Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1314
    •   

    Nie je niekde otestované, ako vplýva vzdialenosť od predchádzajúceho vozidla na odpor vzduchu ?

    Zamýšľam sa nad tým vždy keď idem na adaptívny tempomat, síce dám najmenšiu vzdialenosť, ale aj tak je to dosť metrov. Za autom je najprv malý odpor a potom sa vzduch začína víriť a vtedy je zasa väčší. Či nie sú tie tempomaty v Ioniqu alebo aj Leafe nastavené tak ďaleko, že to na spotrebe ešte aj pridáva ?
    [priezvisko]@me.com

    Komentár


    • Daliborko
      Daliborko komentoval
      Upraviť komentár
      V MythBusters to testovali, len neviem v ktorej časti, to som videl dobrých pár rokov dozadu.

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      no ja ked idem pomerne blizko za kamionmi asi na vzdialenost jeden a pol tej sipky co je medzi BA a TT, tak je spotreba o hodne mensia. Velmi zhruba mam bez kamionu 13-15 kWh / 100 km pri 85 km/h a pod 10 kWh / 100 km ked som zanim. Zle sa to meria lebo ti kamionisti su chuji a v jednom kuse spomauju a zrychluju...ale ked musis tak musis
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1378
    •      

    Dolezite je, co je napisane ohladom tazneho v CoC. V navode na tazne pre ioniq (hybrid, plugin aj elektro) je napisane, ze je len pre nosic max 2 bicykle. Hmotnost nosica a bicyklov spolu maximalne 65kg. Ten nemec solidne zavadza, ked na to vo videu neupozorni a zapoji tam obrovsky brzdeny prives.
    Na strane7 navodu je nazorne preskrtnuty prives.
    https://www.mvg-ahk.de/out/media/MVG...6062018(2).pdf

    Komentár

    • Radovan
      Member
      • Aug 2014
      • 304
      •      

      Možná už tady odkaz na test je, možná ještě ne http://www.hybrid.cz/hyundai-ioniq-e...plne-v-pytli-1 , druhý díl taky tam http://www.hybrid.cz/test-hyundai-io...plne-v-pytli-2
      Radovan

      Komentár

      • head
        Member
        • Oct 2017
        • 135

        Ale ste sa rozkecali odkedy som tu nebol (par mesiacov) .

        My uz mame na Ioniqu cez 13 000 km, ale vacsinou kratke trasy medzi Stupavou a Bratislavou. Avsak, od vcera mam rodinku na dovolenke, tak som sa rozhodol otestovat Ioniq na dlhsie trasy a benzinak som nechal doma. Musim povedat, ze keby som nemal deti, tak si viem predstavit Ioniq aj ako jedine auto. Od vcera som vyskusal 5 roznych nabijaciek (4 Green Way, 1 ZSE) a vobec mi nevadilo cakat kym sa auto nabije. Ale s detmi si to pri dlhsich vyletoch predstavit neviem.

        Jedine co mi kus vadi je spotreba na dialnici, kde to pri 130km/h zere celkom dost a dat takym tempom 200km je utopia.

        Inac k zvolavacke so ste tu riesili, takto som skoncil asi po 2 mesiacoch ako som mal auto ja (vid foto). Pokazil sa mi zamok na kabel a kabel neslo vytiahnut. Kedze neslo vytiahnut kabel tak neslo "nastartovat". Skusal som manualne vytiahnutie kabla ale neslo to (citaj dalej). Tak som zavolal na asistencnu sluzbu a oni mi objednali odtahovku do servisu. V servise som to hovoril technikovi a ten asi ani netusil ze sa da kabel manualne uvolnit. Ale ukazal som mu kde sa to uvolnuje, on to skusal a ja som nahodou v tom momente potiahol kabel a islo to! Treba naraz potiahnut kabel a lanko na uvolnenie, teda na manualne uvolnenie treba 2 ludi (alebo dlhe ruky? pravdupovediac som to odvtedy neskusal). Keby som to vedel hned (alebo keby to vedeli na asistencnej sluzbe) tak sme sa mohli vyhnut odtahovke. No a spat k zvolavacke. Ked som odovzdaval auto, tak im tam svietila presne tato zvolavacka na ktoru sa neunuvali ma zavolat. Keby to tak urobili, tak by sa mi ten zamok mozno ani nepokazil.
        Naposledy upravené head; 24-06-2018, 21:48.

