Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

GreenWay

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Ioniq
    Member
    • Jan 2017
    • 364

    Woaaaaaaa, takyto ustretovy krok som necakal :-O

    Sanka dolu, klobuk dolu, tlieskam GreenWayu za to, ze si uznali chybu.

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Doplním, že uznali chybu po 4 mesiacoch. Ale nič to nemení na fakte, že sa ich prístup mení k lepšiemu.

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Ked sa pozrieme na Urad vlady SR a do Parlamentu tak aj tie 4 mesiace posobia ako velmi rychle a korektne jednanie
  • g211
    Member
    • Sep 2015
    • 118
    •   

    Priatelia odporúčam ísť na CONECO v Inchebe. Je tam Greenway, výrobcovia nabíjačiek (Elmark), aj ZSE. V skratke:
    GREENWAY:
    - Plánujú 10 nových lokalít;
    - DBT nabíjačky dlhodobo komplikácie pri riešení problémov s dodávateľom; pri výstavbe nových staníc uprednostnia Efacec (Zeleneč) a Delta (Avion).
    - Napriek prieskumom a našim prianiam nemajú veľký záujem o viac stojanov na jednom mieste okrem pár výnimiek. Vraj problém s rezervovanou kapacitou, atď.
    ELMARK:
    - Nenašli sme spoločnú reč. Oni robia produkt pre ich zákazníkov (hotely, penzióny, ..., ktorí prd rozumejú našim požiadavkam), nie pre nás. Naďalej uprednostňujú nabíjačky bez kábla, lebo sa ich zákazníci obávajú že im ten kábel v noci niekto odreže a ukradne. Keď som sa pýtal na reálny príklad kedy a kde sa to už stalo, nedali mi ani jeden.
    ZSE:
    - Tu som bohužiaľ nenašiel nikoho kompetentného, iba hostesku. Chcú byť jednotkou na trhu, do konca roka 2018 plánujú veľa nabíjačiek na Slovensku. Viac relevantných informácii (o type a umiestnení nabíjačiek) som sa nedozvedel.

    Komentár


    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      elmark ma navyse velmi vysoke ceny za tie dizajnove krabicky bez kabla. cize nic moc :/

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Podla mna vsetci v tomto biznise vedia nieco, co mi len tusime a pridu nejake zmeny v SR 7/2018, ked skonci jedna podpora a zacne zrejme druha a asi lepsia. Predca len toto bol pilotny projekt - proste prvotina. Teraz maju uz nejake data a da sa z toho vychadzat.

      Inac nerozumiem jedenej veci preco kable sa nedaju navinut ako je to na cerpackach a pekne by boli upratane a aj by to vypadalo lepsie. Alebo vyrobit skrinu kde sa kable schovaju a po aktivacii karty, by sa odomkol nejaky kryt a bol by kabel k dispozicii a po ukonceni nabijania, by sa kabel schoval a az potom by sa doticny mohol odlhasit. Navyse koli bezpecnosti (ochrany majetku a podobne) vsade sa dava kamerovy system, ktory by zaznamenal incident. Tak preco to neurobia aj oni.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Narozdiel od inych tu na fore, ja si myslim, ze type2 nabijacie stlpiky s zasuvkou su pre verejne pouzitie lepsie riesenie ako wallboxy s kablom a konektorom.
      (na doma je samozrejme lepsi wallbox s kablom a konektorom, pripadne stale zapojeny mobilny konektor, ktory ostava v garazi, ci na stene domu)

      1. Ak maju nabijacie stojany len zasuvku, bez problemov a legalne sa daju pouzit aj na nabijanie elektromobilov s type1 konektorom, pretoze type2 -->type1 kabel je legalny a bezny, (je sice mozne nabijat type1 EV aj z wallboxu s kablom a type 2 konektotom, ale type2/type1 kabel musi byt modifikovany /skrateny konektor/ alebo treba pouzit kombinaciu type2/type2 redukcie a standardneho type2/type1 kabla pricom obe tieto riesenia nie su legalne, pribudne jeden ci dva nestandardne spoje navyse)
      2. Type2 konektory wallboxu s kablom a konektorom sa casto povaluju na zemi a ak je nabijaci stlpik/wallbox vonku, moze sa stat, ze do konektora sa dostane necistota a taky konektor by som radsej do svojho konektora v aute nezasuval - obaval by som sa poskodenia konektora v aute.
      3. V neposlednom rade uz tu spomenuta nizsia cena nabijacieho stojana bez kabla a tiez nizsie naklady na servis kabla a konektora, pripadne na jeho vymenu.

