Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Kupa jazdeneho Leafu

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Kupa jazdeneho Leafu

    Ahojte,
    dufam, ze nezakladam nejaku duplovanu temu.
    Uz dlho sa obzeram po nejakom lacnom Leafe. Akurat som jeden pekny nasiel na severe nemecka, viac ako 1000km odtialto. Zacal som komunikovat s predajcom, tak uvidime ako to dopadne. Kedze sa ale nevyznam celkom vo formalitach a papierovackach.....ak by som ho kupil, tak spolu s povodnym majitelom auto odhlasime tak ako tu? Potom predpokladam bud na prives, alebo kupit dvojtyzdnove znacky. Ale co na slovensku? stk,ko,preklady?? plati sa 33 registracny? Kolko cele moze tento ukon u nas stat?
    Dakujem za rady.

  • #2
    Kup od Mira Rojka a mas to bez starosti:
    http://teslaclub.sk/forum/iné-vozidl...m-nissan-leaf

    Komentár


    • #3
      vdaka, inzerat som videl, ale je to 2x moj rozpocet na toto auto.

      Komentár


      • #5
        A musi to byt Leaf?
        Co toto:
        https://auto.bazar.sk/25213719-fiat-...e-vykon-83-kw/
        Ma rovnaky dojazd ako Leaf, akurat je mensi a nema rychlonabijanie - na Typ2 nabijacke potrebuje okolo 3 hodin z 0 na 90% a na normalnej zasuvke okolo 6h.
        Ja tu Fiatku mam od rovnakeho predajcu (velmi seriozne jednanie) a do mesta nema chybu.
        Dojazd - v zime mimo mesto 100km, v meste 120-130. V lete mimo mesto 140-150, v meste 150-160 km.
        Viac napr. tu :
        https://www.ecoauto.sk/fiat500e
        http://elektrickeauta.com/ponuka-vozidiel/

        Jeden dolezity fakt - FIAT v Europe toto auto oficialne neservisuje, lebo sa tu nove nepredava (ide hlavne o elektricke casti, karoseriu a mechaniku ti samozrejme urobia), ale nie je na tom velmi co robit.

        Komentár


        • #6
          velka vdaka za info.
          no...ja som bol doteraz srdcom Fiatkar, ale doba sa zmenila, tak som sa zbavil traktora a rozhodol som sa pre elektroauto. 500vku by som rad. viem,ze tie najlacnejsie su podobne cenovo ako lacnejsie Leafy, ale problem je, ze to ma byt teraz uz jedine a rodinne auto pre 5 osôb. A to u 500vky nehrozi. Ak by som mal kopu penazi navyse, tak to kupim manzelke, tej sa vzdy pacila
          Takze u mna priechodny jedine Leaf, ale vyhovuje mi to a paci sa mi.

          Komentár


          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            V každom prípade gratulujem k rozhodnutiu zbaviť sa "traktora". Bodaj by nás bolo čo najviac.
            A vitaj do komunity.

        • #7

          u mna to bolo logicke vyustenie sposobu zivota, byvania. recyklacie..
          fiatka traktor bolo super auto, ale uz bol dochodca a nic ine co je predpotopne (jazdiace na fosil) uz ku mne nemoze do garaze.

          predavajuci sa trochu cukol a napisal, ze to chce predat cez ebay do coho ja ale nepojdem. ...takze asi este musim chvilu cakat na ten spravny kus.
          Naposledy upravené milan84; 12-12-2017, 23:20.

          Komentár


          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            Co takto pockat ked bude novy leaf v predaji aj na u nas a bude mozno viac jazdenych kusov a lacnejsich. A mozno ochotnejsich zlavit a dohodnut sa.
            Aha tak akurat pozeram, ze predobjednat novy leaf sa uz da a staru verziu uz neponukaju. Novy leaf ponukaju od 36650€ cize 31650€ ked to berieme aj z dotaciou.