        Komentár


        • Daliborko
          Daliborko komentoval
          Upraviť komentár
          Uf, si ma vystrašil :O Mne už 2 x písali SMS, že zámok je už v servise, aby som sa zastavil na výmenu. Ale akosi sa k tomu nemam. Nooo, myslím, že zajtra volám do servisu

        • head
          head komentoval
          Upraviť komentár
          Daliborko

        • Peterka
          Peterka komentoval
          Upraviť komentár
          To ja som siel na servis po 15k, objednaval som sa cca tyzden dopredu, tak som predpokladal, ze mi aj zamok vymenia, hoci som s nim problem nemal. Zial az po prichode do servisu zistili, ze je tam zvolavacka a zamok samozrejme nemali, tak som musel prist este raz :-(

        • Daliborko
          Daliborko komentoval
          Upraviť komentár
          head a to môj Ioniq je mladší od tvojho len o 1 auto (rozdiel vo VIN 2 čísla) :O

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Ano tych 200km ori 130kmh sice nedas, ale malokedy ides 130kmh nonstop. Trasu Aupark BA —-> Aupark ZA mam odjazdenu opakovane mnohokrat a vyda na 1 “nadrz”, za predpokladu, ze odchadzas z BA s plnou. A to je dakych 204km. A ja chodim vzdy “na limite predpisu”, takze 130-90-50 tacho, pripadne +10kmh v ramci odchylky. Je to sposobene aj tym, ze po obchvate ides 90, a potom po Trnavu 110, a v ZA zas kusok 50-70. Slovensko zial nie je tak plynule a husto pretkane dialnicami, aby sme mohli tych 130 realne ist nonstop z jedneho konca krajiny na druhy, a v tomto svetle dojazd Ioniqu bohato postacuje Pokial zrovna neprsi teda, tam sa to potom komplikuje

          Ale suhlasim, ze cesta s detmi je v EV otravna. My sme to zacali robit tak, ze pocas nabijania im hodim dozadu tablet a pozeraju rozpravku. Nakolko sa snazime deti drzat daleko od mobilov a tabletov, a bezne ich nemaju k dispozicii, a aj cestou v aute ich radsej zabavame hrami a rozhovorom, tak je to pre nich celkom vzacne. Kedze 1 rozpravka ma cca tych 70-90minut, tak to akurat vyda na 2-3 nabitia A mozem spokojne povedat, ze po cely cas na nabijacke ani neceknu Manzelka sa uspokoji s nejakym zenskym casakom a ja si mozem v klude vybavit pracovne zalezitosti alebo hodit 20minutoveho slofika Je to ine ako na spalovaku, ale da sa zvladnut. Na dlhsiu dovolenku by som ale s detmi na EV asi nesiel. To uz radsej lietadlo, ja som prilis pohodlny

        • Daliborko
          Daliborko komentoval
          Upraviť komentár
          Moja skúsenosť s EV vs. deti je zatiaľ pozitívna. Môj syn má ešte len 1,5 r., takže treba tak či tak každú chvíľu stáť (prebaliť, nakŕmiť...) a keď sa to dobre zladí s nabíjačkami (čo sa mi zatiaľ darí), tak si človek ani nevšimne tú 1/2 hod. na nabíjačke. Prípadne ho stačí nechať behať a môžem nabíííííjať doplna Som zvedavý, v ktorom roku sa to zmení

        • Peterka
          Peterka komentoval
          Upraviť komentár
          Ioniq : nechcem spochybnovat, co mas mnohokrat odjazdene, ale BA-ZA po dialnici "na limite predpisu" moj ioniq neda. Obchvat BA je iba kusok, do TT cca 40km 110tkou, do ZA ostava cca 140 dialnicnych km a to pri tachometrovych 130km/h ioniq neda, musis ist pomalsie. Ja som tu trasu tiez isiel viackrat, z BA plne nabity- auto ukazuje dojazd 230km- ked dam za TT po 110tke tempomat na 130km/h (tachometrovych), v Trencine mam dojazd 40km a do ZA este daleko... Parkrat som siel aj "spodkom" s cielom BB (200km), velmi setrne: 100-110km/h, ale po 180km som vo Zvolene musel dobijat. Nebolo letne peklo ani krute mrazy, klimu/kurenie mam nastavenu na 21 stupnov a neriesim-nevypinam.
          Naposledy upravené Peterka; 25-06-2018, 11:07.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Tiež mám skúsenosť tak ako Peterka, BA - > ZA nie, opačne ZA - > BA áno, to verím, možno pri miernom spomalení na 120 namiesto 130 km/h. Ja štartovávam z NM a teda na polceste, ale BA - > NM alebo NM - > ZA je vždy väčšia spotreba (do kopca) a naopak je menšia. Pri ceste do a z Žiliny je rozdiel tam a späť ešte väčší ako pri ceste do Bratislavy.

