Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Aupark BA

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • #46
    Univerzalne Type2 Tesla wallboxy su od pondelka nefunkcne (Tesla Only funguju). V pondelok tu bol mensi natresk, nabijali sa tu naraz 7 ne-teslackych EV (4x Type2, 2x Type1 a jeden zo zasuvky predlzovackou). Odvtedy nejde ani jeden wallbox.

    Komentár


    • Daliborko
      Daliborko komentoval
      Upraviť komentár
      Nemáš foto? To musel byť pekný pohľad

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Wow. Elektro nabíjacie zapchy začínajú nejako skoro.

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Skor si myslim, ze to bola zatial len blba zhoda nahod. Ludia boli posledny prazdninovy vikend po vyletoch a nechali si nabijanie prazdnych aut na pondelok rano nech to je gratis Som zvedavy na predvianocny stav, tam je elektro celkom luxus lebo ma vyhradene miesta :-/

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Asi preto, lebo prsalo a vonku nechcel nikto nabijat :-)))

    • Komat44
      Komat44 komentoval
      Upraviť komentár
      Vraj by uz mali ficat.. vraj 😉

  • #47
    Ano dnes - utorok ficali; na obed tam bol pekny natresk. 5cparalelne, Jeden pan mal ale problem so startom nabijania na egolfe

    Komentár


    • #48
      Streda rano zas makovy prd. Z univerzalnych Tesla nabijaciek funguje len jeden kus zo styroch, konkretne cislo 3 zlava. ION nabija cez Type1 a Q7 PHEV stoji nasucho. To je fakt na Slovensku taky problem zabezpecit chod nabijaciek? Alebo to vypinaju umyselne aby setrili elektrinu? o.O

      Komentár


      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        V najhorsiom pripade sa da napojit na schuko...ci ani tie nejdu? tam je ale ten risk ze nejaky dobrocinec ukradne / znici EVSE, alebo poskodi nabijaci port.

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Ano, ale cez Schuko nenabijem takmer nic, sa mi na tu hodinu a pol neoplati ani kabel z kufra vyberat

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        Tak vies ako sa aspon citim ako vlastnim LEAF-a s type 1... 10A EVSE je fakt pomala, ale tie type 1 co tam maju im tiez nejdu o moc rychlejsie, v podstate skoro tak isto.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Ano tie type1 v Auparku som testoval na Tesle s type1/type2 redukciou:-))), ked tam este neboli tesla wallboxy ani SC vonku.
        Davaju len 12 - 13A, ale je to tak spravne, pretoze tie biele type1 wallboxy su len 3000Watove - je to na ich stitku napisane.
        tu je k tomu prispevok: http://teslaclub.sk/forum/v%C5%A1eob...8280#post18280

    • #49
      uz som poslal info, idu to riesit

      Komentár


      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Ja to vzdy ohlasim na recepcii ale neviem ci s tym nieco urobia Mas tam nejaky kontakt? Nevies co byva zavadou?

      • Komat44
        Komat44 komentoval
        Upraviť komentár
        Poznam zodpovednego veduceho 😉 zo strany AP by malo byt vsetko ok, takze idu kontaktovat cloveka od tych tesla nabijaciek ze kde je problem..

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Hmm super, lebo wallboxy svietia, ale auto ani nedetekuje kabel zapichnuty. Ani Leaf2, ani Ioniq ani Q7, takze autom to nebude. Dik

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Komat44 - ak tie vypadky nastanu z dovodu, ze nabija naraz viacero aut (co je celkom dobre mozne) tak prosim informuj tvoj kontakt, ze tie Tesla HPWC sa daju poprepajat navzajom (max 1 master a 3 slave) a vedia si balancovat dostupny vykon. Mozno by uplne stacilo spojit vzdy dva dokopy (master+slave) a tym padom klesne maximalny odoberany prud z istica na polovicu (master vie, ze ma 32 A a tuto kvotu rozdeluje medzi master a slave).
        A sucasne pokial je na tom istom istici len 1 box, vie "ficat" naplno 22 kW.
        Tak ako je to teraz taha kazdy box maximalne 32 A.
        Naposledy upravené Jiri GrandPa; 05-09-2018, 12:39.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Jirko, zdielanie vykonu zrejme v Auparku nebude potrebne, lebo pre tesla wallboxy pritiahli z trafacky Auparku DVA 3x240+120mm2 vodice, cize vsetky wallboxy by mohli ist na 22kW a aj tak by tam ostala 100% rezerva. Jeden kabel 3x240 by zvladol 10 wallboxov na 22kW - no oni tam dali dva privodne kable, zrejme kvoli vzdialenosti od trafostanice.

