Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Ioniq
    Member
    • Jan 2017
    • 364

    Tak my sme boli minulý týždeň vyzdvihnúť už druhý Ioniq (biely), ktorý mal meškanie 3 týždne. Predajca hovoril, že mal na termín objednané ešte ďalšie 2 kusy (strieborný a čierny) a oba sú v nedohľadne, absolútne žiadne informácie z výroby, a nikto ani len netuší či a kedy budú dodané. S bielou farbou tento problém údajne nie je, aj keď sa stále treba pripraviť na dlhšie čakacie doby.

    Údajne sa veľká časť objednávok presúva do USA, kde dopyt vyletel cez strechu, a pre značku je to násobne dôležitejší trh čo sa týka získavania nových klientov, udržiavania zákazníkov a budovania brandu. Takže je možné, že niektorý z už objednaných Ioniqov aj jazdí, akurát v inej krajine. Ale Slovensko je vraj úplne na okraji záujmu. Neviem čo je na tom pravdy, bral by som to s rezervou, ale v zásade by ma to vôbec neprekvapilo. Predsa sme len fakt maličký trh.

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      tak predsa len to čakanie má súvis aj s farbou

    • Marcel Pavlík
      Marcel Pavlík komentoval
      Upraviť komentár
      podobné info mi dal aj trenčiansky predajca (na autosalóne Ba).

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Biela farba je zakladna farba u drvivej veciny automobilek a vecina dilerov ma v autosalone vystavene vozy v bielej farbe. A tak sa na tieto auta caka najmenej.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Mám teraz po sebe tri biele autá, tak už som biele nechcel. Aj keď Leafa som zas len bieleho kúpil, ale Ioniq bude na konci júna po 7 mesiacoch čakania tmavošedý (Aurora).

      Inak podľa zapsr zoznamu sú na dotáciu len tri ioniqy s VIN 2000-3000 (to sú asi biele prvé predvádzačky), potom dve s VIN okolo 8000 (to boli objednávané dealermi ešte v októbri keď sa oficiálne nedalo objednať zákazníkom) a to je všetko. Všetky ostatné sú bez VIN, teda ešte neprišli.

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Moj je ten zo serie VIN 8000 ten prvy sme mali bez dotacie, kedze bol mimo SR kupovany.
  • Peterka
    Member
    • May 2017
    • 196
    •      

    Dnes som bol v petrzalskom Autopolise, vraj idu stavat pred predajnou nabijacku a ze vedla pred KIA uz stoji... Na mape nie je, nemal som cas ist pozriet, nabuduce...

    Komentár


    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Dik za info, pojdem preverit

    • Juro
      Juro komentoval
      Upraviť komentár
      Dajte potom vedieť. diky.
  • sector
    Junior Member
    • Dec 2016
    • 13

    Caute, bol som sa tam dnes pozriet. Veduci predaja v Autopolise mi este v januari spominal, ze budu v buducnosti stavat nabijacku. Ci to bude len pre ich potreby alebo verejna (o com dost pochybujem) nespecifikoval. Kazdopadne nikde som tam nevidel ani naznak pripravnych prac.

    Co sa tyka nabijacky pred predajnou KIA (panonska, petrzalka), ta tam stoji uz nejaku dobu. Nie je to vsak pre verejnost, je to v ich areali cisto pre ich potreby (zrejme chademo a typ1). Mimo otvaracich hodin je to za branou. Tipujem ze takto nejako to bude mat aj Autopolis.

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image_2627.jpg
Videní:	393
Veľkosť:522,4 KB
ID:	15531

