Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

KIA NIRO

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • mozeg
    Member
    • Dec 2015
    • 439
    •   

    #16
    Ja poviem len jedno. Som majiteľom hybridnej verzie a som nadmieru spokojny. EV verzia vyzera rovnako dobre ako hybridna s malymi zmenami v interieri. Kufor je rovnako veľký ako v hybridnej verzii čo je super (Pozn. EU modely HEV verzie nemaju v kufri medzistupen v ponimaní plastových priehradok takze kufor je hned vacsi). Takze ja stale cakam na M3 ale o EV NIRO by som hneď uvažoval hlavne o 64kWh verzii, to ma už obmedzovať v cestovaní nebude. Dovolenky a cesty za rodičmi sa tým pádom budú dať prežiť poľahky. KIA PALEC HORE.

    Komentár


    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      vyzera velmi dobe, uz len aby ju boli ochotni vyrabat dostatok a nedali premrstenu cenu.
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1314
    •   

    #17
    Oproti prvým dvom elektrickým modelom Hyundai sa mi páči, že madlá dverí sú už obšité kožou (aj Leaf má obšité). Aj keď sedačky v Ioniq-u sú príplatkové, madlo je len plast a nepôsobí prémiovejšie (ako z príplatku "Premium Paket" za kožu vyplýva). Tam je posun a to sa mi páči že aj túto malú nedokonalosť poriešili, inak všetky prvky ovládania staré známe. Podľa mňa je to ešte o trocha lepšie ako KONA, aj keď vonkajší dizajn nie je zrovna moja šálka kávy, ale nie vždy sa nájde ideálne auto. Keďže KIA je tá lacnejšia značka koncernu, cena by mohla byť aj trochu lepšia. Veľkostne je to vyhovujúce, uvidíme ako to bude s dostupnosťou.

    KÓREA IDE, LEN TAK ĎALEJ
    [priezvisko]@me.com

    Komentár


    • mozeg
      mozeg komentoval
      Upraviť komentár
      Volal som z predajcom ktory mi predaval hybridnu verziu. Zatial EV verziu na test nemaju akonahle bude k dispozicii da mi vediet. Uvidime ake budu dodacue lehoty.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      A to uz nevadi ze je to krabicove SUV :-).?

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      SUV to nie je, je to crossover (pekný názov pre vyvýšený hatchback), ako aj i-Pace, akurát tu to hovoria rovno a pri i-Pace sa to snažia ukazovať ako SUV.

      A ako som napísal "aj keď vonkajší dizajn nie je zrovna moja šálka kávy", znamená, že to vadí. Ale je to podobná stavba ako Leaf a spotrebou to taktiež je ďaleko od Tesla X, E-tron, i-PACE alebo EQV, o ktorých sa teraz diskutovalo, že sú to žráči a tam som písal, že to nemá zmysel, keď to jazdí za raztoľko ako by mohlo, keby to bolo normálne auto.

      Preto keď to za 3/4 roka alebo rok bude dostupné, pre manželku namiesto Leafa by som si aj dal povedať. Mne sa páčia sedany okolo 4,5 až 4,7 metra (kategória bmw3,mercedes C,...), ostatné sú dodávky na rozvoz nákladu.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Spotreba?

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      Miroslav Rojko mas pravdu s tymi zrutami energie, ale aspon su to elektricke zruty kde sa da ta energia dostat aj z obnovitelnych zdrojov.
      Radsej by som videl po BA behat 1000 ipacov alebo EQV ako tie smarlave dizlove rakovinrove popelnice

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Teq - plny suhlas. Moji zruti tankuju slnko od aprila do oktobra. Neratam to presne ale odhadujem ze zo siete bez podpory slnka nabijam tak v 40% rocne. (V lete 90%, v zime niekedy aj 0%).

