Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Tesco Žilina

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Tesco Žilina

    Košická 1367/3, Žilina
    Popis:
    DC: 1xCHAdeMO, 1xCombo 50 kW
    AC: 1xTyp-2 43 kW
    GPS: 49.221463, 18.758309
    Platba: -
    Ováracia doba: vo výstavbe
    Prevádzkovateľ:
    Na mape:

    Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

  • #2
    Wow! Nejaké ďalšie info? Prevádzkovateľ a tak?

    Komentár


    • #3
      PS: zrejme GW zatial len vo vystavbe cca do mesiaca mozno aj funkcna, uvidime budeme Vas informovat Teslaci,...

      Komentár


      • #4
        Ak to bude GW, tak nás to nezaujíma.

        Komentár


        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Fiser: hovor za seba.

        • Dzami
          Dzami komentoval
          Upraviť komentár
          Preco? Ja som rad za kazdu

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          V Ziline zrovna nie je moc kde nabijat, takze kazda nabka pomoze. Mirage s pomalou TDC je len pre ludi s vela volnym casom. A nove GW vedia CCS naplno, takze uz to nebude tak problemove ako na tych starych, co som si uzil aj vcera v Poprade, zasa problem.

      • #5
        Ja sa vám ľudia čudujem, že ste ochotní platiť za nabíjanie viac ako by ste jazdili na benzín a podporujete tých úžerníkov. Viac ako 0,20 za kWh nie som ochotný platiť, to som deklaroval dávno a tento názor nezmením. To radšej zostanem pri benzíne, až taký ekológ nie som. Myslel som, že každý normálny rozumný človek GW ignoruje, ale ako vidím, mýlil som sa.

        Komentár


        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          No tak keď nie si ekológ tak chod na smradochovi a máš to lacnejšie.
          Ja som, a jediny dôvod, prečo som predal moju A7 a presedlal na elektrinu bol (možno márny) pokus prispieť k tomu, aby naše deti a vnuci mali možnosť žiť na planéte aspoň trochu podobnej tej akú mame teraz.
          Napríklad na Tesle ani ta cena za minútu pri plnom výkone CHadeMo a novom cenníku nevychádza nijako strašne.
          Pozri sa na Maďarsko, Česko alebo Chorvátsko - okrem CEZu (ktorý tiež nie je lacný) nikde nie je žiadna “národná” sieť na ktorej by dá dalo stavať nejakú elektromobilitu pre masy.

      • #6
        Fisker: Ved kazdy kto pozna vstupne ceny elektriny, rezervovanej kapacity a technologie vidi, ze 0,2eura sa neda dosiahnut ani pri AC stojanoch.

        Komentár


        • curgali
          curgali komentoval
          Upraviť komentár
          A to je zaujímave, že sa to Tesle dá účtovať v kWh, aj keď istá nemenovaná sieť to nedokáže, a ešte aj dala cenu 0,20€/kWh. Ja som ochotný zaplatiť za prechod na elektromobilitu tým, že dám o 50 % viac za auto ako fosílny elektromobilisti, ale nebudem akceptovať vyžšie náklady o ďalších 50% za palivo. Ja som za nákup auta nedostal peniaze z EU...pre mňa je akceptovateľná cena max. 0,30€/kWh. Túto cenu vo väčšine používa evmapa, ktorá združuje rôzne nabíjačky aj z radov súkromníkov, aj keď tí nedostali žiadne peniaze z EU.
          Naposledy upravené curgali; 14-01-2018, 21:26.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          EVmapa taktiež neinvestovala žiadne peniaze do nabijaciek. Ich prínos je v zjednotení platenia a zjednodušenie prístupu. Tie ceny stanovujú prevádzkovatelia nabijaciek, nie EV mapa.

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          cena pre firmy moze byt aj viac ako 0,2
          http://teslaclub.sk/forum/v%C5%A1eob...rinu#post12616

      • #7
        S Teslou model S cez CHadeMo adaptér to na GW vychádza takmer presne na 0.30€/kWh keď budem nabíjať optimálnych 45 minút (to mi pribudne zhruba 150 km).
        EDIT: Zabudol som dodat - to mi pride ako fer cena, osobne by so privital radsej trochu viac za min (kWh) bez toho "pripojovacieho" poplatku. To uz radsej zopar EUR pausal "za kartu" mesacne.
        Naposledy upravené Jiri GrandPa; 15-01-2018, 11:35.
        Happy S

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Tak jej vadili mrazy ?
          Dosť ma to zasa nasr..., lebo čakal som vo vnútri asi 40 minút a zbytočne som stratil čas, kedy sa mohlo nabíjať (v mobilnej GW appke stále ukazovalo že stojan obsadený). 14 kWh za 32 minút je priemerný výkon 26kW.

