Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Novy Nissan Leaf

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1378
    •      

    #16
    Fotky noveho Nissanu Leaf na Bjornovom facebooku. Na fotke nabijacich konektorov: http://goo.gl/BcR39s vidno, ze EU verzia Leaf-u 2 ma chademo a type2 jednofaz.
    The new Nissan Leaf :) Edit: No live stream. They moved the car out :(

    Komentár

    • ICE666SVK
      Senior Member
      • Jul 2014
      • 1997

      #17
      Tu je jeho video o novom Nissane LEAF http://teslaclub.sk/forum/main-categ...e%C3%A1/page13

      Komentár

      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 1314
        •   

        #18
        Oddnes uz cennik noveho Leafu 40 2018

        https://www.nissan.sk/vozidla/nove-v...leaf-2018.html
        [priezvisko]@me.com

        Komentár

        • 1fisker
          Senior Member
          • Aug 2014
          • 1542
          •   

          #19
          *Uvedená vzdialenosť dojazdu až do 378 km bola stanovená na základe interného testovania. Konečné údaje budú k dispozícii po ukončení oficiálneho procesu homologizácie vozidla. Uvedený dojazd vozidla nemusí zodpovedať skutočným hodnotám. Na skutočný dojazd môžu mať vplyv rôzne faktory ako sú napríklad štýl jazdy, stav vozovky, vonkajšia teplota, používanie klimatizácie, vek batérie, tlak v pneumatikách, údržba, váha nákladu a pod.

          Vidím to reálne tak na 250












          Komentár


          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Pekný bullshit. Schovávajú sa za NEFC testovanie ktoré stojí za prdlajs. Keď dá reálne 250 km tak si môžu gratulovať. Ale inak autíčko pekné.

          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            Podla videa na Fully Charged je vraj real 200 mil co 321 km. Ale aj to je asi odhad len tak z brucha.
        • voloda69
          Member
          • Mar 2016
          • 126

          #20
          A kedy sa bude dat kupit / objednat ? Inac ta nabijacka mohla byt trochu vykonejsia, 6.6kw

          Komentár

          • curgali
            Member
            • Jul 2014
            • 310
            •   

            #21
            Ja v pohode na Leafe 1 mám v lete priemernu spotrebu spotrebu 12kWh/100km. Kedže Leaf 2 má využiteľnú kapacitu 36kWh ( 4kWh sú zamknuté), tak si to hodíme do výpočtu:
            36 kWh : 12 kWh = 300 km dojazd v lete bez klimatizácie
            36 kWh : 16 kWh = 225 km dojazd v zime s tepelným čerpadlom(bez TČ s klasickým kúrením 200 km)
            V lete v meste a na okreskách do rýchlosti 50 km/hod som urobil aj NEDC normu..(t.z.Leaf 1....200 km a Leaf 2.... 380 km)
            Naposledy upravené curgali; 22-12-2017, 10:32.

            Komentár


            • ICE666SVK
              ICE666SVK komentoval
              Upraviť komentár
              Cize keby si teraz mal kupit LEAFa, tak by si si kupil 2ku?

            • curgali
              curgali komentoval
              Upraviť komentár
              Ak by som kupoval Leafa tak:1/ Jednotku s 30kWh bateriou zlacneného na aspoň 22.000€ bez DPH. Uplatnil by som si dotáciu a vyšiel by za super cenu. 2/ Ak by som išiel do dvojky, tak by som počkal na 60 kWh baterku s CCS konektorom. Ak by nebol s týmto konektorom, tak Leafa by som vôbec nekupoval, aj keď je to výborné auto, už len z praktického hľadiska. S CHAdeMO by som bol závislý na národné a súkromné siete typu GW, SMATRICS a pod. Nemohol by som nabíjať v EU sieti IONITY. To už radšej Ioniq s väčšou batériou. Ja som čakateľ na TM3, takže si počkám na r.2019....
              Naposledy upravené curgali; 22-12-2017, 10:30.