        • Peterka
          Peterka komentoval
          Upraviť komentár
          OT: ako sa pridava ten odkaz na usera?

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Este jedna vec hra rolu - BA-NM-ZA je smerom sever/SV. Prevladajuci smer vetrov je zo SZ.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Peterka - dáš zavináč pred meno

          Ako môže pár sto metrov prevýšenia cieľového bodu robiť toľko na spotrebe, ma vždy udivovalo. A ono tomu pomáha nakoniec vietor.

          https://www.windy.com - To by bola bomba, keby Tesla plánovač trasy alebo aj iné vedeli používať dáta o smere vetra pri plánovaní trasy a výpočte zostávajúcej kapacity batérie.

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Na kolko mas fuknute gumy? A aka znacka?

        • Peterka
          Peterka komentoval
          Upraviť komentár
          3,1 atm povodne 16" Michelin green energy

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Green Energy? To su nejake ine, resp. nepoznam. Viem, ze na Ioniq sa davali dva druhy - Michelin Energy Saver a Michelin Energy Saver+. Variant plus ma o triedu lepsi (nizsi) valivy odpor. Gumy vyzeraju zboku rovnako, ale pluskove maju vyrazene znamienko + pod napisom SAVER. Na dlhsej trase to moze urobit rozdiel par km dojazdu. Tiez si spominal dakde, ze si vysoky cez 190? Ci si ta pletiem? Ja mam 177, takze to mas kludne +20-30kg. A tempomat ja nepouzivam, bez neho je nizsia spotreba. Plus klimu/kurenie zvyknem po chvili vypinat ked uz je moc teplo/zima. Gumy mam na 2.7.

        • Peterka
          Peterka komentoval
          Upraviť komentár
          Su to Energy Saver, ale je tam za nazvom Michelin aj text "Green", v takom kruzku a pod nim je pismeno "X". Ano, som vysoky a zrejme aj tazsi :-D.
          Usporu energie pocas jazdy vobec neriesim, v praci mam na nabijanie casu dost a na mojich dlhsich trasach su rychlonabijacky.

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Hej, to su podla opisu tie starsie Energy Saver. Pri normalnej jazde neriesim spotrebu ani ja, tam je to casta noha na podlahe Ale pri takychto dlhsich trasach rad skusam. Musim vsak povedat, ze len ked idem sam. S rodinou sa neodvazim, lebo zostat s dvoma detmi na krajnici a cakat odtahovku sa mi velmi nechce. Takze to moze kludne byt ten rozdiel - cela rodina, to je u mna extra 90kg, batozina dalsich 10kg, manzelka potrebuje stale kurit lebo zena to sa narata... ked idem s rodinou tak v Trencine mi ukazuje cca 60-70km dojazd. Ked idem sam, mam 90-110km. A hlavne tempomat je u mna zakazany

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          Ioniq ze ta noha neboli, mne by pol hodine od prdele odpadla, aj do starej 15 rocnej fobie som si daval domontovat tempomat

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Nj, ja som zvyknuty, ja som kedysi aj amatersky zavodil a doteraz soferujem s lavou nohou na brzde ked si prejdes tvrdou zavodnou spojkou tak uz ta nic nezaskoci. Na Ioniqu som mal tempomat pusteny len raz, ked som skusal ci a ako to funguje. Detto na vsetkych mojich predchadzajucich autach. Neda sa povedat, ze by som bol tempomatovy nadsenec

        • Daliborko
          Daliborko komentoval
          Upraviť komentár
          Ja som mal zapnutý adaptívny tempomat prvý mesiac. Vtedy ma to strašne bavilo a užíval som si to, ako to auto samo zrýchľovalo, spomaľovalo a ešte aj mierne zákruty vyberalo. Ale potom ma to prestalo baviť. Strašne som sa nudil. Teraz si už ani nepamätám, ako sa tempomat zapína Ale je pravda, že ja som ešte také ucho, keď budem starší, asi zmením názor