        • Daliborko
          Daliborko komentoval
          Upraviť komentár
          Možno je to práve naopak. Nabíjačka ide tak malým výkonom, že sa nestačí ani zohriať a preto pri mínusových teplotách zamrzla 😁😂

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Vykonova elektronika nemava problem s mrazom pokial nie je pod -15. Vacsinou.

      • #8
        Tesla uctuje 0,2 no zrejme to nikto z klubu este neplatil, Vie niekto, ci to je bez, alebo s DPH?

        Komentár


        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Mozno je to tim, ze vela Tesiel v SR aj CR maju SC neobmedzene. A tusim stale bezi referencny program, kde ked si kupis Teslu ale tusim len S a X cez niekoho kod co ma Teslu, ziskavas neobmedzeny SC ale len na svoje meno nie na auto. Teda keby sa auto predavalo dalej, tak uz dalsi plati na SC.

      • #9
        Prevadzka nabijacky nie je len energia a vlastne stojany, ale aj
        udrzba a opravy technologie, Informacny system, komunikacia, identifikacia, fakturacia, uctovnictvo, rooming.

        Podla mna (bez dph) do 0,2 za AC a do 0,4 za DC je v poradku. Aj tak takmer kazdy nabija 90%doma/v praci/na chalupe/u znamych

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Presne tak, drahšie DC trocha dvihne priemernú cenu za kW, ale platené DC je to možno 10 - 20 % z mesačného nabíjania elektromobilistu.

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Primarne podnikanie GW je tusim dlhodoby prenajom EV ci osobnych, alebo dodavok podnikatelom. A sekundarny je nabijanie. Tvorili siet aj preto, aby sa mali kde tie prenajate EV nabijat. A dodavky vymienat baterie. Mozno by mali mat pri kazdom nabijacom mieste aj nejaky el. baner reklamny. To by mohlo znizit nejake naklady. Asi by mohli prenajimat aj kratkodobo EV sukromnikom, to by zvisilo povedomie o EV a realne by si mohli bez obav vyskusat viacery ludia o com je elektromobil a vyskusat to v realnych podmienkach. Lenze to by chcelo pobocky celoplosne po SR aspon v krajskych mestach.

      • #10
        fisker, na prvý pohľad sú ceny vysoké, ale elektrina pre firmy je o dosť drahšia, k tomu dph, ktorá sa u GW dá odrátať, u evmapa nie. Používaš silné slová "úžerníci", ale ja sa Ťa opýtam. Keď sú takí drahí, prečo už dávno nie je nejaká iná firma, ktorá by v takom množstve prevádzkovala stojany a skonkurovala ich ? Veď na prevádzku nabíjacieho stojana nepotrebuješ nejaké povolenky od štátu, v tej oblasti môže začať podnikať každý.
        Veď urob v Žiline DC stojan za 20 centov a ja Ti sľubujem, že zakaždým ako pôjdem cez Žilinu, Ti tam zastavím a doplna nabijem a určite aj všetci ostatní. Budeš ho mať parádne využitý a aj tak po pol roku tu budeš vykrikovať, ako sa to neoplatí a zdražieš.

        Komentár


        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          Na VSE sa nabíja zadarmo. ZSE neviem, nemám prehľad, SSE to radšej nerobí vôbec, lebo nevie ako na to.
          GW - ak to nevedia robiť, nech to nerobia. Všetci dávno vieme, že na predaji elektriny sa týmto spôsobom cez drahé DC nabíjačky zarobiť nedá, tak načo sa tu stále klameme.
          Svinstvo je to, že pobrali kopec všelijakých dotácií a ešte chcú zarobiť na elektrine.
          Ak bude cena elektriny pre elektromobily vysoká, nikto ich nebude kupovať. Alebo žeby práve o to išlo? Nechce náhodou niekto "dokázať", že elektromobilita je nezmysel? Chce GW pochovať elektromobilitu?
          GW robí MEDVEDIU SLUŽBU.
          Naposledy upravené 1fisker; 15-01-2018, 17:38.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Ale uz si s tymito vykrikmi trapny. Sak zaloz firmu, vybav dotacie a postav nabijacky. Nikto ti nebrani.
          Elektromobilita nebude ak nebude nabijacia infrastruktura.

