Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Nabijacie stanice odpocivadla NDS

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Nabijacie stanice odpocivadla NDS

    http://www.ndsas.sk/rychlonabijacie-...omobily/49143s


    Rýchlonabíjacie stanice pre elektromobily Národná diaľničná spoločnosť vyhlasuje v súlade s § 281 a nasl. Obchodného zákonníka Obchodnú verejnú súťaž o najvhodnejší návrh na uzavretie zmluvy o nájme časti vybraných diaľničných odpočívadiel za účelom výstavby a prevádzky siete elektrostaníc. Súťaž prebieha v termíne do 05.09.2016 - 09:00 hod.
    Naposledy upravené Juro; 13-09-2016, 22:48. Dôvod: Pridal som text z pamäti prehliadača, lebo na stránke NDS to už zmizlo.

  • #2
    A ked to vyhra jedna spolocnost nebude to jej monopol a da si tam svoje ceny a tie budu vysoke a preto tam nik nabijat nebude? Asi najskor siroka verejnost siahne po hybridoch ci plugin-hybridoch ak budu nejake vyhody ci stimuly od statu, lebo tie maju dlhsi dojazd a nizsiu cenu oproti elektromobilom. A hybrid nabijat nemoze a plugin-hybrid neviem ci moze, alebo teda dokaze nabijat na nabijacich staniciach pre elektromobily. Na rychlonabijackach asi nie a pomalych neviem. Keby som siel aj na plugin-hybride niekde sa najest ci do obchodu, alebo len tak zastal oddychnut si na odpocivadle, tak by som tu chvilu vyuzil na dobitie bateriek aj pri plugin-hybride. Co si o tom myslite...???

    Komentár


    • #3
      No najlepšie by bol elektromobil s dobrým dojazdom, potom plug-in hybrid a nakoniec hybrid. Pri toyote Prius to je pravdepodobne pomalé nabíjanie pomocou Typ 1 konektora. Aj hybrid nie je zlá voľba, oproti spaľovakom to je určite lepšie. Model 3, plug-in hybridy a hybridy budú stáť približne toľko isto. takže u mna by to bol Model 3.

      Komentár


      • #4
        Plug-in hybridy majú poväčšine nabíjanie na 230V/16A, t.j. riešenie na klasickú zásuvku. Je ale odskúšané, že niektoré môžu nabíjať trochu rýchlejšie cez Mennekes typ 2. Klasické rýchlonabíjanie nejde.

        Komentár


        • Radovan
          Radovan komentoval
          Upraviť komentár
          S výjimkou toho, co jsem krátce testoval a moc se mi líbilo, že inzerovaných 50 km na elektřinu po městě ve 2 lidech skutečně uměl a jezdil jen na ni. Žádné přiřazování spalovacího motoru bez vědomí řidiče. To byl první plugin hybrid, který kromě obyčejné Yazaki zásuvky Typ1 měl i CHAdeMO. Opravdu za 15 minut dobito a jel jsem dále zase elektricky. Paráda. Mluvím o Mitsubishi Outlander plugin hybrid. Problém byla jen cena 1,2 mil. Kč s DPH. To už bych přidal 300 tisíc a koupil Teslu Model S 60kW.

      • #5
        Úspešný účastník súťaže sa zaväzuje zabezpečiť nepretržitú prevádzku
        elektrostaníc, ktoré umožnia nabíjanie všetkých typov elektromobilov elektrickou
        energiou s minimálnym príkonom 40 kW s možnosťou nabíjania dvoch elektromobilov
        súčasne s využitím konektorov najmä Combo, CHAdeMO a Typ 2.

        Predmetom súťaže je predloženie najvhodnejšieho návrhu na uzavretie zmluvy
        na nájom
        časti pravostranného diaľničného odpočívadla Sekule
        časti pravostranného diaľničného odpočívadla Jarovce
        časti pravostranného diaľničného odpočívadla Zeleneč
        časti pravostranného diaľničného odpočívadla Hrádok
        časti pravostranného diaľničného odpočívadla Zamarovce
        časti pravostranného diaľničného odpočívadla Sverepec
        časti pravostranného diaľničného odpočívadla Ivachnová
        časti pravostranného diaľničného odpočívadla Hybe
        časti pravostranného diaľničného odpočívadla Štrba
        časti pravostranného diaľničného odpočívadla Malý Šariš
        časti pravostranného diaľničného odpočívadla Janovík

