Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

GreenWay

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1314
    •   

    To je pravda s GW, za tie roky dokázali budovať tak aby sa dalo niekde prejsť.

    Okrem nabíjačky v LM, kde to ZSE zvolilo veľmi dobre pre návštevníkov Tatier (nemusí sa ísť cez GW Poprad), sú všetky ZSE len akoby konkurencia do miest, kde už bolo niečo predtým a teda len zdupľovanie existujúcich.

    Zatiaľ nevyšiel článok o mojej ceste po Poľsku na stránke GreenWay, kde ho chcú uverejniť, tak nebudem ho dávať dovtedy inde, ale môžem prezradiť, že na 2200 km s Ioniq-om nabíjanie programom Energia pri bežnej jazde bez šetrenia vyšlo o šestinu menej ako porovnateľným naftovým autom, tobôž nie benzínovým, takže nedá sa povedať, že je to drahšie cestovanie ako na spaľovacom aute (píšem o konkrétnom aute, lebo pri Leaf-e kvôli vyššej spotrebe to už tak tesne nie je).
    [priezvisko]@me.com

    Komentár

    • Peterka
      Member
      • May 2017
      • 196
      •      

      Uvidime, aky rozvoj ich nabijacej siete prinesie ten novy investicny plan za 34mil eur a kolko z tych 850 nabijaciek bude na SK. Snad by aj existujuce nabijacky DBT mohli nahradit niecim modernejsim, co na CCS pojde "normalnym" vykonom. Lebo zatial kvoli rychlosti preferujem ZSE, predsa len 50kW je o dost viac ako 30....

      Komentár


      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        tiez si myslim, ze DBT postupne vymenia, s tym terajsim stavom je to aj pre nich trapenie. Len vsetko chce cas a musi to byt postupne.
        Z tych par stovak novych stanic bude samozrejme vacsina v okolitych krajinach.
        Keby bolo dalsich 800 nabijaciek spolu na SK, tak by to snad vychadzalo na kazdu tretiu ulicu :-)

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        potrebujeme nieco ako v Norsku aby sme mali normalny zaklad nabijaciej siete...kazdych 50-80 km na hlavnych tahoch 2-4 50 kW ccs/chademo/type2 AC nabijacky. Potom mozme zacat s high speed ultra mega 4k nabijackami
    • 1fisker
      Senior Member
      • Aug 2014
      • 1542
      •   

      Na internete som čírou náhodou objavil tento článok:

      https://dennikn.sk/blog/998246/ako-n...ez-predlzovak/

      Komentár

      • Peterka
        Member
        • May 2017
        • 196
        •      

        Delta Velké Bierovce spúšťa komerčnú prevádzku od 26.11.2018
        Bezplatné nabíjanie v rámci prebiehajúcej testovacej prevádzky na nabíjacej stanica DELTA vo Veľkých Bierovciach (areál Dalitrans) je možné využiť už len do 25.11.2018 23:59. Od 26.11.2018 bude stanica zaradená do komerčnej prevádzky a nabíjanie bude spoplatnené podľa aktuálneho cenníka.

        Edit: Co ten Mirov clanok o ceste do Trojmesta? Uz je to asi aj premlcane....

        Komentár

        • MiroR
          Junior Member
          • Nov 2018
          • 12

          Dnes som nabijal na starej DBT a ako vzdy 84A, teda niečo cez 30kW výkonu. Čakal na mna i3, tak som si spomenul že tu niekto písal ako ide i3 normálne a neverili sme mu, fotku nedal.
          Tak som počkal až začne nabíjať a po pár sekundách aha aký výkon na CCS - 39,8kW.
          Takze je rozdiel medzi CCS a CCS.

          Komentár


          • Radkovanko
            Radkovanko komentoval
            Upraviť komentár
            Ahoj, i3 ked ide na DBT tak zacina vzdy na 110A.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Áno, ale kazí to predstavu, že DBT ide len 33kW ako tu je potvrdené z Ioniq-ov, Golfov, Up-ov,...
            DBT vie dať aj väčší výkon pre i3.