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          Trápni sú tí, ktorí menia názory ako ponožky. Keď GW spoplatnil, všetci ste plakali, teraz sa im pcháte do riti. To je pravda, ktorá sa zle počúva, ako všeobecne. Ale chvalabohu je ešte dosť ľudí, ktorí GW ignorujú.
          Naposledy upravené 1fisker; 15-01-2018, 20:58.

      • #11
        A ešte ku Žiline. Keď si kúpite Leaf-a v Nissane Žilina, máte Chademo na pol roka zadarmo a potom stále za polovičnú cenu, čo je 0,15€ za kW. Normálne je za 0,3€ / kW cez evmapa.

        Komentár


        • #12
          Ak mam byt uprimny musim GW pogratulovat. Najskor milovana (po vytvoreni nabijacej siete po D1 a R1 a aj D2) nasledne nenavidena a zatracovana po spoplatneni a uz sa to zase otaca a zas zacina mat priazen. Vela z Vas hovori, ze lepsie zaplatit a nabit ako zadarmo a nenabit. Ja aj ked nemam zatial EV si nemyslim, ze by sa za nabijanie nemalo platit, len chcem vedieť presne cenu za kWh, aby som si to vedel predstavit a nie ze ma vystrie pri fakture a to prejdem len raz cez celu republiku. Stale sa tu na fore pisu rozne problemy a ano este stale to ma nejake detske choroby a chce to este nejaky cas. No ale je rychla doba a my sme netrpezlivy. Zaujimavy je fakt, ze aj ked su ohlasene pri niektorych modeloch 60kWh baterky az na rok, aj tak sa najdu ludia, ktory si auto objednaju uz teraz a to budu mat 40kWh baterku. Cize povedomie ludi sa zvysuje a aj zmena prichadza aj ked pomaly, ale predca. Caka sa na ten zlom, tak uvidime kedy pride.

          Komentár


          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Za rok budu 60kWh, potom 70kWh, potom 80kWh a čo ? Taký je vývoj. Čo je zvláštne na tom objednať si 40kWh ? To si nikdy nekúpiš auto, lebo budeš stále čakať na ohlásenú baterku čo bude väčšia ako je zrovna v ponuke, potom budeš stále čakať na lepšie autonómne riadenie atď. Kto chce, má možnosť si už teraz kúpiť použiteľné EV, inak sú to len reči, že chce ale vlastne nechce.

          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            Tak pockam na baterku, ktora mi bude vyhovovat. To co napriklad dosiahol Bjorn v Juznej Korei, kde presiel s Chevroletom Bolt 470km uz je super. A to boli v aute 3 osoby. Otzaka znie ci pride taketo auto do Europy alebo ci pride opel Ampera E a to vypada, ze nie.

        • #13
          Ešte k "úžere" dodám toľko, že bol som v Žiline pozrieť na deň elektromobility na jeseň. Boli tam pekne drahé Tesly, potom i3-ka, Leafy, ktoré zdarma vozili ľudí aby sa EV dostalo do povedomia. A zrazu vidím nejaké strieborné auto, ktoré malo za sklom A4-ku s nápisom zážitková jazda 30€ (alebo viac, nepamätám), nejaká adresa, telefón, ktoré tam stálo, nikoho nevozilo, lebo bolo vlastne na benzín. A vlastne sa medzi tými novými pokrokovými modelmi áut ani nehodilo. Kto robil viac pre zvýšenie povedomia ? Tí čo tam ľudí vozili a ukazovali im prednosti elektriny alebo niekto kto tam prišiel za kšeftom a svojou reklamou ? Takže niektoré vyjadrenia tu už neberiem ani tak nejako úprimne.