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            ceny leafov aktivne sledujem uz nejaky rok a cakal som, ze pri uvadzani -predstaveni-prvej serie Leafu II sa ceny pohnu, ale oni su ako zabetonovane.
            zatial mi ine ako cakat neostava, ale som skepticky k tomu, ze by sa to nejak vyraznejsie pohlo smerom dolu. mozno najlacnejsie verzie a najstarsie (bez vyhrevu volantu, sedacky - podstatne pri takomto aute)...tie sa v zahranici daju zohnat aj pod 10.000km. Nie ako na slovensku, kde ludia pytaju 14-15.000 za take auto....šialenci.

          • Peterka
            Peterka komentoval
            Upraviť komentár
            V elektromobile (mam ioniq) pouzivam vyhrievanie volantu a sedadla vyrazne menej ako predtym v spalovaku. Nie kvoli setreniu energie, ale v elektromobile je par minut po nastartovani teplo...

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            aj v spalovaku je teplo po chvili. u EV je to ale alternativa ku kureniu ked potrebujes dojazd a hlavne volant je komfortna funkcia cislo 1. mame firemny leaf takze to mam odskusane

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            V ICE automobile sa spalovanim paliva musi najprv ohriat motor, potom chladiaca kvapalina a az potom fungije kurenie. V elektromobile sa zohrieva odpormi bud priamo vzduch, alebo vykurovacia kvapalina. V ICE aute je nabeh kurenia podstatne pomalsi, rozdiel dalej narasta pri nizsich vonkajsich teplotach. Dizle su na tom este podstatne horsie ako benzinove auta. Vypinanie motorov podla euro neviemkolko tiez nepomaha. Samozreme sa to da vyriesit nezavislym kurenim.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Po väčšine áno, aj keď existovali výnimky - prvý Mercedes A, čo som mal, mal prídavné kúrenie v sérii, aby zákazník Mercedesu nečakal na rozkúrenie motora, čo pri nafte trvalo dlhšie. A tam to kúrilo hneď a určite sa nájde ešte dosť modelov, čo to tak majú.

        • #8
          Úplne najviac má vytáča keď vodič dieselu stojí na mieste v meste a kúri si studenym motorom. Neviem prečo ale odvtedy čo jazdím EV tak som ovela citvivejsi na smrad z aút. Podobne ako som to mal s cigaretami keď som s nimi skončil.
          Stalo sa Vám to tiež?

          Komentár


          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Nielen kurenie v zime ale aj chladenie v lete. Pricom podla euro neviemkoko nemaju byt ICE auta vobec nastartovane ked stoja.

          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            Ja sice stale jazdim na spalovaku, ale nemam rad ked niekto stoji na mieste a ma nastartovany motor. Myslim, ze to aj zakon nato mame, ale nejak nieje v praxi aplikovany. A cigarety nastastie pre mna som s nimi ani nezacal.

          • 1fisker
            1fisker komentoval
            Upraviť komentár
            Toto vidím dennodenne stále. Auto stojí a má zapnutý motor. Všetci dýchame tie jeho smrady !!! Mne to teda veľmi vadí.

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            prave preto som predal oblubeneho traktora. po opusteni garaze mi este dve hodiny koloval v garazi a cez dvere aj v dome ten hnusny smrad.
            este mam stary benzinak kym nebude elektrika, ale ta napriek asi podobnym emisiam aspon tak nesmrdi.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Benzinak vypousta hlavne uhlikaty humus, co nici ozonovu vrstvu ale nie je az tak priamo ohrozujuci cloveka, ako naftak, co vypusta aj dusikaty humus a mikrocastice, co priamo cloveka ohrozuju. Zjednodusene tvrdim, ze benzinaky viac ohrozuju globalnu buducnost a naftaky nas viac ohrozuju tu a teraz.

          • 1fisker
            1fisker komentoval
            Upraviť komentár
            Je to fajn diskusia, ale dostali sme sa už úplne mimo tému. Pozrime si nadpis témy. Ak to niekto vie, tieto posledné príspevky by sa mohli presnúť do témy napr. - zakázať naftové motory

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            A zrovna v súčasnom období sú hmly a všetka tá svinoba sa drží pri zemi. Bohužiaľ elektroautami robíme čistý vzduch tým za nami, ale na cestách dýchame od tých pred nami.