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Ano, sú to elektrický žrúti, ale uvedomte si, že za polrok alebo rok na tých žrútov budeme čakať na 50kW CCS nabíjačkách tak ako teraz Teq opisuje Teslu, takže tam nejde len o ekológiu, ale o nabíjanie - obsádzanie nabíjačiek, kedy taký žrút potrebuje raz takú dobu na nabitie na dané kilometre. Preto ten človek neškodí len svojej peňaženke ale oberá o čas aj nás normálnych.

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      Miroslav Rojko veru nabijaciek bude malo...a cakaju nas dalsi chrapuni co sa zavesia na free nabijacku, odkracaju niekde na dve hodiny do pecka a my chudobni s lancnymi elektromobilmi co sme ovela viac zavisli od nabijaciek sa mozme ist bud bodnut alebo dat zarobit vypalnikom GW (a uz asi aj ZSE).
      Mas pravdu, ale takito ludia si velmi tazko kupia rozumne EV, chcu jazdit na troj tonovych tankoch aby bolo vidno ze na to maju, tak uz ked maju jazdit na tankoch nech si radsej kupia elektricke tanky, to budem videt stale radsej ako tie kudoly stiplaveho dymu za dnesnymi tankami

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      No neviem ale 2x takú spotrebu ako Leaf nemá žiadne EV. Myslím, že to zbytočne dramatizujete.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      2x taku ako Leaf mozno nie, ale my tu vacsinou ako etalon spotreby uvadzame Ioniq a tam to dvakrat tolko bude. Leaf ma 17% navrch od Ioniq.

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Nerobte zbytocne paniku a uz prestante OT do tem ktore su uplne o inom ako sa diskutuje. Je to dobra tema ale treba si vytvroit novu temu a tam diskutovat.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Miroslav Rojko uz sa z toho ioniqa nepo... si tu na navsteve u teslakov tak sa spravaj slusne.
      NIe je ziaden dovod aby si urazal ludi, co maju/chcu vecsie auto. Kazdemu vyhovuje nieco ine a na ine pouzitie prislucha iny elektromobil.
      Malobaterkace vratane Ioniqa nemaju sancu pre komfortne pouzitie na dialnici s trvalym nastavenim tempomkatu 135km/h (o nemeckych dialniciach ani nehovorim). Bola by to nekonecna otrava a niektore ako LEAF to vobec na dlhsie trate nezvladnu. Preto na dlhe trasy treba velkobaterkace, ktore su samozrejme tazsie, ale aj vykonnejsie, pohodlnejsie a bezpecnejsie.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Neviem kde sa správam neslušne, nikoho som tu neurazil. Napísať, že 50kW CCS nie je pripravené na práve sa predstavujúce nové modely SUV s dvojnásobnou spotrebou a bude tam trvať raz toľko nabíjanie, nemôže nikoho uraziť.

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Inac tiez neviem, kde tu je neslusne spravanie alebo urazanie ludi A paradoxne nic nepovedal ani na nedotknutelnu Teslu

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Ta 50kW CCS sa na vyssiu da prerobit nejakym menej nakladnym upgradom? Trebarz novy SW a vymena nejakeho HW aby to slo rychlejsie, alebo sa musi kupit nova nabijacka co dokaze mat viac ako 50kW vykon. Lebo ak sa nemusi vymenit cela nabijacka, tak upgrade sa spravy, ked si to vyziada situacia, teda trh. Ale kupa novej nabijacky ked teraz kupili a dali do uzivania, to asi tazko by tak skoro vymenili. Priklad 1-2 roky.
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1314
    •   

    #18
    https://www.youtube.com/watch?v=ojUFPKgs6iI
    [priezvisko]@me.com

    Komentár


    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Co ma toto video spolocne s KIA NIRO? Odkaz je na jazdu TMX

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Ked sa tu pisalo v predchadzajucom prispevku o idealnych dialnicnych koraboch, ked malobaterkace nemaju sancu. Velkobaterkac na nemeckej dialnici.
  • mozeg
    Member
    • Dec 2015
    • 439
    •   

    #19
    Tak a uz aj otestoval RANGE 500km pri 60kWh verzii a 90km/k priemerka.

    https://www.youtube.com/watch?v=ZnYWWtUNykA
    Naposledy upravené mozeg; 07-09-2018, 11:27.

