Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Destination Charging

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
Toto je prilepená téma.
X
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Jiri GrandPa
    Senior Member
    • Dec 2016
    • 707
    • viera8131
    •      

    #16
    Technicky teoreticky žiaden. Len to, že to majú podelene, mi napovedá, že ich nemajú rovnako zapojené a tipujem, že tie pre non-Tesla by mohli byt jednofazovo zapojene, ev. aj s menším max. prudom z dôvodu nedostatočnej kapacity prívodu.
    Ale je to len špekulácia...
    Gratulujem Trenčanom k takému nabíjaciemu miestu. Klobúk dole, že tam dali až štyri.

    Komentár


    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      Pýtam sa preto, lebo ako sme tu už diskutovali, v Miragi v Žiline nabíjačky nejdú na všetky autá, takže by ma zaujímalo, či je to iný typ alebo ako to vlastne je.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Myslim, ze sme dokazali tu http://teslaclub.sk/forum/v%C5%A1eob...Dka-hpwc/page3 , ze ten problem je pritomny iba v tedy, ked nadpojis redukcny kabel Typ2-Typ1 priamo na kabel HPWC. Riesenie je bud "spojovacia krabicka" typu 2 (idem si taku vyrobit) alebo skratenie samec konektora (plastu, nie pinov :-)) o 11 mm.
      V tej teme som nenasiel raportovanu skusenost, ze to neslo pri priamom zapojeni HPWC do auta.
      Naposledy upravené Jiri GrandPa; 07-04-2017, 01:27.
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1378
    •      

    #17
    Zaujimalo by ma ako inak su nakonfigurovane EU Tesla wallboxy urcene iba pre nabijanie Tesiel oproti Tesla wallboxom, ktore su urcene pre vsetky elektromobily s type2 konektorom. Juro o nich pise na tomto webe v inom vlakne ako o "Tesla Dedicated Wallbox" - pre Tesly a "Tesla Universal Wallbox" pre vsetkych, ale nepise podrobnosti.
    V instalacnych navodoch na europske Tesla wallboxy verzia 1 ani verzia 2 som nenasiel ziadne ovladacie prvky na obmedzenie vyuzitia tesla wallboxu len pre auta Tesla.
    Verzia 1: https://www.tesla.com/sites/default/...l-en-EU-v1.pdf
    Verzia 2: https://www.tesla.com/sites/default/...f?201612081439
    Nastavuje sa to nejako softverovo, alebo existuju dva typy Tesla wallboxov uz z vyroby. Nikde som taketo informacie nenasiel.
    Juro, alebo niekto iny, viete povedat ako to teda je?
    Z mojho studovania navodov a resersovania po internete mam skor pocit, ze urcenie niektorych tesla wallboxov pre vsetkych a inych len pre tesly je len organizacna zalezitost - aby ostali volne wallboxy pre Tesly, ale v skutocnosti sa daju pouzit vsetky wallboxy pre vsetky auta s type2 konektorom. Samozrejme aj organizacne obmedzenie ma svoj vyznam, a je potrebne ho akceptovat, ak majitel budovy tak rozhodne, ale mna zaujima hlavne technicka stranka veci.
    Podobne na Superchargeroch byva na niektorych stojanoch obmedzenie na dlzku nabijacieho casu, co je tiez zrejme len organizacna zalezitost a ked niekto ostane na takom stojane nabijat dlhsie ako stanoveny cas, predpokladam, ze stojan nevypne - vypnutie by nepomohlo nikomu, aj tak by stojan ostal obsadeny, keby majitel s autom po stanovenom case neodisiel.
    Naposledy upravené jux; 07-04-2017, 04:43.

    Komentár


    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Mam ten box doma (verziu2), aj som ho sam instaloval takze mozem potvrdit,ze jedina moznost ako "nakonfigurovat" ten wall box pre ine vozidlo je odradit majitela Tesly aby tam nabijal tak, ze je tam zapojena iba jedna faza (cize rychlost nabijania klesne aj pre 32A niekam k 35 km/h), eventualne este obmedzenim maximalneho prudu ako som pisal.
      Na druhej strane ale mam potvrdene od Tesly, ze auto vie komunkovat s boxom seriovym protokolom priamo cez ten originalny kabel, aj ze maju v moznost updatu firmware toho boxu over-the-air cez auto.
      Toto ale nema nic spolocne s pinmi pre riadenie master-slave prevadzky, tie su separatne.
      Naposledy upravené Jiri GrandPa; 07-04-2017, 05:56.
  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1997

    #18
    Na vsetky vase otazky moze odpovedat bud priamo hotel, kde je to namontovane, alebo niekto od Tesly. Ste majitelia Tesiel, tak ste klienti a napisat e-mail: bud Maria Strohmayer +43 1 665 00 27 - 36017 mstrohmayer@teslamotors.com alebo p. Hasalu: +431 25 31 789, dhasala@tesla.com co posobia vo Viedni, nak zistia odpoved. Aj tak si myslim, ze v tom nieje ziaden rozdiel, len je to tak oznacene. Ked pridu 4 tesly, tak sa budu nabijat aj na tych dvoch wallboxoch co su urcene pre ostatne auta a naopak, ked pridu 4 trebarz hyundai ioniq electric, tak sa budu nabijat tiez na vsetkych wallboxoch.

    Komentár


    • Juro
      Juro komentoval
      Upraviť komentár
      Maria Strohmayer tam už nepracuje.
  • Juro
    Administrator
    Gold Member
    • Mar 2014
    • 2208
    • juraj1702
    •   

    #19
    Dnes pribudla ďalšia: MAFIS Chata Terchova. Pridal som aj mapu na začiatok.
    Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

    Komentár

    Pracuje...
    X