Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Zakázať naftové motory!

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1542
    •   

    Zakázať naftové motory!

    http://automix.atlas.sk/novinky/8395...omepageautomat
  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1997

    #2
    Nikdy som naftaky nemal rad. Hlucne je to, buchoce to tam ci je to nove, alebo stare. Draha vyroba, udrzba aj opravy. Cez zimu moze nafta zamrznut a to je potom riadny problem aj ked dneska mame aj naftu do zimy. Zhavit to treba aj ked dneska je to uz rychlejsie ako v minulosti. Zhavice zvyknu odchadzat. Niekedy sa pitam ci rozne normy maju vobec zmysel, ked cez EK ci STK prejde aj 20 rocne auto. Proste ked jazdia u nas viac ako 20 rocne auta a nove auta maju mat nove normy ako je trebarz Euro tusim teraz uz 6ka. Co sa vylepsi na ozvdusi, ked si ludia povedia mam auto jazdi mi a nieje dovod ho menit. Cez EK ci STK dako prejdem. Tak potom naco su tie normy? To by musela z novou normou prist aj co ja viem nejaka nova vyhlaska co by sa stahovala na starsie auta. Ale to by nepreslo asi politicky, lebo by to bolo ekonomcky pre volicov neunosne, kupovat nove auto a stare by sa muselo likvidovat a to by vznikal velky odpad. Ale koli zivotnemu prostrediu a voci aj bezpecnosti na cestach by to zmysel asi malo. Co vy nato?

    Komentár

    • ICE666SVK
      Senior Member
      • Jul 2014
      • 1997

      #3
      Odstranene filtre z dieslu neodhalia, mozu byt smrtiace. Vodici nechcu platit drahe opravy, a tak zo svojich dieselovych motorov odstranuju filter pevnych castic. http://auto.sme.sk/c/7462155/odstran...-smrtiace.html

      Komentár

      • denial
        Member
        • Jun 2014
        • 322

        #4
        http://auto.idnes.cz/filtr-pevnych-c...2_automoto_fdv

        http://style.hnonline.sk/auto-moto-1...-filter-596672

        Najnovšie test vykonaný nemeckou skúšobňou TÜV Nord na zákazku spoločnosti Transport & Environment ukazuje, že úsporné benzínové motory s priamym vstrekovaním vyprodukujú mnohonásobne viac škodlivých častíc ako moderný diesel osadený filtrom.

        takze asi tak.

        Komentár

        • Anton Simo
          Junior Member
          • Sep 2014
          • 11

          #5
          To je vsetko pekne ze sa zacalo hovorit o skodlivosti dieslov len tie elektromobily nie a nie sa presadit cim to asi bude?zeby to bola obchodna politika a tym padom sa cudujeme ze je okolo nas tolko rakoviny(nehovorim ze to je sposobene len dieslom)

          Komentár

          • 1fisker
            Senior Member
            • Aug 2014
            • 1542
            •   

            #6
            http://automix.atlas.sk/novinky/8416...ich-che-zbavit

            Komentár

          • ICE666SVK
            Senior Member
            • Jul 2014
            • 1997

            #7
            http://www.greenway.sk/sk/blog/view/...obro-odzvonilo

            Komentár

            • MravecSK
              Member
              • May 2014
              • 214

              #8
              Cela situacia okolo dieselov vyzera ako hysteria sposobena politikmi vytlkajucich politicky kapital, rovnako ako to bolo s globalnym oteplovanim. Ked susedovi zdochla koza, urcite to bol diesel. Ak by som mal kupovat auto s normalnym motorom, jednoznacne diesel. Tiche ako benzin uz dnes a krutiaci moment na ktory benzin moze zabudnut.

              Komentár


              • ICE666SVK
                ICE666SVK komentoval
                Upraviť komentár
                Diesel, draha vyroba, udrzba, oprava aj kupa. A je jedno ci je oprava cez origos, alebo u znameho v servise. Diesel aj ked uz ma naftu aj do mrazov, ale ak zamrzne, tak su stim velke problemy. U auta odchadzaju zhavice a teraz pri norme Euro 5-6 je DPF filter a ludom nevedia vysvetlit ako stim autom maju jazdit a ze to nieje vhodne na kratke trate a uz vobec do mesta. Uz sme to tu niekde rozoberali. A rozbeh dieslu...? Ked sa rozbehne tak uz ide, ale benzinak ma lepsi odpich. Takze novy dieslak racej nie a stary je velke riziko. Ostatne ojazdenka je riziko, to si treba dobre rozmysliet a zisit si o aute co sa da. Ak ma clovek na dlhe trate trebarz oktaviu ci passat kombi a do mesta by si kupil Peugeot ion, tak to ma podla najlepsie riesenie. Ak chce auto kratku aj dlhu trasu a po meste, tak nak si kupi Teslu Model S a trebarz aj s 60kWh baterkou.
            • 1fisker
              Senior Member
              • Aug 2014
              • 1542
              •   

              #9
              Pôvodne zverejnené od MravecSK Pozrieť príspevky
              Cela situacia okolo dieselov vyzera ako hysteria sposobena politikmi vytlkajucich politicky kapital, rovnako ako to bolo s globalnym oteplovanim. Ked susedovi zdochla koza, urcite to bol diesel. Ak by som mal kupovat auto s normalnym motorom, jednoznacne diesel. Tiche ako benzin uz dnes a krutiaci moment na ktory benzin moze zabudnut.
              Toto napíše priaznivec elektromobilov ????
              Niekedy mám fakt pocit, že niekto do Teslaklubu vôbec nepatrí.
              Tak hurá, poďme kupovať smradľavé motory a vráťme sa o storočie s5! Alebo rovno do jaskýň k ohňu. Dokonca si myslím, že praveký človek, aj keď pálil drevo, žil miliónkrát ekologikejšie.

