Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Tesla nabíjačka - HPWC

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
Toto je prilepená téma.
X
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Juro
    Administrator
    Gold Member
    • Mar 2014
    • 2208
    • juraj1702
    •   

    #16
    Pôvodne zverejnené od 1fisker Pozrieť príspevky
    Zbytočná diskusia, nefunguje to. Teória je jedna vec, prax druhá. Ale ako som povedal, nech mi niekto v reáli na mieste ukáže v Miragi ako to ide.
    Nech sa páči:
    Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

    Komentár

    • 1fisker
      Senior Member
      • Aug 2014
      • 1542
      •   

      #17
      Ako je možné, že na Hyundai to išlo, keď na iných autách nie? Proste pokým to neuvidím na vlastné oči, tak neverím. Jedine, že by odvtedy Tesla spravila nejaké úpravy softvéru. Skúšali sme to asi pred 2 mesiacmi.
      Došlo k nejakej zmene?
      Upresním - nešlo to na Nissan Leaf, VW up, Peuguot ion, FK. Na všetkých týchto autách to nešlo. Predsa si fakt nevymýšľam.

      Komentár


      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Mozne je vsetko, softver je preto "soft" ze sa da lahko prisposobit. Ja skor typujem, ze Ioniq ma taky softver, ze akceptuje Tesla Mobilny konektor (skusal Lubos) aj Tesla wallbox (Jurovo video tu)

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        nebude to tym, ze Ion, Leaf nemaju typ2 konektor?

      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        Vo videu je to spominane, staci mat konektor typ2.
    • ozana
      Member
      • Jun 2015
      • 192

      #18
      BMW i3 Charging on Tesla HPWC


      Toyota RAV4 EV Charging on Tesla HPWC

      Komentár


      • Juro
        Juro komentoval
        Upraviť komentár
        To je adaptér na Tesla konektor a ten sa v EU nepoužíva. Pre majiteľov e-áut v EU absolútne irelevantné, zbytočne to len bude ľudom pliesť hlavu.

      • ozana
        ozana komentoval
        Upraviť komentár
        Kdyby HPWC nějak komunikoval z nabíjeným vozem a odmítal neTesly, tak by to ten adaptér musel nějak emulovat, aby to fungovalo. HPWC cizí auta nediskriminuje, adaptér je jen SPOJKA. Elektronika uvnitř stanice je stejná, ne? Rozdíl je jen 1f/3f a v koncovce.

        Ale téměř celé toto vlákno by mělo být z tématu Mirage přesunuto jinam.

      • Juro
        Juro komentoval
        Upraviť komentár
        OK, jedine tak. Ja len, že aby sa hneď ľudia nesnažili kupovať ten adaptér, lebo by im tu bol zbytočný.

      • 1fisker
        1fisker komentoval
        Upraviť komentár
        Nejako mi to ušlo, o aký adaptér sa vlastne jedná? Na videu BMW i3 nabíja s tým adaptérom.
        Naposledy upravené 1fisker; 14-12-2016, 22:00.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Fisker, ako napisal Juro, nabijanie americkej verzie BMW i3 (ktora ma americky Combo konektor - preAC vlastne konektor type1) z americkeho AC tesla privodu adapterom z americkeho tesla konektoru na type1 konektor je pre Europu uplne irelevantne. V eu nemame americke tesla nabijacie konektory ani bmwi3 s type1 konektorom. Vsetky videa nabijania americkych elektromobilov z americkych nabijacich stojanov len pletu hlavy ludom neznalym rozdielov medzi us a eu nabijacimi standardmi.

      • 1fisker
        1fisker komentoval
        Upraviť komentár
        V komentári na vyjadrenie juxa - mám to teda chápať tak, že na Slovensku sa tie autá nabíjať na TDC nedajú? Už strácam nejako niť a zmysel tej diskusie.

      • leo
        leo komentoval
        Upraviť komentár
        Myslim, že sa dajú. Ale nie so štandardným typ2/typ1 káblom, pretože CP nebude mať kontakt. Zajtra snáď dáme vedieť viac..
    • juris
      Member
      • Dec 2015
      • 42

      #19
      Bmw i3 som minuly tyzden bez problemov nabil na tesla wallboxe v x-bionic sphere v Samorine. Ak niekto potrebuje dokaz, nemam problem spravit video. Ma niekto iny este skusenosti s touto konkretnou nabijackou a autom inym ako tesla?

