Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

GreenWay Tesco Žilina

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Franto_01
    Member
    • Jul 2017
    • 37
    •   

    #16
    Pre nedočkavcov :-): https://www.zilinak.sk/prispevky/830...t-len-invalidi

    Komentár

    • Teq
      Teq
      Member
      • Nov 2017
      • 240
      •   

      #17
      Takze to bude GW. No lepsie ako nic, aj ked GW uz ma nabijacku v Auparku, keby radsej pridali viac nabijaciek na odpocivadla dialnic.
      Co ma ale irituje su tie parkovacie miesta len pre invalidov, zda sa ze neda inak vodicov spalovakov donutit neparkovat pri nabijacich staniciach. Tak isto to ma riesene Nissan v ziline, kde je parkovacie miesto pred nabijackou len pre invalidov. Chlapik z nissanu mi ale povedal, ze pokuta mi nehrozi...no neviem..

      Komentár


      • curgali
        curgali komentoval
        Upraviť komentár
        Tam stačí, aby odmontovali so stlpa zvyslú značku a vodorovné znamenie už nie je účinné. Možu tam parkovať aj ostatné autá bez hrozby postihu.
    • curgali
      Member
      • Jul 2014
      • 310
      •   

      #18
      Podľa najnovších informácii, táto nabíjačka nebude k dispozícii do konca februára...

      Komentár

      • LacoJ
        Member
        • Nov 2017
        • 66
        • jnoka14113
        •      

        #19
        zatial v testovaciom režime, ale dá sa nabiť, celkom dosť píska oproti iným nabíjačkam

        neviem či sa to tu spomínalo, ale dokáže nabíjať DC+AC naraz
        Naposledy upravené LacoJ; 06-03-2018, 17:27.

        Komentár


        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          to dokaze vacsina stanic. Radsej by som videl keby vedela 2x DC naraz s tym ze by rozdelila vykon.
      • 1fisker
        Senior Member
        • Aug 2014
        • 1542
        •   

        #20
        Predpokladám, že je platená....

        Komentár

        • filipko
          Junior Member
          • Mar 2018
          • 4

          #21
          Tankoval som tam v piatok 16.03.2018 a v nedeľu 18.03.2018. Greenway maje tankovanie zaregistroval, ale nespoplatnil. V nedeľu pribehol policajt na aute skontrolovať či mám ZŤP preukaz. Slušne som sa mu ospravedlnil, že nemám a že celý čas uvažujem, ako nabiť a neporušiť predpisy. On sa spýtal, či nabíjačka už funguje a ja že áno. Povedal, že ak nabíjam, tak je to OK a že to budú musieť už dať do poriadku. Ešte bol zvedavý, ako dlho sa také auto nabíja a rozlúčili sme sa.

          Komentár

          • Miroslav Rojko
            Senior Member
            • Nov 2016
            • 1314
            •   

            #22
            Tento víkend som dvakrát otestoval túto nabíjačku pri Tescu a tu sú aktuálne rýchlosti:

            - nabíjanie do 82% (Ioniq od 80% spomaľuje na 25kW) vychádza na 45,4 kW rýchlosť, teda funguje dobre vrámci 50kW CCS štandartu.

            - nabíjanie do 94% (kde je už spomalenie od vozidla) vychádza na 39,2 kW rýchlosť

            - a na porovnanie pomalá Greenway z Ružomberka, rýchlosť 32 kW

            Na tom je krásne vidieť vplyv cenníka, kedy stará nabíjačka už potrebuje okrem o 11 minút viac času (4kWh RK nabilo viac, čo je 5 minút pri plnej rýchlosti v ZA, preto nie rozdiel 16 minút) a jeden pripájací poplatok, takže za to isté nabitie zaplatíme na starých o 11 x 0,13+5 = 6,5 €.

            ZA: 37 x 0,13 + 5 = 9,81 € (3,4 násobok ceny domáceho nabíjania)
            RK: 53 x 0,13 + 10 = 16,89 € ( 5 násobok ceny domáceho nabíjania)

            Rozdiel 6,5 € sú skoro dve celé nabitia doma (55kW cenníkom ZSE), čo je vlastne náš poplatok za jedno nabitie kvôli chybným nabíjačkám.


