Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Retro karoséria a elektormotory vo všetkých kolesách.

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • drobco
    Member
    • Oct 2014
    • 64

    Retro karoséria a elektormotory vo všetkých kolesách.

    https://www.elektrina.cz/luka-ev-od-...o-elektromobil
  • dango
    Moderator
    Gold Member
    • Nov 2014
    • 693
    •   

    #2
    pri 22kWh baterii dojazd 300km? pobavili, ale auticko vyzera krasne

    Komentár

    • Ioniq
      Member
      • Jan 2017
      • 364

      #3
      Preco by to nemohlo byt mozne? Samozrejme, ze udaj bude trosku nadhodnoteny ako pri vsetkych EV, ale je treba si uvedomit, ze to auto vazi 815kg. Nissan Leaf 24kWh vazil 1538kg, to je takmer dvojnasobok, a vaha je brutalnym zabijakom dojazdu. K aerodynamike sa vyjadrit neviem, ale tam tiez Leaf nevynikal. Podla mna to auto tych 200-250km da.

      Komentár


      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Spotrebe pomahaju aj relativne slabe motory v kolesach
    • Teq
      Teq
      Member
      • Nov 2017
      • 240
      •   

      #4
      Len ci tie motory v kolesach preziju kvalitne Slovenske a Ceske cesty

      Komentár


      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        To su konstrukcne rovnake motory ako vo vecsich elektrickych skutroch a tych beha po svete uz vela. Snad su uz odolne. No jazdne vlastnosti zrejme nebudu bohvieake pre vecsiu neodpruzenu hmotnost.
    • drobco
      Member
      • Oct 2014
      • 64

      #5
      Riešenie motorov v kolesách nie je nová vec. Už v 98 roku to riešili Japonci. Vyrobili vtedy auto so šiestimi kolesami a na okruhu dosiahli rýchlosť 350 km za hodinu. Meno toho inžiniera si nepamätám. Na Spektre bol o tom dokument. Ten Japonec prišiel na nové vinutie aby mal motor v kolese výkon, a keď si to chcel dať patentovať, tak prišli na to, že si to patentoval už v 30 tych rokoch pán Porsche. Takže na elektromobiloch sa pracovalo už dosť dávno. V tom dokumente ten inžinier hovoril, že auto ponúkli do výroby Toyote. Tá ich odmietla a odmietla ich aj Mazda. Jednoducho bol sklamaný, že ich odmietli všetci japonskí výrobcovia. S projektom odišli do Číny. Ďalej už neboli informácie o tom projekte, tak netuším čo z toho využili v Číne.

      Komentár

      Pracuje...
      X