        časti ľavostranného diaľničného odpočívadla Jarovce
        časti ľavostranného diaľničného odpočívadla Zlaté Piesky
        časti ľavostranného diaľničného odpočívadla Červeník
        časti ľavostranného diaľničného odpočívadla Hrádok
        časti ľavostranného diaľničného odpočívadla Zamarovce
        časti ľavostranného diaľničného odpočívadla Považská Bystrica
        časti ľavostranného diaľničného odpočívadla Hybe
        časti ľavostranného diaľničného odpočívadla Štrba
        časti ľavostranného diaľničného odpočívadla Levoča
        časti ľavostranného diaľničného odpočívadla Malý Šariš
        časti ľavostranného diaľničného odpočívadla Janovík

        Komentár


        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Vsetky odpocivadla su len na dialnicnych usekoch D1 a D2 tu je mapa odpocivadiel: http://www.ndsas.sk/prehlad-odpocivadiel/45175s
          R1ku od Trnavy po Bansku Bystricu nedali vobec.

        • jeeff
          jeeff komentoval
          Upraviť komentár
          R1 asi nie je spravovana NDS, kedze to bol ako projekt PR1BINA, preto asi nemaju pravo kym to stat nesplati prenajimat miesta.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Juro - ty si (zrejme) na zaklade tohto zoznamu dal na mapu tieto stanice ako vo vystavbe, ale to sa ukazuje ako nerealne lebo su vo hviezdach a nie vo vystavbe. Chcel by som navrhnut, aby si vsetky tieto stanice "vo vystavbe" z nabiek zmazal. Uz tam zacinam byt na mape husto (co je super) a stanive "vo vystavbe" je aj tak nepouzitelna na nabijanie.
          Dakujeme za tvoj cas! Vazime si to.

        • Juro
          Juro komentoval
          Upraviť komentár
          Jiri, keby si sa pozrel na mapu predtým než si toto napísal, by si zistil, že už tam niesu.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Bingo. Tak to si mi musel včera alebo predvčerom čítať myšlienky :-).

      • #6
        Samozrejme plug in hybridy vyuzivaju aj rychlonabijanie su to ale zvacsa Japonske znacky , nakolko v japonsku je viac chademo ako stojanov benziniek.
        Outlander PHEV ma napriklad konektor pre pomale nabijanie J1772 a Chademo . moznostou nabijat cez Chademo ma ja novy prius Prime ale s touto moznostou sa predava len v Japonsku.
        Pri PHEV s nizsim dojazdom par km je to cista hlupost pretoze aj tak sa bude nabijat standardnymi casmi teda cca 30min na 80% clovek prejde tak 20 az 30 km v EV rezime.
        A ak je na stojane tarifikacia minutova ako u GW je to aj ekonomicky nezmysel. Z mojho pohladu ak mam nabijat PHEV na rychlonabke musi mat EV dojazd minimalne 100km tj nech za tu polhodku dam nejakych 80km. I ked potom clovek pride s cistym EV v buducnosti standard niekde 40 az 50kWh a za ten cas by nabil na mozno 130km a bude musiet cakat kym nabijanie PHEV na par elektro Km.

        Komentár


        • #7
          Cas zalozit A.S. pre vytvorenie nabijacej siete?

          Komentár


          • Marcel Pavlík
            Marcel Pavlík komentoval
            Upraviť komentár
            bol som na "elektrárňach" a vzal si cenník - pre "domovvykurovanie" sú sadzby za elektrinu 0.0828/0.0487€ + cca 100€ fix za 3*160A to by platilo pre fyzickú*osobu, nepodnikateľa.
            ako firma" sa začína s inštaláciou "múdrych" meračov, ktoré odmerajú ampére "nad hodnotu ističa", kde príde vo faktúre "horibilná suma" ...

        • #8
          Toto je ale brutal:

          V súťažnom návrhu je účastník súťaže povinný uviesť reálny termín ukončenia výstavby elektrostaníc v nasledovnej forme, s najneskorším dátumom do dňa 31.12.2016. Hoc pokuta za nedodržanie je nízka možno až okato nízka amožno sa ráta s tým, že sa to môže nestihnúť.
          Naposledy upravené mozeg; 19-08-2016, 07:45.