    Komentár


    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Klobuk dole nad Korejskymi OC ako to tam maju vybavene. Ohrev vody aj vyroba elektriky z obnovitelnych zdrojov. Neviem sice kolko % to moze byt, ale vidno, ze sa to da a ze investovali. Panely su na strechach parkoviska a auta niesu na priamom slnku alebo v pripade dazda je vlozenie nakupu do auta v suchu. Inac Bjorn spravil 502km a ostalo mu este 11km.

    • Joe79
      Joe79 komentoval
      Upraviť komentár
      Och joj, to sa nacakame, kym sa bude dat objednat u nas...
  • mozeg
    Member
    • Dec 2015
    • 439
    •   

    #20
    Pls adminov o premazanie temy. Uz su tu veci nie k Teme NIRO.

    Komentár

    • ICE666SVK
      Senior Member
      • Jul 2014
      • 1997

      #21
      Kia Niro EV nabíjanie na rýchlej nabíjačke s výkonom 200 kW

      Komentár

      • mozeg
        Member
        • Dec 2015
        • 439
        •   

        #22
        Ahojte maly update k spotrebe KIA NIRO HEV. 1050km na jednu nadrz.

        Komentár

        • Miroslav Rojko
          Senior Member
          • Nov 2016
          • 1314
          •   

          #23
          A Bjorn odporúča radšej EV verziu, že je o toľko lepšia:

           
          [priezvisko]@me.com

          Komentár


          • hudino
            hudino komentoval
            Upraviť komentár
            odporuca to zaco je plateny , ved to su uplne rozdielne auta, neporovnavatelne... uplne ine pouzitie, cenova relacia...atd.

          • Teq
            Teq komentoval
            Upraviť komentár
            neviem ako tu, ale v norsku by mali mat cca rovnaku cenu

          • hudino
            hudino komentoval
            Upraviť komentár
            EV urcite nebude mat rovnaku cenu ako plug-in...

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            Ale v Norsku moze mat, a necudoval by som sa, keby tam kvoli daniam vychadzalo EV dokonca lacnejsie. Tie dane na spalovaky su tam sialene.
        • 1fisker
          Senior Member
          • Aug 2014
          • 1542
          •   

          #24
          "Vazeny p. M.,
          co sa tyka Kia Niro EV, ktoreho link ste nam poslali ma mat dojazd okolo 450 km pri vyssej kapacite baterie. Avsak podla najcerstvejsich informacii je dopyt po tomto vyrazne vyssi, ako je kapacita vyrobneho zavodu. Z toho dovodu sa vyrobca rozhodol preferovat trhy, pre ktore je EV pohon najpodstatnejsi (napr. Norsko) a buduci rok nealokoval ziadne vozidlo (pre SR). Co nas velmi mrzi.
          Preto alternativa Niro PHEV je velmi dobra.
          S pozdravom
          Sales Team KMSS"

          Komentár


          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Ake prekvapenie... teda vlastnie ziadne.

          • dango
            dango komentoval
            Upraviť komentár
            ppc....

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            Rovnaký scenár ako pri Ioniqu... do EU par kusov, a vsetko do Norska, Holandska a USA. Mozno este Nemecku sa co-to uslo.

            Predpokladam, ze Kona EV bude na tom rovnako

          • Teq
            Teq komentoval
            Upraviť komentár
            *slow clap*

          • EV_Future
            EV_Future komentoval
            Upraviť komentár
            Alternativa je Model 3, nie Niro PHEV To snad mysleli pani z KMSS iba ako vtip. Uvazoval som aj nad Nirom EV, ale pri takejto politike dinosaurov sa na nich radsej vyseriem a pojdem do Tesly, ta si plne zasluzi moje peniaze.
        • 1fisker
          Senior Member
          • Aug 2014
          • 1542
          •   

          #25
          Takže budú držať vysokú cenu a naďalej chrliť smradľavé autá. Vyzerá to tak, že elektromobily nechcú vyrábať.

