Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Kupa jazdeneho Leafu

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Kupa jazdeneho Leafu

    Ahojte,
    dufam, ze nezakladam nejaku duplovanu temu.
    Uz dlho sa obzeram po nejakom lacnom Leafe. Akurat som jeden pekny nasiel na severe nemecka, viac ako 1000km odtialto. Zacal som komunikovat s predajcom, tak uvidime ako to dopadne. Kedze sa ale nevyznam celkom vo formalitach a papierovackach.....ak by som ho kupil, tak spolu s povodnym majitelom auto odhlasime tak ako tu? Potom predpokladam bud na prives, alebo kupit dvojtyzdnove znacky. Ale co na slovensku? stk,ko,preklady?? plati sa 33 registracny? Kolko cele moze tento ukon u nas stat?
    Dakujem za rady.

  • #2
    Kup od Mira Rojka a mas to bez starosti:
    http://teslaclub.sk/forum/iné-vozidl...m-nissan-leaf

    Komentár


    • #3
      vdaka, inzerat som videl, ale je to 2x moj rozpocet na toto auto.

      Komentár


      • #4
        K dovozu auta z EU najdes info tu. Tyka sa to sice Tesly, ale v texte najdes kroky potrebne pre prihlasenie na SK.
        http://teslaclub.sk/forum/tesla-moto...a-dovoz-2-2017
        Ku krokom co treba spravit na SK v pripade ojazdeneho auta patri este STK, to sa v pripade noveho nemusi robit.
        Prevozne znacky (ak chce ist po vlastnej osi), co v pripade dovozu z Nemecka je na 2 dni s Leafom, mozes ziskat na prevozneznacky.sk.

        EDIT: Registracny na EV je dnes 66 EUR. Zakonna poistka okolo 100 EUR.
        Naposledy upravené Jiri GrandPa; 12-12-2017, 11:54.
        Happy S

        Komentár


        • #5
          A musi to byt Leaf?
          Co toto:
          https://auto.bazar.sk/25213719-fiat-...e-vykon-83-kw/
          Ma rovnaky dojazd ako Leaf, akurat je mensi a nema rychlonabijanie - na Typ2 nabijacke potrebuje okolo 3 hodin z 0 na 90% a na normalnej zasuvke okolo 6h.
          Ja tu Fiatku mam od rovnakeho predajcu (velmi seriozne jednanie) a do mesta nema chybu.
          Dojazd - v zime mimo mesto 100km, v meste 120-130. V lete mimo mesto 140-150, v meste 150-160 km.
          Viac napr. tu :
          https://www.ecoauto.sk/fiat500e
          http://elektrickeauta.com/ponuka-vozidiel/

          Jeden dolezity fakt - FIAT v Europe toto auto oficialne neservisuje, lebo sa tu nove nepredava (ide hlavne o elektricke casti, karoseriu a mechaniku ti samozrejme urobia), ale nie je na tom velmi co robit.
          Happy S

          Komentár


          • #6
            velka vdaka za info.
            no...ja som bol doteraz srdcom Fiatkar, ale doba sa zmenila, tak som sa zbavil traktora a rozhodol som sa pre elektroauto. 500vku by som rad. viem,ze tie najlacnejsie su podobne cenovo ako lacnejsie Leafy, ale problem je, ze to ma byt teraz uz jedine a rodinne auto pre 5 osôb. A to u 500vky nehrozi. Ak by som mal kopu penazi navyse, tak to kupim manzelke, tej sa vzdy pacila
            Takze u mna priechodny jedine Leaf, ale vyhovuje mi to a paci sa mi.

            Komentár


            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              V každom prípade gratulujem k rozhodnutiu zbaviť sa "traktora". Bodaj by nás bolo čo najviac.
              A vitaj do komunity.

          • #7

            u mna to bolo logicke vyustenie sposobu zivota, byvania. recyklacie..
            fiatka traktor bolo super auto, ale uz bol dochodca a nic ine co je predpotopne (jazdiace na fosil) uz ku mne nemoze do garaze.

            predavajuci sa trochu cukol a napisal, ze to chce predat cez ebay do coho ja ale nepojdem. ...takze asi este musim chvilu cakat na ten spravny kus.
            Naposledy upravené milan84; 12-12-2017, 23:20.

            Komentár


            • milan84
              milan84 komentoval
              Upraviť komentár
              aj v spalovaku je teplo po chvili. u EV je to ale alternativa ku kureniu ked potrebujes dojazd a hlavne volant je komfortna funkcia cislo 1. mame firemny leaf takze to mam odskusane

            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              V ICE automobile sa spalovanim paliva musi najprv ohriat motor, potom chladiaca kvapalina a az potom fungije kurenie. V elektromobile sa zohrieva odpormi bud priamo vzduch, alebo vykurovacia kvapalina. V ICE aute je nabeh kurenia podstatne pomalsi, rozdiel dalej narasta pri nizsich vonkajsich teplotach. Dizle su na tom este podstatne horsie ako benzinove auta. Vypinanie motorov podla euro neviemkolko tiez nepomaha. Samozreme sa to da vyriesit nezavislym kurenim.

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Po väčšine áno, aj keď existovali výnimky - prvý Mercedes A, čo som mal, mal prídavné kúrenie v sérii, aby zákazník Mercedesu nečakal na rozkúrenie motora, čo pri nafte trvalo dlhšie. A tam to kúrilo hneď a určite sa nájde ešte dosť modelov, čo to tak majú.

