Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1997

     

    Komentár

    • Marcel Pavlík
      Member
      • Apr 2016
      • 138

      https://plus.google.com/u/0/+MarkusHaselb%C3%B6ck
      https://www.youtube.com/watch?v=DGBzVfKuiWE

      Komentár


      • Peterka
        Peterka komentoval
        Upraviť komentár
        Pekna folia na prednej maske, ale 250€ by som za nu asi nedal :-) Uvidim, ako bude na ciernom realne vyzerat ta seda ci strieborna..
        Podla videa ma vo vybave aj type2 nabijaci kabel, hrubkou vyzera na 32A, to je standartna vybava aj pre SK?

      • Peterka
        Peterka komentoval
        Upraviť komentár
        Nasiel som od toho chlapika este jedno video:
        https://www.youtube.com/watch?v=JnlhHhDHx5M
        Pekna aplikacia v mobile, ale nepochopil som, kde videl 101% nabitia baterie pomocou rekuperacie

      • Marcel Pavlík
        Marcel Pavlík komentoval
        Upraviť komentár
        markus ide do Poreč, mal glympsee:
        https://plus.google.com/u/0/+MarkusHaselb%C3%B6ck
        pozeral som "naživo" na diaľnici 110km/hod ...

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Tych 101% nabitia baterie Ioniqa vydedukoval tak, ze ked nabil na 100% battery SOC, tak BMS SOC bolo 95%, rekuperaciou sa mu podarilo BMS SOC 96%, co podla neho znamena 101% battery SOC.
    • ICE666SVK
      Senior Member
      • Jul 2014
      • 1997

      Ukazka rychlonabijania Hyundai Ioniq electric
       

      Komentár

      • ICE666SVK
        Senior Member
        • Jul 2014
        • 1997

        Test spotreby v realnych podmienkach na jedno nabitie. Viac info vo videu.
         

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          takže "hack" funguje, už sa teším na "autopilota"

          Luboš ešte by to chcelo predávať tento hack cez ebay "Autopilot for hyundai ioniq" a posielal by si po Európe odpité fľaše Baldovskej za 29,9€ + poštovné

        • Marcel Pavlík
          Marcel Pavlík komentoval
          Upraviť komentár
          baldovská? santovka? ŠARATICU !
      • dango
        Moderator
        Gold Member
        • Nov 2014
        • 693
        •   

        dnes videny novy biely/sivy (??) ioniq electric v BA este na prevoznych znackach. soferovala to pani asi 50r.
        priznajte sa, kto z fora je jeho (auta ) novy majitel?

        Komentár


        • Daliborko
          Daliborko komentoval
          Upraviť komentár
          Nejako sa nám to začína rozbiehať. Včera pod Strečnom ma míňal nový biely Ioniq Electric ( vďaka za tú nezameniteľnú masku :P ) na ZA dočasných značkách.

        • Franto_01
          Franto_01 komentoval
          Upraviť komentár
          Myslím, že pod Strečnom som sa ja pohyboval :-)
      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 1314
        •   

        Hurá, po 217 dňoch od objednania (áno, vyše 7 mesiacov) som dnes išiel do BA na Leafe a z BA už na Ioniq-u.
        [priezvisko]@me.com

        Komentár


        • Marcel Pavlík
          Marcel Pavlík komentoval
          Upraviť komentár
          blahoželám k toľkej trpezlivosti!

        • Daliborko
          Daliborko komentoval
          Upraviť komentár
          Blahoželám aj ja. Neviem sa dočkať dňa, kedy budem môcť aj ja toto napísať. Zatiaľ čakám 2. mesiac a sľúbený november sa mi zdá v nedohľadne

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          gratulujem

        • Peterka
          Peterka komentoval
          Upraviť komentár
          Aj ja blahozelam, hoci ta trpezlivost je otazna, kedze si si cakanie skratil kupou Leafa :-)
          Na druhej strane ak si na nom (podla inzeratu na predaj) od marca urobil 9000km, tak to chapem...