          Komentár


          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            Mno... vyborna prilezitost pre Teslu. Uz maju vacsi aj mensi sedan a nejaky hybrid SUV/MPV. Chystaju pickup a maly crossover. Nech urobia este mensi hatchback do europskeho mesta a nejaky rodinny kombik a maju pokrytu celu modelovu paletu. Potom uz ostatne automobilky fakt nebude treba

            Holt, kto nenaskoci na vlak teraz, zostane stat na stanici....

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Mám taký dojem, že ten nemecky inžinier mal pravdu...

          • mozeg
            mozeg komentoval
            Upraviť komentár
            Ja uz to vidim ako budu obmedzivat vyrobu do casu kedy budu vsetci pripraveni na chrlenue elektromobilov, ved predsa dodrbat zabehnuty trh a podiely na nom by bolo odveci.

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Voda na mlyn Tesly. Nič iného. Problém je ten, že konverzia ľudstva na bezemisnú dopravu bude trvať dlhšie a o to väčšie bude oteplenie ktoré prichádza...

          • Teq
            Teq komentoval
            Upraviť komentár
            hej...vsetko stoji a pada na Elonovi, a ten sa teda nesetri a ciha na neho ropna loby z kazdeho rohu...plus ludia slepo veria mediam a neoveruju si informacie...

          • mozeg
            mozeg komentoval
            Upraviť komentár
            Voda na mlyn Tesle to moc nie je nakolko ta nestiha vyrabat ani dodavat a to toboz do Europy. Pre mna je Elon skvely vizionar a motivator ako CEO to zas tak svele nie je. Mal by skusit to prenechat niekomu inemu inak to ja moc ruzovo nevidim. Ale to je moj nazor.

          • Teq
            Teq komentoval
            Upraviť komentár
            mozeg sak on aj chcel, dufal ze automobilky sa prebudia - ze ich nakopne do vyroby dobrych lacnych EV, ale nic sa nedeje tak to musi tahat on sam. Spravi po svete vsade gigafactory, vyrobi a preda miliony EV / Tesla wall / Solar roof...zobere peniaze a pojde na Mars . Teda ak ho dovtedy netrafi

          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            mozeg EM drzi Teslu nad vodou, nik a nic ine. Preco by mu investory tak dlho tolerovali neziskovost. To co klesaju akcie je ina loby na burze. Tesla ma maximalny naskok v nabijani co sa tika SC, DCH plus walbox a je jedina co ma aj chademo adapter hoci ma Typ2 zasuvku 3fazovu. On board nabijacka 11kW niektory maju az 22kW. Auto sa da objednat aj z auta ci cez net s ktorehokolvek miesta na zemi kde je NET. Mala by poriesit este showroomy a servisy a popracovat na nahradnych dieloch aby boli dostupne aj mimo Ameriku, aby neboli take dlhe cakacky. A pomali otvarat sekundardne trhy ako je aj CR ci SR. Prichod TM3 do Europy bude dovod nato otvorit aj to, ale asi skor koniec roka 2019 alebo az rok 2020. Podla mna by Tesla kludne mohla spravit jednotny EU trh co su staty v EU. Ved other Europe ma vlastne vlajku EU aj ked tam niektore staty este nepatria Ukrajina a podobne. Co Tesla vzdy bude mat a dinosauri tak skoro nie, ze jej nic nebrani ist vo vyvoji EV vpred. Ostatnym ano. Bohuzial.