          Komentár


          • #9
            Z veľmi spoľahlivého zdroja mám informácie, že všetky miesta vyhrala ZSE. Vraj ale GreenWay s tým nebude veľmi spokojný a asi výsledok napadnú. Zatiaľ ale platí to, že ZSE vyhralo celý tender, teda všetkých 22 lokalít.
            Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
            Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

            Komentár


            • dango
              dango komentoval
              Upraviť komentár
              To by bolo fajn. Skor si myslim, ze to tlaci E.ON, ak by E.ON nekupil ZSE, tak samotne ZSE by najradsej ostalo v sociku, ako SSE

          • #10
            To je opat skvela sprava , len neviem ci je najslepsi napad davat to este na mapu lebo to moze mylit a zavadzat ze na odpocivadle je stanica a v skutocnosti este tam vlastne nic nie je.
            Myslim ze ikonka so stavbarom je lepsia moznost, Nakolko si myslim ze toto je najlepsia mapa vsetkych SK stanic a mala byt aktualna.

            Komentár


            • #11
              Vysvětlete mi chlapi, jak Vy to na tom Slovensku děláte? U nás nejsou ti ko..ti schopni dostavět dálnice, vypsat výběrové řízení na PPP projekt s pronájmem hotového díla, donutit z pozice většinového vlastníka ČEZ ke stavbě smysluplné sítě rychlonabíječek v normálním časovém horizontu (už je dělá 5 let a skutek utek), obsadit vybudované parkoviště a odpočívadla u nových úseků dálnic pumpami, natožpak rychlonabíječkami a ještě na to vypsat soutěž. Tiše závidím.
              Radovan

              Komentár


              • dango
                dango komentoval
                Upraviť komentár
                Radovan, asi preto mame najdrahsi kilometer dialnic popri kradnuti "nech aj ludia daco uvidia"

              • 1fisker
                1fisker komentoval
                Upraviť komentár
                Robíme to tak, že dáme súkromnej firme dotáciu, tá ponúka najprv nabíjanie zadarmo a potom nabíjačky spoplatní cenami, z ktorých sa normálnemu človeku zatočí hlava. Takže zlaté ČEZ.

            • #12
              Skvela sprava dufam ze to do pol roka vystavaju a spustia a samozrejme ze ceny nastavia zmysluplne.

              Komentár


              • #13
                Pekne prosím buď zmeňte ikony na "under construction", alebo ich dajte preč. Minulý týždeň som pomáhal "kolegovi" z Rakúska, ktorý sa na základe nabky.com spoľahol na nabíjačku na D1 Slovnaftke Zlaté piesky a nabíjačka nikde...

                Komentár


                • jeeff
                  jeeff komentoval
                  Upraviť komentár
                  Suhlasim, musia byt zobrazene inak, pretoze takto bez precitania textu je to velmi matuce a z mapy jasne nevidno ktore idu a ktore su len planovane, musim kazdu jednu rozkliknut.

                • Pacho
                  Pacho komentoval
                  Upraviť komentár
                  jeeff, aj si sa pozrel na mapu? ved su tie stanice so stavbarom.

                • g211
                  g211 komentoval
                  Upraviť komentár
                  Pacho: Este vcera neboli. Fajn, takze uz to je vyriesene. Dakujeme Jurajovi

                • enfko
                  enfko komentoval
                  Upraviť komentár
                  Nuz, to je tak, ked Tesla este nepostavila v BA SuperCharger..

                • Martin V
                  Martin V komentoval
                  Upraviť komentár
                  Takze sa stalo presne to ,coho som sa obaval , a pisal som 21.9 ze by sa to malo zmenit na stavbara.
                  Ale hlavne ze uz je to opravene. :-)

              • #14
                Neviete niekto ako to dopadlo? Na stranke NDS to neviem ziadno dohladat. Bude nabijacky dodavat ZSE alebo to GreenWay napadol a je to zaseknute?

                Komentár


                • #15
                  Ked som pred mesiacom siel do TN na ziadnom odpocivadle smerom do TN nebolo ani stopy po pracach. :-/

                  Komentár

                  Pracuje...
                  X