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          3000 km mesačne nie je tak moc, proste keď som predtým ciele spájal a čakal, tak na elektrike som proste vždy vyrazil keď som potreboval, lebo jazda bola aj radosť a pri Ioniqu je to ešte o ďalší kus silnejšie, tie milé drobnosti ma dostávajú, napr. opíšem nastupovanie:

          Keď prichádzam k autu, tak asi 15 metrov od neho zacíti kľúč, zabliká smerovkami, pozdraví, potom ešte raz a pri príchode (ešte nestláčam čidlo na kľučke) sa narovnajú zrkadlá, tak viem že je to ono a potom stlačím čidlo na kľučke. Akonáhle otvorím dvere, začne sa sedadlo vodiča posúvať dozadu, aby sa mi pohodlne nasadlo a po zavretí dverí sa zasa prisunie k volantu. Proste aj nastupovanie do auta je celé dejstvo zložené z niekoľkých udalostí a takých zážitkov začínam mať viac.

          Sám som prekvapený, že vo všeobecnom ponímaní nemecké autá sú prepracované, ale u BMW ani Mercedesu, ktoré som v minulosti striedal, som nezažil tak premyslené veci a to hovoríme o kórejcoch. Proste keď iné postupujú o generáciu, oni svojimi modelmi postupujú vždy o dve.
      • Ľuboš Geleta
        Senior Member
        • May 2014
        • 500
        • lubos98970
        •   

        Gratulujem nech slúži minimálne tak dobre ako mňe.

        Komentár

        • Ioniq
          Member
          • Jan 2017
          • 364

          Gratulujem, nekonecne cakanie sa skoncilo. Vela vela stastnych kilometrov a radosti

          Komentár

          • Marcel Pavlík
            Member
            • Apr 2016
            • 138

            EČV bez podložky:
            https://www.youtube.com/watch?v=OCwLds36LNc

            Komentár


            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              Pozeral som § 123, zákon č. 8/2009 Z.z.: ktory hovori o znackach a podla tohto to ani nie je nelegalne:
              "(4) Držiteľ vozidla je povinný vydanú tabuľku s evidenčným číslom bezodkladne pripevniť na
              vozidlo. Tabuľka s evidenčným číslom nesmie byť pripevnená spôsobom, ktorý narušuje jej
              celistvosť a znemožňuje jej čitateľnosť alebo identifikáciu. "
              Prilepenie znacky nie je podla tohto zakazane.
              No mozno existuje nejaky iny predpis co prilepenie vylucuje.
              Ked viete napiste.

            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              Lepenie znacky je 100% legalne, nemaju s tym problem ani policajti ani STK.

            • Marcel Pavlík
              Marcel Pavlík komentoval
              Upraviť komentár
              problem nastane vo chvili, ked sa policajt rozhodne ODOBRAT evc.

            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              Videl som nedavno, ako rakuski policajti zobrali miestnemu znacky s tym, ze sa im nepacil prasknuty naraznik a poslali ho na STK, hoci mal platnu STK. Prilepenu by nezobrali bez poskodenia znacky.

            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              Slovenska legislativa neudava povinnost umoznit odobranie ECV policajtovi. Je to v zodpovednosti policajta a on si to musi riesit. Ak ju tam nalepite Mamutom tak tam bude nalepena je to legalne.

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Tak k tomuto mám jednu vecnú poznámku a zažil som ju dnes. Ako si idem na Ioniqu k prechodu pre chodcov, auto predo mnou zastavilo, ja asi dva metre za ním. Chodec prejde a auto predo mnou začne cúvať. Hneď stlačím klaksón, ale už len cítim náraz, ako nejaký dvadsaťročný Hyundai Elantra v cene 100€ na bazoši sa do mňa oprel. Si viete predstaviť, ako po 7 mesačnom čakaní som vyletel z auta. Chvalabohu mi len dolámal držiak EČV, ohol prevoznú značku a na tom zlome nárazníka vedľa EČV odrel lak asi 3 x 1 mm (ako od väčšieho kameňa). Samozrejme som privolal políciu na spísanie škodovej udalosti, lebo ešte neviem, kde všade sú tam čídlá a keď začne nejaké blbnúť, aby som mal škodu podloženú.
              A teraz k veci - určite by som to nerobil ako na videu, nakoľko u mňa mi ten výstupok, ktorý je vystúpený nad tie zlomy hlavného nárazníka, zachránil striekani nárazníka a pôsobil ako retardér nárazu.