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            mozeg - plny súhlas. Ten jeho mikromanagement je kontraproduktívny.
            Mal som takého šéfa. Mali sme super výsledky Ale robiť pod ním bolo niekedy “na palici”.
            ICE666SVK - ja by som skôr povedal že akcionári veria Tesle napriek Elonovi
            Naposledy upravené Jiri GrandPa; 27-09-2018, 19:40.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            ICE: o akom klesani ceny akcii hovoris. Ked si das mesacny, rocny aj 5 rocny graf, uvidis rast, alebo motanie sa okolo 300vky.

          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            Mal som tam napisat asi obcas klesaju, co je samozrejme uplne normalne Fundamenty, ked trebarz nieco komentoval EM na twitteri ci nieco predstavy konkurencia a podobne, ze to je ina loby.

          • Toki55
            Toki55 komentoval
            Upraviť komentár
            Ropný biznis je silný biznis
        • Jiri GrandPa
          Senior Member
          • Dec 2016
          • 707
          • viera8131
          •      

          #26
          Média písali, že pre masovú elektromobilitu treba podporu celebrít.

          Jedna je tu. Cool aj keď moc nekáže.

          https://insideevs.com/robert-de-niro...es-kia-e-niro/

          Komentár


          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            treba vyskusat vsetky mozne prostriedky
            V kazdom pripade eNiro vyzera vyborne a s tym ako je vybavena a velka priestorovo (bateria,vybava) to bude asi momentalne lider medzi EV

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Ked som to čítal, napadá ma otázka, načo robia kampane a platia za ne, keď majú odbyt dopredu zabezpečený a áut je nedostatok. Vo váčšine krajín sa ani nebude predávať a bez reklamy majú celú výrobnú kapacitu preč.

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            Potrebuju navonok ukazat, ze to akoze myslia vazne. Nahlodaju cast ludi, co bude chciet Niro EV, pojdu do showroomu, zistia ze cakacka je rok a pol a s trochou stastia ich predajca presvedci aby si radsej kupili Niro Hybrid, co je pre Kiu asi ziskovejsi model. Aspon ja osobne tu reklamu vnimam ako nepriamu reklamu na akykolvek iny model Kie, len nie EV

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Ioniq presne tak a este zrejme pripocitaju cenu kampane k cene tych n kusov co vyrobia aby im vysiel elektromobil podstatne drahsi - aby ho ludia nekupovali, resp . ked motyka streli a podari sa ho niekomu kupit, nech na nom dobre zarobia.

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            bol by som rad, keby sme sa s tym pesimizmom mylili. Dufam, ze sa dozijem doby, ked produkt elektromobil nebude neziadany a nechceny na vyrabanie od samotnej automobliky.
            Postupne to bude musiet prist, japonci a korejci to pomaly zacinaju, ked maju kazdy v ponuke aspon dva elektromobily.

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            Po dva sice maju, ale v showroome ziadny nenajdes... toto je kamen urazu. Elektromobil na internetovej stranke vyrobce je kazdemu na prd, ked v predajni su len spalovaky. Detto cakacky, vela EV aj cez rok, spalovak mas vacsinou do 2 mesiacov na objednavku alebo hromada z tych skladovych

          • dango
            dango komentoval
            Upraviť komentár
            prides si po E-NIRA a odides so skladovkou SPORTAGEom a s dobrym pocitom, ze to mas kde tankovat, lebo predajca ta urcite presvedci, ako je nabijanie na Slovensku este v praveku

          • Bejo
            Bejo komentoval
            Upraviť komentár
            Ioniqi su momentalne dostupné...

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            Fakt? Co to? Mas to overene? Este v lete tu bolo oficialne oznamenie, ze pre rok 2018 su vypredane a dalsia vyroba zastavena, a prijmaju len objednavky pre rok 2019. Zeby nova dodavka baterii?

