jux , ja mám 22 kW nabíjačku a ročne na Tesle najazdím okolo 70 tisíc km. A viem teda, že 22kW mi stačí aj na cestách, po Slovensku. Slovensko je totiž moc malé a spraviť 500 km za deň po Slovensku je viac než dosť. To sa dá ľahko spraviť s jednou dlhšou obedovou prestávkou na 22kW palubnej nabíjačke.
Ďalšia vec, podľa štatistík, priemerný Američan používa auto asi 3 hodiny denne. Slovák určite ešte menej. Po zvyšok dňa auto stojí. A teda keby som, vždy keď auto stojí, mal možnosť ho dobiť cez 32A, tak nemám šancu tú baterku za celý deň ani minúť. A nabíjačky pri potravinách je základom k tomu aby som mohol nabíjať vždy keď auto stojí. Ešte keby sa pridali všetky nákupné centrá a verejné parkoviská, hotely, reštaurácie, tak by to bolo vyriešené. A keď naozaj treba ísť na dlhé trasy, teda až do zahraničia, tak určite by som nezobral elekromobil, keby sa jednalo o nabíjanie okolo 55kW. Na dlhé trasy potrebujem výkon minimálne ako je na Tesla Superchargeroch.
Ďalšia vec, podľa štatistík, priemerný Američan používa auto asi 3 hodiny denne. Slovák určite ešte menej. Po zvyšok dňa auto stojí. A teda keby som, vždy keď auto stojí, mal možnosť ho dobiť cez 32A, tak nemám šancu tú baterku za celý deň ani minúť. A nabíjačky pri potravinách je základom k tomu aby som mohol nabíjať vždy keď auto stojí. Ešte keby sa pridali všetky nákupné centrá a verejné parkoviská, hotely, reštaurácie, tak by to bolo vyriešené. A keď naozaj treba ísť na dlhé trasy, teda až do zahraničia, tak určite by som nezobral elekromobil, keby sa jednalo o nabíjanie okolo 55kW. Na dlhé trasy potrebujem výkon minimálne ako je na Tesla Superchargeroch.
Komentár