        • Peterka
          Peterka komentoval
          Upraviť komentár
          Ja jazdim so zapnutym tempomatom stale, iba ak je to nevyhnutne- odbocenie, parkovanie, predbiehanie... tak "preberam riadenie"

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Sa čudujem, že niekto tak pokrokový, že má elektromobil, chodí na diaľnici bez tempomatu. Ja si užívam všetky nové technológie a adaptívny tempomat ide stále - či mesto či dedina, brzdím rekuperáciou pádlami pod volantom, nohy používam minimálne, ruku na volante mám už len tak zľahka, aby auto neprotestovalo. Ja som na autonómnu jazdu dokonale duševne pripravený ...
          To vážne si nechcete oddýchnuť a nestarať sa stále o vzdialenosť áut pred Vami ?

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Nie Kym to nebude 100% autonomne, tak su taketo polovicate riesenia pre mna osobne absolutne nezaujimave. Ale ja som v tomto asi v mensine. Hlavne mi tie tempomaty pridu trosku "sproste", nevedia predvidat teren a prisposobit sa dopredu. Len zbytocne cucaju energiu z baterie aj tam, kde netreba. Ja sa rad jemne rozbehnem dole kopcom za pomoci gravitacie a zotrvacnosti aj na 150 aby som potom nasledny horekopec preplachtil bez minutia jedineho kW. Tempomat ta tam bude zbytocne brzdit na 130 a rekuperovat ako sprosty, len aby potom do kopca tlacil plyn v snahe udrzat rychlost. BMW aj Audi uz pri tych novych tempomatoch to maju prepojene aj s GPS a topografickymi mapami a vedia v prestihu reagovat vypnutim motoru, ale stale to nie je optimalne. Teslacky Autopilot je v tom u mna zatial asi nejblizsie idealu, ale predsa je to stale beta verzia a nevie to reagovat na vsetko. Hlavne nejaka vzdialenost medzi vozidlami nie je pre mna nejakym problemom, resp. zdrojom unavy, a tempomat mi nedava pocit oddychu. Za volantom ma zabija skor monotonnost, a tu statocne graduje akykolvek tempomat, ci "sprosty" alebo adaptivny. Ale kazdy mame svoj styl Pravda je, ze nech som soferoval akykolvek spalovaci V8, unavu som nepocitil nikdy, ani po 5hod jazde bez prestavky. Proste uz len ten zatah a zvuk V8 cloveka bavi. Pri diesloch a EV je to trosku horsie, sa potrebujem s niecim bavit aby som nezaspal, tak sledujem auta pred sebou a sledujem spotrebu

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Ja sa bavím tým, že skúmam ako reaguje adapt. tempomat na rôzne situácie (vojdenie auta do pruhu, aký vplyv majú rôzne prudké zákruty aby ešte videl auto, doba reakcie pri náhlej zmene prúdu, ako pomaly môže ísť auto pred križovatkou, aby ho ešte registroval), proste vždy je o čom rozmýšľať a byť v strehu a teraz najnovšie si tie situácie stále porovnávam medzi Leafom a Ioniqo-om, tak zasa mám čo stále sledovať a analyzovať si to.
          Čo sa týka spotreby, skôr prispôsobujem rýchlosť stavu batérie - aby som došiel domov, nie čo najnižšej spotrebe. Ak sa vraciam domov, že nemusím nabíjať na DC (s čakaním), tak ide len o čas, nie kWh.

          S tým tempomatom a kopcami je to pravda, tiež sa čudujem, že nevedia predvídať alebo prepojiť navigačné dáta, keď to nemci riešili aj pred 10 rokmi, ale väčšinu jázd mám po trasách čo poznám a viem, že je tam nabíjačka každý kúsok a vtedy mi nezáleží na spotrebe.
          Napr. plánovač trasy v appke pre Leafa zobrazuje aj výškový profil trasy a aj optimalizuje, do akých % nabíjať aby to bolo ešte rýchle a počíta stav nabitia pri dosiahnutí nabíjačiek a cieľov a tam myslím, že do výpočtu zahŕňajú výškový profil. Ale či vie robiť vstavaná navigácia s výškovým profilom, resp. či vôbec údaj o nadmorskej výške na niečo používa, to si myslím, že skôr nie - už by to niekde v marketingových materiáloch uvádzali, ako pokročili. A dôležitý je možno aj smer vetra a hustota premávky. Pri dnešných dátach (waze premávka, windyty - vietor, mapové podklady s výškovými kvótami) je toto všetko možné, ale ešte som nevidel appku, ktorá by toto všetko zohľadňovala.
      • Peterka
        Member
        • May 2017
        • 196
        •      

