Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Peugeot iOn, Citroen C-Zero, Mitsubishi i-MiEV

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1542
    •   

    #31
    Radovan by na to určite dal presnejšiu odpoveď

    Komentár

    • Ľuboš Geleta
      Senior Member
      • May 2014
      • 500
      • lubos98970
      •   

      #32
      Radovan skúšal si to ?

      Komentár


      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        Asi tu davno nebol, napis mu sukromnu spravu Lubos nak sa vyjadri.
    • Ľuboš Geleta
      Senior Member
      • May 2014
      • 500
      • lubos98970
      •   

      #33
      Akým spôsobom ho mám kontaktovať nevidím možnosť napísať správu alebo priamo telefonický kontakt na Radovana. Môj verejný 0948900158 lubosgeleta@gmail.com

      Komentár


      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        Na tejto stranke hore kde sa prihlasujes su SPRAVY, tam klikni. Nacita sa stranka kde bude hore Vytvorit novu spravu. Potom do Nova sprava zadas hore nick: Radovan, Do subiektu nejaky nadpis co sa tika sprava, trebarz Peugeot iON a napises text. A das Odoslat.

        A tu mas aj ine veci ako napisat ci precitat si sukromne spravy.
        Naposledy upravené ICE666SVK; 21-02-2016, 10:20.
    • Ľuboš Geleta
      Senior Member
      • May 2014
      • 500
      • lubos98970
      •   

      #34
      Inak sa s tým autom iOn neskutočne obieha tá okamžitá reakcia ťahu a prekvapivo agresívny ťah ma vždy rozosmeje a prekvapí asi ako tých čo sú mnou obiehaný.

      Komentár

      • Radovan
        Member
        • Aug 2014
        • 304
        •      

        #35
        Je to opravdu daleko méně než těch 15 s. Cca od 9 do 11. Asi to Peugeot měřil ve 4 lidech a s nákladem a do kopce. Jinak dle podmínek - obsazení, teplota pneu, zimní/letní pneu, nabití baterie, venkovní teplota atp..
        Ovšem měřit 0-100 je stejně blbost, kterou nám vsugerovaly spalovací automobilky. Kde to kdo potřebuje? Potřebuji znát zrychlení na 0-50 nebo 0-60 podle omezení rychlosti v různých státech ve městě. Jinak mohu měřit ještě zrychlení 50-90, což je předjíždění mimo město. To je prakticky použitelné a to každý potřebujeme dnes a denně. A tady elektromobil kraluje, bez ohledu na značku.
        Jinak gratuluji ke koupi Iona za slušnou cenu. +-250 tis. s DPH je cena,kterou bych za ojetinu s +-20 tis. km dal i já. Víc ne.
        Radovan

        Komentár

        • Ľuboš Geleta
          Senior Member
          • May 2014
          • 500
          • lubos98970
          •   

          #36
          Ahoj Radovan mňa samozrejme stál len cca 213.000 Kč pretože som platca DPH a bola možnosť odpočítať.
          Prepáč ale nemôžeš niekomu vnucovať názor že z 0-100 je blbosť vôbec aj merať. Mňa osobne tento údaj veľmi zaujíma rád pretekám v zrýchlení. A už som jednému chlapovi v Renaulte Megan ukázal na semaforoch čo je iOn :-) bol to dobrý pocit.
          Ak budeš taký dobrý a dovoluje ti to situácia vymaž si km A aj B a zdel nám tvoj odhad dojazdu po plnom nabití.
          Máš aj káble k nabíjaniu cez RWE ? alebo iné nabíjačky kde nieje štandardne kábel ?

          Komentár

          • Ľuboš Geleta
            Senior Member
            • May 2014
            • 500
            • lubos98970
            •   

            #37
            Cestovanie po Slovensku stretol som cestou späť aj Teslu S
            https://www.youtube.com/watch?v=z5pZ...ature=youtu.be

            Komentár

            • Radovan
              Member
              • Aug 2014
              • 304
              •      

              #38
              Plné nabití mám vyzkoušené za 2 roky a 30 tis. km více než bohatě. Dojezd je závislý na používání vozu, počítač ho odhaduje podle chování řidiče v posledních 25 ujetých km. Takže pokud s autem blbnu a vozím lidi na předváděcí akci elektromobilů s neustálým zrychlováním atp., tak 15 kWh (tedy 15 dílků baterie z 16) dá sotva 85 km. Jako včera například. Ovšem když s ním jezdím bez topení a bez klimy převáženě po městě 50, občas 80-90 km/hod na obchvatu, tak běžně dělám 136 km ze 150 papírových. Už jsem měl i 144. Pokud ovšem jedu v zimě a topím naplno v teplotách okolo 0 C a pod nulou, tak 100 km. Když ještě k tomu strávím převážnou část cesty na rychlostní silnici v rychlostech +-90 km/hod., tak jen 80 km. Fakt je to na řidiči a zda topí/klimuje či ne.