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Presne tak curgali, ja už asi týždeň rozmýšľam nad novým Leafom a mám dve veci, ktoré by mi asi veľmi vadili, vidím že aj ty si si to všimol :

              - Chademo je pre mňa prekážkou, lebo všetky siete idú v EU robiť CCS a navyše rýchle CCS, takže Ioniq nabíjať 70kW a Leafa 44kW je rozdiel a to ešte na menšom počte nabíjačiek, tiež keď si urobím Wallbox, nechcem kupovať dva pre každý kábel

              - po skúsenostiach s Leafom pre mestské aj mimomestké jazdenie nevidím 40kW výhodu oproti Ioniqu viac ako 10, možno maximálne 20 km dojazdu. Pravdu povediac Leaf je veľké auto, je vyšší a väčší ako Ioniq, čo je na jednej strane dobre, cítiť sa v ňom vzdušne, ale pri jazde väčšími rýchlosťami dosť žerie a aj kúrenie je nejaké strašne žravé (a to mám tep.čerpadlo). Chodíme teraz v zime zo ženou rovnaké trasy, ja trocha rýchlejšie na Ioniqu za 15kW/100km, ona pomalšie na Leafe za 20kW/h. V lete ten rozdiel len pri väčších rýchlostiach, ale v zime sa k tomu pridá objemnejšia karoséria na vykurovanie a spotreba je rapídne vyššia aj pri pomalých jazdách.

              A Leaf 1, curgali to uber z ceny, ja som môj kúpil za menej ako píšeš v marci, kedy ešte nový model nikto nevidel, teraz sa musí dať zjednať ešte za menej.
          • Ioniq
            Member
            • Jan 2017
            • 364

            #22
            No na ten realny dojazd som zvedavy. Ak to bude 200-250km tak to je celkom sklamanie, to da aj Ioniq alebo e-Golf s podstatne mensimi baterkami.

            Osobne by som cakal aspon 270km so zapnutou klimou alebo kurenim, bez kurenia aspon 300-320km.

            Na toto som si fakt pockam. Prakticke skusenosti s 1. generaciou im dalo dostatok casu na vyladenie aerodynamiky a vsetkeho potrebneho, tak hadam nespali a nepodcenili to. Aj ked pri francuzskej spoluucasti jeden nikdy nevie uz absencia 3F nabijacky dava tusit, ze nemali zaujem predstavit uplne dokonaly produkt, a pritom je to otazka par eur, ktore by si ludia radi priplatili :-/

            Edit: este cakam, ze nabijaci kabel k autu bude obmedzeny na 10A "kvoli bezpecnosti" a tu 40kWh baterku budu ludia ladovat 16hodin, takze to doma realne nikdy nenabiju doplna, pokial nepojdu na vikend prec spalovakom, a tym padom nikdy ani neuvidia ten maximalny dojazd :-/
            Naposledy upravené Ioniq; 22-12-2017, 00:17.

            Komentár


            • voloda69
              voloda69 komentoval
              Upraviť komentár
              Tak si kupis iny kabel :-)

            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              Vsak ano, nech zakaznik potom hlada a kupuje. Tam takyto kabel za 300€, tam hentaky za 300€, zrazu clovek zisti ze za komplet kablovu vybavu vygrcia dalsich 1000€ aby mal aj 5p redukciu, aj nastavitelnu prenosnu nabku a k tomu Type2 kabel na verejny wallbox. A potom zisti, ze to mohol za tu sumu jazdit so spalovakom rok zadarmo Ide o princip, pre vyrobcu su to zanedbatelne naklady a keby ku kupnej cene auta priratali 200€ a dodali kompletnu vybavu, ulahcili by ludom zivot a zastavili by tie smiesne amaterske recenzie typu "po 200km stravite 14 hodin pripojeny k zasuvke"
          • jux
            jux
            Senior Member
            • Apr 2015
            • 1378
            •      

            #23
            Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	
Videní:	0
Veľkosť:4,2 KB
ID:	20327 Na stranke s dotaciami je dost Leafov s preskrtnutym VIN, znamena to, ze hoci mali uz auto s pridelenym VIN-om na ceste, nakoniec sa rozhodli ho nekupit? A pockat na noveho Leafa?