        Neviem, ci pri zvolavacke menili iba zamok konektora alebo cely konektor, ale pri najblizsej navsteve servisu ho dam skontrolovat. Dost casto sa mi DC rychlonabijanie prerusuje. Kym to boli DBT stojany, bral som to ako chybu nabijacky (GW to aj uznalo), ale poslednou dobou mi to robi aj na Efacec a dnes rano dokonca aj na novej ABB v Lamaci, tak uz zacinam podozrievat auto.

        Komentár


        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Ja mam zvolavacku za sebou, a posledne mi tiez prerusovala nabijacka ZSE v Centrali. To nebude autom, doteraz fachala bez jedineho zavahania. Az posledny tyzden sa cosi zacalo diat. Bud zmenili software alebo tam je nejaky iny problem.

          Zato GW mi posledne 2 mesiace nezrusilo ani raz. Cudne veci sa deju

        • Peterka
          Peterka komentoval
          Upraviť komentár
          Vcera na Zelenci (GW Efacec) mi pri inicializacii nabijania nabijacka vypisla chybu auta a auto chybu nabijacky :-D. Druhy pokus bol uspesny, ale nabijanie po cca 10 minutach prestalo, auto nevypisalo nic a nabijacka tiez nie. displej bol "v hlavnom menu". ABB od ZSE dnes pri preruseni nabijania vypisala "Nasla sa vnutorna chyba nabijacky", poslal som fotku displeja do ZSE, ci vedia k tomu dat nejake blizsie info.

        • Peterka
          Peterka komentoval
          Upraviť komentár
          Dopatral som sa k dovodom prerusenia nabijania, nabijacie stojany GW mali ulozene:
          "vehicle made an emergency stop"
          "car detected a difference in its current measure and the measure provided by the charger"
          Takze je jasne, ze nabijanie ukoncilo auto, netusil som ze aj taketo dovody mohlo mat. Je jasne, ze nabijacka potom nehlasila ziadnu chybu a bola v hlavnom menu. Auto ale nejaky oznam v zmysle "nabijanie zastavene.." mohlo oznamit. Bol som v servise, nech mi pozru ulozene chybove kody, nebolo tam nic.

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Ako moze byt rozdiel medzi prudom, ktory odmera auto a prudom, ktory odmera stojan? Chybna elektronika na strane auta? Kabel? Som myslel, ze 100A je 100A.

        • Peterka
          Peterka komentoval
          Upraviť komentár
          Je otazne, ci bol ozaj rozdiel v meranom prude, myslim ze skor chyba komunikacie a auto to tak vyhodnotilo. Aj tak je ale zaujimave, co vsetko sa kontroluje pri DC nabijani...
      • Komat44
        Member
        • Jan 2018
        • 87

        Kedze viem z francuzstiny tolko asi ako z finstiny tak by to chcelo lepsi preklad ako moj😳 ale zda sa lubos ze mas pred sebou dalsiu narocnu ulohu ak si budes chciet zobrat rekord naspat, nejaky frantik tvrdi ze dal 421 km na nabitie. Jedine co som tam este rozumel ze sa odvolava aj na teba, pise tam nieco o “le slovaque”
        http://www.automobile-propre.com/for...0.html#p180237

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Fotky sú v malom rozlíšení a bez EXIF údajov, zatiaľ ťažko overiteľné. Nech dá frantík video ak chce aby sme verili, zatiaľ je pre nás rekordér Ľuboš.
      • dango
        Moderator
        Gold Member
        • Nov 2014
        • 693
        •   

        Pod zadnymi sedackami je mriezka, kadial si natahuje vzduch na chladenie baterie. Kde je vyduch toho tepleho vzduchu? Nikde som to nenasiel (nehladal som intenzivne ako Sherlock Holmes), ale pri sedeni vzadu je to taky zvlatny pocit, ze od kufra sa ti fenuje hlava

        Komentár


        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Podla mna to ide von z auta dakde spodkom
      • ICE666SVK
        Senior Member
        • Jul 2014
        • 1997

        Kto bol na Zvolenskom zamku 5.7.2018 na modrom Hyundai Ionic PHEV? Som prvy krat videl to auto nazivo a je to pekne auto. EVC bola RK***CG Chcel som sem dat foto z boku, aby nebolo videt EVC, ale podobne ako jux mam prekrocenu kotu a fotky sem uz asi nedam.

