Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Ľuboš Geleta
    Senior Member
    • May 2014
    • 500
    • lubos98970
    •   

    Kto mal dojazd 160 km ? Ioniq ? Pri akých teplotách ? Videl som jeho videá no nevšimol som si tak slabého výsledku

    Komentár


    • mozeg
      mozeg komentoval
      Upraviť komentár
      Ten vysledok je podla mna super. Ziadne auto viac nedalo a to testoval Leaf, GOLF, i3. I ked Golf bol bez tepelneho cerpadla a vykuroval na 22-23 ale zasa vonku bolo okolo 0. Teplota priemerna -5 C, priemerka 75km/h. ono to aj vychadza spotrebu priemernu mal na urovni 160Wh/km s 28kWh v baterke a zapnutym kurenim a svetlami to proste vychadza. Jazdil dialnicu, jazdil okrsky aj mesto. O dva tyzdne budem mat IONIQ na vikend. Skusim spravit trasu BA-PD. Po dialnici max. 110km/h po okrskach do 90 km/h. Uvidime ci dojde :-).

      Ono pre EV treba zmenit myslenie, ale zas aby som sedel v zime v ciapke v auto to nie. Proste 22 C v kabine a lahkou nohou vpred. :-).

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Aj Bjorn mohol ak dodrziaval maximalku po dialnici v Norsku ist len 80km/h. To je maximalka v Norsku na dialnici aj pre osobne auta. http://www.stellacentrum.sk/povolene_rychlosti.php
  • mozeg
    Member
    • Dec 2015
    • 439
    •   

    Okrem toho Bjorn to povedal na plnu hubu, ziadne z testovanych aut nie je vhodne na dlhe trasy, proste je to morda, neustale nabijat a cakat. Ale napriektomu povedal ze ak niecim na dlhu trasu tak ioniqom.

    Komentár

    • Ľuboš Geleta
      Senior Member
      • May 2014
      • 500
      • lubos98970
      •   

      Ja Ioniq vlastním bol som prvý na SK no 160 pri -5C je málo na to čo mám odskúšané ale dobre mohlo byť stúpanie možno batožina a všeličo.

      Komentár


      • mozeg
        mozeg komentoval
        Upraviť komentár
        Pouzival to akoby jazdil spalovakom. Vzadu nalozeny. Viezol tovar. Lubos pls ak mas odskusane pri roznych teplotacha roznych rychlostiach vlastnu statistiku vies ju vyzdielat. Nic nie je lepsie ako vlastna skusenost. Ono ak napr. V zime dokazem spravit ZA-BA pri 110kmh bez nabijania v lete to dam urcite. Z Bjornovych vysledkov je zatial zaver taky ako som napisal vyssie. Prwsiel viac ako 1000km zhruba pri - 5c pri spotrebe cca 160Wh/km. Teda vyslesok zhruba 160km.

        Lubos kolkobvychadza priemrka na km tebe?
    • mozeg
      Member
      • Dec 2015
      • 439
      •   

      Takto vyzerala bjornova jazda.
      Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

      Komentár

      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 1314
        •   

        Mi to tu s tým importérom Hyundai pripadá, že si robia z ľudí srandu. Mal som prvú objednávku na SK 23.11.16 s dobou dodania najneskôr 4 mesiace, januárová výroba. Pred mesiacom som sa pýtal, auto malo byť dodané do konca marca, vyrobené v januári.
        Dnes zrazu vyrobené bude v apríli alebo máji, ale nevedia kedy, keď si prirátam dva mesiace logistiky, je to júl. To naozaj ?
        Prešla ma trpezlivosť, viem ako je ťažké získať zákazníkov a keď už majú objednávku a zálohu, tak nie sú schopní ani logisticky zabezpečiť, aby dodržali podmienky. Nehnevám sa na predajcu, ten auto objednal. A to sa nejedná o nejakú i10 alebo inú plechovku za pár tisíc, ale auto za 38000 v cenníkovej cene.

        Tiež sa tu riešilo o pár strán v tejto téme, že LED svetlá nie sú v cenníku. Na facebookovej stránke ma oficiálne uistili, že to je chybný cenník a hneď to napravia. Doteraz neboli schopní vymeniť na svojej web stránke jeden súbor, pričom ten správny 2016_10 tam nejakú dobu bol a od novembra je tam zasa 2016_09, ktorý je podľa nich nesprávny.

        Čo bude robiť Hyundai, keď by mal nebodaj objednávať diely, niečo riešiť, keď zlyhávajú v jednoduchých veciach ešte pred dodaním auta ?

