Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Elektrický Chevrolet Bolt

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1997

    #76
    https://electrek.co/2017/07/18/gm-ch...tory-shutdown/
    Rozumiete tejto logike GM? Alebo akoze co to ma byt? Tak GM ma nahromadene sklady Chevroletom Bolt a preto dava svojim zamestnancom 3 tyzdne volna, aby vyprazdnilo sklady. Chevy Bolt sa predava zatial len v USA a to len vo vybranych americkych statoch. Oni teraz v tychto statoch ponukaju rozne zlavy, aby si to auto niekto kupil a vyprazdnili tak sklady. Hlavne ze nedavno niekto z vedenia hovoril, ze prerabaju na jednom kuse urcitu sumu a teraz nukaju zlavy, aby vyprazdnili sklady, lebo nevedia otvorit dalsie trhy a to nielen v USA, ale aj Europa ci Azia, kde sa predaj este nezacal.

    Komentár


    • Marcel Pavlík
      Marcel Pavlík komentoval
      Upraviť komentár
      to je rovnaké ako fiat500 BEV
      výrobca:
      - pretože vždy, keď jeden predám, prídem o 14 000 dolárov;
      - Fiat 500e si môžete prenajať v USA na tri roky za 149 dolárov mesačne. Teda ak nenajazdíte viac ako 12 000 míľ ročne;
      a predávajú ich na slovensku, česku:
      - Ponúkam viac modelov a úrovne výbavy;
      - Pôvod vozidiel Chrysler leasing;
      - cena od €15.000,00
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1314
    •   

    #77
    Že sa ešte niekto pozastavuje nad rečami výrobcov a obchodníkov. Aj keď u nás kupujete nové auto, nemôžu Vám dať žiadnu zľavu, smiešne zimné pneumatiky alebo inú hovadinu ponúknu, lebo auto predávajú pod nákup. A zrazu nové salóny, vysoké platy, pozriete si účtovné závierky na internete a zistíte, že marža pri predaji vozidiel je cez 20%.
    Proste obchodníkovi nikdy neveriť, každá veta je len cieľ na zvýšenie predaja, vyvolanie chtíča u kupujúceho a iný premyslený marketing.
    [priezvisko]@me.com

    Komentár


    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Celkova marza bude pri autach podstatne viac, mozno aj 50%, cast ma vyrobca, cast distributor a cast predajca. Pritom vyrobca moze do vyrobnej ceny de facto zaratat co sa mu paci. To, ze vyrobcovia nemaju zisk je velakrat naschval - kto nema zisk, nema dane = optimalizacia. Vsetky vily, jachty, dovolenky=sympozia, vsetky auta a ich prevadzka su firemne.
  • terry
    Junior Member
    • Feb 2017
    • 23

    #78
    Konečný predajca isto nemá 20% maržu to ste páni totálne mimo. To sú jednociferné čísla a často u konečného predajcu max 3-4%. Zarába sa na servise a fleete. Jeden dobrý fleet a žijú z toho roky potom nemajú dôvod sa zaoberať individuálnymi zákazníkmi.

    Komentár


    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Tak tak. Bežne je u Škodovky zisk u dealera len 500€ na vozidlo.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Musis definovat co je marza a co je zisk. Keby bol rozdiel ceny, za ktoru diler auto kupi od distributora a preda zakaznikovi len 500eur, nemal by sancu prezit ziaden predajca, co ma showroom a zamestnancov. No, ked si predajca odpocita od rozdielu nakupnej a predajnej ceny vsetky svoje naklady na prevadzku showroomu, platy zamestnancov a t. d. a prehlasi, ze jeho zisk je az to co ostane po odpocitani nakladov, potom kludne moze fungovat aj ked zisk ma nulovy, pretoze naklady si definuje sam.
  • Ioniq
    Member
    • Jan 2017
    • 364

    #79
    Akurat som zacul informaciu, ze Opel Ampera-E skoncil, resp. konci. Neviem co je na tom pravdy. Udajne tomu zlomil vaz predaj Opelu do ruk PSA. Auto vyvijal vraj cisto Chevrolet ako Chevrolet Bolt, Opel/Vauxhall ho potom uz len prezliekli. Sucastou dohody medzi GM a PSA bolo, ze v portfoliu Opla zostanu len tie auta s technikou GM, pri ktorych sa priamo Opel podielal na vyvoji a bolo by zlozite rozpocitat naklady, dusevne vlastnictvo atd. Cim zostal Opel bez Ampery, Bolt v USA zostava nadalej v predaji. Neviem ci je to zarucena info, ale ak ano, je to smutne a komicke zaroven. Este sa to ani poriadne nezacalo predavat a uz to skapalo. Tym par ludom, ku ktorym sa Ampera-E dostala prajem pevne nervy pri servise a buducom predaji, nahradne diely asi za tychto podmienok servisy bezne drzat nebudu a vsetko pojde na objednavku z USA detto sanca, ze si niekto kupi auto ako Opel bez servisneho zazemia bude asi nizsia. Skoda.

    Komentár

    • ivan32
      Member
      • Sep 2014
      • 178
      •   

      #80
      Tak s Amperou E je definitívne amen.
      https://electrek.co/2018/02/15/opel-...lt-ev-deal-gm/
      Ale bude aspoň Corsa EV ale až 2020.
      Naposledy upravené ivan32; 15-02-2018, 17:32.

      Komentár


      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Dalsi dokaz, ze Bolt je hlavne compliance car. (v sulade, resp. vynuteny legislativou)

      • ozana
        ozana komentoval
        Upraviť komentár
        Kdo chtěl Bolt/Ampera-E tak si může počkat na KIA Kona - elektrovýzbroj je totožná.
    Pracuje...
    X