          • LacoJ
            LacoJ komentoval
            Upraviť komentár
            ja som včera nenabil s konou v Žiline na DBT, volal som na infolinku. Nepodarilo sa to rozbehať, a pán mi povedal že budu postupne demontovať tieto staré, nestabilné stanice. Pravdepodobne ich aj vymenia

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Nepametam si, ci som to sem pisal. Ked som mal Konu, tak som skusal GW DBT v Tescu Dubravka aj Stará Vajnorská, ani jednou neslo Konu nabijat.
            Nabijacky sa zakusli... Technik GW skusal kadeco, aj najtvrdsi reset co vedel urobit (potom to 15 minut bootovalo) no pri dalsom pokuse nabijat Konu nabijacka vzdy skolabovala.

          • LacoJ
            LacoJ komentoval
            Upraviť komentár
            Dnes mi išla v Ružomberku dbt 42kwh chvíľu, asi po 68% a potom klesla na 23kwh, tak som to zabalil a pokračoval som v jazde. Je to lotéria. 😂
        • Joe79
          Member
          • Sep 2018
          • 71
          •   

          Pani, prisiel mi tento prieskum od Greenway, mozeme prezentovat svoje poziadavky. Tu je link - https://bit.ly/2LY6tJB.

          Komentár


          • Teq
            Teq komentoval
            Upraviť komentár
            vdaka za info...vyplnil som, chcem hlavne nabijacky na odpocivadlach dialnic, moznost platit priamo kartou a mat na danej lokaci minimane dva stojany vedla seba

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            Teq tak to budu mat asi viacero takychto odpovedi tiez som to zobral rovnako.

          • 1fisker
            1fisker komentoval
            Upraviť komentár
            Teq - treba napísať akou kartou, lebo oni si budú myslieť, že ICH kartou, celkovo stále bojujem za to, aby sa zrušili tie nezmyselné karty všelijakých operátorov

          • Teq
            Teq komentoval
            Upraviť komentár
            1fisker im som povedal presne kreditnou / bankomatovou kartou, tu predpokladam ze su ludia intelintetni a pochopia hned

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            Tiez som im napisal lepsie lokality nabijaciek (t.j. nie zjazd z dialnice a dalsia 5km zachadzka, ale priamo na odpocivadle/cerpacej stanici) a 2 stojany. Plus lepsia kompatibilita nabijaciek (problem s pomalym CCS), nech si beru priklad od ZSE.

          • hudino
            hudino komentoval
            Upraviť komentár
            Vyplnil som podobne. Hlavne uz musia byt fakt stojany dvojmo, a od ZV neni nic....... len policajti s radarmi

          • Daliborko
            Daliborko komentoval
            Upraviť komentár
            Podobne som im aj ja napísal. Plus mobilnú aplikáciu, však už sa píše rok 2019

          • EV_Future
            EV_Future komentoval
            Upraviť komentár
            Neviem, preco vsetci pozadujete prave 2 stojany... ja by som netrocharcil, aj 2 stojany su zalostne malo. Na odpocivadlach by mali byt minimalne 4, ale kludne aj viac, nech je to future-proof. Alebo je lepsie cakat, kym zacnu ludia frflat, ze musia pol hodiny cakat, kym sa uvolni miesto? A az nasledne priebezne pridavat dalsie stojany?
            Dalej samozrejme tiez si myslim, ze mobilna aplikacia by mala byt uz samozrejmostou v dnesnej dobe. Ale IT vyvoj je nakladny a nedostanu na nu dotacie od EU, cize preto sa do appky v GW zatial az tak nehrnuli

          • Teq
            Teq komentoval
            Upraviť komentár
            EV_Future moj feedback bol minimalne dva stojany. dnes mame na celom slovensku az dve nabijacky na odpocivadlach...zelenc a kuty