        Tak som si vylial dnešnú zlosť a teraz uvažujem, do čoho ísť. Pravdepodobne zruším objednávku a idem do i3. Leaf s interiérom na grc a Golf bez výbavy tiež o ničom. Ale samozrejme už len skladovky, na čakanie ma už nikto nenahovorí.
        [priezvisko]@me.com

        Komentár


        • Marcel Pavlík
          Marcel Pavlík komentoval
          Upraviť komentár
          a to som chcel písať súkromnú správu, koľko máte najazdené, aká je spokojnosť (dva, tri týždne čo som videl skladať z návesu), ... som rád, že som to neurobil, len by som vytočil.
          ps - asi preto ste nevedel win - ešte nebolo poslané do výroby.
          pps - otázka na ostatných - neviem na ktorom fóre som to čítal - vraj objednávku hneď zaraďujú do výroby, mesiac, dva loď do slovinska, zvyšok doprava po súši v réžii dílerov.

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Hmm to je podozrive. Ja som potreboval do firmy este jedno EV. Povodne mi padol zrak na jednu Teslu co sa predava tu v inzerate, ale nakolko predavajuci vobec nereaguje a neodpoveda na spravy tak som objednal dakedy koncom februara dalsi Ioniq Premium, tentoraz od slovenskeho dealera. Minuly tyzden som dostal VIN cislo a na Slovensko ma prist v polke aprila, co je napokon celkom fajn dodacia doba, do 2 mesiacov.

          Kde si to objednaval? Mam skor podozrenie, ze tvoju objednavku posunuli niekomu inemu (bud za uplatok v nejakej forme alebo v ramci znamosti), kedze si nikdy nedostal ani VIN a teba poslali do vyroby odznovu. Ja by som to mozno riesil priamo s importerom nech si urobia poriadok vo svojej dealerskej sieti, lebo niekto si tam zjavne robi vlastne ksefty. Nie je mozne aby objednavka z 11/2016 este nebola dodana a ani nemala VIN, zatial co objednavka z konca februara 2017 uz mala VIN aj znamy termin dodania, ktory bude za 3 tyzdne.

          edit: btw, tento rok ma prist modernizovane BMW i3 s vacsou kapacitou tak neviem ci je i3 az taka dobra kupa. Tie starsie modely klesnu na cene a horsie sa potom predavaju, aj ked zase pri dobrom nacasovani moze byt aj zaujimava nizsia kupna cena. Hlavne by mali byt vyriesene niektore detske choroby i3 ako samovolne praskajuci zadny skleneny panel, ktory zakryva svetla alebo tie zadne dvere, kde sa zvykne zasekavat zapadka a potom sa nedaju zavriet. Udajne maju suicide doors uplne zmiznut lebo su neprakticke na parkovisku, kde sa v zasade neda hybat a zmestit ak vedla parkuje auto, lebo predne musia byt otvorene. Teraz je asi vseobecne take hlupe obdobie na kupu, i3, eGolf aj Leaf cakaju tento rok nastupcu a dostupne su len stare verzie, Kia Niro Electric a Ampera-E bude na SK az v 2018 a zostava fakt len ten Ioniq Pripadne Tesla ale ta je cenovo inde, to uz treba byt velkym fanusikom V kazdom pripade vela stastia pri vybere, a hlavne pevne nervy. Niektori dealeri su fakt sibnuti, sa cudujem, ze im importeri taky pristup k zakaznikovi toleruju.
          Naposledy upravené Ioniq; 21-03-2017, 13:52.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Alebo to môže byť kvôli farbe ? Ja mám príplatkovú farbu Aurora objednanú, možno sa farby robia v určitých obdobiach. Ioniq, ty máš tiež metalízu alebo v bielej farbe ?

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Ja mam bielu, ale neverim, ze farba na Hyundai urobi rozdiel par mesiacov. V Audi ti zakazkove lakovanie Exclusive predlzi dodanie o 1-2 mesiace, BMW Individual podobne. Hyundai ma nalinkovane standardne farby, neexistuje aby tam bol rozdiel v dodacej lehote.

        • sector
          sector komentoval
          Upraviť komentár
          Ja ked som sa informoval na dodaciu dobu (tiez to bol cca koniec roka) bolo mi povedane ze treba urcite pocitat s 5 mesiacmi.