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      A ten modry kabel co Tesla dava k autam je type2/type2, nie? Tak co je na tom nelegalne? Ked moze byt type1/type1 legalny, tak hadam aj type2/type2. Vsade pisu na forach uzivatela, ze type1 je stary kabel a standard je type2. Teraz pises, ze type2/type2 je nelegalny. Nerozumiem.

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Jux pise o redukciach, nie samotnych kabloch

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      ICE, Tesla nedava modry TYPE2/TYPE2 kabel k Teslam, treba si ho dokupit - vyrobca toho modreho trojfazoveho 32A je Menekes a samozrejme existuju mnohe ine type2/type2 kable jednofazove aj trojfazove na 16A alebo na 32A.

      Tesla dava k Teslam len 3f16A (11KW) mobilny konektor s redukciou na 16A trojfazovy 5 kolik - (vtedy da plnych 16A na kazdej faze, takze celych 11kW) a redukciou na obycajnu 1f 230V zasuvku (shuko) kde je obmedzenie na 13A t.j. cca 3kW.

      Problem, ktory som spominal, sa tyka predlzovania nabijacieho kabla - akekolvek predlzovanie nie je legalne, takze ak mas wallbox s kablom a type2 konektorom na konci toho kabla, tak elektromobil s type1 konektorom na nom legalne nenabijes. Na nabijacom stojane s type2 zasuvkov pomocou legalneho kabla, co ma na strane stojana type2 konektor a na strane elektromobilu type1 konektor samozrejme nabijes legalne.

      Vsetci vieme ze schvaleny konektor v EU je type2, no stale sa v EU predavaju aj nove auta, ktore maju type1 konektor.
      Napriklad Pegueot Ion, Citroen Zero, Pegueot partner, KIA Soul, Nissan LEAF 24 aj 30kW , tiez dovezene - napr. Fiat 500e.
      Type1 nemozno nazvat starym a type2 novym.
      Type1 je a ostane AC standardom v krajinach ktore nazyvam "jednofazovymi"
      zjednodusene mozno povedat, ze US, Japonsko, Korea a dalsie krajiny su "jednofazove" s standardom type1.
      Europske krajiny su "trojfazove" s AC standardom type2.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Suhlasim s juxom. Nabijaci kabel je povinna vybava kazdeho elektromobilistu. Lebo skoro vsetky AC wall boxy su bez kablu, lebo su potom univerzalne.
      Aj tie ceny tych kablov pomaly klesaju, ked potrebujete najlacnejsie je to asi tu: evonestop.co.uk/collections/type-2-type-2-charging-cables

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Skôr by som povedal, že Typ2 kábel je pre EV s jednofázovým nabíjaním len posledná poistka, nie povinná výbava, dobrého pol roka som nenabíjal cez tento kábel kvôli rýchlosti, na SK je už toľko DC CCS, že Typ 2 aj zabúdam dať do auta.

      Aj keď sa to nezdá, v menšom kufri káble zaberajú väčšiu časť (v pomere %) kufra ako vo veľkom Tesla kufri a navyše má väčšina bežných EV okrem ZOE len jednofáz.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Kto ma jednofazovu nabijacku, nemusi nosit tazky a neflexibilny trojfazovy 32A T2/T2 kabel s 5x6mm2 vykonovymi vodicmi, staci mu jednofazovy 32A T2/T2 kabel s 3x6mm2 vykonovymi vodicmi. Original modry 32A/3f menekes t2/t2 je skutocne zly, je plastovy - v chlade velmi neflexibilny a zbytocne dlhy (7,5m) preto sa necudujem, ze ho niektori nechcu v aute nosit. Ani ja. Ako som tu uz pisal, vyrobil som si gumenne kable presne podla nabijacky v mojom aute.
  • Majly
    Junior Member
    • Apr 2018
    • 4
    •      

    Nedavno som si kupil PHEV a chcel som sa registrovat aj u GreenWay. Avsak nie je mozne sa registrovat kvoli chybe, ktoru pri registracii pise pri zadani DIC
    Pise chybu: Maximálne false znakov.
    Ak zadate len jeden znak, pise: Minimálne 2 znakov.

