Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Pristavna
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Pristavna
Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.Tagy: -
- Likes 1
-
Zistoval som v Slovnafte info, tu je odpoved:
ďakujeme za Váš e-mail. Dovoľujeme si Vás informovať, že nabíjacia stanica pre elektromobily na čerpacej stanici SLOVNAFT, a.s. v Bratislave na Prístavnej ulici je zatiaľ bezplatná v testovacej prevádzke.
V blízkej budúcnosti plánujeme spoplatniť službu formou platby v predajni (cez platbu služby na pokladni a následne priloženia RFID kartou obsluhou – dočasná prevádzka pokiaľ nebude aplikácia) a neskôr cez aplikáciu.
Termíny spoplatnenia a cena služby ešte nie je stanovená.
1 BildNaposledy upravené milan84; 27-08-2018, 18:43.
- Likes 1
Komentár
-
neteš sa priskoro. Toto je jedina pumpa svojho druhu...vidno aj na jej konstrukcii, ze je ina. Takisto je tu nejaka umyvarka pre psov či čo to... Takze podla mna potreboval spravit nejaky vyskum, minut peniaze tak spravili jedno pokusne miesto
Na mnohych inych Slovnaft su predsa osadene ZSEčka.
Ale krasny pocit, ked som vcera míňal ich stojany s cenovkou skoro 1,50€ za benzin a natankoval som si gratis evo-elektrinu
-
Táto nabíjacia stanica je súčasťou siete next-e (čoho neklamným dôkazom je aj obrovská nálepka ). V rámci tohto projektu by malo byť postavených 18 staníc ( z toho 7 od ZSE). Ale všetkých 18 bude na čerpacích staniciach slovnaft. Viď mapa:
http://next-e.eu/map.html
Takže konkurencia určite bude. A keby aj nie, každá nabka sa ráta, no nie?
Inak v rámci tohto projektu by malo ešte pribudnúť aj 7 ultra rýchlych nabíjacích staníc (150-350 kW) takže máme sa načo tešiť
- Likes 1
Komentár
-
No len skoda, ze vybrali tuto lokalitu-pumpu. Na dostrel je Alza, z druhej strany Lidl, o kusok dalej Billa Bajkalska a este o kilometer polus a GW.
Niektore smery fakt akoby boli Panom Bohom zabudnute.
Podla mna super lokalita by bol Slovnaft pri Kauflande v Biskupiciach...jedna z najvacsich krizovatiek v BA, dostupne zo vsetkych smerov.
Komentár
-
Ja myslim ze problem bude vo volnej kapacite vykonu. Predsa len mat k dispoziici 2-3x50 kW je nieco ine ako 50 kW. Bezne rozvody su istene z trafostanice 220 A a to je prave tych 50 kW.
-
Jiri GrandPa Istenie 220A by bolo akurat na 3 stojany :-)))
(230Vx220Ax3fazy = 151,8kW)
-
jux - To máš síce pravdu ale nezabudni že na tom rozvode je napojená aj tá benzinka.
Ioniq - rozvody patria distribučke ZSE Distribucia. To je iná firma ako ZSE
Energia ktorá predáva elektrinu.
V princípe to funguje tak, že ZSE Distribúcia urobí trafo z 22kV na 230/400V a tam končí. Kabeláž medzi trafom a rozvádzačom platí investor toho, čo tu elektrinu potrebuje a oni si ju potom blahosklonne preberú
-
Jiri GrandPa Organizoval som pre novu vystavbu 50-tich domov vystavbu ciest, chodnokov, kanalizacie, precerpavacky, vodovodu, trafostanice, VN pripojky, NN rozvodov, NN pripojok na pozemky a verejneho osvetlenia. Prave ZSE distribucna sa chovala seriozne - nechala vlastnikov zaplatit len projekty. ZSE-distribucia postavila a financovala trafostanicu, VN pripojku, aj NN rozvody po rozvadzace pred pozemkami na ulici. Majitelia pozemkov platili len kratku pripojku na pozemok a elektromerovu skrinku. Vsetci ostatni, teda BVS (- voda, kanalizacia, precerpavacka kanalizacie) aj obec (- cesty, chodniky, verejne osvetlenie) dali siete postavit a zaplatit majitelom pozemkov a prevzali ich bezplatne hotove - skolaudovane.