              Nabíjecí kabely používám 2. Standardní od výrobce 230V 10A, nabije auto výkonem 2,3 kW za +-7 hodin, což používám doma v noci v garáži, kdy nabíjím levnějším nočním proudem. Tento tarif, D27d Elektromobilita, jsem dostal od ČEZu pro prokázání vlastnictví elektromobilu. Celá baterie, 16 kWh mne přijde na 40,- Kč. Případně přes den, kdy nabíjím ze svojí FVE na střeše rodinného domku. V autě sebou vozím silnější nabíjecí kabel 230V od pana Richtra z brněnské firmy R-evc, který je stavitelný od 6A do 16A. Tak nikde nevyhodím pojistky, když mají slabší jistič, ale současně mohu z běžné domácí zásuvky jištěné 16A dobíjet výkonem 3,6 kW, tzn. z nuly do plna za +-4,5 hodiny. Je to super věc, protože když jdu na hodinku na jednání nebo na oběd, dobiju v obchodním centru zdarma 3,6 kWh, což je skoro čtvrtina kapacity baterie. Pokud by byly všechny běžné domácí zásuvky obsazeny, mám ještě koupenu za 500,- Kč redukci z 400V 16A červený pětikolík na 230V 16A. Už se mi párkrát hodila, velikostně je jako plechovka od malé Coca-coly. Jinak využívám v Ostravě, kde bydlím, 2 rychlonabíječky CHAdeMO. Tak dokážu Ionem v zimě najet v případě potřeby denně i přes 300 km. Ráno vyjedu z domu s plnou a dobíjím průběžně pomalu nebo rychle, kdekoliv stojím. Pomalé zásuvky jsou u nás i v okolních městech jako Opava, Karviná, Třinec, Český Těšín, Klimkovice. Pokud mířím mimo region, domlouvám si možnost nabíjení předem dle map nabíječek nebo v místech jednání. Vždy vozím i originál silnou prodlužovačku 20 metrů ve vodovzdorné úpravě. Přitáhnu si tak proud k parkovišti odkud potřebuji, s nabíjecím kabelem mám k dispozici 26 metrů.

              Jinak včerejší výsledek pravidelné dvouleté garančky mého Peugeotu Ion po 30.056 km OK, bez závad. Mj. včetně 12 battery packů. Kromě prohlídky i servisní knížkou nařízená výměna pylového filtru kabiny a brzdové kapaliny. Cena 4.123,- Kč s DPH, z toho materiál filtr 1.505,- a kapalina 428,- Kč.
              Naposledy upravené Radovan; 07-04-2016, 22:58.
              Radovan

              Komentár

              • Ľuboš Geleta
                Senior Member
                • May 2014
                • 500
                • lubos98970
                •   

                #39
                Ahoj Radovan ďakujem za poznatky a informácie. A nabíjaš aj cez nabíjačky ČEZ ? Okrem tej základnej nabíjačky a tej málinko rýchlejšej nevieš inak nabiť pokiaľ na rýchlonabíjačke nieje chademo konektor ?
                Ja som k autu dostal nabíjačku 16A 230V no keď som to meral cez watmeter nevie to brať viac ako 13,3A do 3100W.
                Greenway ma nepríjemne zaskočil moc drahé nabíjanie - využil by som ako kedy niekedy viac krát za mesiac niekedy možno ani raz. A jazdiť za cenu spalováku to ma moc neláka. Preto by som rád využil asi inú spoločnosť kde to bude lacnejšie alebo zadarmo a majú sieť rýchlonabíjačiek na Slovensku a v CZ.

                Komentár


                • Radovan
                  Radovan komentoval
                  Upraviť komentár
                  Na nabíječkách ČEZu používám jen běžnou domácí zásuvku Schuco 230V 16A. Palubní nabíječku Peugeotu Ion neumí vzít více proudu. Kabel s koncovkou Mennekes (Type2) je samozřejmě možné si pořídit, ovšem ten dokáže přenášet až 22 kW, kdežto Ion si umí vzít maximálně 3,7 kW. Takže kabel s koncovkou Type2 je pro nás Ionisty využitelný jen v případě, že je na nabíjecím stojanu obsazena běžná domácí zásuvka Schuco 230V 16A. Nebo například v Rakousku či Německu, kde Mennekes je na více místech než Schuco. Třeba vídeňský Prátr a patrové garáže u něj, pouze Mennekes, zato na každém patře 12 ks.

