Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

TESLA SUPERCHARGER platenie v praxi

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1997

    TESLA SUPERCHARGER platenie v praxi

    Mame tu skoro 6 minutove video o tom, ako to vypada v praxi ked sa nabija TESLA, ktora nema dozivotne supercharger zadarmo. Vo videu je ukazane, ze pribudla ikonka platenia pod nabijanim, kde je ukazane ci treba daco zaplatit, alebo je ucet 0. Neviem ci to bude ukazovat aj tym co maju dozivotne SC zadarmo. Dajte vediet. Kazdopadne vo videu nieje vidiet, ze naskoci suma ktoru by mal zaplatit, lebo baterka bola skoro plna, ale nabijal asi viac ako 20 minut a minul z 400kWh len 10kWh a ostalo mu 390kWh. A to mu mobilna aplikacia ukazala. Spoplatnenie si mozete overit trebaz na stranke Tesla tu konkretne toto je rakuska stranka https://www.tesla.com/de_AT/support/...ng?redirect=no dole to treba rozkliknut. Je to bud v kWh, alebo minutova tarifikacia v Europe momentalne v Nemecku a Polsku z dovodu tamojsej legislativy.
  • Peto02
    Member
    • Mar 2016
    • 86
    • peter83511
    •   

    #2
    Vcelku vyhodne ceny za rychlonabijanie ;-)

    Slowakei € 0.20 / kWh. Pri tejto cene asi ani nebudem riesit nabijanie pri bytovke (predlzovacka z 2.poschodia), kedze ZSE momentalne platim € 0.16 / kWh. To si radsej zbehnem 4km do Auparku, za pol hodinku pozriem co je nove a mam nabite na cely tyzden jazdenia po Bratislave :-)
    V Ceskej Republike je nabijanie este trocha lacnejsie, len 5 CZK / kWh co je v prepocte € 0.185 / kWh.

    Dufam, ze to tak aj ostane a ceny sa nebudu postupne zvysovat.

    Komentár


    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      No ked si to povedia vsetci tak si tam vystojis radu a nabijanie ti moze aj z cakanim trvat pol dna. Alebo v ten den nenabijes vobec a este tam moze byt konflikt o nabijacie miesto.
  • Jiri GrandPa
    Senior Member
    • Dec 2016
    • 707
    • viera8131
    •      

    #3
    Nechápem. Je to stále drahšie ako doma. Načo by tam stali radu?

    Komentár


    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Ak si to povedia vsetci domaci a pojdu sa tam nabit, tak tam budu fronty, tak ako je tomu vo Viedni. Stojanov bude 6 v BA a Tesly stale pribudaju. Reagoval som nato co napisal on.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      bytovkari nebudu mat vela moznosti na nabijanie; budu odkazani na verejne nabijacky a pre teslu bude aj tak najvyhodnejsi supercharger cena/vykon

    • curgali
      curgali komentoval
      Upraviť komentár
      Ak aj niektorí taxikari nakupia Tesly.....tak to bude na časenky...🙂

    • Ludicrous
      Ludicrous komentoval
      Upraviť komentár
      No mozno preto, ze maju auto na firmu a tak nebudu nabijat doma za 0,12€ s DPH ale radsej si nabiju na SUC za 0,20€ a este si s toho odpocitaju DPH a zvysok si daju do nakladov, co doma nemaju ako urobit. Ja by som tiez mohol nabijat v garazi ale budem len nudzovo ak bude treba alebo v zime aby som mohol vykurit atd. A to mam garaz tak 300 m od bytovky

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Tých 0.20€ bude asi bez DPH.
  • mozeg
    Member
    • Dec 2015
    • 439
    •   

    #4
    Zaujimave je to pre tych, ktori nemaju moznost nabijania doma (byty bez parkovacich miest s moznosyou pritiahnutia nabijania), skusme takych popocitat 😀. Doma to stoji 0,12€ naco by som nabijal za 0,20€.

