Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

GreenWay

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • #76
    Nie je čo porozumieť klientom. Zásada by mala byť platenie za elektrinu podľa spotrebovaných kWh. To je všetko, na to netreba žiadne prieskumy. Toto chcú klienti. A ešte to, aby nabíjanie nebolo drahšie ako jazda na benzín.

    Komentár


    • #77
      1fisker, zylo64 ... neviem, kde ste prišli na to, že prieskum bude len o cenovej politike. Ak sa pozriete na moju pôvodnú správu, tak sa týka aj umiestnenia staníc a služieb. Preto som, 1fisker, napísala, že nám ide o porozumenie klientom a neklientom, o stavanie budúcich staníc, o preferované spôsoby platby a podobne. Pre základnú infomáciu ale nie je nutné, ani žiaduce, vypisovať všetky témy

      Komentár


      • #78
        Dobry den Zuzana a ostatni

        nejde mi teraz o obhajobu greenway, ale dam do placu zar tez, ktore som urobil pred par mesiacmi ked ma greenway oslovil ako potencialneho investora. (Neinvestoval som).

        Je jasne ze bude diskusia hlavne o cene a to hlavne z dovodu, ze ludia vedia porovnavat kolko platia doma za nabijanie, pri benzine to plne porovnat nejde.
        - cena nabijania je doma a asi aj dlho bude vyhodnejsia, nakolko sa nezriaduje nove odberne miesto a neziada sa o extremne istice ako pri rychlonabijani, asi to moze ovplyvnit len objem, co GW zatial nema, kedze EVaut je malo.
        - trh aktualne ovplyvnuje to, ze je v plienkach a je moznost nabijat aj zadarmo (bez zaruky)
        - GW musi ziskat licenciu na obchodovanie s elektrikou, casove spoplatnenie je prechodny stav (casove spoplatnenie ma vyznam ked niekto nepreparkuje po nabijani)
        - vsetci prevadzkovatielia musia zacat akceptovat platbu kartou, je nezmysel aby som mal v aute 20karticiek rfid len pre istotu, aby som sa nabil (berte si priklad zo Slovinska, karty na ceprackach a platba rezervaciou kreditu na platobnej karte)
        - hustota siete je asi o peniazoch, drzim palce
        - vyber miesata ma 2 pohlady
        1. Idelane shopping aby bolo akoze co robit
        2. Idealne na hlavnych tahoch (benzinky), aby som nemusel zachadzat to mesta a dal si kafco.
        - pomale nabijacky su asi o hoteloch/sidliskach.... to je ale ina tema

        Komentár


        • Peterka
          Peterka komentoval
          Upraviť komentár
          Rychlonabijanie na cestach je nieco ine ako pomale nabijanie doma, takze moze byt drahsie, ale primerane. Hlavny problem minutovej tarifikacie je, ze netusim kolko ma bude nabijanie stat, vykon nabijaciek GW kde som nabijal ja nebol nikdy vyssi ako cca 34kW a ovplyvnuju ho aj dalsie faktory- teplota, auto, stav baterie... Ale ako uz bolo na fore viackrat spomenute, pri cestovani "mimo dosahu domova" je lepsie nabit a zaplatit ako zadarmo nenabit. Z mojej kratkej skusenosti s cestovanim elektromobilom by som radsej privital viac stojanov na jednom nabijacom mieste ako hustejsiu siet. Skoro vzdy prichadzam k stojanu s "obavou", ci bude volny a hlavne funkcny.

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Platba kartou je asi najlepsia. Tim padom odpada registracia. Platba za kWh je najlepsie riesenie. ako pri palive 1L/ suma € alebo CZK, tak 1kWh/ suma € ci CZK. A ci uz budu pre castejsich klientov co nabijaju pausaly ci kredity to je jedno. Platba za kWh zamedzi tomu, ze bude prevadzkovatelom obmedzeny vykon, lebo cim rychlejsie nabije, tim skorej moze nabit dalsi klient a cena za kWh je znama. Koli porucham viac stojanov na jednom mieste je dobra vec. A ked stojany dokazu nabit aj viac aut naraz, ze maju Typ2, Combo, Chademo a dokaze ten stojan obsluzit dva auta je to plus. Dat tam trebarz daku svetelnu tabulu, kde mozu byt reklamy a zaplati sa nimi aj cas, ked je trebarz stojan prazdny, je tiez jedna z moznosti ako znizit naklady na prevadzku nabijacky.

