Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Nova sieť nabíjacieho staníc na slovensku

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Nova sieť nabíjacieho staníc na slovensku

    tak toto keď sa naozaj zrealizuje, tak to bude aká paráda... 2x káva a prejdem Slovensko v dialničnom tempe aj na Ioniqu...

    http://eautoportal.sk/slovensko-nova...jacich-stanic/

  • #2
    Vacsina tychto projektov na slovensko akosi zabuda na chademo...pritom najviac elektromobilov je asi leafov

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Preto som veľmi uvažoval či sa oplatí nový Leaf, lebo síce teraz je u nás aj v CZ viac Chademo ako CCS, ale za pár rokov sa karta otočí. A hovorím si, tých pár rokov je doba, koľko chce človek auto mať, dokedy ho začne nudiť a vymení ho, takže ešte sa oplatí.

    • Bejo
      Bejo komentoval
      Upraviť komentár
      Presne tak, ja som sa tiež rozhodoval Ioniq vs Leaf... a u mna CCS plus vyššia efektivita rozhodla pre Ioniq... ale druhé auto bude mat väčšiu baterku...
      Naposledy upravené Bejo; 13-02-2018, 20:56.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Myslim, ze chademo budu v eu potlacat, uz sa pisalo, ze tusim v nemecku nabijackam z eu projektu odmontovali chademo konektory.
      Tiez novy Leaf ma typ2, sice stale jednofaz, ale predsa posun k eu standardu.

  • #3
    Mne sa toto riešenie páči viac ako pchať do áut drahé a hlavne ťažké baterky. Tých dlhých ciest je o moc menej ako krátkych a vtedy stačí hustá sieť nabíjačiek. Veľká baterka vyžaduje aj dlhšie nabíjanie a lepšie je pre vodiča mať dve kratšie zastávky ako jednu dlhšiu.

    Aj keď informačná hodnota článku je ako hoax z hlavných správ, lebo utajený zdroj, utajený prevádzkovateľ, utajené pozadie z akého odvetvia prichádza investor . . .

    Komentár


    • Bejo
      Bejo komentoval
      Upraviť komentár
      Tiež si myslím, že dávať multistandard na nabíjačky ich ceny výrazne nepredraží... skôr je to len vojna výrobcov... a pre mna ideálny elektromobil je so spotrebou okolo 12-15kwh a baterkou 60kwh, s dc nabijanim aspoň 100kw a internou 3f 22kw nabijackou... a veľkosť aspoň liftback strednej nižšej až strednej triedy...

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Bejo - toto dnes splna iba Tesla.

    • Bejo
      Bejo komentoval
      Upraviť komentár
      Áno, ale zatiaľ Tesla mimo rozpočet, čo som ochotný dať za auto...keby nie, tak S75D by bola asi jasná voľba... a možno 90D alebo P100D...

  • #4
    Takže keď Ioniqu v 2019 dajú tých 60kW a trojfáz, tak to bude Tvoj ideál ?
    Aj nateraz je Ioniq to najlepšie, čo sa dá U NÁS KÚPIŤ A SERVISOVAŤ a použiť na dlhšie trasy vzhľadom na spotrebu. Leaf, i3, B, Soul nie je na dialničné rýchlosti stavané.

    Komentár


    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      Ano, BMS by mal kontrolovat nabijanie / vybijanie TMS teplotu. Tesly to maju chladene tekutinou (glycerol?) Ioniq neviem, Kia vzduchom atd

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Čo sa týka všelijakých systémov na predĺženie životnosti batérie, k tomu treba povedať, že dôležitý údaj je záruka na baterku a vozidlo. Na Ioniq je 5 rokov na celé auto, na Leaf je 3 roky. Obidve autá pôjdu preč odo mňa pred uplynutím záruky a to je jediný spôsob ako nebyť prekvapený. Nerád som v pozícii, že čakám čo sa pokazí a potom sa na mňa vyškierajú v servise a hádžu sumy z brucha ako výpalníci. Takže to, čoho sme sa zbavili pri spaľovákoch, to nás čaká po záruke aj pri EV (nebojte sa výrobci musia servisom nahradiť výpadok príjmov) a preto tento môj postoj. A vedzte, že to mám rokmi overené, že je lepšie vždy auto vymeniť za nové, ako sa dať na cestu servisovania starého.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Ano, zaruka vyjadruje kvalitu tepelneho managementu baterie, preto ma tesla aj fiat zaruku 8 rokov na bateriu, pretoze maju kvapalinove chladenie aj ohrev baterie.