        Komentár

        • 1fisker
          Senior Member
          • Aug 2014
          • 1542
          •   

          Také pekné modré PHEV som skúšal v ZA v zime.

          Komentár

          • yangwao
            Junior Member
            • May 2018
            • 4

            Som v Bratislave našiel tuším hniezdo, resp niekto sa dobre zásoboval na zimu https://photos.app.goo.gl/DNpv7TrzFnRVvC9N8

            Komentár


            • Wampo
              Wampo komentoval
              Upraviť komentár
              Jedno som ja, firma Kalypso si kúpila jeden plug-in a jeden Electric pred mesiacom a ešte na konci ulici je ďalší modrý electric, ale nie som si istý či to je súkromný nákup alebo tiež nejako patrí Kalypsu (lebo prvé dva dni stál spolu s ostatnými)

              Kalypso si tam nainštalovalo aj súkromné nabíjačky ale nie vždy sa k nim dostanú cez autá rezidentov ako som ja
          • Komat44
            Member
            • Jan 2018
            • 87

            Zda sa ioniq ma novy update firmware k dispozicii, zatial su k tomu na zahr. forach limitovane informacie, jedna z veci ma riesit BMS - battery management system. Poniektori majitelia v anglicku dokonca dostali na to zvolavacku, u mna zatial ticho, dostali ste niekto nebodaj nejaku pozvanku od svojho dealera? Kedze ludia co dostali pozvanky idu na upgrade az buduci tyzden, tak zatial sa len viacej menej hada o co pojde- spomina sa lepsia rekuperacia, popr. vraj aj softwareove odomknutie vacsej kapacity baterky (je viacej menej iste ze ioniq nejaku rezervu ma, myslim ze sa spominal realny sucet clankov baterky cca 31kwh). Dufam ze hyundai konecne nieco urobi s efektivitou a dojazdom na ioniqu, ocakavam po update dojazd minimalne 500 km 😜

            Komentár


            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              Staci nalozit druhu baterku na vozik :-).

            • hudino
              hudino komentoval
              Upraviť komentár
              tam neni moc kde zvysit dojazd. a Ioniq ma predsa dostatocny dojazd na tak malu baterku.

            • Komat44
              Komat44 komentoval
              Upraviť komentár
              Vcera som isiel z namestova do Ba, s prestavkou v mikulasi na 3 hodky s krpcom v tatralandii. 1 nabijanie v mcd zvolen, spotreba 10,9 kw/100 km pri dodrziavani rychlosti na okreskach, na dialnici ZV-BA rychlost 110-120. Pozadujem update firmware aby sla spotreba max do 6, prestavka vo zvolene sa mi vobec nepacila, nemali totiz profiteroles iba zmrzlinu 😜 Irony off, uzivajme vikend kym sa neuvarime..

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Takze si nám vlastne chcel napísať, že malá baterka škodí zdraviu . . . keďže sú nabíjačky pri mekáčoch.

            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              Tak mohol si dat aj zeleninovy salat a neperlivu Bonaqu
          • Peterka
            Member
            • May 2017
            • 196
            •      

            Dnes som zistil, ze ioniq je velke auto- viezol som volejbalistky a vzadu sedelo dievca s 203cm a vraj pohodlne :-)

            Komentár


            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              ešte niekto odvezte hokejistky s výbavou a zistíme, ako je na tom kufor

            • milan84
              milan84 komentoval
              Upraviť komentár
              No objav, ze Ioniq je velke auto mam ja uz dva roky test drive s troma velkymi autosedackami a tyzdnovy nakup v kufri
              Takze test vnutornej šírky si pripisuejm ja, Peterka objavil len dlhy razvor medzi kolesami

            • hudino
              hudino komentoval
              Upraviť komentár
              3 sedacky vzadu vedla seba?, to boli tie uzsie autosedacky?

            • milan84
              milan84 komentoval
              Upraviť komentár
              tri plnhohodnotne velke auto sedacky. samozrejme nie v isofixoch, ale regulerne pripnute bezp. pasmi.
              https://autozurnal.ta3.com/hyundai-i...kavicu-superom
              Kukni fotogaleriu, zbadas to tam odfotene. A aj nakup z kaufladnu v tom case

            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              Potvrdzujem, ja mam 2 isofix sedacky, tie velke 3-8 rokov ci co je to za kategoriu. A ked veziem svokru tak manzelka sedi vzadu medzi nimi.

