Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

AUPARK ZA

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • AUPARK ZA

    Veľká okružná 59, V podzemnej garáži
    Popis:
    DC: 1xCHAdeMO 34 kW, 1xCombo 34 kW
    AC: 1xTyp-2 43 kW, 1x230 V 3,7 kW, 1x400 V 11 kW
    GPS: 49.221161, 18.740225
    Platba: Spoplatnené, na kartu.
    Ováracia doba: 24/7
    Prevádzkovateľ: GreenWay
    Email: dispecing@greenway.sk
    Tel: +421 911 668 770
    Webstranka: www.greenway.sk
    Na mape:

    Foto: Click image for larger version  Name:	auparkzilina1.jpg Views:	1 Size:	440.5 KB ID:	5480

    Toto je nabíjacia stanica AUPARK, ZA - parkovací dom. Tu môžete zdieľať svoje skúsenosti (fotky, videa) s nabíjaním na tejto nabíjačke, prípadne napísať čo si myslíte, že je dôležité vedieť o tejto nabíjacej stanici. Je to prepojené s našou mapou nabíjacích staníc, na ktorej je odkaz k tomuto vláknu keď kliknete na "Odkaz na fórum". Viac info tu.
    Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

  • #2
    Rýchlonabíjačku vlastní Greenway, treba mať k nej PIN od nich. Pri nej sú aj 2 zásuvky, 1 je klasická na 230 V a jedna červená 5-kolíková. Všetko je plne funkčné.
    Sú tam 2 miesta. Je lepšie sa radiť na ľavé miesto a nechať tak voľné miesto vpravo, ak by niekto chcel nabíjať na klasickej zásuvke, tá je spolu s červenou na pravej strane.

    Komentár


    • #3
      Ověřeno 8/2014 a pak znovu 2x 9/2014 .............. AUPARKu, parkovací dům, Veľká okružná 59, Žilina, 010 01. DC: CHAdeMO 44 kW (3x100 A), AC: 220 V zásuvka 3,5 kW (1x16A), 380 V zásuvka 11 kW 3,5 kW (3x16A). Obchodní centrum Aupark je nedaleko centra Žiliny, najdete v něm kromě obchodů a bank i WC a několik restaurací. Parkoviště zde je první 3 hodiny zdarma, což v případě rychlonabíjení nehraje roli. Otevřeno je nonstop, což jsem speciálně ověřoval u obsluhy, nabíjet tak lze i mimo otevírací hodiny obchodního centra (stává se jinde, např.Ostrava OC Nová Karolina, že mívají parkoviště přes noc prázdné a zavřené, takže si nedobijete).
      Nabíječka je hned za vjezdem vpravo u sloupu č.105, 2 zelené místa. Nabito na 82% bylo za 20 min., 8,8 kWh, dojezd 81 km, 14 dílků z 16. Vzhledem k 120 km vzdálenému cíli a další pomalé nabíječce až v Třinci, vzdálené 62 km přes hraniční hory, jsme nastavili i zde nabíjení na 90 min. a dali auto znovu nabíjet. Zobrazilo se 60 min., nabito na konečných 96% bylo za 29 min., 3 kWh, dojezd 103 km, 16 dílků z 16. Za tu dobu jsme jen bohatýrsky povečeřeli a vykonali potřebu, na více už nezbyl čas.
      V září při cestě Ostrava-Žilina-Vysoké Tatry jsem si nestačil ani dojít na WC a už bylo dobito. Nazpátek z Vysokých Tater do Ostravy mi z dojezdu 106 km z nabíječky v Ružomberoku zbylo v Auparku Žilina 53 km. Očekávaje nejdelší cestu na trase s velkým převýšením v Těšínských Beskydech jsem dobil nejprve za 10 minut na 80%. Pak zapnul dobíjení znovu a dobil na 96% a dojezd 124 km. Cesta do Ostravy, díky objížďce v Těrlicku, měřila nakonec 116 km. Jako půl rokem ježdění zkušený elektromobilista jsem jel v klidu rychle a na doraz. S jistotou několika pomalých nabíječek cestou v Třinci, Havířově i Ostravě to ostatně lze. Nemusíte tam stát dlouho, půl hodina nabije i zde Peugeot Ion na dalších 20 km dojezdu. Auto tiše a bez vibrací plulo cestou a jediným zvukem byly občas dešťové kapky a odvalování pneumatik na asfaltu. Teplota venku klesla postupně na +16, ve voze začalo být chladno. V Těrlicku jsem si tak dovolil, bez ohledu na dojezd, pustit na zbytek cesty topení. To, stejně jako klimatizace, u vývojově starších elektromobilů hodně zatěžuje baterie (Peugeot Ion se začal vyrábět před 6 lety). Dojezd klesne běžně o 20 km. Podobně jako u spalovacího vozu, kde dokáže zvednout spotřebu o litr na 100 km. U elektromobilů letošních už takové komplikace nebývají, využívají k topení a chlazení tepelné čerpadlo. Neřešil jsem chladno mikinou, zatopil jsem si na +22. Doma v Ostravě-Plesné mi zbýval dojezd 5 km a blikal poslední z 16 dílků 16 kW baterie. Celkově jsem za 2 dny ujel včetně spanilé jízdy Tatrami a výjezdu na Hrebienok 572 km za 0,-Kč, bez hluku a smradu. Cesta Ostrava-Vysoké Tatry mi trvala díky rychlonabíjení jen o hodinu déle než spalovacím vozem a pokud bych měl silnější elektromobil, třeba Tesla Model S, pak by byla shodná. Nabíjel bych až v cíli cesty před návratem.
      Radovan

      Komentár


      • #4
        Od 1.maja 2016 je to spoplatnene podla cennika GW http://www.greenway.sk/ scrollujte dole. Vyberte si program ZERO, OPTIMAL alebo FULL a nieje to uz na PIN kod, ale na pristupovu kartu!!!!!!

        Komentár


        • #5
          Ja len upozorním že táto nabíjačka je minimálne od štvrtka 11.8.2016 mimo prevádzky a Greenway ju už tretí deň nevie opraviť.

          Komentár


          • #6
            Je zbytočné ju opravovať, strata času a peňazí. Odvtedy, čo je nabíjanie spoplatnené, ešte som tam nevidel žiadne auto.

            Komentár


            • Tomáš
              Tomáš komentoval
              Upraviť komentár
              Ja som tam videl odvtedy len jednu teslu, a potom uz len viackrat nejake auta na fosilne paliva, co vyuzili prazdne miesto. Cele zle..

          • #7
            Pred dvoma dnami som bol odkázaný na túto nabíjačku. Prvý krát som použil Greenway, na moje prekvapenie bolo zapnutie nabíjačky bezproblémové a rýchle. Akurát som nečakal, že na 22kWh zaplatím 10,82e, čo je ekvivalent spotreby 11,5l benzínu na 100km.

            Komentár


            • #8
              Dnes som tu nabijal cez AC. Nabijanie bolo prerusovane a postupne znizene az na 36km/h. Tesla na display ukazovala hlasenia o preruseni nabijania a nabijaci prud 3 fazy 5A. Som zvedavy na aku sumu za to pride faktura.

              Komentár

              Pracuje...
              X