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            Tie stojany nie su zas az take lacne, potrebuju servis, a prevadzkovatel potrebuje rezervovanu kapacitu. Predsa len mat 2x 50kWh je lacnejsie a jednoduchsie ako 200kWh. To uz je hromada amperov a viem si predstavit, ze nie vsade je na to infrastruktura. Tiez z ekonomickeho hladiska je to samovrazda. Ty keby si mal taxisluzbu a si sam zivnostnik, kupis si hned na zaciatku 4 taxiky, aj ked na nich nema kto jazdit, len aby si bol future-proof, ked sa ti v buducnosti zdvihnu trzby a zamestnas dalsich taxikarov? Trosku zdraveho rozumu Viem, ze je to spolufinancovane z EU, ale to neznamena, ze treba plytvat peniazmi. Radsej postavit po 2 stojany na strategickejsich miestach a pokryt aj doteraz prazdne miesta (vychod a juh Slovenska, Kysuce, Orava) ako minut cely rozpocet nadrbkanim 4 stojanov na existujuce lokality. Pri terajsom mnozstve EV budu tie stojany len stat a zrat peniaze za udrzbu. Je lepsie najprv zahustit siet a pokryt vsetky trasy a az nasledne upgradovat pocty. 2 stojany su na terajsiu dobu viac nez dostatocne, a v ramci trendov a stavu elektromobility budu future-proof najblizsie 2-3 roky.

          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            Na odpocivadlach by nebolo zle mat viac stojanov, ale nebolo by od veci keby na jednom bol trebarz aj ZSE aj GW. Ak niekto preferuje a ma v oblastiach kde jazdi jednu spolocnost a ma aj jednu kartu, tak aby ked si spravy nejaky vylet nemusel mat aj druhu kartu. Oni by si mohli pripojku k odpocivadlu, kde trebarz aj cerpacia stanica rozratat naklady a aj cena za nabijanie by mohla byt koli konkurencii priaznivejsia pre zakanikov. Inac otazka "6" sa mi nepacila Kolko by som bol ochotny ci tak nejak to bolo zaplatit za 30min nabijania. Dal som 4€, aby ma to pustilo dalej, kedze som sa aj ja, ako nemajitel mohol zucastnit. Preco platba za 30 minut ich zaujima? Kolko je dana stanica obmedzena na aky vykon? Kolko by to bolo za ten cas nabite? Nemam ani sajmu a zalezi to od mnoha faktorov. Co by bolo malo, alebo vela a co by bolo normal a ferove aj pre poskytovatela. aj pre zakznika? Co ste dali vy ak to nieje tajne?

          • Peterka
            Peterka komentoval
            Upraviť komentár
            Ja som tam taku otazku nemal, ale dotaznik som neotvaral cez ten link hore na zdielanie, ale ten co mi prisiel do emailu- ten posielali zakaznikom. Je mozne, ze ten link na zdielanie je mysleny pre neklientov a ma ine otazky..

          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            Prva otazka bola:

            1. Ste Vy osobne aspoň občas vodičom elektromobilu?

            Odpovede:
            áno
            nie, ale za určitých okolností by som rád/a elektromobil vlastnil/a
            nie, o elektromobily nemám záujem

            Takze je mozne, ze tam bola nejaka zmena. Skus tento link hore co dal Joe79

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            Ja som tam taku otazku tiez nemal, ale zaskrtol som, ze som vodic EV a na nasledujucej stranke aj to, ze sa par krat mesacne nabijam na GreenWay. Bude to prelinkovane a otazky sa menia podla predchadzajucich odpovedi.
        • Radkovanko
          Junior Member
          • Nov 2017
          • 21

          Dal som vcera testovacie nabijene na DBT v Dalintranse Trencin s novou i3 120Ah. Na starej 60Ah CCS na DBT skor neslo ako islo, nabil som na viac krat a skor len nahodou. Tri pokusy ukoncene do 1m, pri druhom dokonca stanica vyhlasila nudzove odopojenie a cela sa recoverovala (sorry za vyraz). Tretie som dal uz len zo zartu, nabijanie sa ani nespustilo. Cize podobny vysledok ako JuX s Konou.

