Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Volkswagen e-up!

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1542
    •   

    #16
    Leaf je určite lepší, aj cenovo.

    Komentár


    • Tomas Mokry
      Tomas Mokry komentoval
      Upraviť komentár
      kolko ste uz KM na Leafe nabehali...
  • Michal Šujan
    Junior Member
    • Apr 2015
    • 11

    #17
    V podstate môj názor je že Leaf je momentálne jediná rozumná voľba, pokiaľ si človek nemôže dovoliť Teslu Ja si ešte chvíľu počkám kým sa Leaf dostane ešte na rozumnejšiu cenu a nebudem váhať vymeniť benzín za volty

    Komentár

    • 1fisker
      Senior Member
      • Aug 2014
      • 1542
      •   

      #18
      Keď sa zadarí, vedel by som zohnať Leaf v cene do 15 tis., záujemcovia ma môžu kontaktovať

      Komentár


      • Tomas Mokry
        Tomas Mokry komentoval
        Upraviť komentár
        už sú to modely po facelifte?
    • Pacho
      Junior Member
      • Apr 2015
      • 7

      #19
      Moj nazor je ze jedina rozumna volba (ak nemas na Model S) je pockat na Model 3. E-Up, Leaf a podobne bubliny, su urcene do mesta, to si treba uvedomit. Nesnivaj o tom, ze teraz budes po celom Slovensku, alebo Europe na tom behat. Lebo trepat sa cely den z BA do Kosic, to je asi len pre ludi co nevedia co s volnym casom. Ak dokazes len po meste najazdit vela kilometrov, napr. ze mas pizzeriu, taxikar, atd, tak budis, tak by to este mohlo mat vyznam. Ale ak po meste vela nedokazes najazdit tak ti to auto bude zbytocne, lebo mimo mesta budes potrebovat mat aj tak este jedno spalovacie auto. A ked uz musis mat aj spalovacie auto tak sem tam do mesta, mozes ist aj na nom. Zbytocne este vyhadzovat peniaze na dalsiu bublinu.

      Komentár

      • Michal Šujan
        Junior Member
        • Apr 2015
        • 11

        #20
        Pacho neviem, nevidel by som to takto čiernobielo. Treba sa zamyslieť koľko krát do roka človek spraví v rámci jedného dňa viac ako 150km. Pokiaľ je to často, tak je jasné že EV typu Leaf nie je práve pre neho. Napr. zober si moju situáciu. Najčastejšie jazdím za rodinou: Frýdek-Místek - Zlín, Zlín - Prievidza...všetko je to do 150km a nedá sa hovoriť o tom že by to bolo "jazdenie do mesta". A samozrejme denne dochádzam do práce autom. Ročne najazdím cca 10 - 15 tis. km a pre tento účel by bol Model S luxus (mať financie samozrejme do neho idem) ale Leaf je na to podľa mňa ako stvorený. Jediné na čo čakám je, kedy splasne tá cenová bublina

        PS: Jedno z mála období, kedy najazdím viac ako 150km za deň je letná dovolenka. No na ten týždeň do Chorvatska sa dá auto požičať

        Komentár


        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Ak by Nissan Leaf aj ostal na tej istej cenovej hladine, ale mal dojazd cez 200km alebo do 300km, tak by to bolo lepsie. Skor si myslim, ze ostane na tej istej cene, len sa zvysi dojazd.
      • TM3Perf
        Member
        • Jun 2015
        • 83

        #21
        Life is HARD

        https://mega.nz/#!EFNw3aIS!7Nku89UKr...-t2dkeqYhs-tOU

        Komentár

        • 1fisker
          Senior Member
          • Aug 2014
          • 1542
          •   

          #22
          Pôvodne zverejnené od Pacho Pozrieť príspevky
          Moj nazor je ze jedina rozumna volba (ak nemas na Model S) je pockat na Model 3. E-Up, Leaf a podobne bubliny, su urcene do mesta, to si treba uvedomit. Nesnivaj o tom, ze teraz budes po celom Slovensku, alebo Europe na tom behat. Lebo trepat sa cely den z BA do Kosic, to je asi len pre ludi co nevedia co s volnym casom. Ak dokazes len po meste najazdit vela kilometrov, napr. ze mas pizzeriu, taxikar, atd, tak budis, tak by to este mohlo mat vyznam. Ale ak po meste vela nedokazes najazdit tak ti to auto bude zbytocne, lebo mimo mesta budes potrebovat mat aj tak este jedno spalovacie auto. A ked uz musis mat aj spalovacie auto tak sem tam do mesta, mozes ist aj na nom. Zbytocne este vyhadzovat peniaze na dalsiu bublinu.
          Plný súhlas, tak to je. Bohužiaľ nie každý to chce vidieť takto reálne.