        • ozana
          ozana komentoval
          Upraviť komentár
          Máte už na Slovensku "prolobované", že elektřinu může prodávat (platba za kWh) i firma bez licence podle energetického zákona?

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          Ozana - niekto mi hovoril, že vraj sa pripravuje zmena zákona v tomto smere, ale nič bližšie som sa nedozvedel. Skúsim kontaktovať niekoho zodpovedného.

        • ozana
          ozana komentoval
          Upraviť komentár
          1fisker: V Česku to platí už od léta (červenec 2017).

      • #79
        Kto by chcel sa ísť potulovať po Poľsku, tam na Greenway so slovenskou kartou nenabijete, treba si vypýtať poľskú, majú do konca 2017 zadarmo nabíjanie. Dokonca so slovenskou to bude drahý roaming.

        Citujem:

        GreenWay Polska je nezavislá entita s vlastným IT systémom, k využívaniu poľskej siete je potrebné spraviť registráciu do poľského IT systému na stránkach http://greenwaypolska.pl/en/pre-registration . V budúcnosti budú systémy prepojené na základe roamingu a aj ceny roamingového nabíjania budú známe až po vzájomnom prepojení spomenutých IT systémov.

        Komentár


      • #80
        Som velmi zvedavy, ci tam bude zapracovane nieco z nasich pripomienok...

        Vážený zákazník,

        radi by sme Vás informovali, že dňa 15. novembra 2017 budeme za účelom zlepšenia našich služieb nasadzovať nový IT systém pre správu siete GreenWay s cieľom zvýšiť Vašu spokojnosť, komfort, prehľadnosť a jednoduchosť nabíjania.

        Komentár


        • Peterka
          Peterka komentoval
          Upraviť komentár
          Tak sa zmenilo iba webove rozhranie...

      • #81
        ahojte, prvy krat som vyskusal Greenway pri Avione. Je to riadna uzera, nezda sa mi ze sa jedna o ferovu cenu, helpdesk nereaguje na moju nespokojnost. Co si o tom myslite? Ako s nimi bojovat?

        Komentár


        • jeeff
          jeeff komentoval
          Upraviť komentár
          Prosim, to si za 1,5 hodiny nabil 5,2 kW? To si nabijal nejakou 3kW nabijacou z 220 zasuvky?

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Bojovat netreba. Mame volnu tvorbu cien a tak oni si mozu dat ceny ake chcu a ty sa mozes rozhodnut, ci u nich "nakupis" alebo nie. V Bratislave mas dost moznosti (este stale) kde nabit zadarmo.

        • Daliborko
          Daliborko komentoval
          Upraviť komentár
          Na akom aute ste nabíjal? 1,5 €/kWh je už fakt prehnané. Otázka je, či si auto bralo tak málo, alebo nabíjačka nechcela viac pustiť. Na DC sa v tom čase niekto iný nabíjal (keď ste bol na AC)? Ak áno, tak to mohlo byť preto
          Naposledy upravené Daliborko; 21-11-2017, 09:33.

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          5e z toho tvori fixny poplatok a zvysok je minutova tarifikacia. Kedze to bolo AC nabijanie, tak potom tvoja palubna nabijacka v aute bude slaba a len 3.3kW - to by odpovedalo tym 5.2kWh/90minut

        • temik.sk
          temik.sk komentoval
          Upraviť komentár
          dango 1€ z toho tvori fixny poplatok, asi vacej ludi nevedia pochopit ich cennik
          3,3kW asi na plugin hybrida v dnesnej dobe postacuje...