        • #9
          Ludia poznate niekoho, kto kupovatl auto cez ebay? Leaf o ktorom som pisal v uvodnom prispevku je fyzicky v dansku, odhlaseny v nemecku. Pan ho chce predat jedine cez ebay, aby mali obe strany zaruky.
          Vraj zaplatim len cenu auta, doprava je v cene (na slovensko?? neverim) a mam 5 dni na vyskusanie, az potom mu ebay posle peniaze.
          Je to podla vas realne? nepoznam nikoho, kto kupuje taketo veci na ebay.
          mam od pana komplet fotky vo velkom rozliseni a poslal mi aj svoj pas, ze je doverihodny :-D

          Komentár


          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            Ty chces auto kupit takto? Keby to bolo nieco ine lacnejsie, ale auto by som chcel vidiet fyzicky a vyskusat si ho. Ak ti pride a pre nieco ho budes chciet vratit, tak kto bude znasat naklady? Zisti si ake su podmienky, keby si ho chcel vratit. Za 5 dni sa nemusi ukazat nejaky problem, ale aj moze. To je loteria.

        • #10
          nechcem vyzera to podozrivo, asi to bude povdod.
          Ale je fakt, ze drazby a taketo veci sa tiez bezne predavaju, tak neviem ci to je potom vzdy o tolko vyhodnejsie,alebo si vsetci takyto majitelia buchaju hlavu, ze aku blbost kupili.

          Komentár


          • #11
            Na svojho lacneho Leafa stale cakam, vzdy su tie lacnejsie na druhom konci europy.
            Ak by ale niekto hladal zanovneho Leafa, autoimpex ma vypredaj skladu. Maju este tri ks Tekny s 30kwh baterkou. Cena 28.ooo minus dotacia, alebo druhy 23.ooo po zaratani dotacie.
            Za tie peniaze nie je o čom. Cennikove ceny tych aut boli cca 37.000 a hlavne, ak si clovek pozrie inzeraty co za jazdene 30kwh auta pytaju predavajuci, je to smiech cez slzy.

            Komentár


            • #12
              Vidím, že tak skoro Leafa nekúpiš. Ale chyba nebude v ponuke... Budeš čakať dlho. Mohol si sa už dávno voziť na mojom, keby si si zrátal dve a dve.

              30kwh skladové Leafy išli po 25 tis. pred rokom, z toho ešte mínus dotácia. Za tie ceny čo tu uvádzaš, idú nové 40kWh Leafy, ale verím, že spomenutý predajca nájde kupcov aj na tieto staré modely, ľudia kúpia všetko, čo sa trocha leskne vo výklade.

              Komentár


              • ICE666SVK
                ICE666SVK komentoval
                Upraviť komentár
                Presne a ked je tam napisane, akcia, zlava, vypredaj a podobne.

            • #13
              Uvidime. na jar mam avizo v jednej firme, s ktorou spolupracujeme, ze konci leasing a budu menit za novy.
              Tekna s 30 baterkou za 25 ? mozno Visia alebo Acenta - ved tak si ponukal aj ty.
              Ja sa skor smejem, ze v nemecku a okolitych krajinach pytaju za taketo auta stale aj cez 30.000-33.000 bez hamby.

              Komentár


              • #14
                Predám NISSAN LEAF 24kWh r.v. 2015 bordová metalíza, palubná nabíjačka 3,3 kW.

                Kúpený marec 2015, naj 130.000 km, nebúraný, pravidelne servisovaný v značkovom servise, servisná kniha, bez závad, dojazd v súčasnosti leto: 140 km, zima: 100 km s kúrením. Prvý majiteľ. Odber možný: máj 2016.
                Vážnemu záujemcovi pošlem výbavu a foto emailom.

                Cena: 11.000 € + DPH. Myslím, že je to najlepšia cena na trhu.


                Komentár


                • 1fisker
                  1fisker komentoval
                  Upraviť komentár
                  O koľko je znížená kapacita batérie? Koľko dielikov?

                • curgali
                  curgali komentoval
                  Upraviť komentár
                  Je zhasnutý 1 dielik...Nissan tvrdí, že zhasne po 7-10%..Ale čo mi MartinV meral svojim prístrojom, tak nameral 12% pokles kapacity.
              Pracuje...
              X