          Tvoje rozculenie plne chapem, s tymi elektromobilmi je to zatial cesta trnista. Ale ber to tak, ze si pionier doby elektrickej :-) To na co si my si budeme musiet este nejaku dobu pockat ty budes mat uz o chvilu. Nejaky ten mesiac/dva hore dole. Na tu custom farbu sa pockat oplati, ta biela ani mne moc nejde do oka. Predpokladam ze mas objednay aj ten priplatkovy kozeny interier, budes mat luxus. Nic rozumnejsie ako Ioniq zatial na trhu nie je.

          Drzim palce a potom nas dufam povozis ;-)

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Neblbni a nic nerus. Plne chapem tvoju hnev ale aby si sa zase nerozculoval o par mesiacov, ze si to zrusil a pri inych znackach mozes mat ine problemy. A to ti pisem a reagujem na tvoje ohodnotenie. Trochu citatu: " idem do i3. Leaf s interiérom na grc a Golf bez výbavy tiež o ničom". Proste si vymenoval veci co sa ti nepacia u inych aut. Hyundai Ioniq si si vybral a to je podstatne a toho sa drz.Viem ze musis cakat a ze dostat sem auto z Azie je cesta komlikovana, ale oto vecia radost bude, ked uz konecne pride. Niektory tu mali rezervacky na model S a X iny maju na model 3 co sa tika Tesly a tiez musia cakat. Tak este to chvilu vydrz. Vela ludi chvali auto, ktore si si vybral, tak uz len jedna vec na dobre veci sa oplati cakat. Ako hovorieval v jednom filme slovensky herec. Hlavne je vydrzat.

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Tak tak, pocuvaj miestny lud Ioniq je momentalne najlepsi EV za rozumny peniaz a dokonca mozno aj najefektivnejsi EV vobec, vsetko ostatne budes mat krok spat. Plus ak sa bude dat vymenit za 2 roky bateria za vacsiu s vyuzitelnou 40kWh kapacitou tak si dovolim tvrdit, ze to bude mat dojazd na urovni Tesla Model S 85, ale za zlomok ceny. Nevzdavaj to ked si uz tak dlho cakal.

        • mozeg
          mozeg komentoval
          Upraviť komentár
          Tak to ze je IONIQ najlepsia volba uz podla mna neplati. Je tu novy GOLF s 36kWh bateriou a lepsim dojazdom, spracovanim aj vybavou. :-)

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Tak som nakoniec včera kúpil nového Leafa, aspoň ho zažijem a keď mi príde Ioniq (objednávku som nezrušil), tak budem môcť porovnávať.

        • mozeg
          mozeg komentoval
          Upraviť komentár
          kolko ta nakoniec vysiel LEAF?

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          No neviem, videli ste cennik eGolfu? Zacina na 35.900€ a to je zakladna vybava. IONIQ na tej cene konci. Ja som si minuly rok, ked bol este v konfiguratore, skusal postavit eGolf a vysiel ma na 48.000€, a to som zdaleka nemal zaskrtnute vsetky moznosti. To uz rubeme v teritoriu Tesly Model 3 a ta bude zase niekde inde si myslim. S tym, ze eGolf sice ma trosku vacsiu bateriu ako IONIQ (cca 3-4kWh extra) ale podstatne horsiu aerodynamiku a vyssiu hmotnost, takze ten rozdiel bude v konecnom vysledku minimalny. S tym dielenskym spracovanim by sa dalo suhlasit, tam to Nemci vedia. Pockame si na testy
      • terry
        Junior Member
        • Feb 2017
        • 23

        Páni mrknite si predaje Ioniqu v Európe a potom sa nečudujte, že dodacia doba je čoraz dlhšia. A obávam sa, že sa to bude ešte naťahovať. Predaj Európa v globále 01/2017
        Ioniq 1540 ks
        Leaf 1518 ks
        Tesla 1433 ks
        Prius 1272 ks
        Prius+ 543 ks

        Kórejci zjavne trafili Ioniqom klinec po hlave úplne presne. Ide síce stále ešte o novinku, ale tie predaje sú brutálne keď ide o EV a HEV. Aj keď v Nemecku sú toho plné showroomy a Nemci na Ioniq kašlú nebudeme sa tu baviť o "sile" SVK importéra. Skúste Nemecko, ale zas neviem či tie komplikácie za to stoja. /pol roka DE značky, ak na firmu tak min dva roky predchadzajuceho podnikania atď/ Rozhodne Ioniq spravil v segmente poriadny vietor.