          • #8
            Úplne najviac má vytáča keď vodič dieselu stojí na mieste v meste a kúri si studenym motorom. Neviem prečo ale odvtedy čo jazdím EV tak som ovela citvivejsi na smrad z aút. Podobne ako som to mal s cigaretami keď som s nimi skončil.
            Stalo sa Vám to tiež?
            Happy S

            Komentár


            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              Benzinak vypousta hlavne uhlikaty humus, co nici ozonovu vrstvu ale nie je az tak priamo ohrozujuci cloveka, ako naftak, co vypusta aj dusikaty humus a mikrocastice, co priamo cloveka ohrozuju. Zjednodusene tvrdim, ze benzinaky viac ohrozuju globalnu buducnost a naftaky nas viac ohrozuju tu a teraz.

            • 1fisker
              1fisker komentoval
              Upraviť komentár
              Je to fajn diskusia, ale dostali sme sa už úplne mimo tému. Pozrime si nadpis témy. Ak to niekto vie, tieto posledné príspevky by sa mohli presnúť do témy napr. - zakázať naftové motory

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              A zrovna v súčasnom období sú hmly a všetka tá svinoba sa drží pri zemi. Bohužiaľ elektroautami robíme čistý vzduch tým za nami, ale na cestách dýchame od tých pred nami.

          • #9
            Ludia poznate niekoho, kto kupovatl auto cez ebay? Leaf o ktorom som pisal v uvodnom prispevku je fyzicky v dansku, odhlaseny v nemecku. Pan ho chce predat jedine cez ebay, aby mali obe strany zaruky.
            Vraj zaplatim len cenu auta, doprava je v cene (na slovensko?? neverim) a mam 5 dni na vyskusanie, az potom mu ebay posle peniaze.
            Je to podla vas realne? nepoznam nikoho, kto kupuje taketo veci na ebay.
            mam od pana komplet fotky vo velkom rozliseni a poslal mi aj svoj pas, ze je doverihodny :-D

            Komentár


            • ICE666SVK
              ICE666SVK komentoval
              Upraviť komentár
              Ty chces auto kupit takto? Keby to bolo nieco ine lacnejsie, ale auto by som chcel vidiet fyzicky a vyskusat si ho. Ak ti pride a pre nieco ho budes chciet vratit, tak kto bude znasat naklady? Zisti si ake su podmienky, keby si ho chcel vratit. Za 5 dni sa nemusi ukazat nejaky problem, ale aj moze. To je loteria.

          • #10
            nechcem vyzera to podozrivo, asi to bude povdod.
            Ale je fakt, ze drazby a taketo veci sa tiez bezne predavaju, tak neviem ci to je potom vzdy o tolko vyhodnejsie,alebo si vsetci takyto majitelia buchaju hlavu, ze aku blbost kupili.

            Komentár


            • #11
              Na svojho lacneho Leafa stale cakam, vzdy su tie lacnejsie na druhom konci europy.
              Ak by ale niekto hladal zanovneho Leafa, autoimpex ma vypredaj skladu. Maju este tri ks Tekny s 30kwh baterkou. Cena 28.ooo minus dotacia, alebo druhy 23.ooo po zaratani dotacie.
              Za tie peniaze nie je o čom. Cennikove ceny tych aut boli cca 37.000 a hlavne, ak si clovek pozrie inzeraty co za jazdene 30kwh auta pytaju predavajuci, je to smiech cez slzy.

              Komentár


              • #12
                Vidím, že tak skoro Leafa nekúpiš. Ale chyba nebude v ponuke... Budeš čakať dlho. Mohol si sa už dávno voziť na mojom, keby si si zrátal dve a dve.

                30kwh skladové Leafy išli po 25 tis. pred rokom, z toho ešte mínus dotácia. Za tie ceny čo tu uvádzaš, idú nové 40kWh Leafy, ale verím, že spomenutý predajca nájde kupcov aj na tieto staré modely, ľudia kúpia všetko, čo sa trocha leskne vo výklade.

                Komentár


                • ICE666SVK
                  ICE666SVK komentoval
                  Upraviť komentár
                  Presne a ked je tam napisane, akcia, zlava, vypredaj a podobne.

              • #13
                Uvidime. na jar mam avizo v jednej firme, s ktorou spolupracujeme, ze konci leasing a budu menit za novy.
                Tekna s 30 baterkou za 25 ? mozno Visia alebo Acenta - ved tak si ponukal aj ty.
                Ja sa skor smejem, ze v nemecku a okolitych krajinach pytaju za taketo auta stale aj cez 30.000-33.000 bez hamby.

                Komentár


                • #14
                  Predám NISSAN LEAF 24kWh r.v. 2015 bordová metalíza, palubná nabíjačka 3,3 kW.

                  Kúpený marec 2015, naj 130.000 km, nebúraný, pravidelne servisovaný v značkovom servise, servisná kniha, bez závad, dojazd v súčasnosti leto: 140 km, zima: 100 km s kúrením. Prvý majiteľ. Odber možný: máj 2016.
                  Vážnemu záujemcovi pošlem výbavu a foto emailom.

                  Cena: 11.000 € + DPH. Myslím, že je to najlepšia cena na trhu.


                  Komentár


                  • 1fisker
                    1fisker komentoval
                    Upraviť komentár
                    O koľko je znížená kapacita batérie? Koľko dielikov?

                  • curgali
                    curgali komentoval
                    Upraviť komentár
                    Je zhasnutý 1 dielik...Nissan tvrdí, že zhasne po 7-10%..Ale čo mi MartinV meral svojim prístrojom, tak nameral 12% pokles kapacity.
                Pracuje...
                X