      Na tesla stranke tohto wallboxu sa dokonca priamo pise "Other cars with a Type 2 inlet can also charge on this unit" link tu: https://www.tesla.com/en_GB/support/...on?redirect=no

      Vzhladom na to, ze tento wallbox je asi najlacnejsi na trhu tak uvazujem prave o nom ako vhodnom na verejnu nabijaciu stanicu, ktoru mame v plane zriadit v centre Samorina, potreboval by som akurat vediet ci teda funguje aj s ostatnymi autami lebo ak nie, tak to nema velmi zmysel.
      Naposledy upravené juris; 12-01-2017, 06:55.

      Komentár


      • Juro
        Juro komentoval
        Upraviť komentár
        Normálne sa dajú kúpiť len univerzálne nabíjačky, takže každé auto s Typ 2 zásuvkou sa cez Tesla univerzálnu nabíjačku dokáže nabiť.

      • Carmagedon
        Carmagedon komentoval
        Upraviť komentár
        Skusal som nabijat Nissan Leaf na tomto type nabijacky v Outlete Parndorf s redukciou (nie kablom) Type 2 na Type 1 a bez uspechu. Kde v centre Samorina planujete zriadit stanicu? Pri Perle?

      • Carmagedon
        Carmagedon komentoval
        Upraviť komentár
        Dnes som skusil pripojit Leafa na Tesla wallbox v X-bionic Sphere v Samorine cez "hack" kabel. Nabijanie nefunguje. Auto reaguje na pripojenie zobrazenim ikonky nabijania na pristrojovom paneli, ale za 35 min nepribudne ani 1 km dojazdu.

      • 1fisker
        1fisker komentoval
        Upraviť komentár
        Presne tak sa to správa, ale neviem prečo ma viacerí presviedčali, že to funguje. Takže už sa naozaj opakujem - NEFUNGUJE TO!
        Treba upozorniť na to, že aby neboli majitelia hotelov presviedčaní, aby si kúpili, zriadili nabíjaciu stanicu Tesla destination charger, že bude fungovať na všetky elektrické autá. NEBUDE.
        Prosím, aby sme nezavádzali týchto majiteľov rôznych ubytovacích, reštauračných zariadení a hovorili im radšej pravdu, že to bude fungovať len na niektoré autá.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Kedze Ioniq to vie vyuzit, nacim zistit co take ine ma Ioniq v riadiacich obvodoch. Pochybujem ze to bude nejaka velka veda. Je to skoda ze to Tesla takto blokuje pretoze ten ich Wall Box je maly, elegantny a este aj najlacnejsi na trhu...
    • 1fisker
      Senior Member
      • Aug 2014
      • 1542
      •   

      #20
      Nešlo to na Nissan Leaf, VW up, Peuguot ion, FK. Ale už sa opakujem a neviem, prečo ma stále presviedčate, že to ide. NEJDE!

      Komentár


      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Ale na Hyundai IONIQ to IDE, tak preco to mame stale opakovat. Ked budem niekedy nahodou v ZA, tak kludne predvediem. To, ze to nejde na Nissane LEAF alebo Peugote ION je pochopitelne, nemaju Type 2 konektor, ale Chademo. Zjavne tam dochadza k chybe pri pouziti Chademo <--> Type 2 adapteru, kde mozno ten adapter nevie uplne spracovat a preposlat signal vysielany tym Teslackym Wallboxom do palubnej nabijacky. Detto Fisker, ktory ma myslim len Type 1? VW netusim preco nejde, ale to je proste VW Podmienkou c. 1 pre nabijanie na HPWC je mat Type 2 konektor, tak sem prestanme motat Leafy, IONy a ine srandy. A mozno casom zistime, preco to nejde na VW, mozno je to problem nejakej dalsej kompatibility, resp. niecoho, co tam inzinieri VW nedali a mohli/mali dat.