      • #82
        To som nabijal tym kablom typ-2 co maju na tom stojane...nejde momentalne o cas ale o tu cenu co mi vyrubili

        Komentár


        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Ake mas auto ak sa mozem spytat?

        • Daliborko
          Daliborko komentoval
          Upraviť komentár
          U GW si platíš za čas, ktorý stráviš na tom vyhradenom parkovacom mieste. Nikto nikde negarantuje, koľko za tú dobu nabiješ. V tom jednom má GW pravdu, presne vieš, koľko zaplatíš, keď sa k autu vrátiš po 1,5 hod

        • jeeff
          jeeff komentoval
          Upraviť komentár
          U GW sa plati za cas + tusim 5 euro na zaciatku ako poplatok za pripojenie. Nema zmysel vyuzit ich stanicu pri nabijani cez Type 2 kabel a v tvojom pripade este aj zjavne jedno fazovou nabijackou. To si sa mohol nacierno napichnut na zasuvku niekde v podzemnej garazi IKEA (mam pocit, ze som tam nejake videl), alebo vyuzit nabijacku na Mierovej (pred budovou MHSR) ktora je zdarma. GW ma zmysel len pri rychlom nabijani a pre tento ucel aj stanice su stavane.

      • #83
        Auto Kia Optima PHEV, nabijanie bolo skusobne 1 hod a 29 minut aby nenauctovali nahodou “viac”, s cennikom aj tak nesedi. Nabijanie zdarma nehladam, staci aby som nabil za podobnu cenu co by ma stal benzin na tu dojazdovu vzdialenost.
        Naposledy upravené temik.sk; 21-11-2017, 11:01.

        Komentár


        • Daliborko
          Daliborko komentoval
          Upraviť komentár
          Podľa ich aktuálneho cenníku to sedí presne. 1€ za prístup pri AC a 0,08€/min pri AC>11 kW.
          1:29:49 = 89,916 minúty x 0,08 € + 1 € = 8,1853 €

          A Kia Optima PHEV ma palubnú nabíjačku 3,3 kW
          3,3 x 1,5 hod = 4,95 kWh.

          Takže nič nevybojujete. Jedine u GW nenabíjať (pokiaľ nezmenia cenník)
          Naposledy upravené Daliborko; 21-11-2017, 10:02.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Tu je krasne vidno ake je to svinstvo uctovat za minuty. Ti co maju najslabsie interne nabijacky dotoju GreenWay najviac. Lebo samozrejme oni platia za kWh (podla cenniku ZSE okolo 0.05EUR za kWh).

        • jeeff
          jeeff komentoval
          Upraviť komentár
          Ale do kelu, predsa si nebudem na GW nabijacke nabijat auto vykonom 3kw z AC stojanu a blokovat ju 1,5 hodiny. To je nezmyselne pouzitie a na to GW siet ani nie je urcena.
          ps: kartu mam, ale za tie temer 2 roky som ju nepouzil, lebo vzdy som nasiel optimalnejsie riesenie

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          KIA OPTIMA? tak to som ta videl nabijat a hned som si povedal, ze biedak, clovek. ze sa nedoplati. 100km takejto greenway elektrickej jazdy ta vyjde, ako na luxusnom sportiaku

        • temik.sk
          temik.sk komentoval
          Upraviť komentár
          dango ejha tak to ty si na mna kukal jak puk z toho dizlacika? pozdravujem

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          temik.sk ano ano ja zo smradocha - este par mesiacov budem smrdiet. skor som kukal ako puk, lebo som pocas vychadzania z garaze nasledne na kruhovy tazko identifikoval auto (tvoju optimu)

      • #84
        Daliborko, preco pocitas 0,08€ za 1 minutu? ma byt 0,04€

        jeeff, v tomto pripade nejde o blokovanie nabky ale o nabijanie auta, nabky blokuju len full spalovaky ked tam zaparkuju.

        a no ked uz chcem prevrtat koleno tak tu je odpoved z Greenway ktoru mi poslali este predtym ako som isiel vyskusat nabku:

        (meno pracovnika Greenway ktory mi odpisal na otazku k cenam zatial nebudem uvadzat)

        Dobrý deň pán XY,
        pri Vašom vozidle by sa jednalo o nabíjanie cez AC mennekes typ2 konektor a cena by bola v zmysle platného cenníka uvedeného na našich stránkach (http://data.greenway.sk/pricelist_sk.pdf ) za AC nabíjanie do 11kW pri 90 minútovom nabíjaní:
        Fix. časť = 1€ za prístup na 90 min. + Variabil. časť = 0,04€/min = 1€ + 3,6€ = 4,6 € za 90 min. nabíjania v sieti GreenWay.