Iny pripad je, ak si firma kupi svoju trafostanicu, je jej majetkom a stara sa o nu - vtedy kupuje elektrinu z 22kV, ktora je lacnejsia. V mojej praci vychadza cca 0,1eura za kWh bez DPH. Meni sa v rozsahu jednotiek % kazdy mesiac podla faktury pre 22kV odberne miesto nasej 6MW trafostanice..Naposledy upravené jux; 29-08-2018, 08:46.
-
Hm, tak to ste mali stastie. My sme robili podobne pre 20 domov a platili sme aj NN elektricke rozvody od trafa a po domove pripojmne miesta. Asi sme nemali tie spravne konexie...
-
-
To je skvele, dobre vediet! Vidno, ze aspon niekto rozmysla. Kiez by aj na Slovensku mysleli podobne. Radsej menej husta siet ale s viac pripojkami na strategickych miestach a istotou nabitia, ako DC nabijacka kazdych 500m (co v Bratislave pomaly zacina tak vyzerat) a popri dialniciach po jednej dakde v prdeli... Pevne dufam, ze na cerpackach pozdlz D1 pribudnu aspon po 2 stojany, by bolo idealne.
-
Teq Ako majitel EV s typ1 by si mal mat kabel z typ2 na typ1.aby si mohol nabijat na typ2 stlpikoch s typ2 zasuvkou a tiez typ2/typ2 redukciu aby si mohol nabijat aspon pomaly cez AC aj na DC nabijackach ak je DC obsadene. (da sa to vyriesit aj skratenim typ2 konektora na t2/t1 kabli, ale to nie je koser)
Tiez ak ozelies nabijanie na typ2 stlpikoch, pre nabijanie na nabijackach s kablom a typ2 konektorom ti staci kratka redukcia so zasuvkou typ2 male na typ1 do auta. Zapojenie je napr. tu:http://teslaclub.sk/forum/v%C5%A1eob...3478#post13478
skrateny typ2 tu:
http://teslaclub.sk/forum/v%C5%A1eob...3728#post13728
verziu s zasuvkou typ2 male nikto oficialne nevyraba, lebo predlzovacky su oficialne zakazane, ale ak vieme co robime tak rozne redukcie pouzivame.
-
jux ano mal by som...zistoval som si o tom informacie ked som si kupil LEAFa ale je to pre mna moc drahe...za tie iste peniaze si mozem kupit najpr. 16A EVSE ktore by som isto viac vyuzil. Na niektorych GW nabijackach su dokonca aj schuko zasuvky, ale na ZSE som to doteraz este nevidel, ani v Rakusku.
-
pri GW nabkach sice su schuco zasuvky rovnako ako 380V, ale su to servisne zasuvky a maju byt odpojene. Ked klasicky slovak zoberie srobovak, vypaci zamok, zapne istic a nabija sa, je to ciste chrapunstvo a je zlodej.
Su urcene napr. aj pre nudzovy pripad, ked je nabijacka nefunckna. Pri ZSE nie je taka moznost.
-
Akym maximalnym prudom vie nabijat Leaf 1 cez Typ 1 zasuvku?
-
Jiri GrandPa 3.7 kW pokial viem, ale bola aj moznost dat si 6.6 kW palubnu nabijacku. Ja mam len 3.7 (16A x 230V). Dalsia moznost je si kupit 10 kW SETEC portable chademo nabijacku, ktora ale stoji 3500 eur... cez nu sa da nabijat cez AC
twincar.sk/chargers.php#10kwNaposledy upravené Teq; 30-08-2018, 19:39.