            Komentár

            • curgali
              Member
              • Jul 2014
              • 310
              •   

              #24
              Test na dojazd mate tu:

              https://www.youtube.com/watch?v=Qzbp2uhQQfk

              Komentár

              • Miroslav Rojko
                Senior Member
                • Nov 2016
                • 1314
                •   

                #25
                v cenníku nového Leafa v sekcii nabíjanie - v cene kábel Mode 3 Type2 / Type2

                Takže zmena konektora aspoň na nabíjanie na wallboxoch a AC nabíjačkách pre Európu, keď už nechali Chademo. Aspoň je preč Type 1. Chademo asi nechcú rušiť, keď väčšina ich dealerov si musela kúpiť Chademo nabíjačky, aby mohli predávať Leaf.
                [priezvisko]@me.com

                Komentár

                • voloda69
                  Member
                  • Mar 2016
                  • 126

                  #26
                  Neviete kedy budu realne dodavky noveho LEAF-a na Slovensku ? Zatial su len predobjednavky.. Dikes.

                  Komentár


                  • Ioniq
                    Ioniq komentoval
                    Upraviť komentár
                    Dakde som zacul informaciu ze prelom jar/leto 2018. Kedze sme na SK tak skor to leto

                  • ICE666SVK
                    ICE666SVK komentoval
                    Upraviť komentár
                    Tiez som niekde cital a neviem to teraz najst, ze duben / april 2018, tak neviem.

                  • Miroslav Rojko
                    Miroslav Rojko komentoval
                    Upraviť komentár
                    Nie, dá sa normálne objednávať, aj keď jeden predajca o tom nevedel. Prvé predvádzačky budú na showroomoch druhý marcový týždeň, pri objednávke teraz je dátum dodania do 30.4., čo je dvojmesačná rezerva na dotáciu.
                    Treba sa pýtať viacerých predajcov, ono v klasických showroomoch je ten proces informácií trochu pomalší.
                    Len upozorňujem, že ceny sú o dosť vyššie ako starého, názvy výbav starého nezodpovedajú výbave nového. Napr. koža nie je ani v najvyššej Tekna a je ešte za príplatok 800€, Acenta nemá tepelné čerpadlo atď - pozor na to.
                    Tiež neoficiálne - cenník je nadsadený kvôli dotácii, potom asi budú väčšie zľavy, ale samozrejme terajšia vyššia cena s dotáciou sa oplatí viac.

                    Napr. 2.Zero je v Nemecku na predobjednávku za 33000 aj s wallboxom v cene 1000, t.j. 32000€ a u nás je drahší ako N.Connecta, z ktorej vychádza a bol za 36750.
                    Naposledy upravené Miroslav Rojko; 10-01-2018, 17:40.
                • ICE666SVK
                  Senior Member
                  • Jul 2014
                  • 1997

                  #27
                  A teraz slovenske video z Tenerife.
                   

                  Komentár


                  • Jiri GrandPa
                    Jiri GrandPa komentoval
                    Upraviť komentár
                    Nechapem co furt tolko basni o tom e-pedale. Sak to funguje navlas rovnako ako u Tesly. Jazdi sa tym inak ako pri ICE aute, to je jasne lebo to fakt brzdi - a ked si na to clovek zvykne tak to zvysuje vyznamne dojazd, hlavne v meste, ale urcite to nie je hlavny atribut EV hodny basnenia o nom cez polovicu videa.
                    PS: Aby som nezabudol - mne sa toto auto velmi paci, aj ako primarne auto do rodiny bohate staci.Ten dojazd uz prekrocil kriticku hranicu univerzalnosti.
                    Naposledy upravené Jiri GrandPa; 06-02-2018, 23:42.

                  • ICE666SVK
                    ICE666SVK komentoval
                    Upraviť komentár
                    E pedal sa spomina preto, ze auto uplne zastavy, nieje to len o rekuperacii. Na Tesle zastavis uplne auto bez brzdoveho pedala? Lebo tu pri E pedale podla neho aj Bjorna ano a tak to prezentuje aj Nissan. Aj mne sa tento dizajn paci. Prvy krat som pocul, ze Nissan vykupuje stare baterie z aut. Robi to aj este niekto iny? Tesla tusim tiez vezme staru baterku, ked ju vymeni za novu. Co je dobre. Podla mna ked ju rozoberie, tak vie vela veci ci Nissan alebo Tesla pouzit znova.

                  • Jiri GrandPa
                    Jiri GrandPa komentoval
                    Upraviť komentár
                    Jasne ze ked pustim plyn na Tesle tak zastavi (ale musim vypnut funkciu automatickeho pomaleho rozbiehania pri pusteni brzdy, samozrejme). Ja pouzivam aj v meste casto tempomat, ktory je adaptivny, takze auto same zastavi za autom predomnou, aj sa samo rozbehne. Vyborna vec do zapch, ktore su nasim dennym chlebom v Bratislave.