          Komentár


          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            Preco si pouzil DBT a nie Deltu? Ci len tak z prdele na skusku?

          • Radkovanko
            Radkovanko komentoval
            Upraviť komentár
            len na test mal som este 60% baterky, dost na cestu do BA

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            Jasne, no aspon mame potvrdene, ze to ozaj nejde mohli by tam tu DBT nechat ked uz ju maju kupenu a nahodenu, nech sa tam nabijaju Leaferi a Tesly. Aj tak to bola povodne Chademo only nabijacka. A Delta zostane pre ostatnych, ktorym nejde DBT.

          • Radkovanko
            Radkovanko komentoval
            Upraviť komentár
            Fesaci z GW mi do telefonu tvrdili, ze napr. eUp sa nabije bez problemov ...
        • Teq
          Teq
          Member
          • Nov 2017
          • 240
          •   

          delta ide chademo na 125A, dbt ledva 100 ...

          Komentár


          • Radkovanko
            Radkovanko komentoval
            Upraviť komentár
            i3 ked sa chyti ide na dbt ccs ciez 125A

          • Teq
            Teq komentoval
            Upraviť komentár
            tak to bude asi limitovane tou velice starou chademo koncovkou...ide to fakt pomaly a ked tam niekedy nebodaj skocim je mi lepsie zacat na 45 kW ako na 36 kW

          • awlo
            awlo komentoval
            Upraviť komentár
            Mne išlo chademo na DBT v Dalitrase aj Nitre pokaždé 118A
        • milan84
          Senior Member
          • Jun 2015
          • 853
          •   

          kolegovia, podla mojich zakulisnych info z Greenway konecne vyrobca DBT v tychto dnoch realizuje dalsi (a tentokrat to vyzera uspesne) z radu upgradov a updatov v suvislosti s CCS problemom.
          Okrem ZA, KE a Presova (tieto by mali byt cca o tyzden) su k dnesnemu dnu vsetky DBT "po uprave".
          Jedna sa hlavne teda o Hyundaistov, ktori sa s DBT takmer vobec nekamosili. Ak budete mat moznost, zastavte sa pri nejakej a vyskusajte. Plati to samozrejme aj o rychlosti nabijania, ktora bola tiez problemom. Spatnu vazbu mozte pisat aj sem, ak je problem vyrieseny, dozvedia sa to, ak by to nepomohlo....tiez sa to k nim dostane.
          Maju v plane aj vlastne testy, ale cim viac ludi vyskusa, tym to bude vypovednejsie.
          Naposledy upravené milan84; 12-03-2019, 19:51.

          Komentár


          • Peterka
            Peterka komentoval
            Upraviť komentár
            Bol som v Depe na Starej Vajnorskej, "zazrak" sa nekona, Ioniq dostal 32kW ako doposial.
            Zhodou okolnosti tam boli aj chalani z GW a boli sklamani...

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            Na to je jednoduche riesenie. Nech tie DBT vyhodia do srotu a nech tam daju Delty Ze ich to este stale bavi diagnostikovat, skusat a opravovat, a v podstate bez vysledku.

          • Peterka
            Peterka komentoval
            Upraviť komentár
            Vraj ich vymenia az cca za rok. Tento upgrade robil vyrobca (jeho autorizovany servis) ked po dlhom natahovani uznal "chybu DBT stojana" a GW do tohoto upgradu vkladal velke nadeje..