    Komentár

    • mozeg
      Member
      • Dec 2015
      • 439
      •   

      #5
      Nemalujme certa na stenu vydrzme spusti sa jede SCH a ak to bude take neznesitelne tak sa urcite postavi dalsi. Okrem toho stale su tu alternativy. Riesime co zatial netreba riesit.

      Komentár


      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        Suhlasim. Ja som len naznacil situaciu aka je vo Viedni. A nepiste sem, ze to je Rakusko a Vieden a toto bude Slovensko a Bratislava. Tie mesta su blizko seba a su to hlavne mesta. A dalsia vec SC je na prejazd. Uz to, ze to v zahranici ludia nabijali na SC a byvali par km od SC sa stavalo, ze pocestny nemali, kde nabit, respektive museli cakat. Preto sa zaviedli sankcie za blokovanie stojanu a okrem ekonomickemu dovodu je to uz aj spoplatnene. Ak budu vsetci rozmyslat ako sa tu pise, ze 0,12€ doma ci 0.20€ na SC a rozhodujuci je cas za ktory sa to nabije, tak ta cena dlho tak nizko nezostane.
    • Jiri GrandPa
      Senior Member
      • Dec 2016
      • 707
      • viera8131
      •      

      #6
      Nemyslím si, že BA SC bude preťažený. To bude ešte pár rokov trvať.

      Komentár


      • Juro
        Juro komentoval
        Upraviť komentár
        Bude preťažený spalovákmi blokujúcimi nabíjacie miesta.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Bohužiaľ je to veľmi reálna obava.
    • jux
      jux
      Senior Member
      • Apr 2015
      • 1378
      •      

      #7
      Pytal som sa Dominika Hatalu, kolko tesiel je v CZ a SK. Povedal, ze 200 v CZ a 150 v SK. 6 SC stojanov v BA bude aj podla mna stacit par rokov.
      Keby aj taxikari zacali v BA kupovat tesly, museli by kupovat ojazdene s neobmedzenym nabijanim, aby sa dialo to co vo Viedni. Pri novych teslach s platenym nabijanim by im zrejme nevysla ekonomika aj keby pocas noci nabijali o nieco lacnejsie zo siete.
      Inak myslim, ze ak by pani vo vedeni miest mysleli na svojich obyvatelov, cim skor by zakazali registrovat dizlove taxiky, neskor aj bebzinove a zaroven podporili cisto bateriove taxiky vystavbou nabijaciek pre taxiky na stanoviskach taxikov.

      Komentár


      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Takych pánov treba najskôr do vedenia miest zvoliť.

      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        350 Tesiel je v CZ a SK. Dalej prirac objednane + priprac prichod TM3, dalej pocestnych z AT-HU-PL ci inych statov a este to, ze uz tu sme zacali diskusiu aj preto, ze nie free SC ale platene a sadzba 0,20€ sa oplati a nebude si doma nabijat. Cize zase je to o tom, ze si do buducna ludia narobia zle, lebo bude Tesla musiet vymysliet nieco o com sa uz hovori v dalsej diskusii v tomto vlakne. Pomaly z pribudanim Tesiel bude lepsie mat plateny SC, ako free. Ked uvidim, ze SC je plne a priracem si cakani na nabijanie a nasledne nabijanie + blbec spalovak blokuje stojan, tak kde ho budes hladat v trebarz Auparku? Tak si povies, no dobre byvam tu nedaleko idem sa nabit domov, alebo ok aj inde aj na SC to mam platene, tak idem s ChaDeMo adapterom na inu nabijacku. A ten co bude chciet ist dalej a nechce sa mu cakat a ma SC free, tak bude nahnevany, ze z casovych dovodov musi ist inde nabit, alebo bude cakat a este vznikne daka hadka, ved sme na Slovensku.
        Naposledy upravené ICE666SVK; 08-05-2017, 20:05.
    • Juro
      Administrator
      Gold Member
      • Mar 2014
      • 2208
      • juraj1702
      •   

