Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Nissan Leaf

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
Toto je prilepená téma.
X
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • #91
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Screenshot_20180527-203534.png
Videní:	1
Veľkosť:221,6 KB
ID:	24694
    Brno - Bratislava 95 km/h

    Komentár


    • #92
      offtopic: priatelia, ma tu niekto z clenov Leafa uplne prvej generacie - t.j. modely 2012-2013 ? Nieco by som potreboval zistit...

      Komentár


      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        Nehcem byt nerd, ale prva generacia bola tusim uz od 2011

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        ano. teoreticky este od konca 2010. ale to na slovensku podla mna nikto nema zaujima ma prelom 12/13...jedna technicka info z pouzivania.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Sú tu na SK aj štyri 2011-ky, ešte vyrobené v Japonsku (VIN začína JN1FAAZE0U), v UK sa ešte nevyrábali, BA,KN a dve v BB.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        a jedna 2012-ka v DK, potom už len 2013-ky už s UK VIN SJNFAAZE0U

      • Marcel Pavlík
        Marcel Pavlík komentoval
        Upraviť komentár

    • #93
      Ludia, nenajde sa niekto z BA alebo okolia, co by mi na piatok pozical OBD ELM ? potrebujem pozriet Leafa 2015.

      Komentár


      • Martnko
        Martnko komentoval
        Upraviť komentár
        Ale určite môžem požičať, momentálne ho aj tak nepoužívam sa mi pokazil mobil. zavolaj mi 0907 681 943 ( Martin) dohodneme sa.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        Martin vdaka ! rano ti volam ako sme sa dohodli. Prosim ta len to nezabudni so sebou zobrat :-)

    • #94
      Caute, mozno uz viete ale ak nie tak sem len copy/pastnem moju otazku na Nissan, mozno Vas to zaujma


      Dobry den,

      Docital som sa, ze (minimalne) americke Nissan LEAFy maju zvolavaciu akciu na update softwaru, ktory vypocitava zostatkovu kapacitu baterie (SOC) a tym padom aj dojazd.
      Bolo to z dovodu (velmi) rychlej degradacie bateri v porovnani s 24 kWh LEAFmi.
      Viete, ci sa bude taketo nieco robit aj u nas v Europe? (na Slovensku)
      jeden zo zdrojov :


      https://insideevs.com/nissan-issues-...orting-issues/


      PS: ja sa zatial stazovat nemozem, moj LEAF ma po 30 000 km 99% SOH (state of health - kapacity) a 92% HX (vnutorny odpor), aj ked to zacalo v poslednej dobe po kazdom jednom nabiti trochu klesat - moze byt ale sposobene tym ze su letne horucavy, v zime si drzal stabilne kapacitu.


      Bolo mi odpisane, ze ano, je to zadarmo a staci si to pytat v hocijakom servise.
      videl som zopar screenshotov od ludi po update a realne im to pridalo 10 - 15 % kapacity, uvidime ci sa to udrzi.

      Komentár


      • #95
        Kolegovia, ucim sa spoznavat LeafSpy.
        SOH,SOC a Hx uz dufam chapem co je co, ale prosim pomozete mi niekto v dalsom kroku? co su tie cervene a modre pasiky a co dalej si vsimat?
        Pripadne vidite nieco zaujimave na prilozenom screene?
        Dik

        Komentár


        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          To su napetia na jednotlivych clankoch, zmen si mierku nech to lepsie vidis, 13mV je rozdiel napetia medzi max. a min. clankom.

      • #96
        Tak dnes som sa konecne zbavil aj svojho druheho spalovaku a teda moja domacnost sa stala bezemisnou, kedze zanovny Leaf je jedine auto v domacnosti
        Je to super pocit, ked mozem zacat ignorovat totemy pri cerpakach :-D

        Viete mi niekto fundovane povedat, ci moj leaf 1/2015 je uz MY2015 a teda ma poslednu generaciu baterie? Podla toho co som pisal bola prave pre rok 2015 zmenena este nejak chemia a bateria by mala byt najodolnejsia zo vsetkych 24 verzii.

        Komentár


        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          odolnejsia na teplo ci nie...zaobstaraj si OBD diagnotiku a Leafspy a davaj si pozor na bateriu, ak chces aby vydrzala - cize nenabijat na 100% pokial to fakt nepotrebujes a hned potom ides na cestu, nenabijat pomaly ked ma bateria viac ako 20-25 C, uprednostnovat kratsie cykly viac ako uplne a minimalne sem tam to nabit na 50 kW chademo. Je toho vela...ale kedze Nissan nedal do baterie TMS (Thermal Manangement System) tak sa musime prisposobit...

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          nabijanie je uz v menu nastavene na 80. leaf spy v telefone a OBD Elm na ceste ku mne.
          paradoxne za tri roky ma najazdenych necely 50000 takze pri tom najazde muselo byt pouzivane pravidelne aj chademo a zjavne to bateria znasala velmi dobre. Potvrdzuje to tak aj skusenost Curgaliho, ktoremu prvy bod zhasol vysoko nad 100.000km a tiez casto pouzival rychlonabijanie.