    To znamena, ze bol pouzity pravdepodobne v javascripte zly operand na porovnavanie maximalnej dlzky znakov

    Komentár

    • Teq
      Teq
      Member
      • Nov 2017
      • 240
      •   

      hybrid.cz/slovensky-green...ychlonabijecek

      Komentár


      • Peterka
        Peterka komentoval
        Upraviť komentár
        Hlavne, ze to pisu na ceskom webe, na GW o tom ani zmienka...

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        Tie lokacie tiez nic moc, medzi BA a ZA stale bieda. "Kaslem" na nabijacky pri nakupnych centrach, chcem ich na odpocivadlach, a ta existuje az jedna.

      • Peterka
        Peterka komentoval
        Upraviť komentár
        Uz aby ZSE zacalo stavat tie tolko slubovane, co aj dlho "svietili" na nabky.com ako under construction

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Teq, no Ba-ZA je podla mna vyborne pokryte, skus niekedy ist na Madary, od Nitry absolutne nic na CCS, tam je stale tma.

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        Teq - outlet voderady je zachadzka asi 1km z dialnice a navyse cas nabijania mozes zapit kavou alebo daco prehryznut, ci kupit nejaku handru na seba
    • Peterka
      Member
      • May 2017
      • 196
      •      

      V Driver zone este nie je nic nove, ale na "hlavnom" GW webe vidim 7 cervenych bodov, 5 novych+ zrejme NR a Zubor boli nejako "upgradeovane"- zeby vykonnejsie stojany?
      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	GWN.jpg Videní:	1 Veľkosť:204,3 KB ID:	23666

      Este som nasiel aj rychlostojan v PB, ten uz niekto videl- skusal?
      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	GWPB.jpg
Videní:	382
Veľkosť:97,6 KB
ID:	23668
      Pripojené súbory
      Naposledy upravené Peterka; 19-04-2018, 11:16.

      Komentár


      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        To bude ten pri MParku, patri Trencianskemu samospravnemu kraju. Zeby to posunuli GreenWayu? Alebo si to GreenWay vybavil vramci vnutrostatneho roamingu aby tam ficali aj ich karty?

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        Ten MPark skopirovali presne z mojho prispevku na EV mapach, ja som to tam pridal. Vtedy som este nevedel ze ABB su nabijacky, nie provider nabijania ... Tazko to nazvat aj rychlonabijackou, ide to na 20 kW.
        Naposledy upravené Teq; 19-04-2018, 18:09.
    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 1314
      •   

      Po víkendových 800 km zo západu do Košíc som si všímal rýchlosti nabíjania na novom Leafe, nakoľko Leaf vypisuje aktuálnu rýchlosť nabíjania na displeji a musím konštatovať, že aj Chademo na GreenWay nabíjačkách je od udávaných 44kW alebo nebodaj 50kW ako majú v iných štátoch ďaleko.

      Aktuálne som na viacerých starých (nissanovských) GW dosiahol len 38 až 39 kW výkon. Nie je to tak málo ako CCS, ale aj rýchlosť CCS naozaj dodávaná do vozidla bola ešte menšia ako sme si mysleli, nakoľko až 9 % tvoria straty nabíjačky pri konverzii prúdu z AC na DC a teda výkon CCS bol nie 33 ako sme si čítali vzadu ale reálne do auta prúdilo len 30 kW.

      Zaujímavý je údaj o účtovanej elektrine, kedy vzadu na stojane zobrazený elektromer ukazuje odoberaný prúd 42,2 až 42,4kW. Podľa môjho pozorovania pri nabíjaní, pri 42,2 na elektromeri píše auto 38kW a pri 42,4 je v aute 39kW. Tiež som odsledoval, ako Leaf výkon zaokrúhľuje a dá sa povedať, že nijako. Leaf zobrazuje výkon na 2 miesta, pričom do 10 zobrazí desatinnú čiarku a nad 10 len celé číslo. Leaf výkon nezaokrúhľuje aritmeticky ale len odtrháva desatinnú časť. Teda výkon 39 neznamená od 38,51 do 39,49 ale až od 39. Pri nabíjaní výkonom 42,4 na nabíjačke zobrazuje displej 367V a 107A = 39,27 kW. Teda dodávaný výkon podľa A a V na displeji nabíjačky a auta sedí, ale účtovaný prúd je už na konci nabíjania zobrazený podľa zadného elektromeru, teda skutočne minutý nabíjačkou ešte pred konverziou do DC a nie dodaný autu.