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            tie upgrady robili aj minule a tiež som na nich natrafil v dalitranse a tiež sa zázrak nekonal

            dúfam že nepokazia RK a PO, kde sa jedine KONA nabíja

          • Radkovanko
            Radkovanko komentoval
            Upraviť komentár
            Nabijal som minuly tyzden 120Ah BMW i3 v NR, a chytilo sa na prvy krat a ani raz neprerusilo ... pred tym som skusal 2x a ani nezacal nabijat ... takze pre mna vcelku velky pokrok. (15kWh za 21minut)

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            Ioniq najlahsie je povedat, ze vymenit. Vies kolko ich maju po celej republike? Vies co v tom je penazi. Treba si uvedomit, ze GW tu bola prva firma, ktora vybudovala pouzitelnu siet. To, ze v tom case z roznych dovodov osadzali DBT uz dnes vsetci oznacia za chybu. To je prave nevyhoda toho byt prvy. Zial, museli a musia si tym prejst. Frajeri zo ZSE nakupili najrahsie stojany od ABB a su vysmiaty.... lebo zistili na konkurencii, co funguje a co nie. Keby tie firmy mali vymenene poradie, dnes by sa pravdepodobne trapilo ZSE (ak by to aj nezabalilo) a profitoval by z toho GW.

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            milan84 dal som ta smajlika, schvalne. Je mi jasne, ze to bola investicia a neda sa to tak lahko odpisat. To, ze boli prvymi nesie so sebou jasne uskalia. Ale na druhej strane, nechci ma presvedcit, ze maju DBT len kvoli tomu, ze boli neznali techniky. Nejaka neznalost tam bola, ale primarny dovod DBT bol ten, ze chceli usetrit. Neboli to vobec vhodne nabijacky. Najlepsie, ze pokracovali v osadzani tychto DBT Chademo srandiciek aj po tom, ako uz bolo oficialne vonku aj CCS a auta s CCS. To uz nie je neznalost Si predstav, ze ty teraz zacnes montovat wallboxy s Type1, lebo ich mas plny sklad, co si vyhodne nakupil pred 2 rokmi s proviziou pre teba Vacsina nakladov na obstaranie bola hradena z fondov EU, a kedze sme na Slovensku, tak si dovolim tvrdit, ze keby sa tie fondy pouzili vylucne na svoj stanoveny ucel, stali by tam namiesto DBT lepsie nabijacky. A minulo by sa presne tolko isto penazi. Lenze cast prispevku musela ist bokom Teraz sa im to vratilo. Keby nespekulovali, tak by to teraz nemuseli riesit Ako ja mam GreenWay nahodou rad. Aj na cestovanie maju podla mna malicko lepsie miesta ako ZSE, uz len z toho dovodu, ze netreba schadzat tak daleko z dialnice ako v pripade ZSE (aj ked na tych GW miestach nie je casto co robit, na rozdiel od ZSE). Ale ten pruser s DBT ide cely na ich triko

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            Ioniq DBT zacalo mat realny problem az takto pred rokom po nejakom velmi zlom zasahu-updau zo strany vyrobcu, ktory uz zial nedokazal vratit. Dovtedy tie nabijacky viacmenej fungovali. Historicky GW zacinal s Nissanom, kedze pred par rokmi tu bol jediny normalne elektromobil asi len Leaf I. Z toho vyplyva chademo, dbt a az potom prerabky, rozsirovanie.
            O nejakom ulievani nemozme ani len tusit ani ty ani ja. Do toho nemame sancu vidiet. Nie som si ale isty, ako dlho je v ponuke efacec alebo ABB. Pred 5-6 rokmi podla mna taketo stojany ako su dnes neboli v ponuke. Ako vidis, napr. ked teraz robia nove stojany, davaju Deltu. Ak to mam spravne odsledovane, terajsie ABB od ZSE maju max 50 a nedaju sa len tak upgradnut na vyssi vykon. Delta ano. Tusim na 3-nasobok, co postupne budu urcite robit. Takze len cas ukaze, ktory z dvoch prevadzkovatelov to ma lepsie premyslene. Technologicky nateraz to vyzera na GW. Snad sa s Deltami nezopakuje nejaky pruser ako s DBT.
            A este jedna vec, aj ked znacnu cast platila EU, uz len tym je ta nabijacka viazana na konkretne miesto, na fungovanie. Nemoze prist GW pytat od europy dalsie peniaze ze sorry, vybrali sme zly typ, nefunguje
            Viem od ludi z GW, ze tie DBT im nedaju spavat, su z toho nestastni a robia vsetko co sa da, aby to nejak drzali pri zivote a zfunkcnili.