        Ja mam podozrenie, ze to funguje ako Apple s prislusenstvo. Ten ich Lightning konektor komunikuje s chipom, ktory sa nachadza v pripojenom prislusenstve a hned zisti podla pritomnosti resp. absencie chipu, ci vyrobca prislusenstva odvadza licencne poplatky Applu. Ked napichnes k iPhonu napriklad neoriginalne sluchatka, ktore nemaju applacku Lightning cable licenciu, tak ti proste nebudu fungovat, aj ked kabel je rovnaky. Ale chyba tam ten chip s ktorym telefon komunikuje. Toto bude podla mna podobny pripad, ze ten Chademo adapter robi nejaku paseku, a preto je to vyhranene pre Type 2 auta.

      • Carmagedon
        Carmagedon komentoval
        Upraviť komentár
        Nechcem ist do konfliktu, chcem len upresnit. Leaf ma Chademo a Type 1. Na nabijackach ZSE nabijam pomocou "hack" redukcie cez AC43, Type 2 konektor na Type 1 vtedy, ked je Chademo obsadene. Tu istu redukciu pouzivam na stojanoch, ktore maju vlastny kabel s koncovkou Type 2 a v pohode nabijam. Nejde to jedine na HPWC. Problem je asi v komunikacii, kedy Leaf zisti, ze je na nabijacke, a ze by aj mal nabijat (blika vsetko, co ma) no zlyhava komunikacia s wallboxom a do baterii nic nenatecie. Mozno sa najde niekto, kto to dokaze rozumne vysvetlit.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        A nebude dovod ten, ze Tesla Wall box je konfigurovany na 3 fazovy odber a Leaf nabija 1 fazovo? Mozno tento stav elektronika vyhodnoti ako chybu a nezopne rele ktore pripina napatie na vystup.
        Mam toto doma a v instalacnom manuale pisu:
        Error message: Top light On, Red light 2 flashes.
        Non-Tesla vehicle attempting connection to noncompatible input distribution.
        Compatible input distributions are:
        single-phase distribution or 400V, three-phase distribution.

        Ked to pripojis do Leafa tak ake kontrolky sa rozsietia na wall boxe?
        Naposledy upravené Jiri GrandPa; 05-03-2017, 15:01.

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Ioniq tiez nabija len cez 1 fazu a ide to. To naozaj vyzera skor na konflikt Chademo vs Type 2.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        ChadeMo s tym nic nema pretoze v tomto pripade sa to v Leafe pripaja do Typ 1 konektora.(AC). Americka verzia wall boxu je tiez jednofazova. Tak potom jedine ze by Ioniq vedel presvedcit wall box ze je Tesla Model S :-) cez Pilot signal.
    • Marekk
      Member
      • Feb 2015
      • 83

      #21
      len tak pre info na Slovensku nieje este ziadna oficialna Tesla destination chargers preto niesu ani na Tesla stranke. Tieto nabijacky o ktorych sa tu bavite si pravdepodobne zakupili majitelia individualne a pravdepodobne su bud softwarovo alebo hardwarovo odlisne od original destination chargers.

      Komentár

    • 1fisker
      Senior Member
      • Aug 2014
      • 1542
      •   

      #22
      Bohužiaľ, tú redukciu typ 1 - typ 2 (asi 1 m dlný kábel) som kdesi zabudol a niekto si to privlastnil. Bol by som rád, keby sa mi ten niekto ozval a vrátil mi to. Kupoval som to riadne s papierom od pána Kubiša. On mi to predvádzal na Nissane Leaf a ja som to ani nestihol vyskúšať v Miragi, či by to fungovalo na Leafe .

      Komentár

      • leo
        leo
        Member
        • Jan 2016
        • 93

        #23
        Mám tip, čím by to mohlo byť, len to nemám ako sám vyskúšať a odmerať, ak by sa našiel niekto ochotný napr. s Leafom ísť to skúsiť najlepšie niekde pri BA, možno ten Šamorín, skúsil by som si spraviť nejaký merací prípravok a mohli by sme odmerať, či sú napäťové úrovne v poriadku..