      #8
      Neodporúčam to moc preháňať s tým DC nabíjaním pokiaľ nieje treba. Jeden z dôvodov prečo Tesla zaviedla spoplatnenie je aj to, že ľudia dosť zneužívali nabíjanie a namiesto toho aby si dobili doma, radšej nemali problém počkať na nabíjačke. Hlavný dôvod pre Supernabíjačky pôvodne bol určený na dlhé trasy medzi mestami. Tak ak sa bude zneužívať aj toto akože "lacné nabíjanie", nedivil by som sa ak neskôr zvýšia ceny. Aj pre tých čo bývajú v bytovke, pokiaľ nie je nutné, a nechcete skoro prísť o max.výkon nabíjania, odporúčam isť radšej na Tesla wallbox v garáži (alebo iné AC nabíjačky). Tesla totiž po prekročení určitého množstva DC nabíjaní trvalo zníži max. výkon nabíjania na nejakých 90 kW aj menej.
      Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
      Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

      Komentár


      • Vrso
        Vrso komentoval
        Upraviť komentár
        To je nova informacia prvykrat zverejnena vcera https://electrek.co/2017/05/07/tesla...umber-charges/ . Este sa nevie, po kolkych DC nabitiach sa trvalo znizi, ale Tesla potvrdila, ze tam limity su. Podla mna zacne okolo toho teraz velka burka. According to Tesla engineers, once vehicle has been DC fast charged over a specified amount, the battery management system restricts DC charging to prevent degradation of the battery pack. According to Tesla engineers, this vehicle has seen significant DC fast charging and is now has permanently restricted DC charging speeds.
    • jux
      jux
      Senior Member
      • Apr 2015
      • 1378
      •      

      #9
      Juro, odkial mas info o znizeni vykonu DC nabijania tesiel na 90 a menej kW pri castom nabijani na SC?
      Podobnu vlastnost - znizenie vykonu pri castom pouzivani Launch mode tesla po protestoch zo softveru odstranila.
      Nabijanie bolo rozoberane tu aj inde velakrat, je to nekonecna tema elektromobilistov.
      Otazku, ci ma caste rychle DC nabijanie vplyv na zivotnost/kapacitu baterie su rozoberane na mnohyzh forach a nazory su rozne. Prevladajuci je nazor, ktory vyplyva zo vseobecneho nazoru na nabijanie lipo baterii, ze pomale nabijanie zabezpeci maximalnu zivotnost baterie.
      No podporu ma aj nazor, ze caste rychle nabijanie u tesly nevadi, pretoze BMS tesly spolu s udrzovanim optimalnej teploty baterie zabezpecuje idealne podmienky. Su aj nazory, ze rychle DC nabijanie baterii skor prospieva sko skodi.
      Jurov prispevok vyssie napoveda, ze pravdivy je prvy nazor.
      Ja si tiez myslim, ze ked sa da, treba nabijat malym vykonom. Pre ludi, co maju moznost nabijania doma, alebo na parkovisku blizko bytu je pomale nabijanie aj najpohodlnejsie a neznamena ziadnu stratu casu. Ked sa ma ludia pytaju, ako nabijam elektromobil, odpoviem, ze elektromobil sa nabija rovnako ako mobil, len "trosku" vecsim vykonom.
      Najlepsie je, ked je moznost nabijat zo solaru, pripadne este aj pomocou domaceho uloziska.
      Aky je vas nazor na nabijanie a ako nabijate vy?

      Komentár


      • Juro
        Juro komentoval
        Upraviť komentár
        V angličtine sa medzi majiteľmi Tesiel o tom hovorí minimálne už od apríla, čo ja viem. Nedávno to začali už preberať aj rôzne online periodiká. Napr. tu: "Use It And Lose It 'Clandestine Counters' Cause Tesla Revolt" https://www.forbes.com/sites/bertels.../#32c7f2456b25

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Ten článok v tom Forbse je typicky anti Tesla blaf. Ja na SC nabijam výnimočne v Rakúsku a ešte som príkonom cez 100 kW nenabijal. Tak neviem o čom Amici točia.