              Komentár

              • astartan
                Junior Member
                • Feb 2015
                • 27

                #10
                http://automix.atlas.sk/novinky/8446...ola-vraj-chyba

                Komentár


                • ICE666SVK
                  ICE666SVK komentoval
                  Upraviť komentár
                  Este ked sa pridaju nemci a bude to silna trojka v Eu, ktora by daco zamenit mohla. Uvidme..........
              • aasami
                Member
                • Jul 2014
                • 35

                #11
                Nedavno som si tak pomyslel, ked som nakladal dieta do nastartovaneho auta, ktore zacalo kaslat akoby sa dusilo, ze svoj dizel musim bezpodmienecne co najskor vymenit. Ked by to mal byt hned benzinak, je to lepsie. Mozno z financnych dovodov skor LPG. Ak penazenka pusti tak ojazdeny Prius. No tesim sa na casy, ked si budem moct dovolit kupit ojazdenu Zoe alebo Model ≡.
                Naposledy upravené aasami; 07-02-2015, 00:07.

                Komentár

                • 1fisker
                  Senior Member
                  • Aug 2014
                  • 1542
                  •   

                  #12
                  Náš minister financií sa dnes v televíznej relácii priznal, že jazdí na naftu. Takže so znevýhodnením dieslov budeme musieť počkať do budúcich volieb .
                  Prius odporúčam jednoznačne ako výborné prechodné auto na ceste k elektrike. Mal som Prius 2.generácie a jednoznačná spokojnosť. Prius 3.generácie má ešte menšiu spotrebu. Univerzálne výborné auto pre rodinu. Smrad nemerateľný, na STK nechceli veriť.

                  Komentár


                  • ICE666SVK
                    ICE666SVK komentoval
                    Upraviť komentár
                    Co budeme cakat, vymenime ministra nak nam to nekazi, ked sa vola Kazimir
                • ICE666SVK
                  Senior Member
                  • Jul 2014
                  • 1997

                  #13
                  http://ekonomika.idnes.cz/francie-za...ko-doprava_suj

                  Komentár


                  • matejsurovy
                    matejsurovy komentoval
                    Upraviť komentár
                    Ano!! Francie super!
                • 1fisker
                  Senior Member
                  • Aug 2014
                  • 1542
                  •   

                  #14
                  Bol som dnes v meste svedkom malej dopravnej nehody. Baba neubrzdila a zozadu narazila do iného auta. To ale nie je pointa. Tá sa skrýva v nasledovnom:
                  obidve autá boli diesle a obidve autá po nehode zastali a počas riešenia problému nechali zapnuté motory. V danom mieste som sa trochu zdržal vybavovaním nejakej veci, tak som mal možnosť pozorovať situáciu dlhšie. Onedlho prišli policajti a začali nehodu vyšetrovať. Obidvaja šoféri zrazených áut mali stále zapnuté motory! Určite to trvalo aspoň pol hodiny.
                  Ak by policajti postupovali v zmysle zákona, tak mali dať obom šoférom najprv pokutu za to, že pri stojacom aute nechali zapnuté motory, je na to 1 paragraf, aj keď presne neviem ktorý.
                  Tak priatelia, toto je naša tolerancia k iným aj k sebe samým. Otravujeme úplne bezdôvodne vzduch sebe, iným ľuďom a našim deťom. Preto je v mestách toľko respiračných chorôb.
                  Je to vrchol drzosti a veľmi zlý zvyk takto postupovať. Odchádzal som znechutený. A na dôvažok o 500 m ďalej zastala pred obchodom dodávka, šofér nechal zapnuté svetlá aj motor a odskočil si do obchodu. Ani trochu ho nesralo, že okoloidúci museli dýchať splodiny jeho výfukových plynov, o šetrení PHM ani nehovorím. Len pre zaujímavosť, ak auto ide, tak sa výfukové plyny predsa len rozptýlia do prostredia a nie je to tak zlé, ako keď auto stojí na mieste.
                  Všetko toto ma stále znova presviedča o tom, že spaľovacie motory nemajú budúcnosť. Takto to ďalej nejde!
                  Naposledy upravené 1fisker; 11-03-2015, 00:24.

                  Komentár

                  • ICE666SVK
                    Senior Member
                    • Jul 2014
                    • 1997

                    #15
                    http://style.hnonline.sk/auto-moto-1...wt-NU.facebook

                    Komentár

                    Pracuje...
                    X