Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Volkswagen e-up!

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • #31
    ahojte s E-upom som za 2 roky spravil cca 30.00km, kto by mal dotazy, odpoviem

    Komentár


    • Spartakus
      Spartakus komentoval
      Upraviť komentár
      Ahoj. Mám možnosť kúpiť toto auto. Rok výroby 4/2014, ale najazdených má len cca 8000km. Predpokladám, že si chcel napísať 30.000 km. Mňa by zaujimalo aky je stav batérie po tých dvoch rokoch. Po nabití ukazuje aký dojazd? Menší než pred dvoma rokmi? A reálny dojazd ostal za tie dva roky nezmenení alebo klesol o nejaké km? Vďaka za odpoveď.

    • Spartakus
      Spartakus komentoval
      Upraviť komentár
      Ahoj. Asi si chcel napísať 30.000km. Mám možnosť kúpiť e-up, rok vyroby 4/2014, ale najazdených len cca 8000km. Mňa by zaujimala tá batéria. Po dvoch rokoch ukazuje pri plnom nabity aký dojazd? A v reále po tých dvoch rokoch klesol nejak ten dojazd?

  • #32
    Co Ti na něm nejvíce vadí, t.j. co by měli změnit?

    Komentár


    • #33
      napisem celu historiu:

      prvy rok som jazdil, nabijal iba na 10A/230V na nabijacke po cca 9 mes. pokazena tepelna poistka kontroly prehriatia (mozno som k tomu prispel nie vzdy uplne rozvinutym kablom a ostal na nom zavit/slucka)

      po roku mi dali firemnu kartu vibrate.

      Komentár


      • #34
        kurenie je slabe ako sa uz spominalo, pri parkovani vonku a teplote -10 bol dojazd 60-80km podla stylu jazdy,

        v lete vpohode 120 km aj s klimatizaciou, pri uspornej jazde aj 140km

        Komentár


        • #35
          jazdne rezimy ECO obmedzuje maximalku na 110 a softwarovo upravi, zvolni plyn, polovicny vykon kurenia, obmedzi vykon (kick-down funguje)

          ECO + obmedzuje rychlost na 90 a aj vykon ale vypina aj kurenie a klimu

          Komentár


          • #36
            pri dojazde sa postupne zapinaju eco rezimy a nieje mozne ich deaktivovat, posledny rezim je s rozsvietenou korytnackou, s najvacsimi obmedzeniami jazdneho komfortu

            pri dojazde 0km prejdes este tak 2-3km nez sa auto zastavy, po opatovnom nastartovani sa da presunut sa prec z cesty, krizovatky na krajnicu ci odstavnu plochu, ze vraj by mal zvladnut takyto presun do 1000m pri opakovanom startovani (toto som osobne neskusal i ked s nulovym dojazdom som prisiel uz velakrat k nabijacke)

            Komentár


            • #37
              v senci mam namontovanu TYP2 a za 2 mesiace elektromer v nabijacke ukazuje cca 700KW/h

              na aute hlavne zamrzi ze nabijanie pri TYP2 je obmedzene iba na 230V/16A teda vykonom 3.6KW/h co trva nieco malo cez 4 hodiny pri vybitom aute

              z klasickej zasuvky 230V/10A nabijacka to nabija nieco malo cez 8 hodin z nuly na 100 percent
              Naposledy upravené Michal Meszaros; 01-04-2017, 02:12.

              Komentár


            • #38
              nabijanie na jednosmerny prud je super, do 40 minut,

              auto sa da kupit na kazdodenne jazdenie do prace pri vzdialenosti 40-50km od domu (zalezi od toho ci je auto v zime garazovane koli mrazom)

              pre cloveka ktory ma moznost nabijat aj v praci aspon na zasuvke tych 8 hodin sa vzdialenost od domu zdvojnasoby na 100km

              Komentár


              • #39
                po 27 mesiacoch a 41.000km bateria nevykazuje ziadne znamky znizenej kapacity, dojazd mi stale svieti okolo 130km ale to je v dosledku jazdneho stylu, pri uspornej jazde po par nabijacich cykloch upravi odhad dojazdu na papierovych 150km

                Komentár

                Pracuje...
                X