          Komentár


          • #14
            Miroslav, máš pravdu, úžera je silné slovo, nikto poriadne nevie kde je tá hranica. Ale dám ti príklad a možno mi to povieš ty. Nie každý BEV je Tesla s veľkokapacitnou baterkou, ktorá nabíja rýchlo. Nie každé auto je Ioniq s perfektným teplotným managementom. Sú BEV ako mám ja kde pri mínus -14 nabijem za 30min 1,9kWh (foto v predchádzajúcich mojich príspevkoch).
            Ak počítam, že GW nakúpil 1,9kWh za cca 0,40€ a mne by ho predal za( 30minút x 0,13+5)..8,90€, t.j. 22 x viac..t.j. 2.200 % navýšenie..je to už úžera?..alebo nie?
            Naposledy upravené curgali; 15-01-2018, 21:32.

            Komentár


            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              Samozrejme, ze to je neunosne. Preto musime sustavne tlacit na to, aby zacali pouzivat kWh tarifikaciu. Momentalne im to zakon neumoznuje, dufajme, ze sa to zmeni.

            • voloda69
              voloda69 komentoval
              Upraviť komentár
              Jiri, ja si nemyslim, ze je problem v legislative.... Je to urcite riesitelne.

            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              Pri dnesnom stave legislativy sa to da obist tym, ze elektrina samotna by sa refakturovala za cenu aku bola nakupena a v druhej fakture by sa vycislili ine naklady, ktore by ale nemohli vychadzat z mnozstva spotrebovajen elektriny ale z inych parametrov - povedzme pausalny poplatok + casova zlozka.
              No kedze cena elektriny je pre podnikatela na kazdom odbernom mieste ina a navyse je ina aj kazdy mesiac, bolo by dost zlozite vypocitat rozne ceny na kazdom odbernom mieste v kazdom mesiaci a klentom by sa tiez nepacili take komplikovane konstrukcie. Navyse tiez by dopredu nevedeli kolko zaplatia, lebo cenu nakupenej elektriny sa odberatel (podnikatel) dozvie az po ukonceni mesiaca. Este sa to moze skomplikovat tym, ze na niektorych miestach moze prevadzkovatel nabijaciek odoberat elektrinu (podruzne meranie) od majitela arealu, ktory ma vlastnu trafostanicu z VN, inde odoberat elektrinu z NN na vlastnom odbernom mieste..

          • #15
            Oliver, my s Ioniqmi máme podobný problém, aj keď nie tak veľký - nabíjame o 50% drahšie, lebo CCS im ide len 35kW namiesto 50kW čo je štandard, ktorý uvádzajú.
            Bude to riešiť tarifikácia za kWh, zatiaľ majú argument legislatívu a aj keď ja si myslím, že to je možné riešiť zľavou z minútovej tarifikácie ako evmapa, oni hovoria že nie. Za takú tarifikáciu sú úplne všetci tu na fóre. Či je to z ich strany alibizmus a vypočítavosť, ukáže čas. Lebo tam nejde len o cenu, ale predsa aj o tvoj čas, ktorý musíš tráviť pri nabíjačke.

            Napríklad aj nové nabíjačky, mohli by ísť aj 100kW (minimálne tá v Avione s baterkami, pri ostatných môžu hovoriť o ističoch), ale obmedzia ich na 50kW, aby naúčtovali viac minút. Ja ich neobhajujem, ale budovanie nových nabíjačiek ma presvedčilo, že nie sú až takí zlí. Pritom tých 20 minút keby išli na 70kW, by ich nič moc nestálo.

            Určite si skúšal všetky možnosti - plným výkonom zahriať baterku atď. Nemôže to byť len problém, nejaká vada tvojho kusu Leafa ? Robí to aj ostatným 24kWh Leafom alebo Tebe to robilo aj od novoty ? Nejde mi to do hlavy, aj keď Nissan nemá teplotný manažment, tvoje hodnoty sú strašne malé. Veď ani môj Leaf nemá teplotný manažment a aj v zime mi to šlo 44kW do nejakých 60% baterky. Naschváľ som išiel to skúšať, keď si tu dal tie obrázky, bolo pod nulou. Nechce sa mi veriť, že by im takéto nabíjanie akceptovali zákazníci Nissanu v USA alebo Kanade v zimných mesiacoch, kde sú inak nároční spotrebitelia.
            Naposledy upravené Miroslav Rojko; 16-01-2018, 15:23.

            Komentár

            Pracuje...
            X