          Komentár

          • 1fisker
            Senior Member
            • Aug 2014
            • 1542
            •   

            #23
            Tomu obrázku nerozumiem. O čo ide?

            Komentár

            • TM3Perf
              Member
              • Jun 2015
              • 83

              #24
              cesta z NR do BA. toto zasvietilo asi tri km od nabijacky

              Komentár

              • ziorepo
                Junior Member
                • Oct 2015
                • 1

                #25
                Zdravím,

                Viete mi niekto napísať koľko je rýchlo nabíjacích staníc v Bratislave? A za akú dobu nabije eup! prípadne dojazd percentá? Plánujem kúpu elektromobilu. Ďakuje za pomoc a info

                Komentár

                • ozana
                  Member
                  • Jun 2015
                  • 192

                  #26
                  Pôvodne zverejnené od ziorepo Pozrieť príspevky
                  Zdravím,

                  Viete mi niekto napísať koľko je rýchlo nabíjacích staníc v Bratislave? A za akú dobu nabije eup! prípadne dojazd percentá? Plánujem kúpu elektromobilu. Ďakuje za pomoc a info
                  CCS mají jen stanice firmy Greeway na 80 % kapacity se nabije během 30 minut. A jsou myslím 3.

                  Komentár


                  • enfko
                    enfko komentoval
                    Upraviť komentár
                    Tych CCS je v Bratislave viac, nie iba Greenway. Jedna je napriklad v Porsche Inter Auto na Vajnorskej 162. Dalsia na Tuhovskej, pred sidlom firmy ABB.
                • 1fisker
                  Senior Member
                  • Aug 2014
                  • 1542
                  •   

                  #27
                  Všetko sa dá nájsť tu vo fórach pomerne ľahko, aj mapa staníc aj popis e-upu takže treba dávať otázky len také na ktoré tu nie sú odpovede.

                  Komentár

                  • 1fisker
                    Senior Member
                    • Aug 2014
                    • 1542
                    •   

                    #28
                    Dnes som náhodou stretol pána, ktorý má VW e-up, kupoval ho nový pred 1 a pol rokom a najazdil na ňom asi 30 tis. km. Tvrdil mi, že to má prepočítané a že sa mu to oplatí aj z hľadiska ekonomickej efektívnosti a že to nekupoval ako ekológ. Zaujímavý názor a skúsenosť. Reálny dojazd okolo 120 km a jazdí väčšinou denne max. 100 km.
                    Nabíja na cestách na nabíjačkách ČEZ, ale hlavne doma pomalým nabíjaním.
                    Auto má aj rýchle Kombo nabíjanie a ide to fakt veľmi rýchlo, ide tam vyše 100A.

                    Komentár


                    • leo
                      leo komentoval
                      Upraviť komentár
                      Mal som ho 2 dni pozicany v BA, pacilo sa mi to. Do mesta uplne super. Skusal som CCS pri Freshmarkete, este sa dalo nabijat bez karty a slo to pekne rychlo. Pri takej "hravejsej" jazde ubudal dojazd dost rychlo. V eco/eco+ mode a s lahkou nohou to bolo lepsie. Prepinaju sa tam rezimy rekuperacie, z ktorych sa mi naviac pacil najvyssi tusim mod 4 ci ako to volaju mozno 3 uz neviem, teda aby to riadne rekuperovalo pri pusteni nohy z plynu ale vzdy to bolo treba na zaciatku jazdy prepnut radiacou pakou, nevedel som to nejako nastavit natrvalo. Inak super.
                  • jux
                    jux
                    Senior Member
                    • Apr 2015
                    • 1378
                    •      

                    #29
                    Jeden VW e-up maju na Strojnickej fakulte STU, rozpraval som s clovekom co na nom jazdi a najviac mu vadilo, ze kurenie je priamym ohrevom spiralami a podla neho auto mu pri jazdach po meste pri nizkych vonkajsich teplotach zozerie polovicu energie na kurenie. Neviem, no mozno novsie verzie e-up-u uz maju tepelne cerpadlo. Aj prva generacia Leaf-u mala priamy ohrev, dalsie maju tepelne cerpadlo. Odhadujem, ze pri tepelnom cerpadle je spotreba na kurenie cca tretinova az stvrtinova voci priamemu ohrevu spiralami.

                    Komentár

                    • Michal Meszaros
                      Junior Member
                      • Feb 2017
                      • 9

                      #30
                      ahoj, nemal som v umysle sa registrovat, som benzinofil a zastanca vodikovych aut ale kedze som za 2 roky s E-upom najazdil vyse 30.000km, mozem sa podelit o informacie, p.s. niesom z STU ale z jednej nemenovanej spolocnosti zaoberajucou sa zasobovanim energie v bratislave, casto som stretaval tesly a ine e-auta na nabijackach...

                      Komentár

                      Pracuje...
                      X