                  • nemo
                    nemo komentoval
                    Upraviť komentár
                    Pri vypnutom Creep Mode, ked pustim nohu s acceleratora tak Tesla uplne nezastavi ale znizi rychlost na 1km/h.

                  • Ioniq
                    Ioniq komentoval
                    Upraviť komentár
                    To su nejake odlisnosti v zavislosti od roku vyroby alebo verzie softwaru? Jedna Tesla zastavi druha nie?

                  • jux
                    jux komentoval
                    Upraviť komentár
                    Tesla pri vypnutom creep (akoze tahanie automatickej prevodvky) rekuperaciou pri malej rychlosti brzdi velmi malo. Ked je na rovine zastavi, ked je z kopca nezastavi, ked je do kopca zastavi a ide dozadu. V malej rychlosti sa D sprava skoro ako N. Zalezi na odpore pneumatik a prevodov, ktory maju EV podstatne mensi ako fosily. Mechanicku brzdu tesla aktivuje len stlacenim pedala brzdy. Samozejme pri zapnutom tempomate ci autosteer aktivuje mech. brzdu system.

                  • Peterka
                    Peterka komentoval
                    Upraviť komentár
                    Toto mi u ioniqu trochu chyba, uplne zastavit vie iba na tempomate. Pre mna by bolo idealne, keby pri zapnuti AutoHold (po zastaveni napr. v krizovatke nemusim stat na brzde a auto stoji) po zlozeni nohy z akceleratora a znizeni rychlosti tak, ze je uz brzdenie rekuperaciou neucinne, auto pouzilo mechanicku brzdu a zastalo. Je to vec iba firmwaru, tak snad raz...

                  • jux
                    jux komentoval
                    Upraviť komentár
                    No ja by som nechel aby po zlozeni nohy z plynu brzdilo mechanickou brzdou, to by som nevedel, kedy rekuperuje a kedy brzdi mechanicky.
                    Napriklad, ked stojim na krizovatke do kopca a cakam az prejdu auta na hlavnej ani nestlacam mechanicku brzdu (to by tesla zabrzdila elektrickou mechanickou parkovacou brzdou), ale drzim auto v kopci jemnym podrzanim plynu, takze auto vlastne "visi" na motore a ked sa uvolni hlavna, len pridam.

                  • Peterka
                    Peterka komentoval
                    Upraviť komentár
                    Nie hned po zlozeni nohy z plynu, jasne ze brzdim rekuperaciou- intenzitou podla toho, ako uvolnim plyn. Ale ked uvolnim plyn a ide plna rekuperacia a auto spomali az tak, ze uz nerekuperuje, ale predsa sa trochu hybe, tak by mohlo samo zastavit.

                  • Jiri GrandPa
                    Jiri GrandPa komentoval
                    Upraviť komentár
                    A preco? A za ako dlho? Aj z kopca? Ako vidíš tot je neriešiteľné aby to uspokojilo všetkých. Na mechanické brzdenie je brzda. Bol by to IMHO obrovský rozdiel oproti iným autám a veľmi nepraktické keď meníš auta.

                  • Jiri GrandPa
                    Jiri GrandPa komentoval
                    Upraviť komentár
                    jux - neviem či si na to prišiel (ja len náhodou) ale keď stojíš na semafore do kopca skús stlačiť brzdu väčšou silou. To aktivuje Hold funkciu takze nemusíš stať na žiadnom pedáli. Potom už len pridas plyn. Dokonca sa vtedy dá zapnúť autosteer - používam v zápchach.

                  • Peterka
                    Peterka komentoval
                    Upraviť komentár
                    Jirko, jasne ze ty aj jux mate ovela viac najazdene na elektroaute. Mozno je to ozaj blbost, ale este raz skusim napisat, ako som to myslel.
                    Modelova situacia- blizim sa do krizovatky a viem, ze musim zastat.
                    1. Predo mnou ide (v krizovatke stoji) auto, mam zapnuty adaptivny tempomat, nic neriesim, moje auto zastane
                    2. Predo mnou nic, dam dole nohu z plynu, auto brzi rekuperaciou a spomaluje az na 1-2km/h, zastavit ale musim nohou na brzde
                    Tu by som chcel, aby auto zastalo samo. Ak som spravne pochopil, takto funguje v novom nissane e-pedal. Kvoli pripadom, kedy by to mohlo vadit, by som to zviazal s funkciou AutoHold, t.j. ak je aktivna, je predpoklad jazdy "po semaforoch" a vtedy by auto pri dostatocne dlho uvolnenom plyne zastalo.