          • Teq
            Teq komentoval
            Upraviť komentár
            na druhej strane sa mi pri DBT (chademo) este nikdy nestalo zeby nesla, alebo prerusila nabijanie. Ide trochu pomalsie ako delta (125A) alebo ako ABB (120A) ale ide fakt spolahlivo, ale uz neraz sa mi stalo ze ABB nesla, bud vobec alebo vyhadzovala chyby, to iste Delta. Efacec nemam rad lebo strasne hnusnie pistia

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            No neviem, ja mam s DBT problem odkedy mam Ioniqa, a to uz su 2 roky Takze u mna to urcite nebol nejaky spackany upgrade pred rokom. Jediny rozdiel je v tom, ze zo zaciatku mal problem sa vobec chytit, stale hadzal errory a chytilo sa az na treti, stvrty pokus. Eventualne sa vzdy podarilo, ale rychlost bola mizerna aj tak. Po roku nieco zmenili, nabijacka sa uz spojila s autom bez problemov na prvy krat, ale rychlost bola stale mizerna.

            Co sa tyka ulievania, financne vykazy su volne dostupne Niektore polozky tam minimalne vzbudzuju zaujem. Ale nejdem nikoho obvinovat. Kazdy podnika ako vie

          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            Ked bol prvy EV zraz vo Vysokych Tatrach, tak tam GW hovoril, ze oni ked isli robit siet oslovili viacerych aj automobilky a zareagoval len NIssan a preto vraj dali DBT chademo. Potom to menili za DBT (chademo, CCS, Typ2) a tu az asi zacali problemy. Chademo bolo vychytane co sa tika chyb ale ostatne asi nie. Ak menili stojany a mali nejaku znacku, ktora bolo doteraz OK, tak asi ostali pri nej. Tam zaznelo tusim ze zivotnost je 7 rokov, alebo take nieco. A mozno je ta lehota stanovena do kedy to nesmu vymenit. Neviem. U nas rekonstruovali namestie a podklad bol dani len pre osobne auta, ale jazdia tam aj nakladne a vkuse sa opravuje. Mesto bude moct nieco z tym robit az tento alebo buduci rok, inac by museli vratit nejake peniaze vraj. To je len taky priklad. Podla mna asi trojkombinacia (chademo, CCS, Typ2) na jednej nabijacke nerobi dobortu. Keby boli tri stojany a kazdy mal iny typ bolo by to lepsie, ale stalo by to ??? Asi to nieje ekonomicke. Netusim co stoji stojan s jednym typom a kolko stojan s 3ojkombinaciou. Ak by boli tri stojany, tak by sa blokovali pri nabijani len ty co maju rovnaky konektor na jednom stojane. Takto je tam jedna nabijacka, ale ten co nabija blokuje defakto vsetkych.
        • milan84
          Senior Member
          • Jun 2015
          • 853
          •   

          Dnes som dostal info, ze GW uz v Malackach pri Tescu a este niekde na vychode zrusil DBT a nahradil velmi spolahlivym Efacec-om ! Fandim im, aby to cim skor vybavili cele a opat budu naplno v hre.

          Komentár

          • g211
            Member
            • Sep 2015
            • 118
            •   

            Ahojte, stalo sa niekomu že po zmene programu na ENERGIA sa mu sám od seba zmenil späť na program ONE?