  • #5
    Chademo je podla mna z dlhodobeho hladiska mrtve, minimalne v Europe. To ze je to najrozsirenejsi system TERAZ je sice fajn, ale je to len a len vdaka Leafom, co bola jedina alternativa Tesle doteraz. Teraz ked tu mame dalsich vyrobcov, sa karta velmi rychlo obrati. Vsetky europske automobilky a rovnako aj korejske tlacia CSS. Preto niet divu, ze sa pri stavbe novych nabijaciek do Chadema uz nikto nehrnie. Kedysi davnejsie tu niekto na fore spominal, ze Chademo ma velmi vysoke financne naklady na licencie. Neviem ci to je este stale tak. CCS je narozdiel od toho zadarmo alebo lacnejsie.

    Btw, to ze byvas v Rakusku ti nebrani zobrat dotaciu. Ja tiez byvam v Rakusku, ale firmu mam na SK. Pokial sa jedna o fyzicku osobu, urcite nie je problem napisat auto na rodicov/svokrovcov s trvalym pobytom na SK, alebo to zobrat na lizing a dohodnut sa s lizingovou spolocnostou, auto zostane na SK znackach a tym padom moze zobrat aj dotaciu. Trvaly pobyt v Rakusku nevyzaduje nutne prehlasenie na AT znacky. Nakolko je EV oslobodeny od NOVA aj KfzSteuer tak Finanzamt nema na teba realne paky Pri spalovaku je to samozrejme ine.

    Komentár


    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Ano, ale ako hovorim, to co spominas plati pri spalovaku Elektro je oslobodene. My byvame v Rakusku uz 6 rokov, na EV jazdim rok a ziadny problem. Aj policajti ma uz viackrat zastavili pocas razie na Slovakov, tiez zacali riesit preco nemam uhradene poplatky a rakuske znacky, potom ked som poukazal na to, ze je to Elektrofahrzeug tak mi odovzdali doklady, zapriali mi pekny den a poslali ma dalej Rodinne pridavky sme vybavovali az v septembri 2017, tiez pytali ako dochadzame do BA kedze obaja tam s manzelkou pracujeme - povedal som, ze firemnym autom, ktore je EV. Teta pozrela technicak a viac neriesila

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      Tak to si mal stastie...zalezi asi na koho natrafis. Kludne sa ale moze stat ze to danove zvyhodnenie zrusia a co potom

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Potom to budem riesit, ale to ma este casu a casu. Vzhladom na rakusku posadnutost ekologiou a na to, ako pomaly sa EV rozsiruju, nevidim dovod, preco by mali cokolvek menit najblizsich 5 rokov Ale samozrejme, vsetko raz skonci, s tym pocitam. Ale pri troche stastie, kym to zrusia tak uz budeme mat dovtedy ako-tak funkcnu autonomnu jazdu a to si potom rovno objednam aby po mna kazde rano prislo nejake car-shareove autonomne auto a odviezlo ma do Bratislavy. Mozno sialena predstava, ale raz to pride

  • #6
    Chademo mŕtve pár rokov ešte nebude, lebo tempo výstavby nových nie je také rýchle, aby bolo CCS nabíjačiek viac ako chademo najbližších pár rokov.

    Komentár


    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      A potom si mozme akurat tak kupit portable AC/DC chademo nabijacky ak chceme niekam s leafom ist...ach jo. Chcelo by to nejaky adapter chademo to CCS - jedna sa iba o komunikaciu so stanicou nie? Jedna vyhoda Chademo je, ze vie robit aj car to grid - da sa napajat aj domacnost autom v pripade vypadku. To pokial viem CCS este nevie

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Mrtve do buducna... samozrejme ze nikto nebude odstrihavat existujuce kable Podla mna aj Nissan casom rezignuje a bude davat Chademo len do japonskeho modelu, pripadne pre americky trh. A pre EU da CCS konektor.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Alebo pani z Bruselu zakazu v EU predavat EV s chademo a je vymalovane.
Pracuje...
X