                  • jux
                    jux komentoval
                    Upraviť komentár
                    Jirko: jasne ze sa to da tak ako hovoris, aj je to zrejme to spravne. No mne sa to na niektorych krizovatkach do kopca paci bez brzdenia a teda bez "hold" nechat visiet len na motoroch. Samozrejme sa da aj pribrzdit mechanickou brzdou, ale nie uplne do nulovej rychlosti, potom neda "hold" alebo sa da "hold" zrusit malym pridanim plynu do kopca a potom drzat na motoroch. Tiez ked sa pribrzdi len velmi jemne, resp aj prudsie ale tesne pred zastavenim len velmi jemne, tak hold neda... Samorejme adaptivny tempomat a tiez autopilot je ina pesnicka - zastane vzdy uplne a zabrzdi mechanicky.

                  • jux
                    jux komentoval
                    Upraviť komentár
                    Peterka: Samozrejme kolko ludi, tolko chuti, ja mam radsej co najviac funkcii vo svojej voli a chcem vediet presne co sa deje.
                    Priklad: Na skutri som mal brzdenie rekuperaciou na packe brzdy - ten isty kontakt co spina brzdove svetlo zapina rekuperaciu.
                    Kedze sa tak ciastocne aktivovala aj mechanicka brzda, nevedel som odlisit, ci este len rekuperujem, alebo uz aj brzdim mechanickou brzdou.
                    Tak som si dorobil spinac, ktorym aktivujem len rekuperaciu - tak sa mi to paci ovela viac a v 90% pripadov brzdenia vobec nemusim stlacat packu brzdy, stlacam len dorobene tlacidlo rekuperacie.

                  • Peterka
                    Peterka komentoval
                    Upraviť komentár
                    Skusal som s ioniqom drzanie motorom v kopci- vyjazd z garaze avionu. Je to ako na Tesle- ak do kopca uvolnim plyn, auto zastane a zacne cuvat. Jemnym zatlacenim ho dokazem drzat zastavene. Ale na Hold ma ioniq tlacitko na stredovej konzole, samo auto ho neda... Tesla je Tesla :-D

                  • Miroslav Rojko
                    Miroslav Rojko komentoval
                    Upraviť komentár
                    Áno, úplné zastavenie pri zapnutom Auto-Hold by bola maximálne príjemná fičúra a ľahko softvérovo zapracovateľná. Len ako to dať hromadne kórejcom vedieť. Ja som vďačný už za Auto-hold, oproti Leafu 2017 pokrok, Leaf 2018 predbehol, ale Ioniq dúfam vyrovná.

                  • Jiri GrandPa
                    Jiri GrandPa komentoval
                    Upraviť komentár
                    Neviem či v každom kopci ale na výjazde z Avionu Tesla S zastane ale necuva. A nemá zapnutý hold. Ten sa aktivuje silnejším potlačením brzdy po uplnom zastavení.

                  • jux
                    jux komentoval
                    Upraviť komentár
                    Ked nemam zapnuty creep a neaktivujem brzdou hold, pricom mam zaradene D a nedotykam sa plynu ani brzdy, moja TMX cuva, ci ide dopredu pri minimalnom sklone cesty, stoji len na uplnej rovine. Drzia ju v klude len valivy odpor pneumatik a trenie v loziskach a prevodoch, cize sa sprava podobne ako v N.
                    Ked je sila sposobena sklonom cesty vecsia ako trenia, tak sa rozbehne, V D samozrejme zacne pri zvyseni rychlosti fungovat rekuperacia, v N prirodcene nie.

                  • Peterka
                    Peterka komentoval
                    Upraviť komentár
                    jux: mozes prosim nam neteslakom, alebo aspon mne ak to ostatni vedia, vysvetlit, co robi funkcia creep?