        Komentár


        • Martin V
          Martin V komentoval
          Upraviť komentár
          Hlasim sa ako dobrovolnik !!!
          Nisan Leaf - Bratislava

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Nemusite chodit do Samorina, pridte do Ivanky pri Dunaji. Samotneho ma to zaujima.
          Mozeme HPWC otvorit a merat priamo na konektore alebo doske.
          Inak ja si myslim, ze Leaf jednoducho nezmeni amplitudu pilot signalu pripojenim odporu do pilot obvodu aby amplituda klesla na 6V ako to pisu tu https://en.wikipedia.org/wiki/SAE_J1772. A tym padom HPWC riadiaci obvod nepripoji vystupny stykac.
          V tom pripade by sa muselo na Type 2 -> Type 1 konektor/redukciu pridat tlacitko ktore toto zaisti. Samozrejme za predpokladu, ze Tesla pouziva Pilot signal s rovnakymi parametrami. Chcelo by to osciloskop to pozriet, prines ak mas. Ak nie, daj vediet, skusim pozicat.
          .
          Naposledy upravené Jiri GrandPa; 07-03-2017, 11:31.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Martin V pisal som ti sukromnu spravu. Pozri to.
      • leo
        leo
        Member
        • Jan 2016
        • 93

        #24
        Neviem preco ale neviem komentovat prispevky.. Ano, mam pripraveny osciloskop, ale myslim si, ze Leaf amplitudu meni, ale tipujem, ze napatie nebude v rozsahu, ktory deteguje Leaf, nasledne neprepne do fazy nabijania. Uvidime, treba to zmerat. Moznost merat na otvorenom HPWC urcite pomoze. Len sa chcem spytat, ci mate na Leaf redukciu Typ 2/typ 1, lebo typ 1 konektor momentalne nemam..

        Komentár


        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Pod kazdym prispevkom je Citat, Komentar, Oznacit a Like cize paci sa mi. Treba kliknut na komentar napisat komentar a odoslat. To je vsetko.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Kabel konvertujuci Type2 na Type1 nemam ale Martin V ho urcite ma, ako ho ma kazdy, kto jazdi na aute s Type1 konektorom.

        • leo
          leo komentoval
          Upraviť komentár
          Ano, vdaka ICE666SVK, to viem, aj som to tak robil, predtym mi to slo, ale ked som pred chvilou chcel pisat komment, ani za svet, kliknem komentar a nic to nerobi. Skusal som v 3 roznych browseroch. Teraz si myslim, ze som blby, lebo mi to uz zase ide (ale po restarte PC, tak neviem).. Rovnako mi to neslo ani pred nejakym casom..
      • leo
        leo
        Member
        • Jan 2016
        • 93

        #25
        A este moze byt aj problem v tom vyssie spominanom "hack kabli"

        Komentár

        • Jiri GrandPa
          Senior Member
          • Dec 2016
          • 707
          • viera8131
          •      

          #26
          On to az taky hack nie je. Ten kabel predava spusta vyrobcov.
          Naposledy upravené Jiri GrandPa; 07-03-2017, 18:10.

          Komentár


          • leo
            leo komentoval
            Upraviť komentár
            ano ale ak sa nemylim, potrebujeme typ2 samicu, nie samca..
            ale redukciu typ2 female/typ2 female by som vedel poskladat z toho, co mam
            Naposledy upravené leo; 07-03-2017, 20:35.

          • leo
            leo komentoval
            Upraviť komentár
            aha uz vidim, ze sa mylim, treba zjavne typ2 samca..
        • jux
          jux
          Senior Member
          • Apr 2015
          • 1378
          •      

          #27
          Kde je samec a kde samica sa da lahko zapamatat:
          Elektromobil je muzskeho rodu, teda samec :-))) (male), t.j. ma na sebe konektor samca, teda do neho treba strcit samicu (female)
          Nabijacka je zenskeho rodu, ma na sebe samicu konektor, teda treba do nej strcit samca.
          Samozrejme to plati aj ked ma nabijacka (alebo MK) na sebe kabel - je ukonceny samicou. Plati to rovnako pre Type2 aj Type1 pre AC aj DC combo, len DC chademo kontakty su opacne - v aute je samica DC silovych kontaktov..
          Este poznamka - Type2/Type2 kabel sa neda pouzit ako predlzovacka, pretoze Type2 kablova koncovka samec voci Type2 konektoru na zabudovanie do nabijacky samica maju kompatibilnu geometriu. Podobne Type2 kablova koncovka samica voci Type2 konektoru na zabudovanie do elektromobilu samec maju kompatibilnu geometriu. No dve kablove koncovky samec voci samici nie - nedaju sa do seba zasunut tak, aby sa CP kontakty spojili. (fazy, zem, nulak a PP sa sice spoja, no nie poriadne a nespojene CP zabezpeci, ze sa neudeje nic) Pre Type1 zrejme plati to iste, no nemam to osobne overene.
          Naposledy upravené jux; 08-03-2017, 03:22.