            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              Neviem ci ste si to vsimli poriadne, ale ta znacka je v podstate na suchom zipse. Takze dat dolu sa da. V Rakusku je mozne mat jedny znacky na viac aut a toto je jeden so sposobov ako ich prehadzovat.

            • ICE666SVK
              ICE666SVK komentoval
              Upraviť komentár
              AJ v Rakusku? Myslel som, ze len vo Svajciarsku.

            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              Ano v Rakusku je mozne mat 3 auta na jednu znacku. Poistka sa plati len za to najdrahsie auto.
          • mozeg
            Member
            • Dec 2015
            • 439
            •   

            Mna by zaujimalo ake rozmery pneumatik je mozne umiestnit na IONIQa. 205ky sa mi zdahu dost siroke. Je mozne tam nahodit 195 alebo 185?

            Komentár


            • Marcel Pavlík
              Marcel Pavlík komentoval
              Upraviť komentár
              užšie možná v zime, tam, kde býva často/dlhodobo sneh. pre valivý odpor (utláčanie snehu).
          • Ioniq
            Member
            • Jan 2017
            • 364

            V TP je len 1 povoleny rozmer pneu - 205/55 R16, takze odpoved je nie, legalne tam uzsie pneu nedate

            Komentár


            • mozeg
              mozeg komentoval
              Upraviť komentár
              Ono v TP sa da rozmer dopisat. Otazka je co ma schvalene vyrobca.
          • Franto_01
            Member
            • Jul 2017
            • 37
            •   

            Pozdravujem Vas.
            Som cerstvym majitelom Ioniq-u a chcem sa opytat, ci mate niekto skusenost s kablami. Bol som v Poprade a pri nabijacke od VSE som nenasial ziadny kabel a tak som len tak-tak dosiel na GW. Viem, ze potrebujem T2-T2, 32A, ale neviem ze ci jednofazovy, alebo trojfazovy.
            A takto vyzera pohlad na konektor na aute:


            Komentár

          • Franto_01
            Member
            • Jul 2017
            • 37
            •   

            Pozdravujem.
            Som cerstym majitelom Ioniq-u a rad by som si dokupol nabijaci kabel-
            Viem, ze potrebujem T2-T2, 32A, ale neviem ze ci 1-fazovy, alebo 3-fazovy. Viete mi poradit? Vdaka.

            Komentár


            • mozeg
              mozeg komentoval
              Upraviť komentár
              Ioniq ma jednofazovu nabijacku. Ak chces nabijat plnym vykonom potrebujes jednofaz 32A. To vsak nie je bezne nastavenie pre domacnosti. Tie maju zvacsa max 25A resp 16 A na fazu. Elektrikar povie viac. Este si treba uvedomit hrubku 32A kabla.

            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              Na Ioniqa mozes pouzit jednofazovy aj trojfazovy typ2/typ2 kabel. No v oboch pripadoch musi byt 32Amperovy. Trojfazovy je beznejsi, ale da sa zohnat aj jednofazovy, alebo sa da vyrobit. Trojfazovy je samozrejme tazsi, menej flexibilny a o nieco drahsi, pretoze ma o dve 6mm2 zily viac.

            • Peterka
              Peterka komentoval
              Upraviť komentár
              Nemusi byt nutne 32amperovy, iba ak chces vyuzit max. mozny nabijaci vykon ioniqa (6,6kW) a si na 22kW AC nabijacke. Ak bude napr. 16A alebo 25A, nabijacka/auto to detekuju a bude sa nabijat pomalsie, nic ine sa nestane.

