Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Oživenie LiIon batérie.

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Oživenie LiIon batérie.

    Začínam taký malý projekt. V rámci neho budem na úvod potrebovať oživiť jednu LiIon batériu z napätím 378V a kapacitou cca. 18kWh. Nemáte niekto požičať nabíjačku, ktorou by sa to dalo zrealizovať? Popripade viem rozdeliť batériu na 6 modulov po 63V. Ide o to dostať napätie na moduloch na takú výšku aby BMS začalo považovať batériu za funkčnú. Ďakujem.

  • #2
    Ja by som na to išiel z opačnej strany s nabíjal jednotlivé články. Pripadne aj 2 až 6 naraz. Na to môžeš použiť modelársku nabíjačku zo vstavaným balancerom.

    Komentár


    • #3
      Pôjdem možno aj od konca. Všetko záleží od toho akú nabíjačku zoženiem. Už mám jednu ponuku. :-)

      Komentár


      • #4
        a co bude vo vysledku? domace ulozisko?

        Komentár


        • #5
          Cieľom bude jazdivé Smart Fortwo electric drive za veľmi dobrú cenu.

          Komentár


          • #6
            Môj postup bude asi takýto. Keď bude auto u mňa.

            1. Vymontovať batériu a otvoriť krytovanie
            2. Zistiť počet modulov (malo by byť 6)
            3. Zmerať napätie jednotlivých modulov a identifikovať tie čo majú nízke napätie.
            4. Pokúsiť sa jednotlivé moduly nabyť na nominálnu hodnotu obidením BMS.
            5. Modliť sa aby to vyšlo. (To už robím teraz) :-)

            Komentár


          • #7
            Auto je z 10/2012 takze dufam ze je to este Tesla dizajn.

            Komentár


            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              No na opravovanie by bola lepsia verzia s pouch clankami, tie pouch sa daju rozobrat a vymeni jednotlive clanky, no teslacke moduly su v podstate nerozoberatelne a neopravitelne. Teslacke maju sancu jedine vtedy, keby neboli vadne, t.j. keby sa len (niektore clanky) vybili pod uroven akceptacie BMS a dali by sa ozivit podobne ako ich ozivil ten american na videu.
              Ja by som pomeral vsetky clanky (resp sparalelnene clanky v teslackej verzii) a dobil jednotlivo relativne malym prudom na nominal alebo trosku vyssie - napr. na 4 V.

            • matchke
              matchke komentoval
              Upraviť komentár
              Dnes som pozeral jednu webku a tam ten model pre rok 2012 bol predstavovany ako tretia generacia s takouto poznamkou

              Battery capacity: 17.6 kW·h lithium-ion battery by Deutsche ACCUmotive
              Range: 140 km

            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              Tiez som pozeral po internete, informacie nie su sice uplne konzistentne, no ked je auto z 10/2012 skor by som tipoval na druhu generaciu.
              Aky ma motor? Tretia generacia ma 55kW, druha 20kW ci 30kW (rozne zdroje tvrdia rozne cisla - zrejme miesaju menovitu a spickovu hodnotu)
              Druha generacia mala podla viacerych zdrojov baterie Tesla, no je mozne, ze pri konci vyroby druhej generacie uz davali svoje baterie...
              Asi zbytocne spekulujeme, rozoberies a uvidis.
          Pracuje...
          X