          Komentár


          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            No moja Tesla sa vola Máňa tak mi tato logika nefunguje ;-).

          • Marcel Pavlík
            Marcel Pavlík komentoval
            Upraviť komentár
            časom sa pridá niečo nové - logicky (aj návody sú tak) je dutinka (keď už je to emdéžet dnes) je tam, kde je prúd - na stene, po pripojení kábla na stenu sa dutinka prenesie na voľný koniec) kábla a zapojí do auta (dutinka sa nasunie nakolík).
            v prípade, že tu budeme mať autá, ktoré budeme nabíjať pod solárnou strechou v práci a po príchode domov z nich budeme napájať dom, tok prúdu sa otočí a konektora (káble) sa budú pripájať od auta (zdroj) k stene ...

          • leo
            leo komentoval
            Upraviť komentár
            Vdaka jux, ano, okrem mojho tipu, ktory by som chcel overit meranim mam aj take podozrenie, ze tam mozno i prave takyto mechanicko/elektricky problem - mozno CP nema kontakt pri pouziti typ2/typ 1 kabla voci Tesla HPWC.. Ale to zistime lahko.. Mam aj typ 2 samca na zabudovanie do auta, tak vieme skusit i to.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            CP nema kontakt len pri pokuse spojit navzajom dva kablove konektory - zrejme preto, aby sa nedal pouzit type2/type2 kabel ako predlzovacka. Pre type1 to zrejme funguje rovnako - aj pri type2/type1 kabli. No kablovy konektor ide do prislusneho zabudovaneho konektora zastrcit vzdy.
            Naposledy upravené jux; 08-03-2017, 20:04.

          • 1fisker
            1fisker komentoval
            Upraviť komentár
            Nejako mi unikolo...čo je CP kontakt?

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Fisker, nastuduj poriadne https://en.wikipedia.org/wiki/IEC_62196
            a kedze ty mas Type1 nastuduj si aj https://en.wikipedia.org/wiki/SAE_J1772

          • leo
            leo komentoval
            Upraviť komentár
            Ako predlžovačka by to malo byť znemožnené pre toto: odpor PP je len na strane konektora, EVSE zmeria cez PP prúd kábla, dajme tomu, že je to 32A kábel. Ale za ním bude ako predlžovačka pripojený ďalší kábel, ktorý bude dimenzovaný napr. na 16A. EVSE ale o ňom nebude nič vedieť, pretože PP nie je prepojený až po druhý kábel. Potenciálne nebezpečná situácia - EVSE povie autu ber si 32A a 16A kábel zapojený ako predlžovačka zhorí alebo v horšom prípade zoberie so sebou aj auto.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Ano, presne pre to sa zakazuju pri elektromoviloch vsetky predlzovacky, aj pred mobilnym konektorom, kde to nijako blokovane nie je. No ako elektrikar viem co robim, tak pouzivam predlzovacky spravneho prierezu pred MK bezne a mam urobenu aj predlzovacku type2 s mechanicky upravenym konektorom - staci upravit jeden konektor a type 2 kabel sa da pouzit ako type2 predlzovacka. Sem to ale radsej nenapisem, no staci si to pozriet a kazdy na to pride.

          • 1fisker
            1fisker komentoval
            Upraviť komentár
            Čo je to CP?