          • dango
            dango komentoval
            Upraviť komentár
            v juli som mal informaciu, ze do SR este pride do konca roka cca 10 kusov - aj napriek tej medializovanej stopke

          • Bejo
            Bejo komentoval
            Upraviť komentár
            Overené, 7 bielych, 2 Maria blue, 2 intense blue, “základná” výbava

          • Bejo
            Bejo komentoval
            Upraviť komentár
            Len dufam, ze ich vsetky nevykupite, niekoľko chceme kupit začiatkom roku... 🤣
        • milan84
          Senior Member
          • Jun 2015
          • 853
          •   

          #27
          no, u nas prvy novinarsky testovaci kus takto o rok pred koncom, dodavky az 2020 :-/
          https://www.teslamagazin.sk/kia-e-niro-cena-norsko/

          Komentár


          • Joe79
            Joe79 komentoval
            Upraviť komentár
            Kokso, tak uvidime, ako sa tieto terminy budu kryt s dalsim kolom dotacii na EV vozidla.
        • Joe79
          Member
          • Sep 2018
          • 71
          •   

          #28
          Dobre, ze som sa ja rozhodol rezervovat ten Ioniq...
          https://www.teslamagazin.sk/kia-e-niro-cena-norsko/

          Komentár


          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            Joe79 ved si dal rovnaky odkaz ako milan84 pred tebou.

          • mozeg
            mozeg komentoval
            Upraviť komentár
            Treba pockat aj na cenu 40kWh verzie. Ak to bude za 37s DPH k tomu nejaka dotacia a vobec to nebude zle. Niro je naozaj skvele auto do rodiny. Ja na HEV verziu nedam dopustit. Za 64kWh verziu to nie je uplne zla cena. Stale to vsak ludove auto nie je. Na SR je priemerka 16k€ pri kupe auta, takze u nas tak skoro EV auta nebudu, nie su na to platy a pri nizkych dotaciach pre FO nepodnikatelov tak skoro ani nebudu.
        • Joe79
          Member
          • Sep 2018
          • 71
          •   

          #29
          ICE666SVK Aha ozaj, to som skusal cez mobil, tak som si to nevsimol. Este, ze ten koment je iny

          Komentár

          • milan84
            Senior Member
            • Jun 2015
            • 853
            •   

            #30
            http://www.hybrid.cz/kia-e-niro-v-te...-kona-electric

            ...pozrite od minuty 11.
            Spravne som zachytil info, ze tak drahe a moderne auto ma vpredu len ziarovky bez moznosti LED ????? To Kia ozaj tak velmi musi hierarchicky byt pod Hyundaiom ?

            Komentár


            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              Nj, vzdy to musia niecim pokazit Ma sice horsie svetla, ale zase ma o 1km dlhsi dojazd a o 0.1s lepsiu akceleraciu ale hlavne je vacsia a praktickejsia. Musis si vybrat ci chces male auto s LEDkami, alebo vacsie auto s halogenmi zaujimave moznosti v kazdom pripade

            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              Skoda tych neLEDiek u NIRA. Stary i-MiEV ma LEDky od r. 2012, ale len pre najviac pouzivane svetla (denne, stretavacie a predne hmlovky), Dialkove su klasicke halogeny. Ostarne su obycajne ziarovky. Zaujimave je, ze pri preppnuti na dialkove nechava zapnute aj stretavacie LEDkove.

            • milan84
              milan84 komentoval
              Upraviť komentár
              dialkove nikoho netrapia. ako casto ich zapinas? V dnesnej dobe auta, co maju LED stretavacky a halogen dialkovky su akoby uplny paradox, lebo tie dialkove svietia hnusne zlto a v podstate rovnako ako stretavacky LED
              Ozaj zaujimave setrenie v dnesnej dobe pri 40-tisicovych autach. Radsej nech nema keyless otvaranie, ale LED su bezpecnostny prvok a mal by byt uz povinny v kazdom aute.

            • ivan32
              ivan32 komentoval
              Upraviť komentár
              Som šokovaný že to nemá žiadny frunk! A k tomu jednofázová nabíjačka a menšie ako Leaf????? Nezdá sa.
          Pracuje...
          X