    Komentár


    • Joe79
      Joe79 komentoval
      Upraviť komentár
      Dna 22.2.2019 uz bol vybetonovany zaklad pre nabijacku. Dnes - 3.3.2019 uz nabijacka stoji. Odhad - 2x 22kW... Dufajme z v Boroch budu mat aj rychlonabijacku
  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1997

    https://electrek.co/2017/06/09/hyund...tion-increase/
    Pre velky zaujem o Hyundai Ionic elektric spolocnost Hyundai zvysi vyrobu o 50% v nasledujucich mesiacoch. Hyundai pravdepodobne podcenil vysoky zaujem o svoj prvy elektromobil. Momentalne je problem auto vobec kupit. Hyundai nestiha vyrabat. Problem je na strane dodavatela bateriek spolocnosti LG Chem. Podla informacii denniku Business Korea si Hyundai objednal od LG Chem asi 6000 - 7000 kusov no zaujem je dva krat vyssi ako automobilka ocakavala. LG Chem ma problem dodat baterky nie len Hyundaiu ale aj GM. Zaujem o ich vozy je velky a stale rastie. Hyundai Ionic electric sa vyraba v Juhokorejskom zavode v Ulsanu v pocte 1200 kusov mesacne. A viac ako polovica aut skonci na domacom trhu v Juznej Korei.

    Komentár

    • Ľuboš Geleta
      Senior Member
      • May 2014
      • 500
      • lubos98970
      •   

      Ahojte mám recenziu od jedného pána s BA ktorý je v podstate čerstvým majiteľom Ioniq Electric
      k veci na nabitie prešiel 260 km zo zostatkom 14 km občasne zapnutá klíma na šoféra nastavená na 23C s toho asi 70-80% diaľnica pri rýchlosti 110-115 km/h - odpadol som že to takto auto zvládlo pri tak vysokej rýchlosti. Teplota vonku asi 25-28C
      A včera som stretol čerstvého majiteľa Ioniq Electric modrá farba v Nitre na nabíjačke - je z BN

      Komentár

      • Ioniq
        Member
        • Jan 2017
        • 364

        To je uplne normalne Ja som minuly vikend (3.6.) dal na supu (mal som bateriu nabitu na 100%) trasu z Hainburg a.d. Donau do Aupark Zilina k nabijacke (podla google maps 217km), isiel som v zasade predpisovo a urcite som nebol brzdou premavky, dialnica nonstop 120kmh (na trojprudovke 110kmh), mesto som prekrocil max o 10kmh na "rozgulanie sa" a nasledne plachtenie. Vonku bolo 29-30C, klima pustena nonstop stale celu cestu a nastavena na 22C, 2. stupen sily fukania, do toho obcasne zapnutie chladenia sedaciek (cca kazdych 15-20 minut na 2 minutky), maximalne vyuzitie rekuperacnych paciek pod volantom podla situacie. Ked som dosiel do Auparku tak mi svietil este dojazd 11km (pred Zilinou mi uz zacalo lepit). Keby idem s vypnutou klimou a po dialnici 110kmh tak tych 250-270km to auto da bez problemov, ale nie som clovek, co robi ustupky na ukor komfortu a casu Aerodynamika a zotrvacnost IONIQu pri plachteni su neskutocne (manzelkina Audi A1 prejde v plachtiacom rezime prevodovky tak tretinovu vzdialenost, IONIQ sa gula sialene dlho).
        Naposledy upravené Ioniq; 10-06-2017, 21:17.

        Komentár

        • Peterka
          Member
          • May 2017
          • 196
          •      

          Potrvrzujem, ze plachtenie ioniqu je dlhe, spociatku som kontroloval, ci nemam zapnuty tempomat, ktory taha
          Mal som tento tyzden pozicany ioniq, ten co mam objednany je zatial v nedohladne, ale vraj do konca roka bude.
          Presnu statistiku spotreby som nerobil, moja cesta z/do prace ma 40km a z dojazdu mi vzdy ubudlo 25-30km, takze tych dojazdovych 210km co mi ukazoval pri plnom nabiti je lahko prekonatelne.
          Po dialnici som siel 130km/h, ale iba 12km, zvysok cesty obchvat a mesto. To co pise vyssie Lubos sa mi ale uz nezda, prejst 180km (70% z 260) rychlostou 110km/h a este zostatok 94km dojazdu.... to by vyslo na priemer cca 10kWh/100km co je uz veeelmi slusna hodnota aj pri mensich rychlostiach. Ale mozno ze vela plachtil.... nemam dovod mu neverit

          Komentár


          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            Pozor zostatok 14km a nie 94km dojazdu.