        V prípade ďalších informácií nás kontaktujte

        Komentár


        • Daliborko
          Daliborko komentoval
          Upraviť komentár
          Počítal som preto 0,08 €/min., lebo Type 2 na stojane je písaná ako 43kW. Preto som bral cenu za odber >11kW. A nepredpokladal som, že PC program na výpočet ceny bude zohľadňovať reálny odber auta. A podľa Vášho screenshotu som sa nemýlil.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Podľa ich cenníka a obchodných podmienok sa rozlišuje priemerný nabíjací prúd, nie to čo je na ich stojane. Takže mali mu účtovať 4 centy, nie 8.
          A pre tých, čo hovoria o blokovaní - predsa keď nabíja takýmto malým prúdom, DC nabíjanie funguje normálne a nikoho s normálnymi EV autami neblokuje ( ... veď už máte SuC).

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Nechcete urobiť len tak na srandu novú tému "Najdrahšie nabíjania", kde si budeme takéto perličky posielať ?

          Ak mu to neopravia na 4 centy, tak prekonal aj moje minulomesačné DC nabíjanie v Ružomberku, kde som za 5,9kWh dal 6,4€ = 1,08 € za kWh.

          Ale samozrejme mu to opravia, lebo majú jasne v cenníku *1 a *2, kde uvádzajú, ako sa to ráta.

        • temik.sk
          temik.sk komentoval
          Upraviť komentár
          pisal som na helpdesk este v sobotu a do dnesneho dna neodpovedali. momentalne ide o to kolko zakaznikov takto nepravom a v rozpore s cennikom zinkasovali !!!

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Miroslav Rojko - Miro garantujem ti, ze nikto s Teslou v Bratislave na GreenWay nabijackach netankuje (EDIT: Uz som si dal facku - NENABIJA), ked uz ako spravne hovoris je tam SC. Aspon som nikdy doteraz ziadnu Teslu na GW v Blave nevidel. Aj ked faktom ostava, ze zrovna pre Teslu je ten novy cennik ako tak znesitelny. 45 min nabijania (co je zhruba 150 km) by ma vyslo na 10.85EUR co je zhruba 7.2 EUR/100km.

      • #85
        Pevne dufam ze zamestnanci Greenway toto tu precitali, nakolko bleskovo pred chvilou mi prisla odpoved, screenshot

        Komentár


        • Peterka
          Peterka komentoval
          Upraviť komentár
          Tak toto nechapem,ak idem nasadzovat novy softver, tak v prvom rade skontrolujem spravny vypocet ceny pri vsetkych moznostiach nabijania...

      • #86
        Pôvodne zverejnené od temik.sk Pozrieť príspevky
        Pevne dufam ze zamestnanci Greenway toto tu precitali, nakolko bleskovo pred chvilou mi prisla odpoved, screenshot
        Peterka najprv novy softver a potom ... "ak sa niekto ozve"

        Komentár


        • #87
          temik.....asi teraz zostáva jediná možnosť - u nich nenabíjať, ak ich budú všetci ignorovať, tak sa možno zobudia....

          Komentár


          • #88
            Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	
Videní:	1
Veľkosť:1,12 MB
ID:	19672 Dnes som pred Zlínom odfotil toto:



            Som myslel, že len zväčšujú VN200-ky. Žeby robili takú komplet prerábku, čo obnáša výmenu diesel motora, kúrenie ?

