej Dubnici. A to už nehovorím ísť severnejšie, nedajbože lyžovať do Tatier.

    Takže v tejto chvíli mi je úprimne jedno, koľko bude stáť nabíjanie na ZSE, lebo som rád, že konečne bude viac nabíjačiek po Slovensku a dobrých nabíjačiek.

    A z finančného hľadiska sa na to pozrite aj inak, ZSE bude dávať faktúry s odpočtom DPH (ako aj GW), čo pri domácom nabíjaní nemáte, takže väčšina z nás (90% EV je kúpených na firmy) to nemá až tak drahé. Veď stačí len aby človek riešil poistnú udalosť a na spoluúčasti čo nechá v servise, môže pol roka nabíjať na platenom ZSE alebo GW. Alebo si zoberte, koľko necháte na poistkách ročne za EV a to už nehovorím o cene auta. Veď sme si nepokupovali dvadsaťročné Felície, tak hádam máme 20 - 30 € mesačne na tých pár nabíjaní, čo treba pri dlhších cestách. Ešte pred pár mesiacmi sme ani nedúfali, že bude účtovanie za kW a Leafaci platili nehorázne minutové sumy a boli radi že dôjdu. Všetko sa zlepšilo, netreba remcať, ale tešiť sa, že bude kde nabíjať.

    V budúcnosti ako aj pri spaľovákoch vidím to najväčšie výdavky, to čo necháme servisom, nie pár drobných mesačne na nabíjačkách.

    A nezabúdajte, ide o fast-e projekt - cez ZSE kartu budeme nabíjať aj v susedných krajinách, čo je ešte väčšia výhoda a neverím, že ZSE spraví niečo také ako roaming, to mohlo napadnúť len GW na jednotnom európskom trhu. U ZSE určite budeme nabíjať všade za rovnaké sadzby, bolo by to proti filozofii Európskej komisie, ktorá projekt financuje.
    Naposledy upravené Miroslav Rojko; 17-06-2018, 13:38.
    [priezvisko]@me.com

    Komentár


    • Daliborko
      Daliborko komentoval
      Upraviť komentár
      Súhlasím, tešme sa, ide to k lepšiemu
      Naposledy upravené Daliborko; 17-06-2018, 14:24.
  • Waldo
    Junior Member
    • Mar 2018
    • 3

    #35
    Ahojte, nedavno som si vsimol, ze v Bratislave je dalsia ZSE nabijacka vo vystavbe. Nachadza sa na Slovnaft pumpe v Petrzalke na Dolnozemskej smerom do mesta (tam kde su oproti sebe dve pumpy pre kazdy smer). Nemam skusenosti s pridavanim nabijaciek do databazy, tak ak tam este nefiguruje, smelo ju mozete pridat.

    Suradnice: 48°06'23.2"N 17°07'26.2"E

    Komentár

    • Ioniq
      Member
      • Jan 2017
      • 364

      #36
      Dnes mi prvykrat v historii 2x spadlo CCS nabijanie na ZSE nabijacke v Centrali. Neviem ci nieco menili, ale moje posledne 2 nabijania na GW boli spolahlivejsie, aj ked pomalsie Niekto tu spominal aj problematicku nabijacku pri Freshmarkete. Dufam, ze tento trend nebude pokracovat

      Komentár


      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        Obe nabky, Fesh aj OC Central su efacec..zdaju sa byt menej spolahlive ako ABB. Pri Freshi to prerusuje aj Chademo, OC central ma este neprerusilo ale trva jej 5 minut dokym detekuje moju kartu a spusti nabijanie
    • Peterka
      Member
      • May 2017
      • 196
      •      