      • Juro
        Juro komentoval
        Upraviť komentár
        Či je Forbse blaf, alebo nie je, toto sú potvrdené informácie nie len užívateľmi Tesiel, ale aj priamo Teslou. A áno, dá sa nabíjať aj príkonom cez 100 kW.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Čítam tu diskusiu práve. Väčšina majiteľov Tesiel popiera že by zaznamenali to, čo ten jeden oznámil. Všeobecne prevláda názor, že to ten servisak Tesly prestrelil a dal mylnu informáciu.
        Už aj viem prečo ja nabijam okolo 90 kW. Mám 75kWh batériu a tá má napätie 350V (na rozdiel od 85/90/100 kWh batérii ktoré používajú 400V).

      • Juro
        Juro komentoval
        Upraviť komentár
        Tak čítaj ďalej. Je toho dosť. Servisák nedal mylnú informáciu.
    • ICE666SVK
      Senior Member
      • Jul 2014
      • 1997

      #10
      Ozazka ked idete niekde pracovne ci sukromne a je to dalej ako je maximalny dojazd Tesly, ako sa zariadite? Ak je to na hrane max dojazdu obmedzite si komfort v aute, aby ste tam dosli? Klima kurenie / topeni nizsia rychlost ako je trebarz maximalka ci ine? Jasne, ze racete do toho aj pocasie a hustotu premavky. Jasne, ze este je tu momentalne faktor nabijaciek po ceste, teda ci su, alebo niesu. Ako sa spravate, ked viete, ze cesta je dlha a po ceste budete robit viacej zastaviek. Ako napit a najest sa da defakto aj pocas jazdy, ale WC je ina vec. Ja keby som siel co ja viem 500km a po ceste su nabijacky dobre rozlozene, tak si spravim pri nabijani pauzu a najem, napijem, WC ci nejaka prechadzka a nabijem z nejakou rezevou po dalsiu nabijacku. Co ja viem na zaciatku cesty asi by bolo auto nabite na 100% alebo aspon cez 90% a presiel by som dakych 150-200km a tam by som nabil po dalsiu nabijacku. Lenze to ja mam len teoriu, kedze nevlastnim elektromobil. Ale co mozem povedat, ze pri spalovaku najradsej tankujem na najblizsej cerpacke k domu. O tej viem, ze je to kvalitne palivo a tankuje tam vela ludi z okolia, keby nieco bolo, tak sa to dozviem. Vseobecne sa hovori nabijajte 80%, ale nikde sa nehovori, ze mozete nabit aj menej a za kratsi cas a mozete ist dalej. Ako to mate pri Teslach, konkretne v tomto vlakne. Ine auta mozete napisat niekde inde.
      Naposledy upravené ICE666SVK; 08-05-2017, 11:22.

      Komentár


      • g211
        g211 komentoval
        Upraviť komentár
        Minimalne za mna ti mozem povedat ze po pol roku to proste prestanes riesit Ak je po ceste supercharger, nema zmysel cokolvek obmedzovat. Tie 3 minuty navyse na superchargri nestoja za znizeny komfort a obmedzovanie v rychlosti. Fakt jedine co si vzdy preverim je, ci maju v hoteli nejake parkovacie miesto v blizkosti zasuvky a pripadne si ho rezervujem. A pred cestou hodim do kufra (k vzdy pritomnemu chademo adapteru) UMC s 25m 230V 16A IP44 predlzovackou. Doposial som sa ani raz nedostal do situacie ze by mi nejaky hotel / penzion / sukromne ubytko povedali ze sa to neda. Naopak - bol som velmi milo prekvapeny ze vo viacerych hoteloch uz mali pekne nachystanu aj 400V 16A zasuvku, evidentne som tam nebol prvy s elektromobilom
    • matchke
      Member
      • Apr 2015
      • 328
      •   

      #11
      Prave som čital, že Tesla opäť zavádza bezlimitný SuC.
      https://electrek.co/2017/05/20/tesla...supercharging/
      https://www.teslarati.com/tesla-free...ing-model-s-x/

      Komentár

    Pracuje...
    X