            Citroen Jumper

            Komentár


            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              Ved tie prerabky Jumperov na EV robia minimalne 5 rokov, tusim to robi ceska firma pre Greenway. GW ich prenajima. Baterie su v skatuli na palete a zaberaju podstatnu cast nakladneho priestoru, no su vymenne - geenway ma vymenne stanice - baterie elektrickych jumperov meni za 3 minuty paletovym vozikom.

          • #89
            Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	
Videní:	1
Veľkosť:129,0 KB
ID:	19679

            Komentár


            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              To som nevedel, na Voltia stránke ponúkajú tie nafuknute nv200. Dakujem za objasnenie.

              Ale ta prerabka je zaujimava, nevies o aku firmu sa jedna ?

              V USA sa prerabali auta s vytahovymi elektromotormi, mozno ma ta firma specialne elektromotory.

            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár

            • ICE666SVK
              ICE666SVK komentoval
              Upraviť komentár
              Na tej stranke pisu, ze E-Jumper vyrabaju uz z bateriou v podlahe, zeby sa daco zmenilo?

          • #90
            Na základe toho, čo tu bolo pred časom prezentované (návrh Miroslav Rojko 28.10. 2017 o 08:50), by som všetkých, ktorí majú pocit, že majú k téme elektromobility čo povedať, rada pozvala budúci štvrtok od 17:00 na stretnutie s GreenWay v Bratislave. V prípade záujmu prosím o zaslanie mailu na adresu zuzana.sutova@greenway.sk Podľa počtu záujemcov Vám upresníme miesto konania. Prvý drink je na nás. Tešíme sa na Vaše názory.

            Komentár


            • curgali
              curgali komentoval
              Upraviť komentár
              Je veľká škoda, že takéto pozvanie prichádza až po skoro 2 rokoch, čo si GW kazí image medzi elektromobilistami. Toto stretnutie malo byť ešte pred zverejnením prvého cenníka GW.

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Dakujeme za pozvanie, len by som upresnil, moj navrh bol o tom, ze nam ukazete nieco zaujimave a popri tom z nas vytiahnete nazory, drinkov si dam kolko chcem a kedy chcem, skor pripravte nejake zaujimave prezentacie, co suvisia s elektromobilitou a napiste nam tu o com to budu. Tiez sa tu pre Vas robil pracovny zosit, kde ludia pisali svoje nazory.

            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              Chlapi nebrblite a pridte. Treba ocenit, ze chcu pocuvat svojich zakaznikov. Ja som bohuzial mimo republiku vtedy, inak by som 100% prisiel.

            • zylo64
              zylo64 komentoval
              Upraviť komentár
              Pre nás z krajného východu ako hovoria pri predpovedi počasia je to "trocha" od ruky

            • Daliborko
              Daliborko komentoval
              Upraviť komentár
              Myslím si, že pre väčšinu z nás, ktorí nie sme z BA a okolia je to v strede týždňa večer na okraji SR "tak trochu od ruky".
              Ale kto môžte, choďte

            • Franto_01
              Franto_01 komentoval
              Upraviť komentár
              Rad by som prišiel, ale takto večer sa cestou domov nemám kde zadarmo nabiť :-( a do Považskej Bystrice pri tomto počasí z BA nedorazím.

            • Peterka
              Peterka komentoval
              Upraviť komentár
              GW by mohol ponuknut zucastnenym miesto prveho drinku na den stretnutia nabijanie v ich sieti zadarmo... mozno by prisiel aj Curgali

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Franto, LIDL Dubnica posledné tri razy bola nabíjačka funkčná aj mimo otváracích hodín, aj vo sviatok aj v noci, oplatí sa tam zastaviť aj vtedy.

            • Daliborko
              Daliborko komentoval
              Upraviť komentár
              Ja som bol v Novej Dubnici 13.11. (pondelok) o 06:45 a nabíjačka začala fungovať až o 07:00, takže je to asi ako kedy. Ale vsadiť na to mimo otváracích hodín je dosť veľký risk. Treba skúsiť, len treba mať aj plán B
          Pracuje...
          X