            • Franto_01
              Franto_01 komentoval
              Upraviť komentár
              Ďakujem chlapi, kábel už mám doma. Ešte ho potrebujem niekde vyskúšať :-).
          • romor
            Junior Member
            • Apr 2014
            • 9

            keby niekoho zaujímala krátka štatistika z trasy Sl.Ľupča - Prešov na Hyundai Ionic Electric
             

            Komentár


            • ICE666SVK
              ICE666SVK komentoval
              Upraviť komentár
              Super video. Inac pre druhy raz, natocte aj zabery okolia. Zacinam Sl. Lupci, tak daku tabulu, zastavka Certovica, tak je tam parkovisko a chaty, nasledne Presov a tiez nieco, aby bolo jasne vidiet, ze to je miesto o ktorom sa hovori. Lebo pridu ludia typu.... a budu hovorit, figu viem, ci tade isiel alebo vobec neviem ci tam naozaj dosiel videl som len palubne dosku. Uvodny obrazok je parkovisko Strba na D1ke?

            • romor
              romor komentoval
              Upraviť komentár
              Keďže som mal auto len zapožičané, bola to pre mňa jednorazová aktivita o ktorú som sa podelil. Chcel som vedieť, ako sa auto správa v kopcoch. Horšie to bol cestou naspäť. V Prešove na GW nabité na 94%, ale cesta späť ide viac do kopca ako tam. Išiel som pre istotu na diaľmici len do 100km/h. Musím povedať, že mi nebolo všetko jedno, keď som hore na Čertovici mal dojazd 34km a cieľ bol ešte 47km. Ale pri zjazde som zrekuperoval dostatok energie a prišiel do cieľa s dojazdom 25km.
          • romor
            Junior Member
            • Apr 2014
            • 9

            Mal som na 6 dní požičaný Hyundai IONIQ Electric. Urobil som na ňom 1500km. Doteraz som jazdil na hybridnom Prius-e a chcel som zistiť, čo sa dá absolvovať elektromobilom. Tu je pár mojich postrehov:

            - výbava vozidla je naozaj dostatočná. Keby sa ešte na elektriku otváral kufor, bolo by to už na 100%
            - prekvapil ma na túto triedu dobrý podvozok, určite svoje robí aj nízke ťažisko
            - rýchlo som si obĺúbil rekuperáciu páčkami pod volantom
            - keďže tam nieje klasická stredová konzola, konečne som si pri dlhšej jazde neotlačil pravé koleno...
            - keďže som doteraz nemal elektromobil, myslel som si že dobíjanie 35 - 40 min. je zdĺhavé, toto sa mi na moje prekvapenie vôbec nepotvrdilo, skôr som mal pocit že občerstvenie mi trvá dlhšie ako dobitie
            - výkon motora a režim ECO je pre môj štýl jazdy úplne postačujúci
            - vylepšiť by sa mohla tá palubná nabíjačka, lebo 6,6 kW je málo, mohlo by to byť cca 11 kW a možnosť pripojiť trojfázový striedavý prúd 400 V/16A. Na klasicke 230V/16A sa nabíjal 14 hodín
            - čo sa týka dojazdu tak to, čo mu najviac prekáža je diaľnica a dážď. Úplne najhoršia kombinácia je asi dážď na diaľnici... Diaľničná rýchlosť je 115 km/h, vtedy bola spotreba cca 15 kWh/100km, pri 130km/h to bolo cca 20 kWh/100km. Povedal by som, že keď je trasa dlhá cca 150 km, nieje sa čoho obávať. Ak je to 180+ km, je treba už šetriť energiu. To hovorím o diaľnici. Na okreskách je v pohode možné jazdiť pod 12 kWh/100km s dojazdom cez 200km
            - príjemne ma prekvapilo "plachtenie" vozidla, tu je vidieť naozaj dobrá aerodynamika
            - keď sa zahustí sieť rýchlonabíjačiek, tak s autom tohto typu nebude žiadny problém robiť aj dlhšie trasy. Teraz treba ešte kalkulovať s nabíjaním. Jedna nabíjačka je príliš blízko a ďalšia príliš ďaleko. Neoplatí sa dobíjať, keď je batéria na 50% lebo na GW treba zaplatiť hneď 5,- € a potom vychádza 1kWh príliš draho. No nedá sa niekedy vyberať, smerom od stredu SVK na východ nieje veľa iných možností ako GW.

            Musím povedať, že po 6 dňoch mi bolo celkom ĺúto, keď so vracal auto späť. To ticho je návykové...

            Komentár

            Pracuje...
            X