      #37
      Dnes som isiel okolo. tak som bol checknut McDonalds v Lipt.Mikulasi. Nabka ABB stoji, displej svietil, tak som skusil. Ponukla identifikaciu kartou alebo mobilom, DC nabijanie sa spustilo ale obmedzenym vykonom 18kW. Verim ze iba docasne.... Pri zacati aj ukonceni nabijania mi prisla smska, nabil som iba 4kWh, nepotreboval som nutne a nechcelo sa mi viac cakat. Aj tak som si za ten cas dal kavu a zmrzku, cize tie 4kWh ma stali 3,20 eur :-D
      Parkovacie miesta este nie su vyznacene, umiestnenie stojanu sa mi ale nezda prave najlepsie- je hned pri vjazde kde je jednosmerka a 180° zakruta, je tam dost tesno. Ked som zaparkoval a nechal otvorene dvere vodica, tak by dalsie auto okolo nepreslo. Ioniq ma nabijaci konektor vzadu na lavej (soferovej) strane a parkuje sa pozdlne pri pravom okraji, takze nabijaci kabel musi ist okolo auta a konektor "trci" do cesty.

      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	ZSEsms.jpg
Videní:	432
Veľkosť:187,3 KB
ID:	25534Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	ZSE_LM.jpg
Videní:	443
Veľkosť:65,6 KB
ID:	25535
      Pripojené súbory
      Naposledy upravené Peterka; 22-06-2018, 21:13.

      Komentár


      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        Super, pekne sa nam rozrasta nabijacia siet. Chyba ale redundancia na klucovych lokaciach, stojan sa pokazi a clovek je v tahu. (nie kazdy ma AC type 2 nabijanie )

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        blbo umiestnena je aj pri MAXE TRNAVA

      • Franto_01
        Franto_01 komentoval
        Upraviť komentár
        Neslo to pomaly lebo si bol uz dost nabity.

      • Peterka
        Peterka komentoval
        Upraviť komentár
        Nie, mal som 60% SoC a mam OBD diagnostiku, kde mi ukazuje nabijaci vykon
        Napisal som dotaz do ZSE... kedze to vyzera, ze vsetky ostatne ZSE stojany idu naplno
        Naposledy upravené Peterka; 24-06-2018, 21:51.

      • Peterka
        Peterka komentoval
        Upraviť komentár
        Zo ZSE mi prompte odpisali, ze znizeny vykon je docasne a "onedlho" pojde naplno
    • Teq
      Teq
      Member
      • Nov 2017
      • 240
      •   

      #38
      na kdenabijat.sk su uz viditelne aj nabijacky Trencin OC max a MCdonald. Niekto z okolia moze vyskusat a reportnut akou rychlostou idu, ja skusim hned ako budem mat cestu okolo.

      Komentár


      • Franto_01
        Franto_01 komentoval
        Upraviť komentár
        Dnes som bol v Laugariciu a nabijacka bola funkcna. Myslim ze isla naplno. Nabil som sa isiel som sa este pozriet do Max-u a ta tiez uz bola funkcna. Ale uz som tam nenabijal.
    • g211
      Member
      • Sep 2015
      • 118
      •   

      #39
      Inak mohol by niekto popridavat tie nove nabijacky na nabky.com, nejako tam skapal pes.

      Komentár


      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Keby sa to aspon dalo editovat. Aj ked ti niekto posle link tak nemas sancu nieco opravit. Ta platforma je dost "ne-userfriendly".
        Preto su tie Nabky dost v chaose.
        ChargeMap alebo PlugShare to isti.

      • head
        head komentoval
        Upraviť komentár
        Ja som vcera jednu pridal zo Zvolena.

        Jiri GrandPa uplne suhlasim, ze je to ne-user friendly. Avsak editovat nabijacku com som pridal ide mne osobne uplne v pohode. ChargeMap ani PlugShare nepoznam, urcite to odskusam.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        No, prave ze len tebe. Ked by som chcel pridat svoj (aktualny) postreh, update info napr. o plateni, tak nemozem lebo ten link nepoznam.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Ale mas pravdu, musime sa snazit, kazdy by mal pozriet co je v jeho okoli (kam chodi nabijat) a "hodit to tam" alebo updatovat komentar na fore. Momentalne, zda sa, Trencania meskaju.