                  • jux
                    jux komentoval
                    Upraviť komentár
                    creep (preklady: plazit sa, ist krokom, ist plazivou rychlostou) je to co robia klasicke automaticke prevodovky, po zaradeni D, ked po pusteni brzdy sa aj na volnobehu auto pomaly rozbehne dopredu, resp. prevodovka taha trosku dopredu, takze do maleho kopca stoji a lahsie sa do kopca rozbieha. (do kopca to moze byt kombinovane s holdom (zabrzdenie elktrickou brzdou) takze nemusi sa to dat uplne jednoznacne identifikovat)
                    Na teslach sa creep da aktivovat, potom to simuluje elektromotorom jemny pohyb dopredu ako na klasickej automatickej prevodovke. No ak je na tesle creep vypnuty, potom netaha vobec. Ja to mam radsej bez creep, no vecsina to zrejme pouziva s creep, lebo to bude asi bezpecnejsie a ked je na creep clovek zvyknuty z klasickej automatickej prevodovky, tak creep asi radsej pouziva. Ja mam sice uz 20 rokov auto s automatikou co taha, no nikdy som to nemal rad, hlavne preto, ze predtym som mal Nissan Micra s CVT automatickou prevodovkou a ta creep nemala.
                    Naposledy upravené jux; 09-02-2018, 09:35.

                  • Jiri GrandPa
                    Jiri GrandPa komentoval
                    Upraviť komentár
                    Jux to si jeden z mála čo to nemá zapnuté. Môj popis bol samozrejme so zapnutým creep.

                  • ICE666SVK
                    ICE666SVK komentoval
                    Upraviť komentár
                    Jux to ta trochu obdivujem, ale asi si nato zvyknuty. Ja jazdim prevazne na manualoch a pri automatoch co som jazdil a nebolo ich vela, pred Teslou defakto ziaden, som bol za ten pomaly rozbeh rad. Bal som sa totiz pri automate Teslackom, ked som ho skusal, ze zosliapnem na zaciatku plyn viac, ako by bolo potrebne (zvyk z manualu, ked potrebujes nabrat otacky na preradenie) a teda rychli rozbeh a naburanie do auta ktore je predo mnou.
                    Naposledy upravené ICE666SVK; 09-02-2018, 18:06.
                • mozeg
                  Member
                  • Dec 2015
                  • 439
                  •   

                  #28
                  Ahojte pls naposte aku konfiguraciu noveho leafa ste si zobrali a kolko van dali zlavu, napr. fleet a predajca.

                  Pomoze sa to aj mne rozhodnut nakolko clovek ziska prehlad.

                  dik

                  r

                  Komentár


                  • curgali
                    curgali komentoval
                    Upraviť komentár
                    Tieto informácie nemôžme verejne prezentovať, pretože si to predajca neželá. Ale ak si rozhodnutý kúpiť BEV a stihnúť dotácie, napíš mne alebo Miroslavovi Rojkovi do súkromnej pošty svoje číslo a poradíme ti ako najlepšie a najvýhodnejšie kúpiť auto.

                  • voloda69
                    voloda69 komentoval
                    Upraviť komentár
                    Caute, ved konfiguraciu by ste mohli dat, to predsa je OK.

                  • curgali
                    curgali komentoval
                    Upraviť komentár
                    Konfiguráciu som tu pisal. Ale možem ti to zopakovať: Leaf Acenta červená bez príplatku so zimným balíkom. Katalogová cena 33.590,-

                  • voloda69
                    voloda69 komentoval
                    Upraviť komentár
                    A je mozne objednat aj tu specialnu verziu NISAAN LEAF 2.ZERO ?

                  • curgali
                    curgali komentoval
                    Upraviť komentár
                    To neviem. Treba si zistit u predajcu Stoji 36.000 a je tam pre mňa nepotrebná výbava...

