Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

NC Central

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • NC Central

    Jelačičova 7, Bratislava
    Popis:
    DC: 1xCHAdeMO, 1xCombo 50 kW
    AC: 1xTyp-2 43 kW, 4x400V 22 kW
    GPS: 48.157061, 17.13093
    Platba: Zadarmo, na kartu. Na zásuvky zdarma, bez karty, hesla a identifikácie. Platí sa za parkovanie. Treba zavolať na pokladňu pre povolenie 02 381 046 17.
    Ováracia doba: 6:00 - 23:00
    Prevádzkovateľ: ZSE a NC Centrál
    Email:
    Tel: 02 381 046 17
    Webstranka: http://www.emobility-vibrate.eu/
    Na mape:

    Foto:
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	nccentral1.jpg
Videní:	1
Veľkosť:150,5 KB
ID:	3880

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	nccentral2.jpg
Videní:	1
Veľkosť:124,9 KB
ID:	3881

    Toto je nabíjacia stanica .NC Centrál. Tu môžete zdieľať svoje skúsenosti (fotky, videa) s nabíjaním na tejto nabíjačke, prípadne napísať čo si myslíte, že je dôležité vedieť o tejto nabíjacej stanici. Je to prepojené s našou mapou nabíjacích staníc, na ktorej je odkaz k tomuto vláknu keď kliknete na "Odkaz na fórum". Viac info tu.
    Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

  • #2
    V NC Centrale, BA sa nachadza zatiaľ nespristupnena nabíjačka ZSE. Nachadza sa na -2 podlaží pri zjazde na -3 podlažie podzemných garáží.

    Komentár


    • #3
      Mozeg, dik za info. Ja som to fotil už 23. decembra, len som to nemal čas sem pridať.

      Je to od ZSE, DC: 1xCHAdeMO 50 kW (3x125A), 1xCombo 50 kW (3x125A), AC: 1xTyp 2, (3x63A)
      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	nccentral.jpg
Videní:	1
Veľkosť:345,4 KB
ID:	7036

      Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
      Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

      Komentár


      • matchke
        matchke komentoval
        Upraviť komentár
        Vcera som bol v NC Central a vsimol som si zaujimavy jav. Obe miesta nabijacky boli obsadene. Na jednom stal eUp z bratislavskeho carsharingu a na duhom stala KIA Soul electric z prvej elektrickej Taxi sluzby v Bratislave. Zda sa, ze sa to zacina zahustovat a pomaly bude na nabijanie treba cakat a mozno sa clovek aj nedocka.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Ale to je predsa dobre, ci nie? Taxi - elektro, car sharing - elektro, wow. Pred rokom by to nikoho ani len nenapadlo. Ze treba dalsie nabijacky je predsa jasne.

    • #4
      Nabijacia stanica je uz v prevadzke. Nabijanie je BEZ identifikacie.
      CHAdeMO mi na Tesle nabijalo do 90A, takze nie uplne najrychlejsie. Funguje aj volba paralelneho nabijania AC+DC.
      Prosim aj dalsich uzivatelov, aby otestovali tuto nabijaciu stanicu a podelili sa o skusenosti (rychlost nabijania).

      UPDATE: Ina Tesla nabijala dnes 125A, takze vsetko super!
      Naposledy upravené enfko; 04-02-2016, 17:57.

      Komentár


      • #5
        Funguje uz iba s identifikaciou cez eVibrate kartu od ZSE.

        Komentár


        • #6
          Na ZSE včera nefungovalo CHAdeMO, len CCS a Type2.

          Komentár


          • #7
            CHAdeMO stále nefunguje.
            Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
            Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

            Komentár


            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              CHAdeMO adapter pre tesly robi (zjednodusene povedane) len zmenu konektora CHAdeMO na type2, nabija sa DC.
              CHAdeMO a CCS konektory su DC (nabijacka je v stojane), Type2 je standardne AC konektor 3x400V/(moze byt az 63A 3f AC), pri type 2 sa pouziva nabijacka v aute. Tesla pouziva modifikovany type2 konektor pre AC aj pre DC. Do tesla type2 (male) konektora v aute sa da zastrcit jednak standardny (female) type2 (AC) konektor, tiez tesla type2 (female) konektor (DC) supernabijacky a tiez type2 DC konektor CHAdeMO adaptera pre tesly.
              Na trojkonektorovych stojanoch (napr. ZSE) funguje naraz DC aj AC. Ked som nabijal cez CHAdeMO, cez type2 nabijalo ine auto. Neviem, ci pri sucasnom nabijani DC aj AC na jednom stojane je suma vykonu nejako limitovana. Kto vie nech napise. Sucasne nabijanie na oboch DC konektoroch nie je mozne, stojan obsahuje jeden DC system s dvoma DC konektormi. Kto vie o kombinovanych nabijackach viac, nech napise.
              Pre uplnost doplnim, ze CCS je kombinovany konektor - obsahuje DC cast (dva velke kontakty) a AC cast - "integrovany" typ2 konektor. No na strane DC nabijacky su osadene len DC a riadiace kontakty. Na strane auta su samozrejme osadene vsetky kontakty CCS konektora - no ak ma auto len jednofazovu nabijacku, spravidla zase na strane auta chybaju v AC casti kontakty pre 2. a 3. fazu.
              Naposledy upravené jux; 21-01-2017, 04:47.

            • matchke
              matchke komentoval
              Upraviť komentár
              Ja by som len doplnil, ze aj Type 2 konektor podporuje podla standardu DC charging. Bud AC alebo DC. A ked DC tak bud cez 2 piny do 500V/80A alebo cez styri piny 500V/140A. Z toho je krasne vidiet ze norma Type 2 nepusti nad 500V. Ak si kladiete otazku ako to Tesla zvladla preniest cez konektor 240A? Nuz predlzila piny konektoru, cim ziskali plochu naviac kadial ten prud pretlacia. Supercharger momentalne dava 145 kW na dve auta. Ak je auto samo na nabijacke dostane max 120 kW. Bude zaujimave co spravia pri Superchargeroch 3.gen, ktore by mali davat 350kW.
              Co sa tyka tych nabijaciek od ZSE. Ak zobereme, ze CHAdeMO da max. 62,5kW a Type 2 tak 22kW, tak by mohli fungovat paralelne.
              Ked som si pozeral specifikacie standardov tak CCS ma konektor stejny ako Type 2 plus Combo Coupler. Ten coupler su vlastne dva DC piny (od pohladu vacsie) ako piny na prenost troch faz. Navyse v specifikacii sa hovori o napati vacsom ako 500V a prude do 200A. Co znie logicky lebo vacsi prud sa asi pri tych rozmeroch uz neda, tak treba zvacsit napatie.
              Jo a CHAdeMO pouziva na komunikaciu nabijacky s autom CANbus zatial co Type2 a CCS pouzivaju variabilny odpor (nieco podobne pouzivaju dialkove ovladania autoradia na volante). Ten protokol je dost prespekulovany. :-)

            • demo
              demo komentoval
              Upraviť komentár
              Type 2 pouziva PWM modulaciu a srandicky okolo. Ale CCS pouziva komunikaciu cez PLC(Power Line Communication), co je datove spojenie.
              Tie nabijacky maju 2 rozdielne stitky pre DC a AC, takze pri pouziti dvoch pripojek vedia ist naraz AC aj DC. Greenway ma na DBT zozadu elektromery, zvlast na DC a zvlast na AC.

          • #8
            CCS bolo vcera taktiez nefunkcne.

            Komentár

            Pracuje...
            X