      • Daliborko
        Daliborko komentoval
        Upraviť komentár
        Čo keby ten, kto pridá nabíjačku nakopíroval ten editačný link hneď do ďalšieho príspevku pod to?

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Vyborny napad.
    • Peterka
      Member
      • May 2017
      • 196
      •      

      #40
      Toto je povzbudiva info z webu ZSE kdenabijat.sk :
      "Elektromobil si už nabijete v každom regióne SR. A čoskoro pre vás spustíme už viac ako 80 nových staníc na diaľniciach, na cestách 1. triedy aj v rôznych mestách SR"

      Komentár


      • Daliborko
        Daliborko komentoval
        Upraviť komentár
        Ak to bude pravda, tak začína elektromobilový raj
    • Daliborko
      Member
      • May 2017
      • 76
      •   

      #41
      Na stránke McDonald-u sa dajú vyfiltrovať prevádzky aj podľa nabíjacej stanice. Tu.

      Komentár

      • Komat44
        Member
        • Jan 2018
        • 87

        #42
        Dnes prekvapko na Mcd Lamac nabijacke- ziadna autorizacia kartou, ziadne sms pri zaciatku a konci nabijania 😳 zeby to mcd na svojich prevadzkach zobral na seba s tym ze to tam aj tak prejeme a prekavujeme?

        Komentár


        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          V Rakusku je pri Burger Kingoch Smatrics a tam s to pekne plati. Mekac netusim ci nieco poskytuje. Ale bolo by to prijemne gesto
      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 1314
        •   

        #43
        Urobil som si cestu do Trenčína, že pridám nové nabky, tak na chargemap, ktorú ja preferujem, už sú. Ešte som ich chcel hodiť na "mŕtve" nabky, keď už to tu je, ale zasa majú prekročený počet užívateľov.

        Obe ZSE v Trenčíne idú bez karty, stačí na displeji začať nabíjať. Rýchlosť pri Max-e je maximálna 50kW, jedno miesto bolo voľné, na druhom páreurový šrot, pri McDonalde neviem, stáli tam dva šroty, nedalo sa dostať. Pritom vedľa boli voľné miesta, ale čo by naschváľ neurobili zakomple... somr...
        Naposledy upravené Miroslav Rojko; 26-06-2018, 14:50.
        [priezvisko]@me.com

        Komentár

        • Peterka
          Member
          • May 2017
          • 196
          •      

          #44
          Ja som dnes nasiel dalsi stojan na Slovnaft pumpe pri NAY na Tuhovskej (Zlate piesky). Funkcny, vykon som neskusal, mal som nabite. Zaujimave je umiestnenie, vyzera to ze odstranili klasicke benzino-naftove stojany a miesto nich je nabijacka. Ale aj na takom mieste uz parkoval "smradoch"...
          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Slovnaft.jpg
Videní:	425
Veľkosť:158,9 KB
ID:	25738

          Komentár


          • Teq
            Teq komentoval
            Upraviť komentár
            fakt by sme sa mali dohodnut a zablokovat tym hovadam pumpy nasimi autami...
        • head
          Member
          • Oct 2017
          • 135

          #45
          Pokial to miesto nie je oznacene, tak sa necudujem, ze tam parkuju auta. Mozno ten co tam zaparkoval ani len netusil, ze ten biely stojan je vlastne nabijacka na elektromobily.

          Komentár


          • Peterka
            Peterka komentoval
            Upraviť komentár
            Okrem toho, ze vyznacenych a volnych parkovacich miest je na tej pumpe vela, takto nechat auto moze iba magor. Ved ani pri benzinovych stojanoch nie je nic vyznacene a kazdemu je jasne, ze to nie su miesta na statie...
        Pracuje...
        X