Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Prestavby ICE vozidiel na elektricky pohon

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • dzodzo
    Member
    • Oct 2016
    • 104

    Prestavby ICE vozidiel na elektricky pohon

    Zdravim, akurat som dopozeral tento dokument revenge of electric car a mali to tam rozdelene na 3 skupiny - korporacie ktore pomaly prechadzaju na EV, startupy ako tesla, ktore rovno zacinaju s EV a potom komunita nadsencov, ktori robia prestavby spalovacich vozidiel na elektrinu.

    Poznate niekoho alebo nejaku firmu, kto by sa tomuto venoval? Je mozne, ze financne na Teslu ani model 3 v nejakej rozumnej vybave nedosiahnem, tak mi toto prislo ako zaujimava a dostupnejsia alternativa. Akurat ja som taky BFU, ze sam by som to nedokazal, preto by to musel byt niekto, kto sa tomu venuje profesionalne (t.j. napr. aj homologacia).
  • ozana
    Member
    • Jun 2015
    • 192

    #2
    Přestavby jsou dražší než přímo vyráběné elektromobily. Proto už to skoro nikdo nedělá. Výjimka viz Kreisel Electric a přestavba Mercedes -Benz G350d pro Arnolda Schwarzeneggera.
    Hoši z české firmy EVC Group s.r.o už s tím dávno praštili.

    Komentár


    • matchke
      matchke komentoval
      Upraviť komentár
      Fakt? Pamatam si ich ked boli na autosalone.
      Naposledy upravené matchke; 14-06-2017, 16:26.
  • mozeg
    Member
    • Dec 2015
    • 439
    •   

    #3
    Ak by si si to ribil doma sam a baterie zohnal z druhej ruky tak si to este viem predstavit ale pri dnesnych cenach napr. leafov z druhej ruky je to zbytocne. Mozno len si dokazat ze to ide a ze to zvladnem alebna to su aj lacnejsie projekty.

    Komentár

    • ICE666SVK
      Senior Member
      • Jul 2014
      • 1998

      #4
      A nieje tusim z prestavbou auta problem u nas jazdit? Teda netusim, ci sa da registrovat a STK ci sa da spravit. Lebo tusim u nas sa to nerobi, lebo je to asi zakazane zakonom.

      Komentár


      • nemo
        nemo komentoval
        Upraviť komentár
        Hlavnou brzdou je nutny suhlas povodneho vyrobcu auta na zmeny typu motora. Staci zmenit zakon aby to nebolo vyzadovane pre homologizaciu a budu sa auta (hlavne tie luxusnejsie) aj prerabat.
    • mozeg
      Member
      • Dec 2015
      • 439
      •   

      #5
      Vsetko sa da ak sa chce. Na Slovensku tiez nemenovana firma robi prestavbu dodavok resp. si ju dava robiť. Ja vidim hlavny problem z pohľadu financii: Ak to chces spravit poriadne tak treba ratať:

      2000 € za DC elektromotor
      1400 € za DC controller
      1000€ BMS
      4000€ baterie zhruba 15kW/h (povodne 18kWh) z druhej ruky
      Kablovanie 500€
      Nabijacka - zalezi na type bateriek a ako rychlo chcem nabijat tak dajme 300€
      O DC nabijani zatial ani nemoze byt rec (SW, riiadiace jednotky a pod.)
      Cena auta- zalezi od znacky a preferencii

      Takze ups 9200€+cena auta
      2000€ mozes usetrit ak das polovicnu bateriu, na suchanie po meste do 50km v takom smarte staci.

      No a ked to cele spocitam tak za tu cenu uz mas jazdeneho LEAFA prvej generacie v ktorom si v pripade potreby sam vymenis vadny clanok (na internete je ich dost.)


      Samozrejme mozes ist do cinskeho motora, DC controllera a pod., ale aby som siel do rizika ze mi to pri predbiehani klakne to radsej nie.


      Komentár


      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        Nemenovana firma co si dava robit prestavby dodavok, tak pokial sa nemylim, tak ta prestavba sa robi v CR. Aspon tak to bolo volade pisane ci povedane. Uz si to nepamatam.

      • 1fisker
        1fisker komentoval
        Upraviť komentár
        A cena, starosti schvaľovania?

      • mozeg
        mozeg komentoval
        Upraviť komentár
        To je prave o tom celom material, robota, vybavovacky a jazdis tak o rok. Za rovnaku cenu alebo este menej mas jazdenku EV.
    • matchke
      Member
      • Apr 2015
      • 328
      •   

      #6
      Ja som dnes cital recenziu na Mercedes B250e. Parametre poznam, no ze to moze byt az take zle to som netusil. Tie odhady auta o dojazde a po nabiti boli dost zle. Navyse ziaden DC charging. Mal som sancu to auto skusat ale bolo to na jar. Cele to auto mi pripada, akoby to co Tesla dodala Mercedesu v 2012 ostalo nezmenene a oni iba menia karoseriu.

      Zda sa, ze sw, co sa stara o nabijacku je neodladeny. Navyse si myslim, ze to bude ta ista nabka ako bola v TMS na zaciatku. Baterie asi nie su dostatocne tepelne izolovane a chladene/zohrievane na optimalnu teplotu ako to robi Tesla ci spominany Kreisel. Napadlo mi, ci to auto neskusit vytunit.

      Komentár

      Pracuje...
      X