Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Podpora elektromobility na Slovensku
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
http://ekonomika.sme.sk/c/20393134/p...m.html?ref=trz
Za 2 tyzdne od spustenia 12 ziadosti, 10 na elektromobil a 2 na plug-in hybrid. Ludia prejavili zaujem o Nissan, VW, Volvo a Mercedes. Prezidenta Zvazu automobiloveho preimyslu Juraja Sinaya to tesi a povazuje to za slusny rozbeh a politici to komentovat nejak nechceli, ale Ziga aj Kazimir hoci maju paky nato aby co to zmenili ci upravili stale su skepticky. Tie iste reci, ze auto je aj po dotacii aj tak vyrazne drahsie a ze dotacie je skor pre solventnejsich zaujemcov. To sice maju pravdu, ale nejak sa zacat musi nie? Kazimir povedal, ze by sa dotacia mohla preorienotovat skor na TAXIky a do dopravnej obsluhy, teda do maleho a stredneho podnikania v mestskych zonach.Naposledy upravené ICE666SVK; 26-11-2016, 21:38.
Komentár
-
Keby mali taxikari a dopravná obsluha k dispozícii vozidlá so 60kWh baterkami s palubnými nabíjačkami 22kW a cenou cca 30-35.000 € s dotáciou štátu na auto a rýchlonabíjačky..to by ste videli ako rýchlo by sa tých 5.000.000 € minulo a kolko EV by brázdilo naše mestá. Nie je to žiadna veda. Táto technika pritom je tu. Viď Ampera-e a Nissan e-NV 200. Prvému chýba poriadny kufor a druhému poriadna baterka. Automobilky keby chceli vyrobia..ale asi nechcú...
- Likes 1
Komentár
-
Zoznam podporených aut je tu: http://www.zapsr.sk/podpora-elektric...bxe_green_line Každý piatok dodávajú ďalšie za celý týždeň Momentálne je ich 50.
Komentár
-
Komentár
-
A tiež sú zvláštne tie výrobné čísla. V93890, V93885 a zrazu V54776. Neviem koľko sa ich mesačne vyrobí, ale to tretie bude asi o dosť staršie ako ten čas, odkedy sa oficiálne i3 dováža, nakoľko ešte koncom novembra mi bolo povedané, že i3 sa len individuálne cez dealerov bmw vozí z CZ a teda dotácia nemožná.
-
Áno BMW i3 sa na Slovensku dá kúpiť. Ohľadom tejto otázky kontaktujte niekotrého z týchto troch autorizovaných predajcov: MD Bavaria Žilina, Group M, alebo T.O.B. Trenčianská Turná. Kontakty nájdete na tomto odkaze: http://www.bmw.sk/sk/fastlane/dealer...SK/sk/BMW_BMWM
-
a čo je toto?
http://www.bmwlive.sk/newsletter/34/newsletter.html?#a1
-
-
Moj nazor je, ze vsetky podpory plug-in hybridov s cenou nad 40 000 EUR (SUV) je len vyhadzovanie penazi ktore NIC nezmeni. A len utvrdzuje automobililky o tom, ze elektro auta su dnes len pre exotov.
Ked ma niekto na Q7 alebo Panameru, tych 3 000 prispevok je tak na dve zimne kolesa. 5 000 EUR na kupu napr. Nissan Leafa (jazdil som so nim, super vozidlo do mesta a okolia) je vyznamny rozdiel ktory moze presvedcit cloveka, ktoremu nie je jedno, ci jeho deti budu moct na tejto planete dychat, aby to kupil.
My 2 cents..
Komentár
-
Pôvodne zverejnené od Ľuboš Geleta Pozrieť príspevkyKde už sa na Sk oficiálne dodáva BMW i3 ? Celkom ma to tam prekvapilo
Komentár
-
Na tejto stranke
http://www.institutfinancnejpolitiky.sk/kalkulacky/aut/
sa da vyratat vyska registracneho poplatku od Februara 2017.
Skoro som odpadol ked som si vyratal poplatok na novu Teslu. Minimalne 1350 EUR. Rovnako, ako "ekologicky" 3 litrovy Mercedes GLC s mini hybridom, ktory to auto akurat tak potiahne z miesta a baterka je prazdna. A este aj dostane 3000 EUR prispevok na "ekologicke" vozidlo.