          • Peterka
            Peterka komentoval
            Upraviť komentár
            Pocital som 180km dialnice rychlostou 110km/h, kedze presiel celkom 260km a 14 mu zostalo, rozdiel (dojazd) mimo dialnice je teda 94 km

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Je to reálne, nakoľko rýchlosti podľa tachometra sú pri elektroaute ešte viac nadhodnotené ako pri bežnom aute. Ak išiel 110 po dialnici podľa tachometra, v reále išiel tak 98. Napr. na Leafe je rýchlosť 90 km/h reálna podľa GPS na tachometri zobrazená 101 km/h, na Ioniqu to tiež bude podobne. Tým sú spokojnejší zákazníci - vodiči si ľubujú ako rýchlo išli s malou spotrebou. Pri bežných autách je to tak tiež, ale ten rozdiel je do 5%. Len mi nepíšte, že je to kvôli pneumatikám, výrobci si nechávajú rezervu, nie je to tak.
            Úplné zodratie pneumatík má vplyv na rýchlosť 1,5% (z 7 mm dezénu na 1,5mm).
            Je to preto, lebo vyjde menšia priemerná spotreba, auto chodí častejšie na prehliadky (natočí viac km), pneumatiky vydržia viac, dosiahne vyššiu maximálnu rýchlosť, ... - proste pre "malú" nepresnosť tachometra vždy do jednej strany sú všetci spokojní a je to vedomo robené automobilkami. Prečo by odr... len pri emisných testoch spotreby, keď ešte elegantnejšie môžu aj tu (a ešte aj tam kde už ozaj nevieme, veď kto by chodil do servisu keby kondenzátory a iné elektrosúčiastky dávali o pár centov drahšie ale vydržali by päťkrát toľko).

          • Peterka
            Peterka komentoval
            Upraviť komentár
            Jazdil som ioniq iba tyzden, tak nie som uplne "kompetetny" pochybovat o tom dojazde, ale aj tak sa mi to nezda. Mozno mal silny vietor v chrbte alebo siel "dole kopcom".. alebo nejake ine specialne priaznive podmienky. Jazdim s aplikaciou Waze a riadim sa realnou rychlostou podla GPS, mam dojem, ze ioniq mal trochu mensi rozdiel, ako som zvyknuty. Verim, ze sa da prejst aj katalogovych 280km, ale nie 70% po dialnici, hoci aj rychlostou "iba" 90km/h

          • Jozef
            Jozef komentoval
            Upraviť komentár
            Dobrý večer, ten dojazd bol skutočný, nemal som pocit, že by fúkal vietor ktorýmkoľvek smerom. V ten deň mi počítač ukázal spotrebu 10,4 KW. Cítil som sa v podstate komfortne aj keď som mal pri dojazde k nabíjačke na Bory Mall zmiešané pocity. Nikdy pred tým som nemal EV, ale nakoniec to dobre dopadlo. Myslím si, že Ioniq je momentálne v pomere cena/výkon jednička
        • Ioniq
          Member
          • Jan 2017
          • 364

          Btw dlhodoba priemerna spotreba u mna 13 kWh/100km pri mixe 30% dialnica, 30% okresky a 40% mesto s nonstop zapnutou klimou na 22C a pri predpisovej rychlosti. Ak nejdem dlhsiu dobu na dialnicu a len sa motkam po meste a okresky, tak to stlacim na cca 12.6kWh (priemer), na jar ked bola dobra teplota a nebolo treba kurit ani chladit tak sa to hybalo okolo 12kWh/100km.

          V nedelu 4.6. som sa vracal zo Ziliny spat do Rakuska, a celu cestu som isiel v poriadnom lejaku. Zvysenie valiveho odporu na mokrej vozovke bolo citelne, do toho zapnute stierace a stretavacie svetla, a dojazd klesal rychlejsie ako bolo prijemne. Som si musel urobit prestavku v Piestanoch na GreenWay nabijacke lebo do BA by som 100% nedosiel, a popravde som sa bal aj Trnavy, to by bolo o ritny chlpok Po tejto skusenosti som zacal mat pred dazdom respekt a zacal som pri dlhsich cestach sledovat aj predpoved pocasia