      Napr. posledne som nabíjal od 21% baterky do 81% a na konci bolo dodaných 23,8 kWh za 36 minút, čo je priemerný výkon 39,66kW. Ale Leaf nad 70% už spomaľuje a maximum dosiahol 39 kW, takže priemerný výkon je s istotou nie dodaný autu, ale spotrebovaný nabíjačkou, lebo posledných 10% SOC klesal výkon z 38 kW na 28 kW pri 80%.

      Potom som si na wikipedii pozrel rýchlosti štandardu Chademo v jednotlivých krajinách a na Slovensku je len 36. Ak to robili priemerom staníc, môže to byť tým, nakoľko väčšina je to GW. Napr. v Cz je to 50kW.

      https://en.wikipedia.org/wiki/CHAdeMO
      Naposledy upravené Miroslav Rojko; 07-05-2018, 07:55.
      [priezvisko]@me.com

      Komentár


      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        No hadam si si nemyslel, ze straty bude za Teba platit GW :-). Ono aj ked doma nabijas tak platis to co pretecie cez elektromer a nie to co auto v konecnom dosledku ulozi do baterie.
        Ony tie straty pri EV nie su celkom zanedbatelne. Tebou odpozorovanych 10% sa pokojne da uvazovat aj pri domacom nabijani, a dalsich ~10% sa strati pri premene energie z baterie na 3 fazovy striedavy prud pre pohyb auta.
        Mozno tu je skryta vynimocnost Ioniqu, ze Korejci tam maju fakt dobry striedac.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Jirko, ako vidíš vyššie, ja som o účtovaní strát nepísal že to nie je pekné, len som prezentoval merania, lebo pri domácom nabíjaní sú straty ešte väčšie, Peterka nameral 370W pri 9A nabíjaní Ioniqu, čo je dokonca 18% a teda raz toľko ako tu. Môj príspevok je zameraný na meranie skutočnej rýchlosti nabíjania, strát nabíjačky pri konverzii prúdu, nijako som sa nedotýkal cien.
        Skôr mi išlo o technickú stránku veci a čo sa kde a ako zobrazuje.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Myslel som to samozrejme ironicky ;-)
    • Peterka
      Member
      • May 2017
      • 196
      •      

      Aj ja som bol cez vikend v KE, mam log z diagnostiky celej jazdy aj nabijania, spracujem to do tabulky a hodim do temy k ioniqu. Pred par dnami prisiel od GW email o opatovnom spoplatneni vacsiny CCS konektorov, nakolko technicke nedostatky boli odstranene. Tak som myslel, ze uz pojde "plnym" vykonom. Nic sa vsak nezmenilo, konzultoval som to s GW, vraj by malo byt odstranene caste vypadavanie nabijania, s vykonom je to vraj nadlho, vyrobca DBT to este iba skuma, co s tym....
      Aj tak mi ale v Poprade po 6min nabijanie prerusilo, ale stojan vypisal chybu auta, nie nabijacky :-) Ale toto sa mi stalo raz aj na Efacecu, tak mozno ozaj to nebola chyba stojanu.

      Komentár


      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Ked citam vase problemy so samovolnym vypinanim nabijania hovorim si, ze Teslacka siet superchargerov je nieco nerealne. Za ten rok a stvrt co jazdim sa mi ani jeden jediny raz nestalo, ze by sa nabijanie prerusilo. Nabijam na SC tak 50% vsetkych nabijani.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Tieto problémy sú na starých GW staniciach, inak je to bezproblémové a to sú stanice dodatkovo dopĺňané o CCS konektor a protokol, pričom pôvodne boli tieto stanice len Chademo a sú navrhnuté pred 8 rokmi.
        Sú tu o tom desiatky príspevkov, preto nemôžme toto brať ako všeobecné problémy s CCS nabíjaním ale len problémy konkrétneho typu zastaralej nabíjačky.
    • Jiri GrandPa
      Senior Member
      • Dec 2016
      • 707
      • viera8131
      •      

      Nechcem byt prorokom zlych sprav, ale neprejde tyzden, aby neprisla informacia od GW, ze nektore nabijacky (najma CCS) nefunguju. Normalne vas chlapci "CCSaci " lutujem...
      Na druhej strane musim pochvalit GW, ze to nezamlcuju a informuju vsetkych klientov proaktivne. Tak to ma byt.
      Vážení klienti,
      chceme vás informovať, že na staniciach
      Aupark
      Námestie osloboditeľov 1, Košice
      GPS: 48.7171, 21.2617

      Tesco HM
      Košická 6, Prešov
      GPS: 48.9818, 21.2535

      Stop Shop
      Cesta ku Continentalu 5, Zvolen
      GPS: 48.5839, 19.102

      Europa
      Na Troskách 25, Banská Bystrica
      GPS: 48.7305, 19.1357

      je momentálne nedostupné nabíjanie pomocou konektora CCS.
      Aktívne pracujeme na riešení problému a o opätovnej dostupnosti konektora CCS Vás budeme informovať.