            Komentár

            • ICE666SVK
              Senior Member
              • Jul 2014
              • 1997

              Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Ultrafast-charger-for-web-1024x713.jpg
Videní:	636
Veľkosť:261,5 KB
ID:	35337 Podla jedneho sk webu planuje GW vystavbu takzvanych nabijacich HUBov. Ide o nabijaci bod, kde sa da nabit viac aut naraz. Vraj by to malo byt schopne nabit narza az 4 auta. Nieco podobne ma ZSE v Budci, tam ma byt tiez nabijanie viacerych aut na jedno mieste.


              Naposledy upravené ICE666SVK; 28-03-2019, 16:39.

              Komentár


              • milan84
                milan84 komentoval
                Upraviť komentár
                ano, je to pravda. Je o tom cely clanok na inom sk webe.
                Naposledy upravené milan84; 28-03-2019, 21:53.

              • ICE666SVK
                ICE666SVK komentoval
                Upraviť komentár
                Ano z tade mam to info, ale neviem o tom, ze by ten link bol povoleny sem davat. Je to sk web.

              • milan84
                milan84 komentoval
                Upraviť komentár
                Myslim, ze prvy hub na Slovensku mal prave GW, ked otvoril pri ikea druhy stojan - dolu v garazi. Tam vies subezne ist aj CCS aj Chademo a plus o 20m nad tymto miestom je dalsi efacec pre kombinaciu AC+1x DC. Tak snad sa im aj toto podari zrealizovat cim skor.
                Naposledy upravené milan84; 28-03-2019, 21:53.
            • 1fisker
              Senior Member
              • Aug 2014
              • 1542
              •   

              Nefunguje mi stránka Greenway na PC, neviete čo s tým je?
              Naposledy upravené 1fisker; 09-04-2019, 13:20.

              Komentár


              • Jiri GrandPa
                Jiri GrandPa komentoval
                Upraviť komentár
                A ja som nadával už ráno že čo nejde GreenWay na iPhone.....?

              • 1fisker
                1fisker komentoval
                Upraviť komentár
                A to znamená, že ak nejde stránka, tak nemôžem nabíjať? Ale na mobile driver.greenway.sk nabieha, ale či reálne funguje teraz nemám možnosť overiť, som doma, nie pri stojane
                Naposledy upravené 1fisker; 09-04-2019, 13:44.

              • Ioniq
                Ioniq komentoval
                Upraviť komentár
                Nemas karticku?

              • 1fisker
                1fisker komentoval
                Upraviť komentár
                už som si kartičku nachystal, pre prípad

              • milan84
                milan84 komentoval
                Upraviť komentár
                maju nejake tech.problemy. uz od vcera. Podla info by to uz snad zajtra malo fungovat.
                nabijanie funguje samozrejme normalne, bez obmedzeni.
            • Peterka
              Member
              • May 2017
              • 196
              •      

              Z facebooku GW:

              Priali ste si niekedy prispieť priamo k rozvoju elektromobility na Slovensku? GreenWay Vám k tomu dáva šancu. Napíšte nám na e-mailovú adresu support@greenway.sk Vaše kontaktné údaje, vozidlo a miesta, kde sa najčastejšie pohybujete a v prípade potreby by sme Vás prizvali na otestovanie niektorej nabíjacej stanice.
              Ako poďakovanie by ste od nás obdržali kredit pre nabíjanie + pssst, navyše ako prví budete mať možnosť vyskúšať našu novú mobilnú aplikáciu. 🙂

              Komentár

              • Peterka
                Member
                • May 2017
                • 196
                •      

                Nahodou som si vsimol, ze na hlavnej stranke je uz od pondelka hlasovanie, kde ma dokonca aj cituju :-D
                https://teslaclub.sk/forum/teslaclub...A1lna-diskusia

                Komentár

                Pracuje...
                X