        Komentár


        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Vdaka za info, mozes prosim uviest zdroj? TIe cisla bohuzial nie su (v absolutnom pocte) take zavratne, Ze Ioniq bije Leaf nie je tiez prekvapenie. Skor si myslim, ze na "vine" bude fakt, ze Hyundai zacal Ioniq predavat vo Februari v USA. Neprekvapilo by ma, keby len v Kalifonii boli predaje za marec aj 3x vyssie nez pises. Kalifornia totiz dava 7500$ na kupu EV + tieto auta mozu jazdit vzdy v tzv. car pool lane, co su pruhy na dialnici vyhradene pre auta s min. 2 pasaziermi. V case spiciek (do roboty, z roboty) je to rozdiel ako ist z Bernolakova do BA v pondelok rano alebo v piatok poobede.
          (45 min vs. 15 min)

        • mozeg
          mozeg komentoval
          Upraviť komentár
          Pri rozdiele 22ks by som sa netvaril ze IONIQ niekoho valcuje. Cudujem sa skor stalemu uspechu LEAFa.

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Uspech Nissanu LEAF je podla mna v tom, ze ho ludia pouzivaju tak ako maju. Za dobu co je na trhu, uz ma svoju komunitu a je najviac rozsirene Eauto. Ludia ho pouzivaju a nabijaju viac menej doma a jazdia s nim v meste a mozno po okreskach ci kratke useky dialnic. Skratka denne najazdia to co vecina ludi denne najazdi so spalovakmi. Tych cca 50 maximalne 100km. A vidia realne vyhody toho auta a neriesia dojazd ci externe nabijanie mimo domu. Jazdia drvivu cast jazd tu istu trasu, alebo tie iste trasy. Aspon ja si to takto vysvetlujem.

        • terry
          terry komentoval
          Upraviť komentár
          zdroj: JATO Dynamics, Korejci to maju premyslene vynikajuco a neprekvapilo by ma ked v 1Q/2018 pridu so silnejsou bateriou pre Ioniq a natvrdo budu konkurovat TM3. TM3 bude mat isto meskanie s predajom v Europe a pride s vysokou pravdepodobnostou o znacnu cast trhu. Korejci tazia z tandemu Hyundai/Kia. EV Niro sa zacne predavat v 02/18 a v Teplicke maju za ulohu do konca tohto roka predpripravit linku na naslednu moznu kompletizaciu Nira pre Europu. Inside info priamo zo zavodu ale tvrdi, ze je to nerealne takze tie dodacie doby pri EV budu u Korejcov asi aj v buducnosti 5-6 mesiacov ked to budu vyrabat cisto len v Koreii.
      • ozana
        Member
        • Jun 2015
        • 192

        Spotřeba Hyuindai Ioniq (polsky)


        při rychlosti 90km/hod 11,9kWh/100km
        při rychlosti 140km/hod 21,1kWh/100km (opraveno)
        první 3km po startu 14,8kWh/100km
        klidná jízda po městě 9,0kWh/100km
        dynamická jízda po městě 14,0kWh/100km
        Naposledy upravené ozana; 30-03-2017, 15:38.

        Komentár


        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          pri 140 km/h mal 21.1 - hodnota sympaticka, ale vzhladom na velkost baterky rapidne znizuje dojazd

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Hm, to uz je ine kafe.tu vidno aku rolu hra aerodynamika. S Teslou S ten pomer spotreby 90/140 nie je az taky hrozivy. Ked si dobre pamatam nejakych 17/26 kWh/100km.
      • ozana
        Member
        • Jun 2015
        • 192

        Recenze
        https://electrek.co/2017/04/05/hyundai-ioniq-ev-review/

        Komentár

        • Ioniq
          Member
          • Jan 2017
          • 364

          Len info pre potencialnych zaujemcov pripadne cakatelov - vo vyrobe IONIQov je nejaky velky sklz, tak sa vyzbrojte trpezlivostou ak uz cakate, pripadne berte na vedomie dlhsie dodanie ak len idete objednavat. Ja beriem do firmy uz druhy IONIQ, ktory mal byt povodne dodany do 15.4., doslo len k miernemu sklzu kvoli transportu plus Velka Noc, ale lod uz je v Koperi v Slovinsku a termin bol posunuty na 23.4. V kazdom pripade mi predajca preposlal toto:

          Dobrý deň,
          toto mi píše náš info systém :
          Transport
          Naskladnenie 09/04/2017
          Vstup LMX 19/04/2017
          Dodanie díler 23/04/2017
          Predpokladám , ak sa nič mimoriadne nestane , že dodanie by mohlo byť aj trocha skôr , ale neslubujem , nakoľko
          ostatné IONIQ majú sklz vo výrobe až dva mesiace , a úprimne som rád , že aspoň ten Váš je vyrobený relatívne na čas...