            • LacoJ
              LacoJ komentoval
              Upraviť komentár
              My sme tiež včera overili či sa zmestí do ioniqu 7ludi. A veru zmestilo 😁 ešte bola rezerva v kufri na 1-2 😂

            • hudino
              hudino komentoval
              Upraviť komentár
              ja mam prave isofixove sedacky, a pokial viem uz je zakon ze za par rokov budu moct byt len isofixove...
              No moja manzelka je chuda ale ze by sa tam vliezla... no neviem , asi skor potrebujeme fotku od Ioniqa

            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              V Ioniqu je dost miesta, ale je to auto s klasickym nizkym posedom. U mna auto s nizkym posedom nema sancu.
          • Ioniq
            Member
            • Jan 2017
            • 364

            Dnes som sa vratil z dovolenky, Ioniq zostal zaparkovany vonku od 13/7 cca 10:00 do dnes 30/7 9:40. Stav baterie 13/7 bol 56% s dojazdom 134km, dnes pri nastartovani bol stav rovnako 56% a dojazd 133km. Takze pocas vyse 2-tyzdnoveho statia je takmer nulovy drain. Len pre info ak sa niekto chysta na cestu bez auta a nevie ako daleko potom dojde

            Komentár


            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              Chlapi neserte ma. Si myslim ake mam super auto Teslu... Ze by som zrusil tu rezervaciu na Model 3 a kupil Ioniq :-)?

            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              Dokonale EV neexistuje, kazde ma svoje muchy a prednosti. Zase by ta srali mozno ine veci ;-)

            • EV_Future
              EV_Future komentoval
              Upraviť komentár
              Da sa na to pozerat z dvoch stran: IONIQ ma vyhodu, ze "phantom drain" u neho prakticky neexistuje, takze po dovolenke sa mozes kludne vratit do auta bez obav o nabitie baterii. Ale na druhej strane to znamena, ze auto je na rozdiel od Tesly vypnute a tym padom nefunguje teplotny management baterie, neda sa zapnut ochrana proti prehriatiu interieru, neda sa kontrolovat vozidlo online (sledovat stav nabitia, odomknut/zamknut auto na dialku a podobne features, ktore ma Tesla k dispozicii, kedze ta sa nikdy nevypina).

            • Peterka
              Peterka komentoval
              Upraviť komentár
              V Tesle sa da zapnut aj ochrana proti prehriatiu interieru? Tak to je ozaj skvele... ale nechce sa mi verit, ze pri zaparkovanej Tesle je stale aktivny teplotny management baterie...

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Ale ved aj Ioniq ma pri vypnuti aktivny management. Ked nabija a auto sa zamkne, je to rovnako ako odstavene a pritom baterku chladi. Ked mi dlhsie stala, tak si zasa meral 12V baterku a apravidelne ju dobijal aj viackrat za den, aby nerobila moc hlboke cykly a neznicila sa ako na niektorych Teslach. A to tiez robi pri vypnutom aute. A ako zahybe spatnymi zrkadlami, keby navrdo spal ? On ma proste elektroniku, ktora nezerie tolko ako elektronika Tesly, to je ten rozdiel.

            • EV_Future
              EV_Future komentoval
              Upraviť komentár
              Upresnenie: V Tesle teplotny management baterie nie je aktivny automaticky pri zaparkovanom aute, ale da sa spustit cez appku a samozrejme je to uzitocne iba vtedy, ak je auto zapojene na nabijacke, inak by sa velmi rychlo vybilo
              A ochrana proti prehriatiu interieru je zdokumentovane napr. tu od Bjorna: https://www.youtube.com/watch?v=IByl13beBmg