                  • Miroslav Rojko
                    Miroslav Rojko komentoval
                    Upraviť komentár
                    Podľa mojich informácií sa Zero už nedá objednať, ale ako som písal vyššie, u nás sa to ani neoplatilo, cena bola prestrelená a o niekoľko tisíc vyššia ako inde v Európe. Takže pri objednaní výbavy N.Connecta je to za jedno.
                    Tiež konfigurácia nemôže mať výbavu označenú v cenníku neskorším dodaním (sivá látka, palubka a iné), vtedy sa nestihne dotácia, lebo dodanie vozov s týmito prvkami je až v lete.
                • mozeg
                  Member
                  • Dec 2015
                  • 439
                  •   

                  #29
                  No u nás ešte v Piatok večer zasadala rodinna rada, aký EV ideme kúpiť vzhľadom na to, že M3 je v nedohľadne. Bohužial, vzhľadom na to, že EV bude primárne používať manželka na cesty do škôlky a pod. a následne na krátke rodinné výlety do okolia BA to vzhľadom na dizajn exterieru a interiru LEAF nevyhra l. Medzi definitívnych kanditátov patrí: eGolf (jazdenka alebo nový) a MB250e (jazdenka). eGolfa sme hneď aj večer našli, predvádzačku s vynikajúcou cenou (32k€ a ktomu ešte dodatačka) v sobotu ráno aj volali, ale bohužial niekto ho aj v Piatok kúpil. Kupujúci sa rozhodoval medzi Touaregom a eGolfom a vzal eGolfa . Takže čakáme a hľadáme. Verím, že do konca Júna niečo nájdeme.
                  Naposledy upravené mozeg; 12-02-2018, 08:00.

                  Komentár


                  • jux
                    jux komentoval
                    Upraviť komentár
                    Pre pouzitie pre manzelku na cesty do skolky a kratke rodinne vylety do okolia BA je TM3 aj tak prils velke auto s relativne malym kufrom, so zbytocne velkym dojazdom a vysokou cenou.

                  • Ioniq
                    Ioniq komentoval
                    Upraviť komentár
                    Treba to brat pozitivne, ze konecne svita ludstvu nadej Rozhodovat sa medzi “trendovym”, neuspornym a zbytocne prerastenym SUV a eGolfom, s tym, ze eGolf vyhral, je znakom, ze ludia dostavaju zdravy rozum a triezvy pohlad na vec. Vlna SUV bude snad konecne na ustupe a ludia zacnu nakupovat podla svojich realnych potrieb, a dokonca aj cistejsie alternativy

                  • dango
                    dango komentoval
                    Upraviť komentár
                    leaf to s designom moc nemysli vazne, to je zial pravda, na druhej strane ani (e)golf aspon z interieru nie je nic moc.
                    stale mi to zatial vychadza co sa tyka ceny/designu/dojazdu na ioniqa - aj ked cakacka asi minie dotaciu

                  • mozeg
                    mozeg komentoval
                    Upraviť komentár
                    Dizajn je vec vkusu kazdeho z nas. Kazdy sme iny a to je fajn. Ja proste japonskym a korejskym autam neviem prist na chut. GOLF interier je presne co hladam ja. M3 chceme ako rodinne auto na dlhsie trasy, do mesta a okolia MB 250e alebo eGolfa. Inak skusali ste "infoteiment" v novom eGolfe je to uplne pecka, obcas sa mi zdalo ze lepsie ako Tesla.
                • voloda69
                  Member
                  • Mar 2016
                  • 126

                  #30
                  Vsimol som si, ze novy LEAF ale aj ten stary maju v strede pri zadnych sedadlach na podlahe vystupok/konzolu, co sa mi vobec nepaci, ocakaval by som rovnu podlahu. Vie niekto preco, a ci moj postreh je spravny? Dakujem.

                  Komentár


                  • Jiri GrandPa
                    Jiri GrandPa komentoval
                    Upraviť komentár
                    No sak kade by isiel vyfuk? :-)) To je dosledok toho ze to auto nema vlastny podvozok ale zdiela ho so spalovakmi.

                  • voloda69
                    voloda69 komentoval
                    Upraviť komentár
                    hmm skvele, zil som v tom ze to je samostatne vyvinute elektricke auto. To ma teraz nahle sklamalo.

                  • Ioniq
                    Ioniq komentoval
                    Upraviť komentár
                    Leaf ma svoju vlastnu platformu s kodovym oznacenim EV. Tuto sice zdiela / bude zdielat s koncernovymi surodencami od Renaultu a Mitsubishi, ale je to vylucne elektricka platforma, ktora pocita so zabudovanim battery packu v podlahe atd. Spalovacie alternativy Renault/Nissan pouzivaju platformu B0. Prve testovacie prototypy Leafu jazdili na B0, ale to bolo len docasne.
                Pracuje...
                X