Fakt fasa podpora statu pre elektro mobilitu, ale asi nie som prvy kto neveri vlastnym ociam (akurat som sa zacal detailnejsie zaujimat az teraz)....Naposledy upravené Jiri GrandPa; 29-12-2016, 15:35.
Komentár
-
Nerobte paniku.... ta kalkulacka je pre elektromobily nepouzitelna.
Vzdy treba citat zakon....
U elektromobilov je teraz registracny poplatok minimalny t.j. 33eur a aj po 1.2.2017 ostane rovnaky,
pretoze prislusny text zakona o spravnych poplatkoch ostava rovnaky:
"Zápis držiteľa motorového vozidla, ktorého jediným zdrojom energie je elektrina (elektromobil) do evidencie vozidiel v Slovenskej republike aj s vykonaním úprav v dokladoch vrátane vydania týchto dokladov .................................................. ........ 33 eur"
sucasny aj buduci sadzobnik reg. poplatkov je napr. tu:
http://www.najpravo.sk/rady-a-vzory/...uara-2017.html
-
OK, dik za upresnenie.
Hlavne ze slavny "Institut financnej politiky" je zriadovany ministerstvom financii. A siria taketo bludy...
-
-
Ved text je jasny :
polozka 65 cenniku spravnych poplatkov v texte platnom od 1.2.2017 je pod pismenom c
(v teraz platnom je to tiez v polozke 65 ale pod pismenom d - ale text je rovnaky)
c) Zápis držiteľa motorového vozidla, ktorého jediným zdrojom energie je elektrina (elektromobil) do evidencie vozidiel v Slovenskej republike aj s vykonaním úprav v dokladoch vrátane vydania týchto dokladov .................................................. ........ 33 eur
Kedze text pre elektromobil nespecifikuje ziadne dalsie parametre, potom 33€ plati pre kazdy elektromobil nezavisle do toho ci bol dovezeny importerom alebo sukromne, ci sa registruje novy, alebo stary, teda je jedno kolko ma rokov, ci sa jedna o prvy zapis alebo hociktory dalsi a samozrejme tiez nezavisle od vykonu.
Naposledy upravené jux; 30-12-2016, 10:13.
Komentár
-
https://www.rtvs.sk/televizia/archiv/11580/115804#649 Pod videom kliknite na toto: 8:04 Elektromobilov vďaka dotácii pribúda
Komentár
-
Treba viac pomalych nabijani - no, tak to iste presvedci verejnost aby kupila elektromobil. Pomale nabijanie ma kazdy doma, naco by to mali budovat mesta a obce?
Plug-in hybridy su PODVOD klasickych automobiliek aby predali viacej aut so spalovacim motorom a splnili poziadavky na emisie pocas prvych 100 km jazdy. "Spotreba SUV iba 3 l/100 km !!! Bomba! Hm, a pri jazde z BA do Ziliny tych druhych 100 km kolko, nooooo iba 12 l/100 km".
Odpoved predajcu Mercedesu na otazku k plug-in hybridu GLC modelu.Naposledy upravené Jiri GrandPa; 24-01-2017, 00:53.
-
Hybrid alebo plugin hybrid je lepsie riesenie ako ked to bude cisty spalovak. A dufam, ze je to docastne riesenie. Predca len je to lepsie riesenie ako klasicky spalovak. Lebo trebarz taky naftak s DPF filtrom nieje bohvie ake riesenie.. K cistej prevadzke automobilu je samozrejme najlepsi elektomobil. Rychle nabijanie ma svoje opodstatnenie aj v obciach aj mimo nic. Trebarz pri tranzitoch po dialniciach a podobne. Pomale nabijanie nema kazdy doma ak sa jedna o trebarz panelaky. Pomale nabianie ma svoje opodstatnenie na parkoviskach ci uz ide o nemocnice, obchody, skoly, pred firmami, kupaliskami, lyziarskymi strediskami alebo hotelmi ci restavraciami. Kombinacia rychlich a pomalych nabijaciek ma zmysel.
-
Komentár