            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              Aj v zime myslim Ioniq zohrieva bateriu pri vypnutom aute, ak teplota klesne pod nejaku hranicu. Takze teplotny manazment ma. Jednoducho len Korejci urobili efektivnejsi a uspornejsi standby rezim. Tu ma Tesla podla mna doslova chybu v dizajne, nie je mozne aby vypnute auto tolko zralo, aj ked je zapnuty online pristup. V manzelkinom aute mam odnimatelny GPS modul na sledovanie, ktory je nonstop pripojeny na GPS a LTE, je to pripojene na zbernicu auta, na mobile mam prehlad o stave vsetkych dveri a okien auta, osvetlenie, stav paliva, teplota motora a oleja, stav km, aktualna rychlost auta, logovanie trasy na cloude, moznost dialkovo nastartovat aj vypnut auto. Je to mala krabicka 7x15x8cm s nabijatelnou vstavanou LiOn bateriou. Nemam ju napevno pripojenu k autobaterii, nabijam ju doma nabijackou z mobilu. Integrovana bateria tam s tymito vsetkymi sluzbami vydrzi 50-60dni. Pri Teslackom mega-akumulatore by to mal byt prd muchy, ale Tesla po 60 dnoch standby a zapnutom online pristupe bude na tom asi dost zle. Toto je podla mna dost nedoriesene, ze tam je taky obrovsky phantom drain. V dnesnej dobe uspornych zariadeni je to nonsens, plne nabite auto so 100kWh bateriou musi vydrzat minimalne pol roka statia.

              Uvidime co to urobi, ked sa do EU dostane BlueLink a Ioniq bude online. Neviem ci uz niekto v USA kde maju online pristup skusal dlhsie odstavit auto. Ak to tiez zerie rovnako, tak by sa mali sudruhovia zamysliet kde urobili chybu

            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              EV_Future - toto nie je pravda. Teplotny management baterie sa vobec neda ovladat cez apku, ale je aktivny neustale. Tj. v tychto hicoch ked odstavim auto a bateria je zohriata, zopne sa jej chladenie aj ked nenabijam.
              Samozrejme zohrievanie je ina kapitola, to sa zapne v zime az ked zapnes vyhrievanie interieru.
          • Ioniq
            Member
            • Jan 2017
            • 364

            Pridavam fotku ale len so mnou Ja sa do Ioniqu medzi 2 rovnake sedacky zmestim a to nie som uplne chudy, aj nejaky pupok mam. Sirka mojej prdele ked si sadnem a roztecie sa mi rit je cca 44cm. Opriem sa len spodnou polovicou chrbta, v oblasti ramien sa nedostanem cez “usi” sedacky lebo tam odstavaju taku regulovatelne srobovacie valce, ktore sa maju vystrcit aby tlmili bocny naraz. Manzelka je ale chudsia aj v ramenach aj na zadku tak si tam sadne bez problemov.

            Najvacsim faktorom je v tomto podla mna ani nie tak sirka auta ako skor tvar a sirka autosedacky. My mame Romer a maju pomerne nizke sedaky. Take Cybex viem, ze odstavaju dost a to by som tam nesadol.

            Plus isofix kotva ma na sirku asi 5-6cm, treba sedacku uchytit v bode najblizsie ku dveram, nie v strede kotvy. Tym vies nahrabat par cennych cm do sirky ked to urobis na oboch stranach.

            Komentár

            • Daliborko
              Member
              • May 2017
              • 76
              •   

              Keď sa tu už rozbehla taká debata o veľkosti Ioniq-a, tak prikladám aj ja fotku. Cez víkend som sa sťahoval a ten môj Ioniček pekne odviezol všetko potrebné : manž. posteľ, matrace, postieľku, nočné stolíky, stoličky, riady ...

              Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IMG-20180729-WA0003.jpeg
Videní:	398
Veľkosť:566,7 KB
ID:	26807Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IMG-20180729-WA0007.jpeg
Videní:	388
Veľkosť:514,5 KB
ID:	26808

              Komentár


              • Marcel Pavlík
                Marcel Pavlík komentoval
                Upraviť komentár
                nedá sa sedadlo spolujazdca demontovať?

              • Daliborko
                Daliborko komentoval
                Upraviť komentár
                Dá, stačí odskrutkovať 4 skrutky a odpojiť konektor, čo je zospodu sedadla. Ale pravdu povediac ma to ani nenapadlo demontovať. A asi by sa mi ani nechcelo, aj keby mi to povieš skôr. Ale prekvapilo ma, že to sedadlo sa nedá sklopiť dopredu ani trošku. Max na 90°
                Naposledy upravené Daliborko; 01-08-2018, 17:50.

              • Miroslav Rojko
                Miroslav Rojko komentoval
                Upraviť komentár
                A po odpojeni konektora a prvom nastartovani platena diagnostika v Hyundai.
            Pracuje...
            X