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          chademo vobec nie je zle, pokial nie je von horuco a bateria nema nikdy cas vychladnut.
          Naposledy upravené Teq; 01-07-2018, 08:49.

      • #97
        Podarilo sa niekomu tak prehriat svoj LEAF ze mu nedaval plny vykon (pri stlaceni pedalu na podlahu pri obiehani) ? Siel som z Tatier do Rakuska - 360 km - 2 plne chadeno nabitia (Zilina, Zelenc). Po Zelenci som mal 11/12 teploty (leaf spy som nepozeral, mam rozbity mobil). Posledny kusok cesty kde som obiehal slovenske lemry co idu 60-70 km/h v rakusku kde je povolena 100 km/h mi posledna bublina power nezasvietila, aj ked bola vyplnena (nie ako ked je limited motor power) a vykon siel max na 60-65 kW.

        Komentár


        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          ak sa bavime o Leafe 1, tak moj kolega to zazil na dialnici. Ale vraj sa dostal do stavu, ze auto musel odstavit a nechat vychladnut lebo vobec neslo. Uz su to ale zo dva roky...mozem sa ho spytat presnejsie.

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          mam 30 kWh 2016, tie sa zahrievaju rychlesie.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          no toto bola klasika - 24ka.

      • #98
        vsetky Leafy 1 maju v zadnom narazniku takuto dieru? Nechyba mi tam nieco?

        Komentár


        • curgali
          curgali komentoval
          Upraviť komentár
          Aj ja som mal na Leafe 1.

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          To je v ramci setrenia nakladov a odtucnovacej kury vozidla

      • #99
        tak dnes mi prislo BT OBD a hned som vyskusal. Funguje ale co nechapem - preco mi zrazu ukazuje SOH o 10 percent menej?? Pred kupou som mal 98 pri plne nabitom aute a teplote okolo 20st. Dnes ma auto nabitych 70 percent a o 5 stupnov teplejsie. Niekde som cital, ze to ovplyvnuje aj teplota, ale je bezne ze to SOH tak velmi skace? 88 percente je mi blizsie k realite, ale dufal som, ze budem este dlho nad 90.
        Mate to niekto odsledovane?

        Komentár


        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          zalezi od verzie, lizzard 24 kWh boli na tom najelspie, povodne 24 kWh alebo 30 kWh (pred software updatom najhorsie). Ale celkovo v zime po par chademo nabijaniach sa par % vrati, ale isto nie 10. NIc uz nenarobime, LEAF straca na kapacite lebo nema teplotny manangement a maly buffer.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          no mam 24 a auto z januara 2015. Doteraz sa mi nepodarilo ani cez import zistit ci je to uz MY2015 a ma bat. poslednej generacie, alebo vozim vylepsenu verziu ktoru davali od 7/2013.
          To stracanie kapacity viem osetrit nabijanim do 80 percent a takisto nabijanim az v noci ked bateria vychladne. jedna sa mi teraz o to, ze po 600km SOH ukazuje ine cislo ako prred kupou. Skusim ju este nechat poriadne vybalancovat - t.j nabit do plna a aj vybit, lebo za tie dva tyzdne som pod 30 percent nesiel ani raz, zvysajne okolo 50 a dobijal som na 80.
          Na UK forach citam, ze prave aj toto moze mat vplyv.
          Celkovo mam trochu velku hlavu z toho SOH, lebo na firemnej eNV200 ma jedno z aut SOH po roku a 20.000km na urovni 102 percent

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Tak sem hod VIN a ja to porovnám, ktorý model máš.

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          evn200 ma chladenie baterie. Leafy vseobecne trpia. Tiez som mal v zime stabilne 103.6 % a teraz som na 98...a pada dalej

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Miro a kde to chces pozriet? ci podla poradia a tvojho stareho Leafu ?
          SJNFAAZE0U6025261

      • Teq ale to je predstalen ine motat sa okolo stovky a zrazu zo skoro 100 klesnut na skoro 90.
        Dal som auto nabijat a pozeral som cca kadzdu pol hodinu..nezmenilo sa to ani o desatiku co mi prijde tiez cudne. ved tam je nejaka nepresnost.

        Komentár


        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          To je pravda, ak to tak nahle padlo. Daj sem screenshot z LEAFspy appky, mozes mat defektivny clanok.

      • ja z tohto neviem vobec nic vycitat. stale neviem ani ci su cervene ciary zle alebo co to znamena.
        Ta fotka je spravena minutu po odpojeni auta na 90 percentach.

        Komentár


        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          Toto vyzera OK, Nissan to iba zaoballi ako "normalnu" degradaciu baterie. Mozes cakat ze ti za cvhilu ubudne kapacity bar - z 12 na 11. Je to smutne ale taketo su proste Leafy. Pokial to auto (ako ja) nevyuzivas na dlhe trate a zaobides sa s dojazdom na jedno nabitie, tak nabijaj bateriu vtedy ked je co najchladnejsia a nenechavaj ju stat nabitu (idealne okolo 50%) a v zime ked rychlo vychladne ju oziv Chademo nabijanim. Nic viac nanestastie urobit nemozeme.
      Pracuje...
      X