                  Já jsem k auto dostal jen nabíječku 10A 230V, protože mám o něco mladší typ a Francouzi zjistili, že 16A jim vyhazuje pojistky v západní Evropě skoro všude. Tak začali dávat jen 10A. Mají tam obvykle jističe 6A, 8A, sem tam 10A. U nás je 10A v domech normální, 16A na pračku, myčku atp.. Ovšem rodinné domy po roce 2000 už mají 10a jen pro osvětlení, zásuvky jsou vesměs jištěny 16A. Proto jsem si od firmy e-rvc přikoupil silnější nabíjecí kabel stavitelný od 6A do 16A do běžné zásuvky, který vozím sebou. Nabiju tak v pohodě všude, i když mají malý jistič (třeba v chatkách v autokempech). Slabší 10A mi visí v garáži na noční pomalé nabíjení. Je fakt, že více než 13,3A tím rychlejším neproteče, ale tak je to u elektřiny se vším.

                  Ostatně ještě jsem nepotkal v ČR, SR ani AT rychlonabíječku CHAdeMO, která by dávala inzerovaných 50 kW výkonu. Pohybují se od 34 do 43 kW. To je ostatně pro nás Ionisty jediná možnost, jak nabíjet na cestách. Jinak musíme jet jen max. okolo 136 km a tam přespat nebo jít na dlouhý výlet, s 16A kabelem trvá dobíjení kolem 4,5 hodiny.
              • Juro
                Administrator
                Gold Member
                • Mar 2014
                • 2208
                • juraj1702
                •   

                #40
                Ľuboš Geleta myslím že potrebuješ si kúpiť kábel s Typ 2 na Typ 1. Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image_1776.jpg
Videní:	167
Veľkosť:53,2 KB
ID:	9422
                Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
                Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

                Komentár

                • Ľuboš Geleta
                  Senior Member
                  • May 2014
                  • 500
                  • lubos98970
                  •   

                  #41
                  Ahoj Juraj ďakujem za odkaz to je tvoj obchod alebo ho vieš zabezpečiť aj ty v podobnej cenovej relácii ? Rád to preberiem osobne ak si nájdeš čas.

                  Komentár

                  • Ľuboš Geleta
                    Senior Member
                    • May 2014
                    • 500
                    • lubos98970
                    •   

                    #42
                    Vtipné video https://www.youtube.com/watch?v=n8gd1OdUP2M
                    13:40 driftovačka

                    Komentár


                    • ozana
                      ozana komentoval
                      Upraviť komentár
                      Je to cizinec žijící na Slovensku.
                      Naposledy upravené ozana; 13-05-2016, 14:10.

                    • Juro
                      Juro komentoval
                      Upraviť komentár
                      Cudzinec to síce je, ale žije v Bratislave a pracuje pre Rádio Slovakia International
                  • ICE666SVK
                    Senior Member
                    • Jul 2014
                    • 1997

                    #43
                    Z BA siel na hranice z Rakuskom a potom celym Slovenskom BA (D1) a (R1) NR - BB dalej Donovaly - RK - PO - KE az do Uzhorodu a spat. Video ma 11:47min.
                     

                    Komentár

                    • Ľuboš Geleta
                      Senior Member
                      • May 2014
                      • 500
                      • lubos98970
                      •   

                      #44
                      Teraz niečo s toho čo iOn dokáže Drag Race :-)
                      https://www.youtube.com/watch?v=uJejw8eQikk

                      Komentár

                      • Radovan
                        Member
                        • Aug 2014
                        • 304
                        •      

                        #45
                        Tomu tedy říkám dojezd Ionu! 3.8.2016 plně nabitý pomalým nabíjením ze sluníčka Ostrava – Plesná – Poruba – Kunčičky – Havířov – Těrlicko – Třanovice – Dolní Domaslavice – Žermanice – Havířov – Kunčičky – Plesná, ve 4 a ve 2 lidech s nákladem, teplota +20 až +23 C ve stínu, bez klimatizace, najeto 143,4 km, zbyly 2 dílky baterie z 16 a 16 km dojezdu. To by ovšem znamenalo dojezd neskutečných 160 km! Všimnul jsem si toho až když jsem druhý den auto dával nabíjet na VŠB-technické univerzity Ostrava a nuloval počítadla. Je vyfoceno počítadlo B, protože počítadlo A jsem vynuloval se stejným údajem rychleji, než mi ten dojezd docvakl. Peugeot Ion má po 28 měsících najeto necelých 36 tis. km
                        Pripojené súbory
                        Radovan

                        Komentár

                        Pracuje...
                        X