      • Komat44
        Komat44 komentoval
        Upraviť komentár
        Ano, ako pise jux, kablov a stavy zo strany AP je viac ako dost 😉 problem je niekde inde, snad to technik co riesil tie tesla walboxy a ich instalaiu rozbeha..

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Rano isiel len wallbox 3, ten teraz pre istotu uz nejde a ide len wallbox c.4 cudne...

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        A pozeral si do T2 konektorov tych wallboxov, ci ich niekto nahodov nestrkal do poskodeneho konektora na aute a poskodil riadiace piny na konektore kabla wallboxu? Riadiace piny v T2 su dost male...
        Vzdy ked strkam cudzi konektor do auta kontrolujem, ci v nom nie je nieco nestandardne - aj na SC.
        V garazi Auparku je dost tma, tam si treba na female piny poriadne posvietit - su dost hlboko v konektore.
        V zahranici boli pripady, ked boli riadiace piny zamerne poskodene nastrkanymi zapalkami.

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Praveze som pozeral aj rano aj teraz. Skusal som automaticky box c3 kedze rano isiel, a teraz uz nesiel. Som aj mobilom svietil dnu a vsetko vyzeralo standardne. Ked nesiel, skusil som zo srandy c.4 a ten zrazu fical.

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        A vobec tie konektory auto nenajde. Ked pichnem Tesla only konektor, hned ho najde a zasvieti cervena kontrolka zastrcky, po chvili vyhodi chybu nabijacky. Ked zastrcim tento nefunkcny, auto ho ani nenajde, vsetko zostane zhasnute. Je to divne.

    • #50
      Ospravedlnte moju nevedomost, mozno to len zle citam, ale bol som v tom, ze tie tesla wallboxy v garazach funguju len na tesly nie?! ci po pouziti redukcie nabijem aj ine auto?

      Komentár


      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Netreba redukciu, su to normalne Type2, takze nabijes akekolvek auto s Type2 zasuvkou. 4 teslacke wallboxy nalavo pri parkovacom automate su univerzalne a da sa nabit aj ine auto (VW, Hyundai, Leaf2, Kia,...), ostatne na pravej strane su Tesla Only.

      • 1fisker
        1fisker komentoval
        Upraviť komentár
        Dá sa nabiť aj auto so zásuvkou typ1, ak máš redukciu

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        OK. nemam sice redukciu a som len type1, ale fajn vediet do buducna

    • #51
      Vsimli ste si niekedy na Tesla HPWC (univerzalnych aj TeslaOnly verziach) male cervene RESET tlacitko? Je pomerne nenapadne z boku, ale ked vsetko zlyha tak toto casto pomoze.

      Komentár


      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Ano vsimol, aj som skusal wallbox zresetovat podrzanim. Par krat preblikol a rstartol sa, ale nepomohlo. Stale sa tvaril, ze tam kabel nie je.

    • #52
      Trojfazovy EU Tesla HPWC je len jeden typ, v defaultnom nastaveni je pre vsetky EV. Blokovanie nabijania netesiel je konfiguraciou HPWC.
      Navod na trojfazovu verziu HPWC je tu:
      https://www.tesla.com/sites/default/...l-en-AU-v2.pdf
      Nastavenie pre tesly/vsetky EV nie je v navode uvedene, no z diskusii na teslamotorsclub.com vyplyva nasledovne:

      rezim tesly/vsetky EV sa nastavuje dip prepinacom 2 - Wiring/Connection na strane 19 navodu, o ktorom pisu, ze vzdy ma ostat v hornej polohe (ON)
      prepinac 1 je pre volbu IT/TT-TN systemu (u nas je TN system)
      prepinac 2 o ktorom pisu, ze vzdy ma ostat v hornej polohe (ON) sluzi na volbu tesla/vsetky EV (no nie je to uplne pravda - vid dalej)

      V hornej polohe prepinaca 2 (on) funguje HPWC pre vsetky EV.
      V dolnej polohe prepinaca 2 (off) funguje HPWC pre tesly okamzite, no funguje s oneskorenim cca 20 sekund pre Zoe. Pre ine EV v nastaveni pre tesly HPWC nefunguje.