          Hneď ako sa zmení status vozidla budem Vás informovať.


          Takze k standardnym dodacim lehotam, ktore uvadzaju dealeri (3-4 mesiace) treba aktualne pripocitat 2 mesiace. Celkom masaker vzhladom na produkcne auto, to uz sa skoro priblizuje cakacke na Range Rover.

          Komentár


          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Nech si ich dodávajú koľko chcú, už mám dva týždne Leafa.

          • Marcel Pavlík
            Marcel Pavlík komentoval
            Upraviť komentár
            okolo 1970 platilo (západné krajiny) pre kamiónovú dopravu - kto nenaložil v utorok pred veľkou nocou do 10:00 SEČ, ten naložil až o týždeň v stredu.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Aktuålne niektorí dealeri hovoria o dodaní 8 mesiacov a nevedia zaručiť prihlásenie do konca roka ako podmienku dotåcie. Aj keď si myslím, že dotácie skôr predĺžia ako by ich mali zrušiť na konci roka, ak sa nevyčerpajú.

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            OSEM?!? mesiacov? Teraz rozmyslam, ci Hyundai trafil jackpot a dostava viac objednavok, ako cakali a nestihaju vyrabat, alebo ci maju nejake technicke problemy vo vyrobe pripadne s dodavatelmi. Zaujimava informacia.

          • dango
            dango komentoval
            Upraviť komentár
            myslim, ze to bude velkostou objednavok a pravdepodobne je linka degradovana - nebol ocakavany taky zaujem

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Takže dnešná informácia je, že pri objednaní Ioniq-u do 8.mája importér zaručuje pridelenie dotácie - že sa podarí auto doviesť na SK a prihlásiť. Po 8.máji už nie. Aspoň tak že posielal predajcom.
            Moje auto objednané 23.11.2016 že už vraj je vyrobené a malo by smerovať loďou do Koperu, odkiaľ začiatkom júna bude putovať na SK a do konca júna by mali stihnúť ho pripraviť na predaj. Tak dlho som ešte na auto nečakal.
            Kto by chcel nového Leafa, kúpeného 24.3.2017, 30kW Acenta v bielej perleti, v nákupnej cene 34.000, bude na konci júna k predaju za 23.000€ (možnosť odpočtu DPH, po odpočte dotácie)
            Naposledy upravené Miroslav Rojko; 26-04-2017, 13:27.

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            Čosi mi tam nesedí. Začiatkom júna putuje na SK a koncom júna by MALO byť pripravené na predaj? Čo sa deje s tým autom celý mesiac? Podľa GoogleMaps trvá cesta z Koperu do Bratislavy 6 hodín. Nech to kamionom bude 8 hodín kvôli nižšej rýchlosti. To dá kamionista na jeden šup aj bez spania a bez toho, aby porušil predpisy. Takže povedzme, že 5. júna auto odíde z Koperu, kamionista ide celú cestu 70kmh a aj sa prespí, na druhý deň 6. júna je v Bratislave. Administratívne to musí mať importér pri tom objeme áut čo predajú zmáknuté do 2-3 dní, komplet papiere, dodacie listy, výdajky, faktúry. Potom čo? Auto mesiac leštia a vysávajú? Nechápem...

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Presnejšie mi bolo napísané, že z Koperu do LMX (centrálny sklad) pôjde dva týždne a potom týždeň z centrálneho skladu k predajcovi. Ja už to bližšie neskúmam, možno pôjde vlakom, nie kamiónom, všakovaké prípravy, preclenia, atď. Takže čakacia doba bude podľa terajších info vyše 7 mesiacov a to ešte neviem čo sa môže zvrtnúť.