          Komentár

        • Peterka
          Member
          • May 2017
          • 196
          •      

          Takto to vyzeralo, ked som sa snazil "setrit", ziadna prudka akceleracia, rychlost max. 90-100km/h, vela plachtenia

          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	20170611_113418.jpg
Videní:	332
Veľkosť:992,0 KB
ID:	15950

          Komentár

          • Peterka
            Member
            • May 2017
            • 196
            •      

            Pozrel som stav ziadosti o dotaciu na zapsr.sk, hodil do excelu a vyfiltroval. Aktualne je tam 21 ioniqov, z toho 4 PHEV. Podla VIN cisel ich jazdi iba 6, na ostatne sa caka...

            Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	zapsr.jpg
Videní:	440
Veľkosť:128,2 KB
ID:	15952

            Komentár


            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Ano, čaká. Ja som s 32 s objednávkou od 23.11.2016 a stále nemám.

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Podľa najnovších správ viem už aj VIN, takže vyrobený v apríli je s VIN tesne pod 11.000, moc si vo výrobe nenaplánovali, keď za pol roka len 11000 áut. Teším sa na koniec mesiaca.

            • Peterka
              Peterka komentoval
              Upraviť komentár
              Pocul som, ze hyundai by stihal vyrabat aj viac, ale "zdrzuje" to vyroba akumulatorov.
              Aku farbu mas? Ja cakam na ciernu, zatial iba dva mesiace, tak verim, ze sa tesis.

            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              Hmm, jeden cierny kus maju v Trencianskom salone objednany uz od decembra a pred mesiacom stale nevedeli, kedy a ci vobec pride :-/
          • ICE666SVK
            Senior Member
            • Jul 2014
            • 1997

             

            Komentár


            • Podlesny
              Podlesny komentoval
              Upraviť komentár
              nechcel by si skúsiť hypemiling?
          • Ľuboš Geleta
            Senior Member
            • May 2014
            • 500
            • lubos98970
            •   

            Ahoj ako kúpiť ? Ako to funguje ? Ale zaobišiel by som sa aj bez toho - Ioniq sa neskutočne citlivo ovláda

            Komentár


            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              Hypermiling sa neda kupit, je to technika ako maximalne predlzit dojazd, aj za cenu hlupo pomalej jazdy, vypnutia vsetkeho ja palube atd. Hypermilingom dosiahli na Ioniqu ten dojazd cez 300km ak sa nemylim Podlesneho asi zaujima, kam az by sa Ioniq vedel doplazit pri extremnej snahe.

            • Podlesny
              Podlesny komentoval
              Upraviť komentár
              Presne toto ma zaujíma

            • Daliborko
              Daliborko komentoval
              Upraviť komentár
              Kórejci spravili rekord v meste 351 km. Priemerná rýchlosť cca 50km/h.

              http://www.hybrid.cz/hyundai-ioniq-u...a-jedno-nabiti

            • Daliborko
              Daliborko komentoval
              Upraviť komentár
              Kórejci najazdili 351 km po meste na jedno nabitie. Priemerná rýchlosť cca 50km/h

              http://www.hybrid.cz/hyundai-ioniq-u...a-jedno-nabiti
          • Miroslav Rojko
            Senior Member
            • Nov 2016
            • 1314
            •   

            Ozaj Luboš, dá sa ísť aj autopilot na Ioniqu tým hulvátskym spôsobom (že sa niečo zavesí na volant) ? Alebo to má Ioniq nejako ošetrené a rozpozná, že je tam len PET fľaša alebo mobil ?
            [priezvisko]@me.com

            Komentár

            • Ľuboš Geleta
              Senior Member
              • May 2014
              • 500
              • lubos98970
              •   

              Ahoj Miroslav to som neskúšal ale asi skúsim - to ma nenapadlo.
              idem nahrať druhú časť videa stiahol som to na 8,3kWh na 100 km po prejdení 163km pri 49km/h to je celkom slušné

              Komentár

            • Ľuboš Geleta
              Senior Member
              • May 2014
              • 500
              • lubos98970
              •   

              To je priemer čiže som sa pohyboval prevažne 70km/h nič moc no ako tak sa to dalo

              Komentár

              Pracuje...
              X