      Komentár


      • Peterka
        Peterka komentoval
        Upraviť komentár
        Akurat som pisal do GW dotaz, ci su to poruchy alebo robia nejaky upgrade. Je ale otazne, ci na poruchu dosli sami alebo im to nahlasili zakaznici- ja som raz bol takymto "testerom"- nahlasil som nefunkcnu Bystricu, nasledne mi nesiel ani Zvolen, ospravedlnili sa mi a za par minut dosiel mail o nedostupnosti
    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 1314
      •   

      Možnože to práve upgrade-ujú, lebo 3.5.2018 napísali:
      Milí GreenWay užívatelia,
      technické opatrenia, ktoré sme realizovali v posledných týždňoch, odstránili nedostatky na väčšine lokalít. Preto by sme Vás radi informovali, že od zajtra, 4.5.2018 budú opäť spoplatnené CCS nabíjania na všetkých našich lokalitách okrem:

      STOP.SHOP Zvolen
      SC EUROPA Banská Bystrica
      Tesco Prešov
      Tesco Košice
      Aupark Košice

      Na týchto lokalitách zostávajú nabíjania pomocou konektora CCS naďalej bezplatné až do odvolania. Bezplatne sa takisto môžete do

      19. 5. 2018 (vrátane) nabíjať na našich nových lokalitách vo Voderadoch, Kútoch a Malackách a do

      30. 5. 2018 (vrátane) na lokalitách TESCO HM Žilina a Púchov.
      Ďakujeme za Vašu trpezlivosť počas vykonávaných opráv.

      S pozdravom,

      GreenWay tím
      support@greenway.sk
      +421 911 668 770
      [priezvisko]@me.com

      Komentár

    • jabko
      Junior Member
      • Jun 2018
      • 11

      Zdravím, v Prešove v obchodnom centre Epéria v podzemnom parkovisku je osadený nabíjací stojan GreenWay (2 DC a 1 AC s káblami) a na stene nabíjačka GreenWay s dvomi zásuvkami. Snáď sa to niekomu hodí. Nemám možnosť overiť či sú funkčné (displej svietil na oboch), zatiaľ som len fanda elektromobilov :-)

      Komentár

      • Marcel Pavlík
        Member
        • Apr 2016
        • 138

        v Piešťanoch rekonštruujú Aupark parkovisko
        https://www.zpiestan.sk/spravy/aupar...ou-parkoviska/

        Komentár

        • Miroslav Rojko
          Senior Member
          • Nov 2016
          • 1314
          •   

          Leto nám spríjemnia odrátaním 15 € z faktúry, práve chodia maily.

          [priezvisko]@me.com

          Komentár


          • Teq
            Teq komentoval
            Upraviť komentár
            zeby citili konkurenciu...? ja som teraz ale bohapusto dobijal na GW, tak potesi
        • Miroslav Rojko
          Senior Member
          • Nov 2016
          • 1314
          •   

          Letnu akciu zadarmo v Slovinsku asi nedaju, aj som sa ich pytal a odpovedali vseobecne, ze o akciach informuju. Lebo 15€ nie je ani jedno nabitie v roamingu, styri nabitia v Slovinsku minuly rok boli za 90€ cez nich. To je drahsie ako cela cesta naftakom. Esteze sa tam daju kupit Petrol kupony.
          [priezvisko]@me.com

          Komentár

          • Teq
            Teq
            Member
            • Nov 2017
            • 240
            •   

            Prave mi poslalo GW fakturu prakticky za nic, ziadne minuty, ziadne kWh, len za vyuzivanie programu...wtf? dostal toto niekto?

            Komentár


            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              Tiez mi prislo take

            • Teq
              Teq komentoval
              Upraviť komentár
              patricne ma to nasralo a realne uvazujem zrusit si greenway, toto nie je vobec v poriadku.