          • ozana
            ozana komentoval
            Upraviť komentár
            CP = control pilot
            https://en.wikipedia.org/wiki/SAE_J1772#Signaling
        • ICE666SVK
          Senior Member
          • Jul 2014
          • 1997

          #28
          Ja len tak laicky sa spitam, ze sa asi mozete snazit akokolvek chcete na ten Nissan LEAF to asi nepojde. Preco to ide na hyundai ioniq? Podla mna to nieje len v hw, ale hlavne v sw. Je to najnovsie auto a ma aj najnovsi sw a plus Typ2 zasuvku spolu z Combo zasuvkou. Nissan LEAF nieje zrovna nove auto aj sw ma asi na uplne ine nabijanie a nema Typ2 ale Chademo zasuvku.
          Tesla ma vlastnu upravenu Typ2 zasuvku v Europe a ma vlastny adapter na Chademo. Ked pride Tesla na Chademo nabijacku, tak charger na Tesle komunikuje z Chademo nabijackou cez sw adapteru od Tesly. Preto to ide, lebo je tam sw ktory dokaze komunkovat aj z autom aj nabijackou. A to hovorime defakto o rychlonabijani a vy chcete skusat pomale nabijanie. Teda riesit to meranim a kablami podla mna nepomoze. Je to hlavne v sw. Preco to neslo na VW ktory ma Typ2 aj Combo je politika VW a sw, ktory nepusti. Aspon ja si to takto myslim, ze preco to nefunguje.
          CO vy nato? Mylim sa alebo mam pravdu, alebo...???

          Komentár


          • leo
            leo komentoval
            Upraviť komentár
            Dovolim si nesuhlasit. Standardy na AC nabijanie - SAE J1772 (Typ 1, USA) a IEC 62196 (Typ 2, EU) su do znacnej miery kompatibilne, co sa tyka "komunikacie" s autom, malo by to ist bez problemov. Moze tam byt problem bud ako sme si s jux pisali vyssie - elektro/mechanicky alebo elektricky v napatovych urovniach. Oba by sa mali dat riesit. DC nabijanie je iny level..

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Je omyl si myslieť, že auto komunikuje s nabijackou nejakým sériovým protokolom, ktorý by teoreticky mohol byť softvérovo vyhodnocovaný. "Komunikácia" prebieha pomocou celkom primitívneho analógového signálu so štvorcovým priebehom ktorého amplitúda, ovplyvňovaná autom, definuje stavy.
            Aspoň tak chápem EVSE štandard ja.
            That's it.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            No nejaky prenos udajov musi byt na CP vodici aj pri AC nabijani, auto sa musi dozvediet aku maximalnu hodnotu prudu moze pozadovat. Odpor PP vodica oproti zemi nie je definicia max prudu. Dal som na PP 220ohm, co znamena 32A, no elektroniku mam obmedzenu na 16A - presadi sa info z elektroniky cez CP.
        • leo
          leo
          Member
          • Jan 2016
          • 93

          #29
          zase neviem (presnejsie nejde mi) napisat komentar na prispevok.. jux : odpor PP voci zemi je definicia max prudu, ktory zvladne kabel. Tento musi zmerat EVSE (ludovo nabijacka), ktora tiez vie max. prud, ktory vie dat sama, vyberie z nich minimum a autu (nabijacke v aute) cez CP "povie" max. prud, ktory si moze potiahnut prostrednictvom striedy(plnenia) 12V striedaveho signalu. Auto zase zmenou jeho amplitudy cez odpor povie nabijacke do akeho stavu chce ist - ci chce nabijat napr. ale uz sme asi trochu mimo povodnej temy..

          Komentár


          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Presne tak. To uz som aj zabudol, ze PWM(Pulse Width Modulation) sa povie modulacia striedy signalu po slovensky :-).

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Ano, v kabli type2/type2 odpory na PP pinoch maju vyznam, aj ked by vlasrne stacil na jednej strane - aj tak sa nakoniec auto s nabijacim stojanom dohodnu na nabijacom prude cez CP.
            Odpor na PP na mobilnom konektore je v podstate zbytocny, aj tak sa na max prude dohodne auto s elektronikou mobilneho konektora cez CP. No PP odpory musia byt v kazdom kablovom konektore - inak sa nabijanie nerozbehne - zrejme to pochadza zo specifikacie type2/type2 kabla.
        • Jiri GrandPa
          Senior Member
          • Dec 2016
          • 707
          • viera8131
          •      

          #30
          admin - navrhujem presunúť tuto časť našej diskusie do témy Teória a prax nabíjania - lebo sme tu už ozaj mimo témy Tesla HPWC

          Komentár

          Pracuje...
          X