-
Tento je kompletne koser. Ale zbytocne velky konektor IMHO. Ja pouzivam pre nabijanie Fiatky ten standardny Typ2 samec, skrateny plast o 11 mm. Funguje bezvadne.
evonestop.co.uk/collections/accessories/products/type-2-to-type-1-vehicle-adaptor-16amp
-
Tych Slovnaft púmp pribudne viac a aj na dialnicnych odpocivadlach podla planu na tejto mape projektu next-e :
http://next-e.eu/map.html
pri Trencine Zamarovce, Sverepec odpocivadlo, Zilina Kosicka(je tam Slovnaft pumpa)[priezvisko]@me.com
- Likes 1
Komentár
-
Keď si ich už zopár vypísal, tak doplním zvyšné:
-D1 odpočívadlo Malý Sariš obojsmerne (pred Prešovom)
-D1 odpočívadlo Štrba smerom z Tatier na západ
-D1 odpočívadlo Ivachnová smerom zo západu do Tatier
-D1 odpočívadlo Zeleneč smerom z BA
-D1 odpočívadlo Zlaté Piesky smerom do BA
-D2 odpočívadlo Lamač smerom z BA
-Čerpacia stanica Slovnaft Záhorska bystrica
-D2 odpočívadlo Sekule obojsmerne
-R1 odpočívadlo Budča obojsmerne
A ešte 2, ktoré už stoja:
-Čerpacia stanica Slovnaft Dolnozemská (BA)
-Čerpacia stanica Slovnaft Tuhovská (BA)
Inak pri týchto je zaujímavé, že nie sú označené logom next-e, ale fast-e Ale hlavne, že sú
-
Dneska som videl na jednom maďarskom youtube videu, ze mol ide stavať nabijacky k svojim cerpacim staniciam. Chce ich mať v 80 km vzdialenostiach. Teda aj unas na slovnaft čerpačkach predpokladam. Tu je odkaz na mapu http://next-e.eu/map.html
A este odkaz na to video
https://youtu.be/6K9u8-SMyDc
ak niekto vie po maďarsky.
Komentár
-
Mne minuly tyzden CCS ani nechcelo nabehnut (na Hyundai Ioniq). Auto by malo byt ok, kedze kratko potom som nabijal pri Alze a odvtedy este par krat inde tiez cez CCS.
Komentár
-
Ani mne cez CCS ak som stal po pravej strane nabijacky. Ked som sa postavil s autom na lavu stranu tak to uz islo. Predomnou tam bolo BMW a mal ten isty problem. Asi tam bude problem s tym kablom, ze ak je nasponovany, je tam nejaka zrada. Aj som to bol povedat obsluhe ale tie slecinky sa tvarili ako by to ani slovnaftu nepatrilo.
-
hm tak to nebude nahoda s tym CCS. Ja som tam minuly tyzden skusal cinsky elektromobil Saic, ktory ma CCS a tiez neslo, pricom na inych znackach nabijaciek funguje. To auto ma port z boku tak ako ine dodavky nadrz, takze kabel bol uplne napnuty.
-
-
Dnes som zazil naval elektromobilistov
Najprv podvecer Lidl Trenčianska. @Ľuboš Geleta nabijal Ioniq (vsimol som si ho az pri odchode a dalsi biely Leaf cakal v poradi za nim. Tak si vravim, idem skusit na pristanu. Pridem, skusam... na 3x sa mi Chademo nepodarilo rozbehnut. V aute mi nabehla chyba nabijania !! ktoru som musel vymazat cez Leaf spy. Sucastne so mnou prisiel modry Ioniq, ktoremu ale zda sa CCS fungovalo. Mne to vyplo v podstate v momente.
Takze bacha, Chademo nefunguje. Vyskusane aj s resetovanim nabijacky nudzovym vypinacom.
To ten Siemens je tak poruchovy ?
Komentár
-
tak to ano. Ktovie ci ta v Alze bola free, to sa mi uz nechcelo tolko zachadzat, mal som 20 percent a chcel som prist s rezervou domov.
ALe zaujimave je, ze ABB a konkretne Lidl nemava vobec zname vypadky, kdezto slovnaft s ich SIemensom tu citame (a mame vlastne skusenosti), ze stale problemy rozneho typu pretrvavaju.
-
Dnes som bol po dlhšom čase v BA a preveril som túto nabíjaciu stanicu. Veľmi dobrý výkon, za 17 min som nabil 12 kWh. Ale bohužial po mne prišiel kolega elektromobilista s i3 a nenabil. Vypínalo mu nabíjanie. Musel odísť preč. Typ 2 fungoval. Čo je CCS na Slovensku prekliate?..CHAdeMO ..OK ....... CCS..KO
Komentár
Komentár