            • Teq
              Teq komentoval
              Upraviť komentár
              ked som si poratal nabijania za dany mesiac tak to sedi...ale ta fakutra vyzera totalne pofiderne, ked posielaju fakturu za roaming je tam pekne cas a kWh...to som teda fakt toho dobre pobehal minuly mesiac...

            • curgali
              curgali komentoval
              Upraviť komentár
              A koľko km si nabehal za tu sumu?..ja som za mesiac a pol najazdil 7.000 km a nezaplatil som ani euro...

            • Teq
              Teq komentoval
              Upraviť komentár
              curgali No za greenway cenu...cize nie vela, cca 10 eur za plne nabitie - cca 22 kWh, to mi vydrzi priemerne na 130-150 dialnicnych km (inak na GW nenabijam a znacne to uz obmedzim, lebo je to nehorazne drahe)
          • Peterka
            Member
            • May 2017
            • 196
            •      

            Na FB GW sa objavil obrazok "Leto plne energie...", minuly rok bolo tusim v ramci takejto akcie nejake roamingove nabijanie zdarma, zatial som k tomu nenasiel ziadny komentar..
            Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	GW.jpg
Videní:	267
Veľkosť:54,1 KB
ID:	26252

            Komentár


            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              ano, minulý rok bolo zdarma, najviac to pomohlo v Slovinsku na dialniciach, v Chorvátsku netreba, je tam väčšina zdarma alebo na ELEN kartu

              oni majú roaming s Hrvatski Telekom

            • Peterka
              Peterka komentoval
              Upraviť komentár
              Tak to je iba obrazok, ze sa to da, ziaden roaming zdarma nebude... teda aspon toto leto nie

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Dá sa to, ale za roaming Greenwayu zaplatíte raz toľko ako by Vás stála nafta tam a späť. 2 nabitia AT a 2 nabitia SI = 90 € tam a rovnako späť.

            • ICE666SVK
              ICE666SVK komentoval
              Upraviť komentár
              Cely ten roaming je kravina. Maju medzi sebou zmluvy o moznosti nabijania, to je OK. Ja umoznim tvojim klintom nabijat u mna a ty umoznis mojim klientom nabijat u teba. Vybavene bodka. Ked nabijas v SR nabijas na SR nabijackach a rovnako aj AT ci SI klient. Tam nieje ako pri telefonovani ci surfovani, ze to ide z jednej siete do druhej. A pri telefonovani je roaming uz zruseny. Tak ako spolocnost co poskytuje sluzbu nabijania ci ako hlavnu, alebo ako vedlajsiu sluzbu ako je to u GW, lebo oni hlavne prenajimaju EV podnikatelom. Mozno keby spravili EV pozicovne aj pre fyzicke osoby, tak by spravili velku sluzbu pre rozvoj EV v SR. Poziciam si auto a vyskusam a mozno sa skorej niekto rozhodne, ze si auto kupy, ako ked si to clovek nema kde vyskusat. No a co sa tika sieti ako GW SR, GW PL, Smartic AT ci Petrol v SI, to by mala byt len moznost, ze sa tam da nabijat aj mimo klintsku domovsku siet. Ale to je blbost vsetkych troch spolocnosti ten roaming, ze sa nevedia na tomto dohodnut. Trh aj tak v buducnosti pohlti taketo spolocnosti do nejakej velkej skupiny bez roamingu na jednu kartu po trebarz Europe. A to drahe nabijanie je drahe, lebo su drahej aj EV a ked zlacneju a bude ich viac aj tieto spolocnosti znizia ceny a hadam zrusia aj roaming. Ved ten roaming je len sw sluzba, ze akceptuju tvoju kartu ci kod u dalsich dvoch spolocnostiach. OK este administrativne vyuctovanie je tam za nabijanie.
              Naposledy upravené ICE666SVK; 17-07-2018, 08:29.

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Je to blbost, ale ryzuju na tom. S novym cennikom mohli aj toto upravit, ale kde uz maju ryzovat, ked ZSE bude mat viac miest ako oni, k tomu sa pridaju obchody a na GW si malokto spomenie. V Slovinsku na pumpe vedla nabijacky si clovek kupi 10€ kupon a nabija. Nie je dovod pouzivat ich kartu a v Rakusku su free nabijacky pozdlz dialnice.
          Pracuje...
          X