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            To si robia fakt prdel v tom Hyundai. Musim povedat, ze nas druhy Ioniq mal byt dodany 15.4., pred tyzdnom sa to posunulo na 23.4. a teraz diler ani nevie kedy to bude. Som volal priamo importerovi a povedali, ze este ani nedorazil do Lagermaxu (LMX). Lod uz prisla do Slovinska davnejsie, ale nikto netusi (alebo nechcu) povedat kde je auto teraz a kedy ma prist. Ale dnes povedali, ze do tyzdna by to malo byt. Musim povedat, ze pristup k zakaznikovi otrasny v Hyundai. Tu prepravu nemaju vobec zvladnutu a je tam chaos.
        • ICE666SVK
          Senior Member
          • Jul 2014
          • 1997

          https://autozurnal.ta3.com/hyundai-i...kavicu-superom

          Komentár

          • Ľuboš Geleta
            Senior Member
            • May 2014
            • 500
            • lubos98970
            •   

            Ioniq vs Tesla
            https://youtu.be/jZz4ha-Oe-w

            Komentár


            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              S Leafom by to až taký rozdiel nebol, možno 2 kW.
          • Ľuboš Geleta
            Senior Member
            • May 2014
            • 500
            • lubos98970
            •   

            No asi aj viac ako 2kWh

            Komentár


            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Včera som mal na 270 km NM-BA a späť spotrebu 13,6kW a to som išiel po okreskách 123 km/h na tempomate, obce 70-kou, takže asi veľmi výrazne vplýva vonkajšia teplota, lebo predtým spotreba cez 14 a rýchlosti o 20km/h menšie.

              Ale tá Tesla sklamala, to pri Ioniqu baterka 28kW ako keby v Tesle 45kW pri rovnakom dojazde.

            • mozeg
              mozeg komentoval
              Upraviť komentár
              Mna by zaujimalo kde si na ceste nabijal resp. kedy? dik

            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              Netreba zabudat, ze Tesla je tazka krava. Hmotnost je jednym z najvacsich zabijakov dojazdu. Model S ma 1960kg (S60) az 2350kg (P100D), Ioniq má 1475kg v tej vyššej výbave, rozdiel pol tony az tonu. To sa musi niekde prejavit.

            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              A pri tých rýchlostiach si mal aj nejaké vedľajšie výdaje?

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              mozeg: Leaf má dojazd pri týchto rýchlostiach 200 km, takže po príchode do BA si pobehám a povybavujem čo mám, dobijem v OC Centrál na Trnavskom mýte a keď prídem domov do NM, mám ešte 80 km dojazd. Dobíjanie trvalo 18 min. (z 30% na 98%), takže mobilná apka ma upozornila skôr, ako som sa stihol najesť. Elektromobil pre mňa nie je žiadnym zdržaním, skôr tankovanie na pumpe na naftovom aute je zdržaním, lebo vtedy človek nemôže robiť nič iné, kdežto pri nabíjaní je voľný.

              Jiri: vedľajším výdavkom prepravy je strava, inak som ešte za mesiac za nabíjanie neplatil (doma fotovoltaika, v práci fotovoltaika, rýchlonabíjačky v BA a TN zadarmo). ... ale viem ako si to myslel, nie ... používam Waze, a už niekoľko rokov bez vedľ.výdajov, aj keď jazdím stále rovnako

              Akurát by som rád použil Leafa namiesto spaľováka aj na sever (Žilina, Ružomberok), ale tam asi nie je kde dobíjať, keď tu čítam, že nabíjačka v Žiline nie je voľne dostupná. Alebo ?

            • 1fisker
              1fisker komentoval
              Upraviť komentár
              V Žiline nie je žiadna rýchlonabíjačka zadarmo, jedine sa dá zadarmo nabíjať na TDC nabíjačkách v Miragi, ale funguje to len pre niektoré autá.
          • Ľuboš Geleta
            Senior Member
            • May 2014
            • 500
            • lubos98970
            •   

            Mozeg - prečo by som niekde po ceste mal nabíjať ? Test a cesta späť sa konala až po 24 hodinách.
            Ioniq - áno to je jasné že váha naviac zvyšuje ale dosť pneumatiky - ide len o porovnávací test nehľadajte za tým nič zlé
            Jiri - akože pokuty ? Išli sme rýchlo ? Kde ?

            Komentár


            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              Moja otázka sa týkala komentáru 117.1. Miro píše že mal na tempomate 123 po okreskach a 70 v obci. Aj ja som tak kedysi jazdil, dnes už sa neponáhľam.
          • Ľuboš Geleta
            Senior Member
            • May 2014
            • 500
            • lubos98970
            •   

            Ok :-)

            Komentár

            • ICE666SVK
              Senior Member
              • Jul 2014
              • 1997

              Test Hyundai ioniq electric 05/2017

              Vobec netusim ako vymazat to spodne video. Vrchne je len test auta a spodne je cela relacia.
               
              Naposledy upravené ICE666SVK; 21-05-2017, 14:35.

              Komentár

              Pracuje...
              X