            Aj toto je dôvod, prečo by mal GreenWay účtovať po kWh a nie po minutách, aby svojich zákazníkov neznevýhodňoval dvakrát, nielen dlhším čakaním na nabíjačke ale ešte aj väčšou cenou na takejto starej chybnej nabíjačke a to nehovorím o tách prerušeniach.
            Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IMG_20180317_080741.jpg
Videní:	215
Veľkosť:423,6 KB
ID:	22830
            Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IMG_20180318_180821.jpg
Videní:	214
Veľkosť:319,7 KB
ID:	22831Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IMG_20180317_200952.jpg
Videní:	198
Veľkosť:1,24 MB
ID:	22832
            Pripojené súbory
            [priezvisko]@me.com

            Komentár


            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              Miro, nic v zlom, ale preco je to v tejto teme? Nedas to radsej pod Greenway alebo tu konkretnu Tesco nabijacku?

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Myslel som, že to dávam pod tú nabíjačku.
          • Miroslav Rojko
            Senior Member
            • Nov 2016
            • 1314
            •   

            #23
            Dnes už tabuľka s jedným vyhradeným miestom.
            [priezvisko]@me.com

            Komentár

            • Wilo
              Member
              • May 2019
              • 337
              •      

              #24
              Mna tie GW nabijacky na severe uplne neznasaju. Po zimnej eskapade v Cadci som zacal chodit na sever radsej spalovakom. Teraz v nedelu 17:29 som sa odvazil zas zobrat EV a (ne)nabil pri Tescu ZA. Nabijanie sa najprv spustilo a isiel som si do Tesca kupit nieco na pitie. Vratim sa k autu a nabijanie nejde. Pozrem cez GW appku a po 3 minutach sa vraj vyplo. Tak zas pipnem karticku a stojan na par minut zmrzne bez odozvy. Po chvili sa zobudil a spustil som nabijanie. Trvalo to presne 11 minut kym ma odpojilo znova. Nasledne som este 3x skusil uz bez uspechu. Po poslednom pokuse nabijacka zahlasila ze je CCS nedostupne. Takze dokopy 3 minuty a 2.48kWh a potom 11 minut a 8.37kWh. Prisiel som dost prazdny takze povodne pohodovo zamyslana cesta do BA sa zmenila na 100km/h polmaraton do Trencina na Dalitrans kde uz nastastie vsetko islo. Za posledny pol rok som 2x nabijal v zilinskom kraji a oba razy to bola pohroma. Ako ja uz neviem... zabralo mi celkom slusne usilie presvedcit manzelku nech da elektricke este sancu ale dopadlo to skoro navlas rovnako ako na Kysuciach. Nie som si isty ci ju prehovorim este aj na treti pokus 🙄 Paradoxne nikdy nikde inde som s GW problem nemal. Len v ZA kraji to vzdy kompletne zlyha... uz to tam prestavam mat rad.

              Komentár


              • 1fisker
                1fisker komentoval
                Upraviť komentár
                Nabíjal som tam pred pár dňami, AC bez problémov. Možno tá nabíjačka nedokáže chladiť v tých horúčavách, tak ju po chvíli vypne. A možno naozaj dôjde ma to, že v Žiline sú slabé siete, ktoré to neudržia. Počul som 1pp zo SSE

              • Wilo
                Wilo komentoval
                Upraviť komentár
                No ano v nedelu bol celkom upek. Auto ukazovalo 33 stupnov na tom parkovisku. Ale tak to uz je ulohou prevadzkovatela urobit to technicky tak aby to zvladalo aj vyssie teploty. Zijeme v klimatickom pasme kde sa objavuje tak -20 ako aj +35 stupnov a ak maju byt nabijacky vypnute uz pri +33 tak zas len pripisujeme dobry bod spalovakom a minusovy elektromobilom. Uz teraz to bola urcite skvela reklama ked ma tam ostatni ludia videli zufalo pobehovat okolo auta
            Pracuje...
            X