Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Type1 na type2 redukcia

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1378
    •      

    Type1 na type2 redukcia

    Ma niekto tu na fore type1 na type2 redukciu? Na akom EV ju pouzivate? Ake skusenosti?
    napr.: http://www.evcables.co.uk/129/Type-1-Type-2-Converter
    Je mi jasne, ze to da len jednofaz, ale moze to niekedy pomoct aj autam s type2.
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1542
    •   

    #2
    Mám takú, na strane auta je typ 1, ale to je asi opačná

    Komentár

    • jux
      jux
      Senior Member
      • Apr 2015
      • 1378
      •      

      #3
      Fisker, to mas opacnu pre auta, co maju na sebe type1 zasuvku a chcu nabijat z type2 stojana. Mna tu zaujima redukcia z type1 na type2 pre auta, co maju na sebe type2 zasuvku. Taka redukcia sa da samozrejme kupit, alebo vyrobit z zasuvky type1 a vidlice type2 female, schema je napr. na tejto linke.
      Kabel z type1 stojana s type1 vidlicou sa zastrci do type1 zasuvky redukcie a type2 vidlica female redukcie sa zastrci do auta s type2 zasuvkou. Takato redukcia sa da pouzit napriklad pre Ioniq, Teslu a ine EV s type2 pre jednofazove AC nabijanie napr. v Auparku dole v garazach na tych styroch type1 stojanoch, kde sa nabijaju standardne len Leafy, Souly, Fiskery a ine EV s type1 zasuvkov. Tie type 1 su 32A1F, takze Ioniq by na nich nabijal s touto redukciou type1 na type2 plnym vykonom svojej 1F 32A nabijacky a tesla, aj ked jej 16,5kW 3f nabijacka je pri 3F 24 amperova, podla Jirkovho zistenia pri jednej faze zvladne 32A, teda Jirko, keby si mal takuto redukciu, mohol by si svoju teslu nabijat v Auparku na type1 stojane pocas navstevy kina vykonom 7,4kW. Majitelia Leafov, Soulov, Fiskerov a inych EV s type1 by sa sice mozno hnevali, ze auta s type2 by obsadzovali "ich" type1 stojany, ale taky je zivot, ked mas spravne kable a redukcie, nabijas vsade, kde sa da.
      Buy SAE J1772 to IEC 62196-2(Type 1 to Type 2) Converter 32A for Electric Vehicle(EV) Charging from Jpson.com with free shipping now.

      Komentár

      • Ioniq
        Member
        • Jan 2017
        • 364

        #4
        Akurat som chcel napisat otazku v novom vlakne, ci take nieco existuje. Dost ma stve, ze nemozem v BA Auparku nabijat, aj ked tam paradoxne travim najviac casu zo vsetkych nakupnych centier. Da sa to kupit aj u nas na SK ci treba len zo zahranicia a dlho cakat na postu?

        Komentár


        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Tam kde su tie Type1 zasuvky su v liste na stene vzadu aj normalne 16A zasuvky. Funguju, minule som to skusal.

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Klasicke Schuko 230V? Wow to som nevedel, diky za tip Stary Otec

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          V Auparku BA to musí ísť, už som tam nabíjal.
      • jux
        jux
        Senior Member
        • Apr 2015
        • 1378
        •      

        #5
        Cez obycajnu zasuvku sa da nabijat max 16A len niekedy. S tesla originalne dodavanym mobilnym konektorom len 13A, s Ioniq orig MK tusim len 10A. Aj ostatni umoznuju nabijat cez obycajnu zasuvku obmedzene - aj ked teslacka sa da oklamat a nabijat 16A - pisal som to inde tu na webe. No s redulciou type1 na type2 by sa dalo nabijat bezpecne bez kompromisov 32A/1f.
        Bud sa da taka redukcia kupit hotova, vid linka hore, alebo si kupit konektory a urobit si to sam. Na tej linke som uz par krat kupoval type2 konektory, dorucenie bolo asi 2 tyzdne, ked som bral len dva type 2 konektory, cenu mi napisali 10dolarov :-))) takze ziadne platby navyse....
        Keby to niekto chcel robit, Treba kupit jednu zasuvku type1: https://www.jpson.com/product/j1772-...ing_p1034.html
        a jednu standardnu type2 na zasunutie do auta: https://www.jpson.com/product/62196-...ing_p1028.html
        + kusok 4x6mm kabla sa da kupit hocikde... ale financne sa to moc neoplati.
        robil som zopar podobnych kablov, mozem pomoct ak by to niekto chcel.
        Buy SAE J1772(Type1) Inlet/Socket/Receptacle 32A Level 2 for Electric Vehicle (EV) Charging from Jpson.com with free shipping now.

        Komentár

        • Jiri GrandPa
          Senior Member
          • Dec 2016
          • 707
          • viera8131
          •      

          #6
          Sice nemam tuto redukciu ale mozem potvrdit, ze ked Tesla detekuje power iba na jednej faze tak dovoli nabijat 32A. Aj na tej stranke co uviedol jux, dolu v komentaroch jeden potvrdzuje, ze nabijal Teslu 32A. Asi sikovna vec ale u nas ma pouzitie snad fakt iba v tom Auparku.

          Komentár

          Pracuje...
          X