      Tymto prispevkom mozno nahnevan niektorych teslakov, ze davam majitelom ZOE navod na odsadzovanie "tesla only" HPWC.
      No uz to tu bolo napisane, ze pre Zoe funguju aj "tesla only" a tento web zase tolko ludi necita.
      Ak si myslite, ze to mam vymazat, napiste.

      Ak chcete HPWC skutocne uplne resetnut, treba reset stracit na 5 sekund.

      Komentár


      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Myslim, ze nikto nebude po Auparku behat so srobovakom a rozoberat wallbox A aj tak pisu, ze musi byt vypnuty inac sa zmena nastaveni neprejavi. A majitelia ZOE a Mercedesov uz o tom zjavne vedia, lebo sa vzdy nabijaju na Tesla Only

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Aj keby si mal sroubovak tak to neotvoris. Pouzivaju tam specialny Torx s pinom v strede. Dodavaju ho s wall boxom.
        A ako pise jux - uplny restart je ak stlacis Reset a drzis dokial nezacne blikat (cca tych 5 sekund). Potom uvolnis.

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Presne tak som resetoval bude nejaka zlozitejsia zavada.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Ioniq To by bolo na basu, keby niekto chcel otvarat cudzie wallboxy... mohlo by sa na to aplikovat ustanovenie o poskodzovani vseobecne prospesneho zariadenia - tak ako pre telekomunikacne zariadenia - tusim, ze nedavno chlapik dostal niekolko rokov natvrdo, ze sa vlamal do racku vysielaca a uhradol odtial baterie...

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Poviem ti asi aka,mal som to iste na mojom ze auto neregistrovalo zasunuty kabel - naruseny CP vodic. Zacalo to tak, ze obcas to neslo, potom som zistil, ze to miesto (nahodou) je zhruba pol metra od konektoru a pohybanim s kablom sa to chytilo, no ale samozrejme za dalsie 3 mesiace to odislo uplne. Skus nabuduce pohybat s kablom. Problem je v tom, ze jedine na Tesle vidis, ze sa CP signal chytil (okolie konektora v aute zasvieti na modro). Skusil som rozobrat konektor, reku skratim kabel o pol metra, Ha - to ti je vyplnene nejakou gumou (cele vnutro) ktora je tam vtlacena pod tlakom, vyplneny kazdy milimeter s tym svinstvom. Ale islo to postupne, pomalicky, vyrypat, piny samozrejme krimpovane, no pakaren. Este furt to mam na stole.
        Nechapem, ako sa moze v takom silnom kabli prerusit 0.5 mm2 vodic ale je to tak.
        Jedine riesenie je vymenit cely kabel...
        Este jedna vec - na wall boxe samozrejme v tomto pripade stale svieti jedno zelene svetielko.
        Naposledy upravené Jiri GrandPa; 06-09-2018, 10:02.

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Skusal som vyberat, trosku silnejsie (aj ked opatrne) viac zatlacit atd. Nabuduce skusim pohybat.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Jirko, nemal si HPWC este v zaruke?
        Ja by som sa ako prve rozparal ten kabel na mieste, kde si identifikoval prerusenie - velmi by ma zaujimalo, ako sa v takom masivnom kabli mohla jedna zila prerusit. Jedinu moznost vidim - vyrobnu vadu.
        Potom by som sa snazil opravit to miesto poruchy. Ked by bola poskodena len jedna zila, malo by sa to dat celkom pekne urobit - mozno z toho vyslo len mierne zhrubnutie a ztuhnutie kabla na tom mieste. Dnes je k dispozicii kopa opravnych materialov.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Hm, vidis to ma nenapadlo. Clovek sa furt uci. V zaruke to uz nebolo. Podarilo sa mi tie konektory vypreparovat (odvrtal som co bolo v dutinke) a naletujem tam tie vodice. Ked najdem to miesto tak ti dam vediet. Je to fakt velmi cudne ze sa ten tenky vodic prerusil lebo ohybanie toho kabla je minimalne.
        Naposledy upravené Jiri GrandPa; 06-09-2018, 11:19.

      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        Cize Aupark BA tam nema ziadne informacie, co robit, koho kontaktovat v pripade poruchy, alebo blokovania spalovacim autom? Je to tak aj inde v OC ci na nabojackach, ze chyba nejaky kontakt na spravcu ci servis?

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        ICE666SVK 15 metrov od wallboxov je rampa, tam je.
    Pracuje...
    X